Oficerowie

Oficerowie przynoszą nam spore korzyści podczas walki jak i w trakcie obrony czy wsparcia. Warto wykorzystać ich w procesie opracowywania odpowiedniej strategii. Pewną ilość każdego z nich zdobędziemy w trakcie wykonywania zadań, a dodatkowych oficerów możemy zakupić za korony (walutę premium).

Ikona Oficer Opis Zdolności
Mistrz (Grandmaster) Mistrz (Grandmaster) Mistrz jest idealnym dowódcą dla naszej armii. Dzięki doświadczeniu zwiększa waleczność jednostek przez co mamy wyższą szansę na zwycięstwo. Zwiększa siłę ataku atakującej armii o 10%.
Mistrz grabieży (Master of Loot) Mistrz grabieży (Master of Loot) Ów oficer i jego muły pozwala nam wynieść po zwycięskiej walce większe ilości zrabowanych surowców. Zwiększa ładowność armii o 50%. Przyśpiesza armię do prędkości Lekkiej Kawalerii jeśli armia z nim idąca atakuje Wioskę Barbarzyńską, także podczas procesu przejmowania wiosek barby.
Medyk (Medic) Medyk (Medic) Medyk podążając wraz z armią leczy lekkorannych wojowników. Przywraca do życia 10% jednostek po walce. Bonus liczony jest dla jednostek, które poległy.
Oszust (Deceiver) Oszust (Deceiver) Ten podstępny oficer tak kombinuje, aby zmylić wroga i nie dać mu poznać prawdziwych intencji atakującego. Spowalnia armię do prędkości Szlachcica przez co przeciwnik myśli, że próbujemy go podbić.
Strażnik (Ranger) Strażnik (Ranger) Prowadzi armię jednocześnie szpiegując przeciwnika. Jeśli wygranę mamy w kieszeni to walka będzie prowadzona, ale jeśli wykryje, że są duże szanse na przegraną to nie dojdzie do ataku. Atakująca armia wchodzi do walki jeśli jest choć cień szansy na wygraną, w przeciwnym razie wojsko powraca do domu.
Taktyk (Tactician) Taktyk (Tactician) Uzbrojny w wiedzę i rozwagę, Taktyk bada topografię tereny, aby prowadzić najkrótszą drogę wspierającej armii do miejsca przeznaczenia. Podnosi prędkość armii wspierającej innego gracza do prędkości lekkiej kawalerii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *