Poni偶ej macie kilka propozycji ustawie艅 bazy w Castle Clash, kt贸re zosta艂y specjalnie zaprojektowane do trybu Here Be Monsters. Mo偶e by膰 tak wiele r贸偶nych taktyk, 偶e nie spos贸b ich wymieni膰 tutaj w jednym artykule, ale postaram si臋 wam pokaza膰 te najbardziej skuteczne, oparte na bazie posiadanego poziomy ratusza (Town Hall).聽

Town Hall poziom 8-11

Brak wie偶yczek, jednak polecam posiadanie bohater贸w na co najmniej poziomie 20 do 70-tego. Ustawienie bazy jak na obrazku jest doskona艂ym rozwi膮zaniem z racji naszej niskiej mocy na tym poziomie.

Town Hall poziom 8-11

Town Hall poziom 13

Here be Monsters fala C

Poziom wie偶y: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 60-100
Potwory id膮c dooko艂a daj膮 czas dla bohater贸w i wie偶yczek, aby je 艣ci膮gn膮膰 zanim dojd膮 do w艂a艣ciwych budynk贸w.

Town Hall poziom 13

Here be Monsters fala D – E

Poziom wie偶y: 5-7
Bohaterowie na poziomie: 60-92
Na tym ustawieniu potwory atakuj膮 wie偶yczki obronne podczas gdy bohaterowie zajmuj膮 si臋 ich eliminacj膮. Wymagani s膮 bohaterowie o ataku zasi臋gowym, preferowany jest Engineer i Druid.

Here be Monsters fala D - E

Here be Monsters fala C

Poziom wie偶y: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 80-100
Cztery wej艣cia pozwalaj膮 rozproszy膰 potwory przeciwnika i zredukowa膰 ich liczb臋, kt贸ra atakuje konkretnych bohater贸w. Budynki po艂o偶one poza murem odci膮gaj膮 uwag臋 wroga, a w tym czasie nasze wie偶yczki rozprawiaj膮 si臋 z przeciwnikiem.

Here be Monsters fala C

Town Hall poziom 15

Here be Monsters fala F

Poziom wie偶y: 7-8 (wie偶e 艂ucznik贸w)
Garnizon: Tak
Bohaterowie:聽TG聽i聽Druid聽poziom 100.Engineer聽80,聽Champ聽lpoziom 90+ i AC (Succubus聽) poziom 80+ albo Ninja na poziomie 60.

500px-Modified_Diamond
Ustawienie jest g艂贸wnie oparte o wie偶yczki, wi臋c nasi bohaterowie musz膮 mie膰 dostatecznie du偶o czasu, aby zdj膮膰 wrogie jednostki, podczas gdy one zajmuj膮 si臋 wie偶yczkami. Umiejscowienie budynk贸w i innych struktur wewn膮trz mur贸w doprowadzi nas do pora偶ki. Lepiej je pozostawi膰 poza murem, gdy偶 wrogie jednostki zajm膮 si臋 w艂a艣nie nim, je艣li umie艣cimy w 艣rodku jakiekolwiek budynki, a tak mamy sporo czasu, aby wybi膰 ich jeden po drugim. Mo偶liwe jest pokonanie fali D z takim ustawieniem i dwoma dzia艂kami. Jednak jest ono podatne na raidy.

Town Hall poziom 16

Here be Monsters fala D

Rozpoczynaj膮c fal臋 D zostajemy atakowani przez du偶e ilo艣ci Gryf贸w i maj膮 one mo偶liwo艣膰 przelatywa膰 ponad murami, wi臋c nasze ustawienia w bazie musz膮 zwraca膰 ich uwag臋 na inne budynki, podczas gdy wie偶yczki i bohaterowie wybij膮 te lataj膮ce bestie do nogi. Niezwykle przydatne b臋d膮 tutaj wie偶e stra偶nicze i warto zamieni膰 na nie wszystkie wcze艣niej postawione dzia艂ka. Jednak zalecam pozostawienie co najmniej jednego dzia艂ka (Cannon Tower), aby szybko pozby膰 si臋 krasnoludzkich jednostek podczas D5.

500px-Screenshot_2014-05-27-21-22-55

Town Hall poziom 17

Here be Monsters fala E & F

Zielony i R贸偶owy garnizon w wie偶y strzelniczej pozwala wykosi膰 szybko bohater贸w. Niebieski i Purpurowy w dzia艂kach maksymalizuje obra偶enia zadawane jednostkom naziemnym. Wymaga si臋 tutaj bohater贸w na poziomie od 80 do 120-tego. Ustawienia bazy skupiaj膮 ogie艅 na pojedynczych przeciwnikach pozwalaj膮c tym samym 艣ci膮gn膮膰 wrog贸w tak szybko jak to mo偶liwe.

500px-398917603711418Screenshot_2014-05-20-12-10-37

Zalecani bohaterowie w darmowej rozgrywce

Druid,聽Engineer,聽Marksman,聽ThunderGod聽i Paladin. Nie wiem czy wiecie, ale nawet na poziomie 60 Marksman jest bardziej u偶yteczny ni偶 Succubus na 80-tym poziomie w Here Be Monsters. Druid powinien zawsze sta膰 po 艣rodku jak i jeden bohater z zasi臋gowym atakiem powinien by膰 w parze z kim艣 kto specjalizuje si臋 w walce wr臋cz.