No i się stało, coraz więcej nowych ciekawych funkcji wprowadzanych jest do gry MMORPG Age of Wulin, a na forum zagranicznym znalazłem chyba jedną z najciekawszych, będzie tam system kidnapping, który pozwoli nam porwać dowolnego gracza offline. Jak wiecie będąc niezalogowanym w Age of Wulin możemy wykonywać różne prace dla NPC, u którego się zatrudniliśmy. Jednak to wiąże się z ryzykiem, że możemy zostać porwani, gracz może do nas podejść, ogłuszyć, wsadzić do worka i uciec w siną dal. Co się z nami wtedy stanie? Hmm. Możemy zostać sprzedani dla innego NPC, będziemy wtedy dla niego pracować jako niewolnik, ale najlepsze jest to, że nie zawsze taka sprzedaż się uda, a dany NPC może odmówić kupna naszego marnego cielska. Jednak po każdym porwaniu jest nadzieja, że ktoś nas uratuje, otóż po każdym porwaniu na czacie pojawia się nick przestępcy i jego położenie. Inni gracze mogą ruszyć nam na ratunek, ale równie dobrze może pomóc porywaczowi i podzielić się z nim łupem jaki z nas pozostał. Po poerwaniu dla porywacza podnosi się wskaźnik Evil Deed Value, a jeśli inny gracz nas uratuje to zyskuje punkty do Good Deed Value. Jednak jeśli zostaniemy sprzedani musimy pracować, nie wiadomo ile, ale zawsze może ktoś w przypływie dobroci nas wykupić. Podoba się?