Struktury obronne jak i wieżyczki chronią naszą wioskę w Throne Rush przed napaściami wroga. Tylko twarde mury i dobrze rozstawione wieżyczki mogą ochronić nasze Stodoły i Skarbce. Aby rozpocząć budowę obrony wybierz odpowiednią zakładkę w Sklepie Gry i po wybraniu struktury umieść ją na mapie miasta. Wraz z rozbudową zamku odblokowują się nowe wieżyczki jak i możemy zbudować znacznie większy mur czy więcej wieżyczek odblokowanych wcześniej.
Musimy pamiętać, że niektóre wieżyczki atakują jedynie jednostki naziemne, podczas gdy inne skupiają swój ogień jedynie na jednostkach latających, ale są i takie, które ranią zarówno latającego jak i stąpającego po ziemi przeciwnika.
Do rozbudowy obrony potrzebujemy ogromnych ilości złota jak i nieco piasku z naszych magazynów.
- Tower
- Archer Tower
- Cannon
- Storm Spire
- Ziggurat
- Tower of Fire
- Tower of Death
- Protective Crystal
- Minaret
Wieża (Tower)
Jest to podstawowa wieżyczka obronna dostępna na początku gry. Atakuje jedynie cele naziemne (pojedynczego przeciwnika) i jej podstawowy zasięg to 9 pól, który zwiększa się wraz z ulepszaniem wieżyczki. Atakuje on przeciwnika znajdujące się najbliżej.
Ilość wieżyczek, które możemy zbudować rośnie wraz z rozbudową Zamku. Możemy wtedy ulepszać je i sprawiać, że będą skuteczniej chroniły mieszkańców wioski.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Wieża Łucznicza (Archer Tower)
Jest to wieżyczka, która atakuje zarówno jednostki naziemne jak i latajace. Strzela do wroga znajdującego się najblizej i zajmuje się w danym czasie tylko jednym przeciwnikiem. Jej zasięg to 10 pól.
Rozbuduj Zamek, aby móc zbudować więcej Wież Łuczników.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Moźdżież (Cannon)
Potrafi ranić kilka jednostek jednocześnie znajdujących się w bliskiej odległości. Atakuje najbliższy cel, a jej zasięg ataku (podstawowy) to 12 pól.
Zwiększaj poziom zamku, aby móc ich zbudować więcej jak i ulepszać na wyższe poziomy.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Storm Spire
Piekna, ale śmiertelnie niebezpieczna wieżyczka, która atakuje jedynie jednostki latające. Wybiera sobie najbliższy cel i atakuje tylko pojedyńcze jednostki w nie większej odległości niż 11 pól.
Aby zbudować więcej tych wież musisz rozbudować zamek.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Ziggurat
Ziggurats działają podobnie jak moźdżieże, atakują kilka jednostek jednocześnie, działają strefowo ale mają ograniczony zasięg do siedmiu pól.
Zwiększając poziom zamku zbudujemy więcej tych wież jak i będziemy je mogli ulepszać na wyższe poziomy.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Tower of Fire
Płomień nad tymi wieżyczkami to ostrzeżenie dla wszelkich głupców zbliżających się do naszej wioski. Atakuje najbliższy cel i tylko pojedynczego wroga w zasięgu 12-stu pól.
Zwiększając poziom zamku zbudujemy więcej tych wież jak i będziemy je mogli ulepszać na wyższe poziomy.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Tower of Death
Tajemnicza wieża, która aż promieniuje śmiecią. Atakuje konkretny cel w zasięgu 5-ciu pól, oczywiście skupia się na najbliższym.
Zwiększając poziom zamku zbudujemy więcej tych wież jak i będziemy je mogli ulepszać na wyższe poziomy.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Protective Crystal
Protective Crystal skupia swój ogień na jednostkach latających i może razić całą grupę przeciwników w odległości 10-ciu pól. Atakuje najbliższy cel, ale musi mieć czas na przeładowanie.
Zwiększając poziom zamku zbudujemy więcej tych wież jak i będziemy je mogli ulepszać na wyższe poziomy.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.
Minaret
Minaret to wieżyczka, która potrafi atakować zarówno przeciwnika poruszającego się po ziemi jak i latającego w przestworzach. Ma zasięg 8-miu pól i skupia swój ogień na najbliższym celu.
Zwiększając poziom zamku zbudujemy więcej tych wież jak i będziemy je mogli ulepszać na wyższe poziomy.
Charakterystyka Wieży – wytrzymałość, obrażenia na sekundę zadawane wrogom jak i czas i koszt jej rozbudowy na wyższe poziomy.