W tym poradniku dowiesz się jak zachować swoją aktualną grę w My Café: Recipes and Stories (Moja Kawiarnia), albo w jaki sposób możesz przenieść grę na inne urządzenie oparte o system Android czy iOS. Wybierz interesujący Cię temat, aby poznać odpowiedź.
- Jak zresetować Moją Kawiarnię?
- Jak mogę przenieść postęp mojej gry na inne urządzenie?
- Czy mogę posiadać dwa różne konta na jednym urządzeniu?
- Jak zmienić nazwę i zdjęcie w grze?
- Jak znaleźć ID gracza?
- Jak połączyć grę z kontem Facebook?
- Jak zapisać postęp gry?
Jak zacząć od nowa / zresetować Moją Kawiarnię?
By w pełni zrestartować grę, po prostu ją przeinstaluj. Gdy dostaniesz możliwość odzyskania swojej kawiarni, naciśnij „Zostań przy tej kawiarni”. Jeśli ta metoda nie zadziała, upewnij się, że masz aktywne konto Google Play. Możesz to sprawdzić w swojej aplikacji Play Games. Uważaj, ponieważ działanie to wyzeruje wszystkie twoje postępy i zakupy w grze!
Jak mogę przenieść postęp mojej gry na inne urządzenie?
Postęp gry możesz przenosić z jednego systemu operacyjnego do innego poprzez połączenie gry z kontem Facebook. Aby to zrobić, wejdź w ustawienia z rozwijanego menu i wybierz „Konta”.
Później wybierz „Powiąż” pod symbolem Facebooka i wprowadź swoje dane osobowe. Jeżeli wyświetla się „Powiąż” Twoje konto jest już połączone z Facebookiem.
Następnie, powtórz ten sam proces na innym urządzeniu. Na koniec możesz wybrać swoją kawiarnię i kontynuować grę od miejsca, w którym ją przerwałeś.
Czy mogę posiadać dwa różne konta na jednym urządzeniu?
Jeśli spróbujesz dodać kolejne konto, Twój postęp z pierwszego może zostać nieodwracalnie utracony. Nie polecamy posiadania więcej niż jednego konta na urządzeniu. Każde konto posiada unikalne ID powiązane z urządzeniem, na którym gra została rozpoczęta.
Jak zmienić nazwę i zdjęcie w grze?
Jest to bardzo proste. Wejdź do „Głównego Menu” – „Ustawienia”.
Naciśnij zielony przycisk ze swoją nazwą.
Otworzy się specjalne menu. W miejscu do wpisywania możesz wpisać nazwę, którą chciałbyś mieć w grze.
Twoje zdjęcie może zostać pobrane jedynie z Twojego konta Facebook. Jeśli chcesz mieć w grze określone zdjęcie, ustaw je jako swój awatar na Facebooku. Następnie uruchom grę, kliknij menu „Zmień nazwę” i kliknij przycisk „Zaktualizuj z Facebooka”.
Jak znaleźć ID gracza?
Aby znaleźć numer ID kliknij przycisk „Menu Główne”. Przycisk znajduje się w prawym górnym rogu gry. Następnie kliknij przycisk „Ustawień”. Numer ID gracza znajduje się w prawym dolnym rogu okienka.
Jak połączyć grę z kontem Facebook?
Wejdź w Menu Główne gry, kliknij Ustawienia, a później Konta.
Następnie kliknij „Powiąż z Facebookiem” i wprowadź login/hasło swojego konta Facebook.
Niebieski przycisk „f” nie powiąże gry z Facebookiem. Jedynie pobierze listę znajomych z Facebooka (i będziesz mógł widzieć znajomych, którzy grają w grę), ale gra nie zostanie powiązana.
Jak zapisać postęp gry?
Pamiętaj, aby zapisywać postęp gry! Będziesz mógł odzyskać go w przypadku zmiany urządzenia, gry na kilku urządzeniach lub w przypadku konieczności ponownego zainstalowania gry. Postęp gry możesz zapisać przy pomocy Facebooka lub Game Center/ Google Play.
1) Wejdź w ustawienia gry
2) Wybierz „Konta”
3) Kliknij „Powiąż” z Facebookiem lub Google Play/ Game Center.
Nie moge pobrac aplikacji my cafe Na nowy telefon nowsza wersja pisze że moje urządzenie nie jest zgodne z ta wersja
Gdzie mogę znaleźć moje osiągnięcia? Nagle mi zniknęły po dołączeniu do miasteczka.
Na szafce z nagrodami.
U mnie to samo tylko na tablecie. Na telefonie jest A na tablecie od nowa każe mi grać
Bardzo fajna ta strona. Jestem na 13 poziomie a te rady baaaardzo mi się przydały. Polecam dla wszystkich niezależnie od poziomu.
Witam juz raz przerzucilam grę na tableta i działalo na obu urzadzeniach, potem cos sie stalo na tel i gra nie chciala sie wlaczyc wiec usunełam ja z tel wiedzac ze na tab jest.
Teraz chcialam przerzucić ja spowrotem na tel i nie da się, na tablecie jest powiazane i z fb i google play i nie moge juz nic kliknac. Co w tej sytuacji zrobić
Witam, zmieniłam dostawcę Internetu wifi i gra przestała mi działać… jest jakieś wyjście z sytuacji ?
Zmiana dostawcy nie miała na pewno na to żadnego wpływu.
Mój profil został zamkniętyy.i nie mogę nic kupić.. Proszę o pomoc
Pisała Pani do supportu gry?