Pierwowz贸r strategii 4X zostaje wskrzeszony przez studio Wargaming i wraz z Master of Orion firma powoli odchodzi o klasycznej koncepcji wype艂nionej czo艂gami, samolotami czy 艂odziami podwodnymi.
Informacja o ponownym o偶ywieniu tego co najlepsze by艂o w Master of Orion pojawia si臋 wraz ze zbli偶aj膮cymi si臋 targami E3, zapewne specjalnie trzymano do tej pory informacje o projekcie w tajemnicy, aby dopiero teraz zaskoczy膰 wszystkich fan贸w i zach臋ci膰 ich do 艣ledzenia tego, co poka偶e nam Wargaming na E3.
Produkcj膮 gry zajmie si臋 argenty艅skie studio NGD, kt贸re ju偶 niegdy艣 zauroczy艂o nas gr膮 Jake’s Epic Quest. To co obecnie wiemy o projekcie mo偶ecie wyczyta膰 z informacji prasowej:
Tworzona od podstaw grafika tchnie nowe 偶ycie do rozleg艂ej galaktyki, a dost臋pne rasy zyskaj膮 wyraziste osobowo艣ci. Gracze mog膮 oczekiwa膰 ulepszonego interfejsu u偶ytkownika, muzyki orkiestrowej przygotowywanej przez kompozytora odpowiedzialnego za warstw臋 d藕wi臋kow膮 oryginalnych Master of Orion, linii dialogowych nagranych przez znanych aktor贸w, nowych samouczk贸w i wszystkiego tego, co sprawi, 偶e klasyka o偶yje na ekranach w od艣wie偶onej szacie, z pe艂nym poszanowaniem jednej z najbardziej szanowanych franszyz w historii gier komputerowych.
Dodam jedynie od siebie to, 偶e mo偶ecie spodziewa膰 si臋 13 ras, z kt贸rych ka偶da b臋dzie mia艂a do pomocy swojego doradc臋. Rasy tak偶e b臋d膮 wyr贸偶nia艂y si臋 opracowanymi technologiami, a co za tym idzie ka偶dy zbudowany przez nie statek b臋dzie charakterystyczny dla danej rasy, powiedzmy niepowtarzalny.
W Master of Orion przemierzymy wraz z nasz膮 flot膮 ponad 20 uk艂ad贸w s艂onecznych, gdzie znajdziemy ponad 100 unikalnych gwiazd. Do zbadania czeka na nas ponad 100 technologii zwi膮zanych z oko艂o 20-toma budynkami.