Scrolle (Zwoje) w Royal Revolt 2 są bardzo podobne do zaklęć. Jednakże użycie zwojów w walce wymaga posiadania diamentów. Dodatkowo zdobywają one kolejne poziomy wraz z poziomem naszego władcy. W przeciwieństwie do zaklęć czy jednostek, możemy tylko aktywnie używać (dodać do ekwipunku) maksymalnie do dwóch zwoi.
Zwoje, w przeciwieństwie do zaklęć, nie dzielą się na kategorie ofensywną i defensywną. Zamiast tego mają różnorodny zakres efektów: takie jak naprzykład natychmiastowe wzmocnienia jednostek.
Zwoje mają dłuższy czas trwania efektów w zależności od poziomu, na jakim się znajdują. Wyjątkiem są Apokalipsa i Armageddon, które trwają tylko przez jedną sekundę.
Czas odnowienia działania zwoju ulega skróceniu, im wyższy jest jego poziom. Jest to jedyna cecha, która odróżnia zwoje od zaklęć. Zwój z najkrótszym czasem odnowienia to Okrzyk bojowy, a zwój z najdłuższym czasem to Armageddon.
Kiedy bohater zostanie wskrzeszony, wszystkie zwoje są odnowione i gotowe do działania od razu, podobnie jak zaklęcia.
Zwoje mają różny zasięg – Błogosławieństwo ma najkrótszy, podczas gdy inne, jak Apokalipsa i Armagedon, mają zasięg prawie 10, a Okrzyk bojowy ma zasięg 5,5. A inne, jak Summon, nie mają dokładnie wyznaczonego zasięgu.
Zwój | Nazwa | Czas odnowienia | Czas trwania | Zasięg | Poziom WT |
---|---|---|---|---|---|
Apokalipsa | Różny | 1.0s | 8.00 | 1 | |
Błogosławieństwo | Różny | Aż do końca | 4.00 | 2 | |
Okrzyk wojenny | Różny | Różny | 5.50 | 3 | |
Przywołanie | Różny | Natychmiast | N/A | 4 | |
Portal | Różny | Różny | N/A | 5 | |
Time Warp | Różny | Różny | Bez granic | 7 | |
Armagedon | Różny | 1.0s | 10.00 | 9 |