Scrolle (Zwoje) w Royal Revolt 2 s膮 bardzo podobne do zakl臋膰. Jednak偶e u偶ycie zwoj贸w w walce wymaga posiadania diament贸w. Dodatkowo zdobywaj膮 one kolejne poziomy wraz z poziomem naszego w艂adcy. W przeciwie艅stwie do zakl臋膰 czy jednostek, mo偶emy tylko aktywnie u偶ywa膰 (doda膰 do ekwipunku) maksymalnie do dw贸ch zwoi.
Zwoje, w przeciwie艅stwie do zakl臋膰, nie dziel膮 si臋 na kategorie ofensywn膮 i defensywn膮. Zamiast tego maj膮 r贸偶norodny zakres efekt贸w: takie jak naprzyk艂ad natychmiastowe wzmocnienia jednostek.
Zwoje maj膮 d艂u偶szy czas trwania efekt贸w w zale偶no艣ci od poziomu, na jakim si臋 znajduj膮. Wyj膮tkiem s膮 Apokalipsa i Armageddon, kt贸re trwaj膮 tylko przez jedn膮 sekund臋.
Czas odnowienia dzia艂ania zwoju ulega skr贸ceniu, im wy偶szy jest jego poziom. Jest to jedyna cecha, kt贸ra odr贸偶nia zwoje od zakl臋膰. Zw贸j z najkr贸tszym czasem odnowienia to Okrzyk bojowy, a zw贸j z najd艂u偶szym czasem to Armageddon.
Kiedy bohater zostanie wskrzeszony, wszystkie zwoje s膮 odnowione i gotowe do dzia艂ania od razu, podobnie jak zakl臋cia.
Zwoje maj膮 r贸偶ny zasi臋g – B艂ogos艂awie艅stwo ma najkr贸tszy, podczas gdy inne, jak Apokalipsa i Armagedon, maj膮 zasi臋g prawie 10, a Okrzyk bojowy ma zasi臋g 5,5. A inne, jak Summon, nie maj膮 dok艂adnie wyznaczonego zasi臋gu.
Zw贸j | Nazwa | Czas odnowienia | Czas trwania | Zasi臋g | Poziom WT |
---|---|---|---|---|---|
Apokalipsa | R贸偶ny | 1.0s | 8.00 | 1 | |
B艂ogos艂awie艅stwo | R贸偶ny | A偶 do ko艅ca | 4.00 | 2 | |
Okrzyk wojenny | R贸偶ny | R贸偶ny | 5.50 | 3 | |
Przywo艂anie | R贸偶ny | Natychmiast | N/A | 4 | |
Portal | R贸偶ny | R贸偶ny | N/A | 5 | |
Time Warp | R贸偶ny | R贸偶ny | Bez granic | 7 | |
Armagedon | R贸偶ny | 1.0s | 10.00 | 9 |