Kiedy poziom zamku w Throne Rush twojego i twojego przeciwnika jest równy, możesz ukraść 20% zasobów z magazynów (i zamku, który jest teraz uważany za „magazyn”) i 50% z wiatraków i kamieniołomów. Ilość zasobów, które możesz ukraść z magazynów, nie może przekroczyć limitu.
Atak z różnicą poziomu zamku
Jeśli poziom zamku atakującego jest wyższy, otrzymuje karę do ilości zasobów, które może splądrować za każdy poziom różnicy:
- Jeden poziom – 10% kary
- Dwa poziomy – 50% kary
- Trzy poziomy – 75% kary
- Cztery poziomy – 95% kary
Jeśli poziom atakującego jest niższy, otrzymuje premię do ilości zasobów, które może zbierać za każdy poziom różnicy:
- Jeden poziom – 10% premii
- Dwa poziomy – bonus 50%
- Trzy poziomy – bonus 100%
Wersje gier na urządzenia z systemem Android i iOS nie mają premii za atakowanie zamków wyższego poziomu.
Na początku bitwy widzisz ilość dostępnych zasobów, które możesz ukraść, w tym wszystkie te bonusy lub kary, w zależności od poziomów zamku. Ilość plądrowania zasobów z magazynów nie może przekroczyć limitu po zastosowaniu wszystkich tych premii.
Ograniczenia kradzieży
W grze istnieje limit maksymalnej ilości zasobów, które możesz potencjalnie splądrować, z wyłączeniem efektów relikwii. Zależy to od poziomu atakującego gracza.
Poziom zamku | Limit złota / żywności | Limit magicznego piasku |
1-6 | 200 000 | – |
7 | 250 000 | – |
8 | 330 000 | – |
9 | 450 000 | – |
10 | 600 000 | – |
11 | 700 000 | 15 000 |
12 | 900 000 | 16 000 |
13 | 1 200 000 | 18 000 |
14 | 1 700 000 | 26 000 |
15 | 2 000 000 | 32 000 |
16 | 2 500 000 | 50 000 |
17 | 2 750 000 | 60 000 |
18 | 3 000 000 | 70 000 |
19 | 3 300 000 | 80 000 |
Limit nie obejmuje zasobów pochodzących z wiatraków i kamieniołomów.
Artefakty i efekt relikwii
Na początku bitwy efekt wszystkich reliktów i artefaktów atakującego jest dopasowywany do sumy bonusów obrońcy z artefaktów i relikwii w celu ustalenia ostatecznego wyniku.
Należy jednak pamiętać, że bonus obronny nie może przekroczyć 95%, a premia za plądrowanie nie może przekroczyć 100%. Okazuje się, że gracz nie może ukraść mniej niż 5% i nie więcej niż 200% zasobów na początku bitwy. Ostateczny wynik jest dodawany do ilości zasobów dostępnych w magazynach. Te premie nie wpływają na zasoby wiatraków i kamieniołomów.
Zasoby bonusowe z artefaktów i relikwii są dodawane ponad limit kradzieży.
Wykorzystanie artefaktów i relikwii pozwala ci zdobyć więcej zasobów za atakowanie innych graczy, a także zaoszczędzić więcej własnych zasobów podczas obrony swojego miasta. Jednak wprowadzono również pewnego rodzaju ograniczenia tych parametrów – nie możesz rabować więcej niż 195% zasobów innych graczy i nie możesz uratować więcej niż 95% twoich. Jako przykład masz poziom zamku 15 i zgromadziłeś 20 000 000 sztuk złota. Inny gracz z równym poziomem zamku atakuje cię premią w wysokości 20% rabunku złota. Łącznie ze wszystkimi limitami, kwotą bazową, którą potencjalnie może ukraść 2 000 000 sztuk złota i 6 000 0000, w tym z wszystkimi bonusami z relikwii, co jest ogromną kwotą, a odzyskanie takiej sumy byłoby bardzo trudne. Dlatego też uwzględniliśmy ograniczenie bonusów do relikwii i artefaktów, a przy limicie 95% może on ukraść tylko do 3 900 000, co nie jest tak trudne do wygenerowania jak 6 000 000.