Jeśli mówimy o symulacjach społecznościowych, gdzie mamy możliwość budowania miasta to co tutaj tak naprawdę jest ważne? Oczywiście nieruchomości! Każdy chce być następnym Donaldem Trumpem. Tak więc co robimy? Kupujemy kolejne grunty, budujemy mieszkania i komercyjne budynki, a później zajmujemy się zbieraniem czynszu – wszystko kręci się wokół kasy. Ale właśnie tego rodzaju gry mają tendencję do gubienia bardziej istotnych elementów jakie panują od wielu lat na rynkach: zakup i sprzedaż.

CENTURY-21R-Office-Building

Jeśli mówić o SimCity Social to nie wprowadza nam ona nic nowego, co chociażby po części symulowało prawdziwe życie. Dodatkowo od dziś, aż do 5 listopada gracze mogą dodać do swojego miasta biuro Cebtury 21. Czyli jak widać tego rodzaju aplikacje na facebooku nie przybliżają nas do realnego życia, ale za to bardziej skupiają się na kolejnych kampaniach marketingowych. Century 21 Real Estate LLC nie śpi i dąży do ekspansji bez względu na to jaką drogą.  

SimCity_Socials_Kristy_with_Century_21_Real_Estate_LLC_Sign