Scrolle (Zwoje) w Royal Revolt 2 są bardzo podobne do zaklęć. Jednakże użycie zwojów w walce wymaga posiadania diamentów. Dodatkowo zdobywają one kolejne poziomy wraz z poziomem naszego władcy. W przeciwieństwie do zaklęć czy jednostek, możemy tylko aktywnie używać (dodać do ekwipunku) maksymalnie do dwóch zwoi.

Zwoje, w przeciwieństwie do zaklęć, nie dzielą się na kategorie ofensywną i defensywną. Zamiast tego mają różnorodny zakres efektów: takie jak naprzykład natychmiastowe wzmocnienia jednostek.

Zwoje mają dłuższy czas trwania efektów w zależności od poziomu, na jakim się znajdują. Wyjątkiem są Apokalipsa i Armageddon, które trwają tylko przez jedną sekundę.

Czas odnowienia działania zwoju ulega skróceniu, im wyższy jest jego poziom. Jest to jedyna cecha, która odróżnia zwoje od zaklęć. Zwój z najkrótszym czasem odnowienia to Okrzyk bojowy, a zwój z najdłuższym czasem to Armageddon.

Kiedy bohater zostanie wskrzeszony, wszystkie zwoje są odnowione i gotowe do działania od razu, podobnie jak zaklęcia.

Zwoje mają różny zasięg – Błogosławieństwo ma najkrótszy, podczas gdy inne, jak Apokalipsa i Armagedon, mają zasięg prawie 10, a Okrzyk bojowy ma zasięg 5,5. A inne, jak Summon, nie mają dokładnie wyznaczonego zasięgu.

ZwójNazwaCzas odnowieniaCzas trwaniaZasięgPoziom WT
ApocalypseApokalipsaCountdown RóżnyCountdown 1.0sRange 8.001
BlessingBłogosławieństwoCountdown RóżnyCountdown Aż do końcaRange 4.002
BattlecryOkrzyk wojennyCountdown RóżnyCountdown RóżnyRange 5.503
SummoningPrzywołanieCountdown RóżnyCountdown NatychmiastRange N/A4
PortalPortalCountdown RóżnyCountdown RóżnyRange N/A5
TimeWarpTime WarpCountdown RóżnyCountdown RóżnyRange Bez granic7
ArmageddonArmagedonCountdown RóżnyCountdown 1.0sRange 10.009