Z tego poradnik dowiesz się więcej o Superżołnierzu w grze Z Day: Hearts of Heroes oraz Opuszczonej jednostce. Użycie Superżołnierza może dostarczyć Ci wielu dodatkowych korzyści, lecz początkowo może wydać się skomplikowane. Mam nadzieję, że dzięki lekturze tego przewodnika z łatwością pojmiesz zasady działania Opuszczonej Jednostki i wykorzystasz ją do dalszego rozwoju w grze.

Odblokowanie Superżołnierza

Zanim otrzymasz możliwość użycia Superżołnierza, musisz rozbudować swoją Kwaterę Główną do poziomu 3. Najprawdopodobniej stanie się to już podczas przechodzenia pierwszego samouczka w grze, który wprowadzi Cię w tajniki funkcji Superżołnierza oraz Opuszczonej Jednostki.

Odblokowanie Superżołnierza

Gdy osiągniesz 3 poziom Kwatery Głównej, będziesz mógł nacisnąć na budynek Superżołnierza (powyżej) i stworzyć swojego własnego Superżołnierza. Będziesz mieć do wyboru płeć męską lub żeńską. Gdy podejmiesz decyzję, nie będzie można jej zmienić, więc wybieraj rozważnie.

Będziesz także mógł nadać swojemu Superżołnierzowi imię. Domyślna nazwa “Mój Superżołnierz” jest dość… nudna, prawda? Wykaż się kreatywnością i wymyśl swoje własne imię, które będzie można później zmienić.

Podstawowe fakty o Superżołnierzu

Teraz, gdy odblokowałeś już swojego Superżołnierza w Z Day: Hearts of Heroes, musisz zapoznać się z podstawowymi informacjami na jego temat. Aby penetrować coraz dalsze zakamarki Opuszczonej Jednostki, będziesz musiał wyposażyć swojego Superżołnierza w elementy Ekwipunku, które najpierw trzeba będzie zdobyć. Aby zdobyć Ekwipunek, zbieraj jego Fragmenty w różnych sektorach i połącz je w Projekt Ekwipunku swojego wyboru. Gdy jesteś już w posiadaniu Projektu, należy go wytworzyć. W tym celu potrzebne Ci będą materiały, które zdobędziesz również w Opuszczonej Jednostce (podczas walki z Zagrożeniami).

Im dalej zajdziesz w Opuszczonej Jednostce, tym lepsze Fragmenty Ekwipunku będziesz znajdować. Będzie to kluczowe w Twoim dalszym rozwoju. Dodatkowo, wiele przedmiotów w Sklepie Jednostki zostanie odblokowane po ukończeniu różnych sektorów w Opuszczonej Jednostce.

Twój Superżołnierz posiada Punkty Talentu, które otrzymasz podczas jego awansu na wyższy poziom. W zależności od tego jak je wykorzystasz, uaktywnisz różnego rodzaju umiejętności obrony lub ataku. Więcej na temat Talentów znajdziesz w dalszej części tego przewodnika.

Pierwsza wizyta w Opuszczonej Jednostce

Gdy po raz pierwszy wejdziesz do Opuszczonej Jednostki, Twoim oczom ukaże się budynek, wyglądający jak podziemny bunkier. Podczas poruszania się po jego różnych sektorach, napotkasz na swojej drodze pomieszczenia o różniącym się od siebie wyglądzie, związane z walką.

Od samego początku zauważysz, że w pomieszczeniach znajdują się strzałki, wskazujące kierunki, w których możesz się poruszać, aby wejść do kolejnego pomieszczenia na odkrywanym piętrze. Aby przejść do kolejnego pomieszczenia, naciśnij na jedną z dostępnych zielonych strzałek. Możliwe jest, że zobaczysz tylko jedną strzałkę, w innych przypadkach mogą to być nawet 4 strzałki. Gdy przemieścisz się do pomieszczenia, w którym wcześniej nie byłeś, zostanie ono odkryte na Mapie Piętra, którą widzisz w prawym górnym rogu ekranu gry. Podczas przemieszczania się między piętrami i pomieszczeniami Opuszczonej Jednostki, napotkasz na Zagrożenia, które będziesz musiał zlikwidować, aby zdobyć nagrody. Im dalej zajdziesz, tym trudniejsze będą kolejne starcia z Zagrożeniami.

W sumie każde piętro ma maksymalną liczbę 16 pomieszczeń. W ciągu minimum 6 ruchów powinieneś znaleźć Strażnika Piętra. Jednakże zalecane jest odkrycie wszystkich pomieszczeń danego piętra w celu zdobycia większej liczby nagród. Po pokonaniu Strażnika Piętra zostaniesz zapytany, czy chcesz kontynuować, czy wyjść.

Jeśli wyjdziesz, otrzymasz jedynie nagrody, które zdobyłeś do tej pory. Możesz też kontynuować, aby odkryć pozostałe pomieszczenia i zebrać wszystkie nagrody.

Walki w Opuszczonej Jednostce

W Opuszczonej Jednostce istnieją dwa rodzaje walk. Pierwszy to walka z Zagrożeniem. Napotkasz zazwyczaj 2 standardowe Zagrożenia zanim natkniesz się na Strażnika Piętra. Strażnik to ostatnia bitwa, którą musisz stoczyć na danym piętrze. Zabij Strażnika, aby odebrać nagrodę za przejście Sektora. Strażnik jest zazwyczaj najtrudniejszym do pokonania Zagrożeniem na piętrze, czasami jest ich nawet kilku w Pomieszczeniu Strażnika. W miarę Twoich postępów w Sektorze, walki będą coraz trudniejsze.

Gdy ukończysz walkę w Opuszczonej Jednostce, niezależnie od tego czy jest to walka standardowa czy też walka ze Strażnikiem, w Twojej grze pojawi się okienko z nagrodami za tę konkretną bitwę.

Jak wspomniano wcześniej, zalecane jest wyczyszczenie całego piętra. Po odkryciu ostatniego pomieszczenia, otrzymasz podobne wyskakujące okienko z informacją o przejściu całego piętra i pokazujące nagrody otrzymane za jego eksplorację.

Aby zdobyć wystarczającą ilość nagród w Z Day: Hearts of Heroes, by się rozwijać, musisz wiedzieć, które walki w Sektorze są powtarzalne lub mieć możliwość plądrowania. Po ukończeniu wszystkich bitew w Sektorze 1, otrzymasz możliwość plądrowania lub powtórzenia niektórych wygranych już walk. Niektóre z walk nie są jednak powtarzalne. Aby je rozróżnić, spójrz na poniższy wykres, który wyjaśnia, co oznaczają poszczególne ikony.

IKONKA WYJAŚNIENIE
Standardowe, niepowtarzalne walki. Po ich ukończeniu nie będą już dłużej dostępne.
Walki z Bossem w środkowej części Sektora. Można je powtórzyć oraz plądrować określoną ilość razy dziennie.
Finałowe walki z Bossem każdego Sektora. Po pokonaniu można je powtórzyć oraz plądrować określoną ilość razy dziennie.

Postępy w Opuszczonej Jednostce

Na początku postępy we wczesnych Sektorach Opuszczonej Jednostki będą zależeć od Twoich postępów w Epickich Misjach, które zaczną się wraz z samouczkiem gry i potrwają aż do Epickiej Misji 8.

SEKTOR WYMAGANA MISJA
Sektor 1-2 Ukończenie Epickiej Misji 2
Sektor 1-3 Ukończenie Epickiej Misji 3
Sektor 2-1 Ukończenie Epickiej Misji 4
Sektor 2-3 Ukończenie Epickiej Misji 5
Sektor 2-5 Ukończenie Epickiej Misji 6
Sektor 3-5 Ukończenie Epickiej Misji 7
Sektor 3-8 Ukończenie Epickiej Misji 8

Jednakże, aby przejść do dalszych Sektorów, należy wyposażyć Superżołnierza w lepszy oraz wzmocniony Ekwipunek. Zapoznaj się z sekcją na temat Ekwipunku, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak go zdobyć, wytworzyć oraz wzmocnić.

Dodatkowo, należy także skorzystać z Badań z Laboratorium. Badania, które pomogą Ci w osiąganiu coraz lepszych postępów w Opuszczonej Jednostce to: Obrona Superżołnierza, Atak Superżołnierza oraz Kondycja Superżołnierza. Te 3 Badania powinny stanowić podstawę wraz z Ekwipunkiem i Punktami Talentu. Pamiętaj także o tym, że Badania Superżołnierza trwają wyjątkowo długo w porównaniu z innymi Badaniami.

Monety Jednostki w Z Day: Hearts of Heroes

Monety Jednostki to waluta, której używa się w Sklepie Jednostki. Podczas eksploracji, odkryjesz w niektórych pomieszczeniach Skrzynie, zawierające Monety Jednostki. Liczba Monet w Skrzyni zależy od tego, w jakim znajdujesz się Sektorze oraz jaką walkę stoczyłeś.

Monety Jednostki pojawią się w lewym górnym rogu ekranu, gdy wejdziesz do Opuszczonej Jednostki. Jeśli chcesz je wydać, naciśnij na zielony przycisk “Wymiana”. Działanie to otworzy Sklep Jednostki.

Zdobywanie Ekwipunku

Postęp w Opuszczonej Jednostce zależy w dużej mierze od Twojego Ekwipunku Superżołnierza. Aby odblokować różne poziomy Projektów Ekwipunku, będziesz musiał dotrzeć do różnych sektorów. Po dojściu do różnego rodzaju Sektorów, będziesz mógł wielokrotnie plądrować specjalne walki określoną ilość raz dziennie, w celu zdobycia nagród. Poniżej znajdziesz listę dostępnych Ekwipunków Superżołnierza oraz informacje o tym, jak je zdobyć.

Poziom 1 – Zielony

Podstawowy Ekwipunek to najniższy poziom Ekwipunku, w który możesz wyposażyć swojego Superżołnierza. Możesz odblokować poprzez awans Niszczyciela na wyższy poziom, a Projekty otrzymać jako nagrody za awans Niszczyciela na poziomy 13, 14, 17, 18 i 19. Jeśli to Ci się nie uda, możesz zdobyć Projekt Podstawowego Rewolweru w Sektorze 1, Walka 3. Aby wyposażyć Podstawowy Ekwipunek, musisz awansować Superżołnierza przynajmniej do Poziomu 5.

Poziom 2 – Niebieski

Ten Ekwipunek jest lepszy niż Podstawowy Zielony i można go dodatkowo wzmocnić! Niebieski Ekwipunek występuje w 3 rodzajach: Brutal, Odwaga oraz Płomienny. Każdy zestaw Ekwipunku wzmacnia określone drzewko talentów dla Twojego Superżołnierza. Aby zdobyć ten Ekwipunek, musisz dotrzeć i zwyciężyć bitwę w Sektorach 3 oraz 4. Otrzymasz wówczas “Fragment Zapieczętowanego Projektu Ekwipunku Superżołnierza poziom 15”. Aby połączyć Fragmenty, musisz posiadać ich aż 100. Oznacza to, że wymagane będzie ponowne przejście lub plądrowanie specjalnych poziomów. Gdy uzbierasz 100 Fragmentów, możesz wybrać je z głównego Inwentarza Dowódcy i wybrać Projekt, w który chcesz je przetworzyć. Pamiętaj, że Twój Superżołnierz musi mieć poziom 15, aby można było wyposażyć ten rodzaj Ekwipunku.

Poziom 3 – Fioletowy

Docieramy do Ekwipunku, który pozwoli Ci na odkrywanie dalszych części Opuszczonej jednostki. Ukończenie walk w Sektorze 5 oraz pierwszych 2 walk w Sektorze 6 da Ci w nagrodę “Fragment Zapieczętowanego Projektu Ekwipunku Superżołnierza Poziom 25”. Jednakże, aby otrzymać większą liczbę tych Fragmentów, musisz powtórzyć walkę lub plądrować Sektor 6. Do stworzenia pełnego Projektu Poz. 25 potrzebne będzie również 100 Fragmentów. Tak jak w przypadku Ekwipunku o poziomie 2, Fioletowy Ekwipunek również ma aż 3 rodzaje: Łamacz, Obrońca oraz Spiekota. Aby wyposażyć tej Ekwipunek, Twój Superżołnierz musi mieć Poziom 25. Jeśli na tym etapie Twój poziom nie jest wystarczająco wysoki, możesz w dalszym ciągu wytwarzać ekwipunek, który wyposażysz, gdy będziesz na to gotów.

Poziom 4 – Pomarańczowy

Jest to jeden z lepszych poziomów Ekwipunku Superżołnierza. Dotarcie do Sektora 6, Walki 3 da Ci w nagrodę “Fragment Zapieczętowanego Projektu Ekwipunku Superżołnierza poziom 35”. Tak jak w przypadku wszystkich zestawów Ekwipunku oprócz Podstawowego, tak i ten dzieli się na 3 rodzaje, wpływające na odpowiednie drzewka Talentów. W tym przypadku są to: Niszczyciel, Nieustraszony oraz Bombowiec. Ekwipunek tego poziomu można wzmocnić kilkukrotnie. Aby wyposażyć ten poziom Ekwipunku, Twój Superżołnierz musi mieć Poziom 35.

Poziom 5 – Pomarańczowy

Jeśli chcesz mieć pewność, że posiadasz najlepszy z możliwych dostępnych Ekwipunków Superżołnierza w Z Day: Hearts of Heroes, dotarcie do Sektora 7, Walki 5 da Ci w nagrodę “Fragment Zapieczętowanego Projektu Ekwipunku Superżołnierza poziom 45”. Tak jak na innych poziomach, potrzebujesz 100 Fragmentów do wytworzenia jednego Projektu. Jeśli chcesz zdobyć ten Ekwipunek wcześniej, możesz zakupić Pakiet Projektów Ekwipunku Superżołnierza Poz. 5. Każdy pakiet da Ci jeden Projekt, który możesz wybrać samodzielnie. Ekwipunek Superżołnierza na poziomie 5 dzieli się na 3 rodzaje: Egzekutor, Praworządność, Skradanie. Tak jak w przypadku innych zestawów, poszczególne rodzaje wpływają na określone drzewka Talentów Superżołnierza. Do wyposażenia Ekwipunku na poziomie 5, Twój Superżołnierz musi mieć Poziom 45.

Wytwarzanie Ekwipunku

Gdy odkryjesz Opuszczoną Jednostkę i zgromadzisz wystarczającą liczbę Fragmentów do stworzenia Projektu, naciśnij na Laboratorium Superżołnierza i wybierz opcję “Ekwipunek”.

Zobaczysz wówczas panel z kilkoma zakładkami po prawej stronie. Naciśnij opcję “Można Wytworzyć”. Zobaczysz tutaj wszystkie stworzone przez siebie Projekty. Wybierz Projekt, który chcesz zrealizować, a zobaczysz informacje po lewej stronie. Pojawią się statystyki przedmiotu, dostępne Miejsca Części Mocy oraz ilość zasobów niezbędna do wytworzenia Projektu. Wszystkie materiały, oprócz Stali, dostępne są jako nagrody w Opuszczonej Jednostce. Należy powtarzać lub plądrować specjalne walki wielokrotnie w celu zebrania wymaganej liczby materiałów.

Po zebraniu wszystkich wymaganych materiałów, naciśnij przycisk “Wytwarzaj”. Możesz przyspieszyć proces wytwarzania, używając przyspieszeń w grze.

Wzmocnienie Ekwipunku

Teraz, gdy wiesz już, jak wytwarzać Ekwipunek, zapoznaj się z informacjami o tym, jak go wzmocnić. Proces wzmacniania Ekwipunku podobny jest do procesu jego wytwarzania. Jedyną różnicą jest to, że do wzmocnienia, oprócz standardowych materiałów, Stali i dodatkowego Projektu, potrzebne Ci będą Zestawy Narzędzi. Poziom wzmocnienia, które chcesz dokonać zależy od poziomu wymaganych Zestawów Narzędzi. Zestawy można zdobyć ze Skrzyni w Opuszczonej Jednostce (rzadka nagroda).

POZIOMY WZMOCNIENIA ZESTAWÓW NARZĘDZI
ZESTAW NARZĘDZI POZIOM WZMOCNIENIA
Zestaw Narzędzi (I) Wzmocnienie +1 – +5
Zestaw Narzędzi (II) Wzmocnienie +6 – +10
Zestaw Narzędzi (III) Wzmocnienie +11 – +15
Zestaw Narzędzi (IV) Wzmocnienie +16 – +20
Zestaw Narzędzi (V) Wzmocnienie +21 – +25

Aby rozpocząć proces wzmacniania, naciśnij na Laboratorium Superżołnierza, a następnie Wzmocnij. Zobaczysz panel, pokazujący cały obecnie wytworzony Ekwipunek oraz wyposażony Ekwipunek. Wybierz element Ekwipunku, który chcesz wzmocnić, sprawdź wymagane do tego zasoby i, jeśli jesteś w ich posiadaniu, naciśnij przycisk “Wzmocnij”. Wzmocnienie Ekwipunku ulepsza jego statystyki i nie wymaga żadnego czasu oczekiwania na wytwarzanie. Jest to proces natychmiastowy.

Części Mocy Superżołnierza

Aby dodatkowo ulepszyć Ekwipunek Superżołnierza, poza jego wzmocnieniem, możesz także osadzić w Ekwipunku Części Mocy. Dadzą Ci one dodatkowe statystyki, które można wzmocnić. Części Mocy, które można zdobyć jako rzadkie nagrody ze Skrzyni w Opuszczonej Jednostce od Sektora 4, można wzmocnić maksymalnie 5 razy. Obecnie istnieje 6 różnych Części Mocy, które mogą pochodzić ze Skrzyni, jednakże musisz najpierw sprawdzić elementy Ekwipunku Superżołnierza, aby wiedzieć, jakiego koloru Część można w nich osadzić.

CZĘŚĆ KOLOR NAZWA STATYSTYKI
Niebieski Część Energii Siła Ognia
Żółty Część Siły Obrona
Fioletowy Część Grzmotu Atak
Zielony Część Światła Kontra
Czerwony Część Gniewu Atak
Biały Część Księżyca Kondycja

Aby wzmocnić Części Mocy, potrzebne Ci będą Części Uszlachetniające. Zdobędziesz je w Strzale do Celu w nagrodach kategorii “Niszczyciel”. Możesz też użyć do tego pozostałych Części Mocy, których obecnie nie potrzebujesz. Części Uszlachetniające mają 5 poziomów, każdy z nich daje inną ilość punktów doświadczenia do kolejnego poziomu Części Mocy, jednakże w Strzale do Celu dostępne są jedynie Części Uszlachetniające o poziomie 2. Części Uszlachetniające można też zdobyć w innych wydarzeniach.

CZĘŚĆ PUNKTY
Część Uszlachetniająca I +10
Część Uszlachetniająca II +30
Część Uszlachetniająca III +90
Część Uszlachetniająca IV +270
Część Uszlachetniająca V +810

 

Uszlachetnianie Części Mocy

Aby wzmocnić Część Mocy, osadzoną w Ekwipunku Superżołnierza, musisz upewnić się, że posiadasz Części Uszlachetniające lub Części Mocy, których nie potrzebujesz. Części te znajdziesz w swoim Plecaku Dowódcy. Otwórz go, znajdź Części i kliknij “Użyj”. Sprawi to, że będą dostępne do użycia przez Superżołnierza.

Następnie naciśnij Laboratorium Superżołnierza, “Zbrojownia Superżołnierza”. Zobaczysz wówczas panel z zakładkami po prawej stronie. Wybierz “Części Mocy”. Zobaczysz tam wszystkie swoje Części Mocy, niezależnie od tego, czy są osadzone, czy nie. Aby wzmocnić Część Mocy, wybierz jedną z nich, a ujrzysz panel jak ten pokazany poniżej. Znajdują się na nim punkty potrzebne do rozbudowy Części Mocy oraz statystyki, które otrzymasz po wzmocnieniu.

Gdy zdecydujesz, którą Część Mocy chcesz rozbudować, naciśnij na mały zielony znaczek plusa (+). Pozwoli Ci to na wybranie spośród wszystkich Części tych, które chcesz użyć w procesie Uszlachetniania. Po wybraniu Części, pasek wymaganych punktów zapełni się. Gdy osiągnie cel, będziesz mógł potwierdzić lub anulować proces uszlachetniania. Poniżej zobaczysz zrzut ekranu, przedstawiający proces wyboru.

Po naciśnięciu przycisku “Potwierdź”, otrzymasz wiadomość z ostrzeżeniem, informującym o chęci użycia wybranych Części do ulepszenia Części Mocy. Po jego akceptacji nie będzie już możliwości cofnięcia tego działania.

Drzewka Talentu Superżołnierza

Każdy awans Superżołnierza na wyższy poziom da Ci Punkty Talentu. Można dysponować nimi w 3 drzewkach Talentu wedle uznania. W zależności od wyboru Ekwipunku Superżołnierza, powinien on odzwierciedlać drzewko Talentów, w którym ulokowałeś swoje punkty. Dzieje się tak dlatego, że Ekwipunek odzwierciedla drzewka Talentu. Aby wejść i przydzielić Punkty Talentu, naciśnij Laboratorium Superżołnierza, następnie “Superżołnierz”, a zobaczysz “Punkty Talentu” pod avatarem Superżołnierza. Naciśnij go, aby otworzyć panel Punktów Talentu.

Brutal – to pierwsze drzewko Talentu. Koncentruje się ono na Ataku i częściowo na Obronie. Nie jest ono najbardziej skupione na Obronie, lecz jest dobrym wyborem we wczesnych etapach Opuszczonej Jednostki.

Żołnierz – to drugie drzewko Talentu. Jest to drzewko skoncentrowane na możliwościach Obrony oraz na Kondycji. Nie skupia się ono jednak na Ataku. Jest dobrym wyborem na dalsze etapy w Jednostce, jeśli inne Talenty zawodzą.

Wybuchowy – to trzecie i ostatnie drzewko Talentu. Koncentruje się ono na Obrażeniach. Może być dobrym wyborem w początkowych etapach, lecz przysporzyć problemów w dalszych częściach Jednostki.

Poniżej znajdziesz 3 drzewka Talentu oraz ich Zestawy Ekwipunku:

BRUTAL ŻOŁNIERZ WYBUCHOWY
Brutal Odwaga Płomienny
Łamacz Obrońca Spiekota
Niszczyciel Nieustraszony Bombowiec
Egzekutor Praworządność Skradanie

Powyższe drzewka Talentu polecane są do Zestawów Ekwipunku. Możesz także osobiście rozdysponować swoje Punkty Talentu według własnego uznania. Pamiętaj jednak, że po przydzieleniu, do ich zresetowania potrzebny będzie przedmiot Resetu Punktów Talentu Superżołnierza. W przeciwnym razie reset kosztować będzie 500 Złota.

Statystyki Superżołnierza

STATYSTYKA WYJAŚNIENIE
Atak Podstawowa wartość Ataku fizycznego. Obrona przeciwnika redukuje Atak.
Siła Ognia Podstawowe Obrażenia Wybuchowe. Ignoruje Obronę.
Obrona Podstawowa wartość Obrony. Redukuje Obrażenia Fizyczne.
Kondycja Kondycja Superżołnierza
Siła Drugorzędna statystyka. 1 Siła = 1.5 Atak Superżołnierza (Przed Badaniami i Talentami)
Mądrość Drugorzędna statystyka. 1 Mądrość = 0.8 Atak Superżołnierza & 1.8 Siła Ognia Superżołnierza (Przed Badaniami i Talentami)
Zbroja Drugorzędna statystyka. 1 Zbroja = 1 Obrona (Przed Badaniami i Talentami)
Postura Drugorzędna statystyka. 1 Postura = 25 Kondycja Superżołnierza (Przed Badaniami i Talentami)
Amunicja Używana do Umiejętności Superżołnierza w Opuszczonej Jednostce
Regeneracja Kondycji Gdy przemieszczasz się na nowe piętro, jest to ilość Kondycji, która się zregeneruje
Regeneracja Amunicji Po udanej bitwie, odzyskasz tę ilość Amunicji
Ogniste Zdolności Zwiększa Ogniste Zdolności Twojego Superżołnierza
Wybuchowe Zdolności Zwiększa Wybuchowe Zdolności Twojego Superżołnierza
Naturalne Zdolności Decyduje o tym, ile Kondycji odzyskasz podczas użycia Umiejętności Regeneracji Kondycji Żołnierza
Wytrzymałość Eksploracji Wytrzymałość, którą zużywasz do poruszania się po Opuszczonej Jednostce
Miejsca Przechowywania Liczba miejsc w Torbie Superżołnierza
Pojemność Przechowywania Liczba przedmiotów, które możesz nieść
Zastrzyk Wytrzymałości Eliksir zwiększenia Wytrzymałości do użycia w Jednostce
Paczka Amunicji Eliksir zwiększenia Amunicji do użycia w Jednostce
Lekarstwo Eliksir Regeneracji Kondycji do użycia w Jednostce
Efekt Zastrzyku Wytrzymałości Decyduje o tym, jak dużą Wytrzymałość regeneruje Zastrzyk Wytrzymałości
Efekt Paczki Amunicji Decyduje o tym, jaką ilość Amunicji regeneruje Paczka Amunicji
Efekt Lekarstwa Decyduje o tym, jaką ilość Kondycji regeneruje Lekarstwo
Inicjatywa Decyduje o tym, kto rozpoczyna Bitwę
Obrażenia Ciosu Obrażenia, które otrzyma przeciwnik podczas ataku. Ignoruje Obronę.

Źródło: Oficjalny panel pomocy gry i zdaygame.info