Poni偶ej macie kilka propozycji ustawie艅 bazy w Castle Clash, kt贸re zosta艂y specjalnie zaprojektowane do trybu Here Be Monsters. Mo偶e by膰 tak wiele r贸偶nych taktyk, 偶e nie spos贸b ich wymieni膰 tutaj w jednym artykule, ale postaram si臋 wam pokaza膰 te najbardziej skuteczne, oparte na bazie posiadanego poziomy ratusza (Town Hall).聽
Town Hall poziom 8-11
Brak wie偶yczek, jednak polecam posiadanie bohater贸w na co najmniej poziomie 20 do 70-tego. Ustawienie bazy jak na obrazku jest doskona艂ym rozwi膮zaniem z racji naszej niskiej mocy na tym poziomie.
Town Hall poziom 13
Here be Monsters fala C
Poziom wie偶y: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 60-100
Potwory id膮c dooko艂a daj膮 czas dla bohater贸w i wie偶yczek, aby je 艣ci膮gn膮膰 zanim dojd膮 do w艂a艣ciwych budynk贸w.
Here be Monsters fala D – E
Poziom wie偶y: 5-7
Bohaterowie na poziomie: 60-92
Na tym ustawieniu potwory atakuj膮 wie偶yczki obronne podczas gdy bohaterowie zajmuj膮 si臋 ich eliminacj膮. Wymagani s膮 bohaterowie o ataku zasi臋gowym, preferowany jest Engineer i Druid.
Here be Monsters fala C
Poziom wie偶y: 5 – 7
Bohaterowie na poziomie: 80-100
Cztery wej艣cia pozwalaj膮 rozproszy膰 potwory przeciwnika i zredukowa膰 ich liczb臋, kt贸ra atakuje konkretnych bohater贸w. Budynki po艂o偶one poza murem odci膮gaj膮 uwag臋 wroga, a w tym czasie nasze wie偶yczki rozprawiaj膮 si臋 z przeciwnikiem.
Town Hall poziom 15
Here be Monsters fala F
Poziom wie偶y: 7-8 (wie偶e 艂ucznik贸w)
Garnizon: Tak
Bohaterowie:聽TG聽i聽Druid聽poziom 100.Engineer聽80,聽Champ聽lpoziom 90+ i AC (Succubus聽) poziom 80+ albo Ninja na poziomie 60.
Ustawienie jest g艂贸wnie oparte o wie偶yczki, wi臋c nasi bohaterowie musz膮 mie膰 dostatecznie du偶o czasu, aby zdj膮膰 wrogie jednostki, podczas gdy one zajmuj膮 si臋 wie偶yczkami. Umiejscowienie budynk贸w i innych struktur wewn膮trz mur贸w doprowadzi nas do pora偶ki. Lepiej je pozostawi膰 poza murem, gdy偶 wrogie jednostki zajm膮 si臋 w艂a艣nie nim, je艣li umie艣cimy w 艣rodku jakiekolwiek budynki, a tak mamy sporo czasu, aby wybi膰 ich jeden po drugim. Mo偶liwe jest pokonanie fali D z takim ustawieniem i dwoma dzia艂kami. Jednak jest ono podatne na raidy.
Town Hall poziom 16
Here be Monsters fala D
Rozpoczynaj膮c fal臋 D zostajemy atakowani przez du偶e ilo艣ci Gryf贸w i maj膮 one mo偶liwo艣膰 przelatywa膰 ponad murami, wi臋c nasze ustawienia w bazie musz膮 zwraca膰 ich uwag臋 na inne budynki, podczas gdy wie偶yczki i bohaterowie wybij膮 te lataj膮ce bestie do nogi. Niezwykle przydatne b臋d膮 tutaj wie偶e stra偶nicze i warto zamieni膰 na nie wszystkie wcze艣niej postawione dzia艂ka. Jednak zalecam pozostawienie co najmniej jednego dzia艂ka (Cannon Tower), aby szybko pozby膰 si臋 krasnoludzkich jednostek podczas D5.
Town Hall poziom 17
Here be Monsters fala E & F
Zielony i R贸偶owy garnizon w wie偶y strzelniczej pozwala wykosi膰 szybko bohater贸w. Niebieski i Purpurowy w dzia艂kach maksymalizuje obra偶enia zadawane jednostkom naziemnym. Wymaga si臋 tutaj bohater贸w na poziomie od 80 do 120-tego. Ustawienia bazy skupiaj膮 ogie艅 na pojedynczych przeciwnikach pozwalaj膮c tym samym 艣ci膮gn膮膰 wrog贸w tak szybko jak to mo偶liwe.
Zalecani bohaterowie w darmowej rozgrywce
Druid,聽Engineer,聽Marksman,聽ThunderGod聽i Paladin. Nie wiem czy wiecie, ale nawet na poziomie 60 Marksman jest bardziej u偶yteczny ni偶 Succubus na 80-tym poziomie w Here Be Monsters. Druid powinien zawsze sta膰 po 艣rodku jak i jeden bohater z zasi臋gowym atakiem powinien by膰 w parze z kim艣 kto specjalizuje si臋 w walce wr臋cz.