Dziś mamy dla was kolejną porcję informacji na temat gry Plemiona 2 od InnoGames. Tym razem wydawca zdradza nam nieco informacji na temat systemu szpiegowskiego i kontrwywiadu jaki pojawi się wraz z premierą tej wspaniałej gry strategicznej.
Nie można wyobrazić sobie ogromnych walk bez odpowiedniego planowania strategicznego, ale żeby takie plany zacząć składać do kupy niezbędne będą dane dostarczone przez jednostki wywiadowcze. Szpiedzy tuż przed naszym atakiem ocenią siłę przeciwnika i posiadaną przez niego armię – to będzie klucz do przyszłego zwycięstwa.
W poniższym materiale wideo jeden z projektantów gry tłumaczy nam jak właściwie i efektywnie korzystać z systemu szpiegowskiego w Plemionach 2:
[youtube id=”6JhgCoVzoeo” width=”673″ height=”356″]
Miejscem przebywania naszych szpiegów w mieście będzie Tawerna, która pomieści do pięciu takich jednostek. Z tego budynku mogą być oni wysyłani na zwiad.
Ale czymże by był taki system bez kontrwywiadu, czyli systemu pozwalającego bronić się nam przed szpiegami innych graczy. Tym samym, jeśli chcemy bronić się przed takimi akcjami to oczywiście musimy mieć jak najwięcej swoich szpiegów w mieście – swój wypatrzy swego szybciej. Dodatkowo możemy użyć kilku trików, które zmylą nawet najlepszych szpiegów na świecie jak Switch Weapons, urządzenie które zmienia liczbę naszych wojsk, ale tylko szpiedzy przeciwnika widzą zakłamaną ilość – dość mocno zawyżoną. Jest też kamuflaż, który pokaże w raporcie szpiegowskim przeciwnika zakłamane dane odnośnie poziomów naszych budynków.
A na koniec najciekawsze, tzw. system Exchange pozwoli nam po schwytaniu wrogiego agenta wydusić z niego informacje o wiosce, z której został wysłany. I to mi się podoba…