Kiedy poziom zamku w Throne Rush twojego i twojego przeciwnika jest równy, możesz ukraść 20% zasobów z magazynów (i zamku, który jest teraz uważany za „magazyn”) i 50% z wiatraków i kamieniołomów. Ilość zasobów, które możesz ukraść z magazynów, nie może przekroczyć limitu.

Atak z różnicą poziomu zamku

Jeśli poziom zamku atakującego jest wyższy, otrzymuje karę do ilości zasobów, które może splądrować za każdy poziom różnicy:

  • Jeden poziom – 10% kary
  • Dwa poziomy – 50% kary
  • Trzy poziomy – 75% kary
  • Cztery poziomy – 95% kary

Jeśli poziom atakującego jest niższy, otrzymuje premię do ilości zasobów, które może zbierać za każdy poziom różnicy:

  • Jeden poziom – 10% premii
  • Dwa poziomy – bonus 50%
  • Trzy poziomy – bonus 100%

Wersje gier na urządzenia z systemem Android i iOS nie mają premii za atakowanie zamków wyższego poziomu.

Na początku bitwy widzisz ilość dostępnych zasobów, które możesz ukraść, w tym wszystkie te bonusy lub kary, w zależności od poziomów zamku. Ilość plądrowania zasobów z magazynów nie może przekroczyć limitu po zastosowaniu wszystkich tych premii.

Ograniczenia kradzieży

W grze istnieje limit maksymalnej ilości zasobów, które możesz potencjalnie splądrować, z wyłączeniem efektów relikwii. Zależy to od poziomu atakującego gracza.

Poziom zamku Limit złota / żywności Limit magicznego piasku
1-6 200 000
7 250 000
8 330 000
9 450 000
10 600 000
11 700 000 15 000
12 900 000 16 000
13 1 200 000 18 000
14 1 700 000 26 000
15 2 000 000 32 000
16 2 500 000 50 000
17 2 750 000 60 000
18 3 000 000 70 000
19 3 300 000 80 000

Limit nie obejmuje zasobów pochodzących z wiatraków i kamieniołomów.

Artefakty i efekt relikwii

Na początku bitwy efekt wszystkich reliktów i artefaktów atakującego jest dopasowywany do sumy bonusów obrońcy z artefaktów i relikwii w celu ustalenia ostatecznego wyniku.

Należy jednak pamiętać, że bonus obronny nie może przekroczyć 95%, a premia za plądrowanie nie może przekroczyć 100%. Okazuje się, że gracz nie może ukraść mniej niż 5% i nie więcej niż 200% zasobów na początku bitwy. Ostateczny wynik jest dodawany do ilości zasobów dostępnych w magazynach. Te premie nie wpływają na zasoby wiatraków i kamieniołomów.

Zasoby bonusowe z artefaktów i relikwii są dodawane ponad limit kradzieży.

Wykorzystanie artefaktów i relikwii pozwala ci zdobyć więcej zasobów za atakowanie innych graczy, a także zaoszczędzić więcej własnych zasobów podczas obrony swojego miasta. Jednak wprowadzono również pewnego rodzaju ograniczenia tych parametrów – nie możesz rabować więcej niż 195% zasobów innych graczy i nie możesz uratować więcej niż 95% twoich. Jako przykład masz poziom zamku 15 i zgromadziłeś 20 000 000 sztuk złota. Inny gracz z równym poziomem zamku atakuje cię premią w wysokości 20% rabunku złota. Łącznie ze wszystkimi limitami, kwotą bazową, którą potencjalnie może ukraść 2 000 000 sztuk złota i 6 000 0000, w tym z wszystkimi bonusami z relikwii, co jest ogromną kwotą, a odzyskanie takiej sumy byłoby bardzo trudne. Dlatego też uwzględniliśmy ograniczenie bonusów do relikwii i artefaktów, a przy limicie 95% może on ukraść tylko do 3 900 000, co nie jest tak trudne do wygenerowania jak 6 000 000.