Raport studia Funcom przedstawiony ostatnio wykaza艂, 偶e gra MMORPG The Secret World sprzeda艂a si臋 w ponad 200 tysi膮cach egzemplarzy, ale mimo tego firma odnotowa艂a strat臋 w wysoko艣ci 35 milionów dolarów. W tym raporcie Funcom obwinia negatywne recenzj臋 na portalach o grach MMORPG no i oczywi艣cie zapowied藕 uruchomienia Guild Wars 2 i wpuszczenie pandy do World of Warcraft. Dodatkowo Funcom twierdzi, 偶e z tego powodu tn膮 koszty zwalniaj膮c przy tym oko艂o 50% pracowników wszystkich biur, a dzi臋ki temu wszystkie gry pozostan膮 online.
Wed艂ug mnie g艂upie jest takie t艂umaczenie bo Funcom tak chwali艂o swój produkt, 偶e co to oni nie maj膮 w tym swoim The Secret World, co wyra藕nie ich odró偶nia od World of Warcraft. Z drugiej strony z tak dziwn膮 fabu艂膮 i op艂atami miesi臋cznymi nie mieli nawet szans osi膮gn膮膰 wi臋kszego sukcesu, wi臋c niech si臋 ciesz膮 tym co maj膮.
Aktywno艣膰 komentuj膮ych