Ghost in the Shell Online, gra wydana na Steam wczoraj, mo偶e by膰 Wam znana tak偶e pod nazw膮 First Assault, przywita艂a w艂a艣nie graczy z tzw. wczesnym dost臋pem (z ang. early access). Aby u艣ci艣li膰 ju偶 pewne rzeczy na starcie napisz臋 jedynie, 偶e sama gra dost臋pna jest w modelu B2P, a sama rozgrywka w du偶ej mierze przypomina styl znany cho膰by z Overwatch.

By艂em w sumie ciekawy jak to wygl膮da w rzeczywisto艣ci i dzi臋ki graczowi o nicku Steparu zar贸wno ja jak i Wy mo偶ecie podejrze膰 akcje rodem z GSO:

Na szybko stwierdzi膰 mo偶na, 偶e sama gra jest rzeczywi艣cie po艂膮czeniem tego co mieli艣my od dawna w CS i Overwatch. Pochwali膰 jednak tw贸rc贸w musz臋 za wspania艂膮 wizualizacj臋 broni, ca艂kiem dobra grafa im wysz艂a i tego nie mo偶na im odm贸wi膰. Czy to jest a偶 tak bardzo istotne? Je艣li grali艣cie w CS’a b膮d藕 inne podobne shootery to z pewno艣ci膮 zdajecie sobie spraw臋 z tego jak bardzo wa偶ny jest odpowiedni dob贸r broni do danej sytuacji i co najwa偶niejsze, jak wa偶ne s膮 szybki i r贸wnocze艣nie poprawne decyzje zwi膮zane w艂a艣nie z uzbrojeniem.