Spadochroniarze w Call of War: World War 2 to tajna jednostka, którą można badać od 4 dnia. Spadochroniarze mają prędkość zarówno piechoty, jak i bombowców taktycznych, co czyni ich bardzo wszechstronną jednostką. Główną rolą Spadochroniarzy jest spadanie za linie wroga, co pozwala zrzucić piechotę z nieba daleko od frontu. Po pojawieniu się spadochroniarzy z samolotu potrzeba 18 godzin czasu oczekiwania, zanim będzie można go przenieść.
Prawdę mówiąc, Spadochroniarze to bardzo wyjątkowa i sytuacyjna jednostka, po pierwsze jest droga i mało skuteczna w zdobywaniu wielu terytoriów w dobrym tempie. Jest to raczej jednostka atakująca w zasadzce, ponieważ jest najsilniejsza, gdy wróg traci czujność, a korzystne dla niej cele to niestrzeżone prowincje podstawowe lub prowincje inne niż podstawowe.
Spadochroniarz jest najszybszą jednostką, która może natychmiast zająć i dotrzeć na terytorium wroga z zamiarem przechwycenia go w powietrzu, w przeciwieństwie do innych samolotów, gdzie mógł uszkadzać tylko jednostki naziemne i nie mógł natychmiast zająć terytorium wroga.
Gdy spadochroniarz dotrze do celu, oddział zejdzie na ziemię i rozpocznie walkę z wrogiem. Oddział, który zstąpił na ziemie, już nigdy nie wróci do samolotu, a konkretnie pozostanie na stałe jako jednostka lądowa.
Jednostka spadochronowa może zostać łatwo zestrzelona przez każdą jednostkę powietrzną, nawet najsłabszą, jaką jest bombowiec strategiczny. Prędkość lotu spadochroniarza zwiększa się po ulepszeniu, ale jego statystyki defensywne i ofensywne w powietrzu pozostają takie same. Ulepszenie spadochroniarzy jest koniecznością, ponieważ poprawiłoby to zdolność ofensywną wojsk lądowych, które miałyby zeskoczyć na ziemię.
Jeśli na terytorium wroga znajdują się jednostki powietrzne, zdecydowanie zaleca się eskortę lub po prostu odwrót podczas zajmowania takiego terytorium wroga.
Koszty spadochroniarzy
Wymagania konstrukcyjne, badania i koszty – Koszty spadochroniarzy są dość wysokie, zarówno w badaniach, jak i podczas produkcji.
- Poziom 1 Industrial Complex
- Poziom 3 Airbase
- Poziom 1 Barracks
- Must be Built in Capital
- Poziom 1 Paratroopers
Goods | Metal | Grain | Oil | Manpower | Money | |
Paratroopers | 1750 | 1000 | 500 | 500 | 1300 | 5000 |
Atakowanie spadochroniarzami
Spadochroniarze to jednostki wysoce strategiczne. Najlepiej sprawdzają się w pustych prowincjach, na lotniskach lub w kluczowych ośrodkach przemysłowych, są przeznaczone do szybkich misji niszczenia i przechwytywania.
- Atak potajemnie – rozważ atak, jeśli wiesz, że gracz nie będzie w stanie pokonać twoich żołnierzy.
- Atakuj małe jednostki – atakuj tylko jednostki, które wiesz, że możesz pokonać. Spadochroniarze nie mogą się ruszać przez 10 godzin, więc bądź ostrożny.
- Atak na cele strategiczne – Atak na lotnisko, z którego wylatują samoloty, miasto, które ma reaktor atomowy, port, który trzeba rozpaczliwie zatrzymać itp. Spadochroniarze są kosztowni, więc nie marnuj ich.
- Atak w grupach – daje większą szansę na przeżycie po wylądowaniu i w powietrzu.
Obrona przed spadochroniarzami
Spadochroniarze mają niski poziom zdrowia w powietrzu, a ponadto nie mogą się poruszać przez 10 godzin. Możesz to wykorzystać na swoją korzyść w obronie.
- Przeciwlotnicze i myśliwce – wszelkie jednostki przeciwlotnicze lub myśliwce w prowincji lub nad nią, które atakują spadochroniarze, powinny zniszczyć samolot transportowy spadochroniarzy.
- Artyleria – Ustaw tę jednostkę, aby bombardować spadochroniarzy po wylądowaniu. Ponieważ utknęły na 10 godzin, powinieneś mieć dużo czasu, aby zbombardować je.
- Dodatkowe jednostki – Miej jednostki czekające w prowincji, którą spadochroniarze zamierzają zaatakować. Działa również bombardowanie ich z powietrza. Mam nadzieję, że to pomoże w przypadku jakichkolwiek pytań. Zapraszam do komentowania poniżej wszystkiego, co mogłem przegapić lub potrzebnych uzupełnień.
Siła i zasięg
Spadochroniarze mają cztery poziomy, a każdy poziom ma zwiększoną siłę i zasięg. W pełni ulepszony pułk spadochroniarzy jest silniejszy niż elitarna piechota i ma zasięg końcowy bombowca poziomu 1. Im więcej ulepszeń, tym mniejszy jest obowiązkowy czas oczekiwania. Początkowy czas produkcji dla spadochroniarzy to 32 godziny.
Spadochroniarze | Piechota | Obrona | Air | Budynki | Zasięg | Opóźnienie |
Poziom 1 | 4.5 | 1.5 | 1.5 | 2.0 | 275km | 18 H |
Poziom 2 | 6.0 | 2.0 | 1.5 | 2.0 | 300km | 14 H |
Poziom 3 | 7.5 | 2.5 | 1.5 | 2.0 | 350km | 10 H |
Poziom 4 | 9.0 | 3.0 | 1.5 | 2.0 | 400km | 6 H |
Aktywność komentująych