Nawet najwi臋ksza twierdza nie przetrwa w Throne Rush bez odpowiednich surowc贸w. Dlatego te偶 z艂oto i jedzenie to podstawa ka偶dej, perspektywicznie rozwijaj膮cej si臋 wioski. Surowce potrzebne s膮 zar贸wno do budowy nowych jak i ulepszania ju偶 posiadanych budynk贸w. Dodatkowo niezb臋dne b臋d膮 nam przy tworzeniu armii jak i podczas odkrywaniu nowych rodzaj贸w jednostek.
Z艂ota potrzebujemy g艂贸wnie do budowy zamku, jego ulepsze艅 jak i do rozwijania konstrukcji obronnych. W dzisiejszym artykule znajdziecie dok艂adne opisy wszelkich budynk贸w zwi膮zanych bezpo艣rednio z produkcj膮 jak i magazynowaniem surowc贸w w Throne Rush.
Kopalnie z艂ota
Z艂oto produkowane jest przez kopalnie i trzymane s膮 w nich dop贸ki gracz samodzielnie ich nie odbierze. Je艣li kopalnia si臋 zape艂ni to dalsze wydobycie z艂ota zostaje wstrzymane dop贸ki nie zbierzemy bie偶膮cej produkcji albo dop贸ki kto艣 nie tego surowca nie skradnie podczas ataku.
Poni偶szy obrazek pokazuje nam jak zmienia si臋 kopalnia z艂ota wraz ze wzrastaj膮cym poziomem:
Podczas ulepszania zamku odblokowuje nam si臋 mo偶liwo艣膰 posiadania wi臋kszej ilo艣ci kopalni. Mo偶emy r贸wnie偶 ulepsza膰 te co posiadamy na jeszcze wy偶szy poziomy co pozwala nam zaopatrywa膰 swoje miasto w odpowiednie ilo艣ci z艂ota.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ilo艣膰 kopalni | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
Poziom kopalni | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszaj膮c kopalnie z艂ota zwi臋kszamy ilo艣膰 wydobywanego przez ni膮 kruszcu jak i jej pojemno艣膰. Czas jak i koszt ulepszenia zwi臋ksza si臋 wraz z kolejnymi poziomami. R贸wnie偶 powi臋ksza si臋 wytrzyma艂o艣膰 budynku. Do ulepsze艅 kopalni potrzebujemy chleba (偶ywno艣ci).
Lvl | Chleb | Pisaek | Czas | Wydobycie | Pojemno艣膰 | Wytrzyma艂o艣膰 | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 1000 | 500 | 500 | 1 |
2 | 200 | n/a | 30聽sekund | 1200 | 1000 | 550 | 2 |
3 | 500 | n/a | 2 minuty | 1500 | 2000 | 600 | 2 |
4 | 2000 | n/a | 10聽minut | 2000 | 5000 | 640 | 3 |
5 | 8000 | n/a | 1 godzina | 3000 | 25000 | 680 | 4 |
6 | 24000 | n/a | 4聽godziny | 4500 | 50000 | 720 | 5 |
7 | 60000 | n/a | 8聽godzin | 6000 | 75000 | 760 | 6 |
8 | 130000 | n/a | 1 dzie艅 | 8000 | 100000 | 800 | 7 |
9 | 350000 | n/a | 1 dzie艅 3 godzin | 10000 | 200000 | 840 | 8 |
10 | 950000 | n/a | 1 dzie艅 6 godzin | 12000 | 300000 | 880 | 9 |
11 | 2500000 | n/a | 1 dzie艅 9 godzin | 15000 | 600000 | 920 | 10-11 |
12 | 6250000 | 55000 | 1 dzie艅 12 godzin | 18000 | 750000 | 960 | 12 |
13 | 12500000 | 70000 | 1 dzie艅s 15 godzin | 20999 | 950000 | 1000 | 13 |
14 | 15000000 | 106000 | 1 dzie艅 18 godzin | 24999 | 1200000 | 1040 | 14 |
15 | 20000000 | 180000 | 1 dzie艅 21 godzin | 29999 | 1450000 | 1080 | 15 |
Skarbiec (Treasury)
Potrzebujemy w naszych miastach skarbc贸w, w kt贸rych b臋dziemy trzymali zebrane z kopalni z艂ota materia艂y. Musimy broni膰 tych budynk贸w za wszelk膮 cen臋, aby 偶aden atakuj膮cy nasze miasto gracz nie m贸g艂 nam nic ukra艣膰.
Gdy ulepszamy nasz zamek to dostajemy dost臋p do wi臋kszej ilo艣ci skarbc贸w jak i mo偶emy te magazyny rozbudowa膰 na o wiele wy偶sze poziomy.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ilo艣膰 magazyn贸w | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Poziom magazyn贸w | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszaj膮c skarbiec zwi臋kszamy jego pojemno艣膰 jak i wytrzyma艂o艣膰. Czas i koszt ulepszenia zwi臋kszaj膮 si臋 tak偶e z kolejnymi poziomami. Skarbce ulepszamy przy pomocy jedzenia (chleba).
Poziom | Chleb | Pisaek | Czas | Pojemno艣膰 | Wytrzyma艂o艣膰 | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 5000 | 600 | 1 |
2 | 400 | n/a | minuta | 15000 | 700 | 2 |
3 | 1000 | n/a | 30 minut | 35000 | 850 | 2 |
4 | 4000 | n/a | 4 godzin | 75000 | 1000 | 3 |
5 | 16000 | n/a | 12 godzin | 150000 | 1150 | 4 |
6 | 48000 | n/a | dzie艅 | 300000 | 1300 | 5 |
7 | 120000 | n/a | 2 dni | 600000 | 1450 | 6 |
8 | 300000 | n/a | 2 dni 2 godzin | 1000000 | 1600 | 7 |
9 | 750000 | n/a | 2 dni 4 godzin | 2000000 | 1800 | 8 |
10 | 1800000 | n/a | 2 dni 6 godzin | 3000000 | 2000 | 9 |
11 | 4000000 | n/a | 2 dni 8 godzin | 4000000 | 2200 | 10 |
12 | 8600000 | 215000 | 2 dni 10 godzin | 5200000 | 2400 | 11 |
13 | 15300000 | 275000 | 2 dni 12 godzin | 6760000 | 2600 | 12 |
14 | 22000000 | 425000 | 2 dni 14 godzin | 8800000 | 2800 | 13 |
15 | 30000000 | 720000 | 2 dni 16 godzin | 11500000 | 3000 | 14-15 |
Wiatraki (Windmills)
Chleb (Bread) produkuj膮 wiatraki, kt贸re r贸wnie偶 potrafi膮 przetrzymywa膰 pewn膮 ilo艣膰 jedzenia. Je艣li wiatrak zape艂ni si臋 surowcem to produkcja si臋 zatrzymuje.
Ulepszaj膮c zamek dostajemy dost臋p do wi臋kszej ilo艣ci Wiatrak贸w jak i do nowych poziom贸w ich rozbudowy.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ilo艣膰 Wiatrak贸w | 1 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
Poziom Wiatrak贸w | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszaj膮c wiatraki zwi臋kszamy ich produkcj臋 jak i pojemno艣膰. Czas i koszt ulepszenia tak偶e si臋 zwi臋ksza wraz z nowymi poziomami. R贸wnie偶 zwi臋ksza si臋 wytrzyma艂o艣膰 Wiatrak贸w. Do ulepszania tego rodzaju budynk贸w wymagane jest z艂oto.
Poziom | Z艂oto | Piasek | Czas | Wydobycie | Pojemno艣膰 | Wytrzyma艂o艣膰 | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 1000 | 500 | 500 | 1 |
2 | 200 | n/a | 30聽sekund | 1200 | 1000 | 550 | 2 |
3 | 500 | n/a | 2 minuty | 1500 | 2000 | 600 | 2 |
4 | 2000 | n/a | 10聽minut | 2000 | 5000 | 640 | 3 |
5 | 8000 | n/a | 1 godzina | 3000 | 25000 | 680 | 4 |
6 | 24000 | n/a | 4聽godziny | 4500 | 50000 | 720 | 5 |
7 | 60000 | n/a | 8聽godzin | 6000 | 75000 | 760 | 6 |
8 | 130000 | n/a | dzie艅 | 8000 | 100000 | 800 | 7 |
9 | 350000 | n/a | dzie艅 3 godzin | 10000 | 200000 | 840 | 8 |
10 | 950000 | n/a | dzie艅 6 godzin | 12000 | 300000 | 880 | 9 |
11 | 2500000 | n/a | dzie艅 9 godzin | 15000 | 600000 | 920 | 10-11 |
12 | 6250000 | 55000 | dzie艅 12 godzin | 18000 | 750000 | 960 | 12 |
13 | 12500000 | 70000 | dzie艅 15 godzin | 20999 | 950000 | 1000 | 13 |
14 | 15000000 | 106000 | dzie艅 18 godzin | 24999 | 1200000 | 1040 | 14 |
15 | 20000000 | 180000 | dzie艅 21 godzin | 29999 | 1450000 | 1080 |
Stodo艂y (Barns)
Nie zawsze wydamy ca艂e jedzenie wyprodukowane przez Wiatraki, wi臋c aby je magazynowa膰 w wi臋kszych ilo艣ciach musimy zbudowa膰 i ulepsza膰 Stodo艂y, w kt贸rych b臋dziemy mieli dostatecznie du偶o miejsca do przechowywania chleba dla mieszka艅c贸w.
Wraz z ulepszaniem zamku na wy偶sze poziomy otrzymujemy dost臋p do wi臋kszej ilo艣ci Stod贸艂 jak i mo偶emy je rozbudowywa膰 na wy偶sze poziomy, a tym samym przechowywa膰 w nich wi臋cej jedzenia.
Poziom zamku | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ilo艣膰 Stod贸艂 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Poziom Stod贸艂 | 1 | 2-3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Ulepszaj膮c Stodo艂y zwi臋kszamy ich pojemno艣膰 jak i wytrzyma艂o艣膰. Czas i koszt ulepszenia Stod贸艂 zwi臋ksza si臋 tak偶e. Potrzebujemy do rozbudowy jedynie z艂ota.
Poziom | Z艂oto | Piasek | Czas | Pojemno艣膰 | Wytrzyma艂o艣膰 | Poziom Zamku |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 100 | n/a | 10 sekund | 5000 | 600 | 1 |
2 | 400 | n/a | minuta | 15000 | 700 | 2 |
3 | 1000 | n/a | 30 minut | 35000 | 850 | 2 |
4 | 4000 | n/a | 4 godzin | 75000 | 1000 | 3 |
5 | 16000 | n/a | 12 godzin | 150000 | 1150 | 4 |
6 | 48000 | n/a | dzie艅 | 300000 | 1300 | 5 |
7 | 120000 | n/a | 2 dni | 600000 | 1450 | 6 |
8 | 300000 | n/a | 2 dni 2 godzin | 1000000 | 1600 | 7 |
9 | 750000 | n/a | 2 dni 4 godzin | 2000000 | 1800 | 8 |
10 | 1800000 | n/a | 2 dni 6 godzin | 3000000 | 2000 | 9 |
11 | 4000000 | n/a | 2 dni 8 godzin | 4000000 | 2200 | 10 |
12 | 8600000 | 215000 | 2 dni 10 godzin | 5200000 | 2400 | 11 |
13 | 15300000 | 275000 | 2 dni 12 godzin | 6760000 | 2600 | 12 |
14 | 22000000 | 425000 | 2 dni 14 godzin | 8800000 | 2800 | 13 |
15 | 30000000 | 720000 | 2 dni 16 godzin | 11500000 | 3000 | 14-15 |