8 sierpnia chińskie Age of Wushu doczeka się kolejnej sporej aktualizacji wypuszczając tym samym nową strefę Jianghu. Jednak nie najważniejsze są tutaj nowe miejsca, ale to na co gra będzie od wprowadzenia update pozwalała. Pojawia się cztery nowe wskaźniki: stamina, głód, pragnienia i temperatura ciała.

Gdy poziom staminy spadnie to zmniejszą się również obrażenia zadawane przez naszą postać, a także wszelkie próby uzupełnienia HP spełzną na niczym. Postać zostanie wtedy zarażona nieznaną chorobą.

Jeśli wskaźnik głodu będzie coraz niższy to spadnie nam również poziom staminy. Chodzi o to, aby wyuczyć w graczach przyzwyczajenie do tego, że i ich wirtualny awatar musi tutaj coś jeść.

Age-of-Wushu-Desert1

Jeśli spadnie nam poziom pragnienia to również odbije się to na staminie. Wtedy najlepiej szybko znaleźć źródło wody i uzupełnić płyny w organizmie.

Temperatura ciała wiąże się głównie z głodem i pragnieniem. Jeśli wkroczymy do zimnej strefy to warto narzucić na siebie ciepłe ubranie. Jeśli zaś temperatura naszego ciała będzie zbyt wysoka to możemy zachorować.

Age-of-Wushu-Valley1

Dużo razy powyżej wspominałem o chorobach, o to że jakieś choróbsko nieznane może dopaść ciało naszej postaci. W Age of Wushu pojawi się sześć typów chorób, a każdy wymaga zupełnie innej metody leczenia. Pamiętajmy również o tym, że w Jianghu nie ma bezpiecznych miejsc. Możemy trafić tutaj na wiele różnych pułapek jak i również zastawić kilka na innych graczy i przy okazji skraść im jedzenie, wodę i inne materiały. Możemy nawet gotować surowe mięso zamieniając je przy tym na pożywienie.

Age-of-Wushu-Snow-area1

W niektórych lochach na wspomnianym regionie, gildie mogą postawić swoją flagę i oznajmić tym samym całej reszcie, że to właśnie oni tutaj panują. Jeśli gildia to uczyni to na przejętym terenie wszelkie pułapki tracą swoją moc, oczywiście nie działają na członków owej gildii.

Age-of-Wushu-Snow-storm1

Dodatkowo śmierć w Jianghu grozi nam utraceniem jednego przedmiotu z ekwipunku i mamy wtedy jedną godzinę na jego odzyskanie, podczas gdy inni gracze mogą go sobie spokojnie podnieść, jeśli trafią na miejsce, gdzie widziano ostatnio nasze truchło. Tym samym jeśli uda nam się kogoś zabić to możemy zdobyć jeden z przedmiotów jakie ze sobą nosił/a.