To naprawdę zaskakujące, że dalej nawet na China Joy 2012 nie została podana data startu zamkniętych testów beta gry mmorpg Swordsman Online. Wiemy tylko, że produkcja wejdzie w fazę testów beta pod koniec tego roku, a oficjalny start nastąpi w 2013. Jednak Perfect World ciągle coraz mocniej promuje grę, a Angelica III i inne funkcje zostają teraz zapowiedziane jako L.I.V.E.

“L” – Liberty, czyli wolność. W grze gracze mogą przełączać postać między różnymi rolami jak handlarz w dzień, a w nocy złodziej, a nawet urzędnik państwowy. Inne zajęcia to na przykład bandyta, strażnik imperium, konstabl, kowal i wiele wiele innych. Gracze zajmujące się tym samym mogą łączyć się w grupy, a różne z nich często popadają w konflikty. Przykładem może być sytuacja, gdzie plotki donoszą, że grupa bandytów chce napaść ważny transport, więc agencja eskortująca zbiera się wtedy razem i organizuje zasadzkę na zbójników. Jeśli zostaniemy handlarzami to możemy zatrudnić kowali, aby przeprowadzać bardzo dobre interesy po jak najniższych cenach.

“I” – Interactive, nasze decyzje jak i decyzje innych graczy wpływają na cały świat. Gra MMORPG Swordsman Online. Gra zawiera system, który pozwoli mieszać wydarzenia jakie rozgrywają się aktualnie z całym światem gry. Każda decyzja, śmierć NPC wszystko to może wpłynąć na fabułę gry.

“V” – Various, myślę, że mieli na myśli różnorodność. Wiąże się to bardziej z interaktywnością, gdzie mogą być różne zakończenia questów i ich fabuły. Niektóre zadania można wykonać samodzielnie, niektóre będą wymagały wysiłku całej grupy, a decyzje podejmowane w trakcie zadania będą miały wpływ na zakończenie. W skrócie, każda nasza decyzja będzie miała wpływ na standardowe zakończenie.

“E” – Emotional, emocje NPC będą przypominać te jakie mają żywe osoby. Dzięki zaawansowanemu systemowi sztucznej inteligencji, interakcje z NPC w grze mmorpg Swordsman Online będą przypominać rozmowę z normalnym, innym graczem. Przykładem może być to, że jeśli poprosimy NPC o rękę, to inni gracze muszą nas znaleźć, aby dostać od owej postaci zadanie. Jeśli nie traktujemy NPC dobrze to może ona odwrócić się do nas plecami i zapytać innych graczy czy chcą prosić o jej rękę.