Oficerowie przynoszą nam spore korzyści podczas walki jak i w trakcie obrony czy wsparcia. Warto wykorzystać ich w procesie opracowywania odpowiedniej strategii. Pewną ilość każdego z nich zdobędziemy w trakcie wykonywania zadań, a dodatkowych oficerów możemy zakupić za korony (walutę premium).
Ikona | Oficer | Opis | Zdolności |
---|---|---|---|
Mistrz (Grandmaster) | Mistrz jest idealnym dowódcą dla naszej armii. Dzięki doświadczeniu zwiększa waleczność jednostek przez co mamy wyższą szansę na zwycięstwo. | Zwiększa siłę ataku atakującej armii o 10%. | |
Mistrz grabieży (Master of Loot) | Ów oficer i jego muły pozwala nam wynieść po zwycięskiej walce większe ilości zrabowanych surowców. | Zwiększa ładowność armii o 50%. Przyśpiesza armię do prędkości Lekkiej Kawalerii jeśli armia z nim idąca atakuje Wioskę Barbarzyńską, także podczas procesu przejmowania wiosek barby. | |
Medyk (Medic) | Medyk podążając wraz z armią leczy lekkorannych wojowników. | Przywraca do życia 10% jednostek po walce. Bonus liczony jest dla jednostek, które poległy. | |
Oszust (Deceiver) | Ten podstępny oficer tak kombinuje, aby zmylić wroga i nie dać mu poznać prawdziwych intencji atakującego. | Spowalnia armię do prędkości Szlachcica przez co przeciwnik myśli, że próbujemy go podbić. | |
Strażnik (Ranger) | Prowadzi armię jednocześnie szpiegując przeciwnika. Jeśli wygranę mamy w kieszeni to walka będzie prowadzona, ale jeśli wykryje, że są duże szanse na przegraną to nie dojdzie do ataku. | Atakująca armia wchodzi do walki jeśli jest choć cień szansy na wygraną, w przeciwnym razie wojsko powraca do domu. | |
Taktyk (Tactician) | Uzbrojny w wiedzę i rozwagę, Taktyk bada topografię tereny, aby prowadzić najkrótszą drogę wspierającej armii do miejsca przeznaczenia. | Podnosi prędkość armii wspierającej innego gracza do prędkości lekkiej kawalerii. |