W grze Magic Chess: Go Go, oprócz potężnych bohaterów, których gracze wykorzystują do walki, istnieje jeszcze jeden ważny aspekt, który może decydować o Twojej szansie na zwycięstwo – Twój Dowódca.

Każdy Dowódca w Magic Chess: Go Go oferuje swoje własne, unikalne umiejętności, które mają potencjał, by zmienić bieg bitwy i pomóc Ci zdobyć zwycięstwo. Z ponad 30 różnymi Dowódcami, z których każdy ma swoje unikalne zdolności, może być ciężko zdecydować, którego wybrać na daną bitwę. W tym poradniku omówimy wszystko, co musisz wiedzieć o systemie Dowódców w grze Magic Chess: Go Go oraz przedstawimy listę najlepszych Dowódców, których warto zdobyć i w których warto inwestować, by jak najłatwiej wygrać.

1. Magic Chess: Go Go – Wszystko, co musisz wiedzieć o Dowódcach

Dowódcy w Magic Chess: Go Go to specjalne postacie, które reprezentują gracza w danej bitwie. Każdy z nich ma swoje unikalne umiejętności, które mogą wpłynąć na przebieg gry i pomóc w wygranej. Choć Dowódcy nie biorą aktywnie udziału w bitwach (nie zadają obrażeń ani nie walczą bezpośrednio), ich umiejętności mogą mieć znaczący wpływ na wynik starcia.

Każdy Dowódca posiada unikalny styl, osobowość oraz zdolności, które mogą zmienić przebieg gry. Warto pamiętać, że przed rozpoczęciem każdej bitwy gracz wybiera tylko jednego Dowódcę, więc warto dobrze przemyśleć, którego Dowódcę wybrać na daną rozgrywkę.

2. Jak zdobyć Dowódców

Dowódców można zdobywać poprzez udział w specjalnych wydarzeniach oraz kampaniach organizowanych przez grę Magic Chess: Go Go, takich jak eventy limitowane, „Chess Pass” i inne. Po zdobyciu Dowódcy, możesz od razu używać go w bitwach.

Warto zaznaczyć, że zdobywając Kopie Dowódców, możesz zwiększać ich rzadkość. Jeśli zdobędziesz 3 Dowódców tego samego typu, ich poziom gwiazdek zostanie zwiększony do 2 lub 3 gwiazdek, co odblokowuje dodatkowe umiejętności oraz zwiększa ich statystyki.

3. Statystyki, umiejętności i zdolności Dowódców

Każdy Dowódca ma swoje unikalne statystyki i umiejętności. Te umiejętności odblokowują się stopniowo, w miarę jak zwiększasz poziom rzadkości Dowódcy. Statystyki umiejętności będą również rosły proporcjonalnie do gwiazdek Dowódcy.

Aby uzyskać nowe umiejętności Dowódców, gracze muszą zwiększać ich rzadkość do 1 i 2 gwiazdek. Przy poziomie 3 gwiazdek, Dowódca otrzymuje Emblemat, który pozwala na wzmocnienie statystyk wszystkich bohaterów na polu bitwy, w zależności od wybranego Emblemat.

4. Magic Chess: Go Go – Lista rankingowa Dowódców (Tier List)

Poniżej przedstawiamy listę rankingową Dowódców, którą możesz wykorzystać przy wyborze najlepszego Dowódcy na daną bitwę. Dowódcy zostali sklasyfikowani od SS Tier do B Tier, w zależności od ich umiejętności w trakcie rozgrywki i ogólnej użyteczności.

SS Tier

Dowódcy w SS Tier to najbardziej meta Dowódcy w grze, których umiejętności znacząco pomagają bohaterom na polu bitwy i mogą zmienić bieg bitwy.

  • Ling: Jego unikalna zdolność umożliwia natychmiastowe uwięzienie wroga w pojedynku z jednym z Twoich bohaterów, co pozwala szybko usunąć jednego z najpotężniejszych przeciwników.
  • Guinevere: Jej zdolność daje szansę na zdobycie darmowych bohaterów przy odświeżaniu sklepu, co daje przewagę złota i pomaga w rozwoju wczesnej gry.
  • Vale: Dzięki jego umiejętnościom możesz wybrać bohatera i odświeżyć sklep, aby zdobyć bohatera, który pasuje do synergii z Twoimi jednostkami, co zwiększa szansę na ukończenie efektów synergii.
  • Nana: Jej umiejętność pomaga przeżyć, gdy już prawie przegrywasz, ratując Cię z 1 HP i dając skrzynię z ekwipunkiem, co pozwala na comeback w późniejszej fazie gry.
  • Fanny: Fanny pozwala na stworzenie wyrzutni bohaterów, dzięki czemu po kilku turach możesz wystrzelić bohatera do walki bez ograniczeń w liczbie bohaterów czy kosztach, co daje przewagę liczebną.

S Tier

Dowódcy z S Tier są solidni, ale zazwyczaj błyszczą tylko w jednej fazie gry – albo na początku, albo pod koniec, co sprawia, że nie są tak wszechstronni jak Dowódcy z SS Tier.

  • Tharz: Jego umiejętność pozwala na usunięcie sklepu po 9 rundach, co daje 3* bohatera na początku każdej rundy. To świetne, gdy masz już dobrych bohaterów 3* na planszy, ale ogranicza dostęp do sklepu w późnej fazie gry.
  • Lancelot: Lancelot uniemożliwia zdobywanie odsetek po walce, zamiast tego daje stałą ilość złota co rundę, którą wydaje na ulepszanie Lancelota. Dobrze sprawdza się w fazie wczesnej gry, ale później może ograniczać elastyczność.
  • Layla: Jej umiejętność pozwala na wyświetlenie hologramu siebie, co skutkuje podwojeniem liczby bohaterów na planszy, jednak jej obrażenia są raczej niskie, co ogranicza jej przydatność w późniejszej fazie gry.
  • Zilong: Zilong daje na początku gry ekwipunek, co pomaga w zwiększeniu obrażeń, ale bez szybkiego rozwoju bohatera do hyper carry, jego przydatność maleje w późnej grze.

A Tier

Dowódcy A Tier są nadal użyteczni, ale ich umiejętności są mniej imponujące, często oferując jedynie wzmocnienia statystyk, które można zastąpić ekwipunkiem.

B Tier

Dowódcy B Tier są mniej zalecani, ze względu na ich mało efektywne umiejętności oraz konieczność dużych inwestycji. Mogą być użyteczni, jeśli nie masz dostępu do lepszych Dowódców.

5. Podsumowanie

Każdy Dowódca w Magic Chess: Go Go ma swoje unikalne cechy, które mogą wpłynąć na sukces w grze. Choć niektórzy z nich mogą wydawać się silniejsi od innych, warto pamiętać, że to, który Dowódca będzie najlepszy, zależy również od strategii, którą wybierzesz. Ostatecznie, jeśli masz swojego ulubionego Dowódcę, nie musisz trzymać się ściśle tej listy rankingowej. Kluczem jest umiejętność dopasowania Dowódcy do Twojej strategii i stylu gry.

Spis treści