Atrybuty i umiej臋tno艣ci w grze Second Galaxy odwzorowuj膮 rozw贸j Pilota. Atrybuty pokazuj膮 nam jaki jak rozwini臋te s膮 zdolno艣ci pilota, a umiej臋tno艣ci okre艣laj膮 jego zdolno艣ci. Za ka偶dym razem gdy osi膮gniemy okre艣lony poziom atrybut贸w to mo偶emy nauczy膰 naszego pilota nowe umiej臋tno艣ci. Im wy偶sze atrybuty i umiej臋tno艣ci tym silniejszy jest nasz pilot.

Atrybuty pilota

Istniej膮 4 podstawowe atrybuty pilota: bro艅, obrona, elektronika i pilotowanie statku. Gracz mo偶e w dowolnym momencie otworzy膰 profil pilota, aby zobaczy膰, jak rozwini臋ta jest posta膰 pod k膮tem ka偶dego z atrybut贸w.

W zale偶no艣ci od wyboru kariery pilota zaczyna on na r贸偶nym poziomie ka偶dego z czterech atrybut贸w. Nie ma to wi臋kszego wp艂ywu na rozw贸j postaci i dopasowanie kolejnych jego cech do tego co zamierzamy robi膰 w grze pozostaje w naszej gestii. My kreujemy 艣cie偶k臋 jego kariery i to kim finalnie zostanie zale偶y ca艂kowicie od nas.

  • Bro艅 zwi臋kszy obra偶enia wszystkich broni i odblokuje zaawansowane umiej臋tno艣ci uzbrojenia.
  • Obrona zwi臋kszy tarcz臋 wszystkich statk贸w i odblokuje zaawansowane umiej臋tno艣ci obrony.
  • Elektronika zwi臋kszy energi臋 wszystkich statk贸w i odblokuje zaawansowane umiej臋tno艣ci in偶ynieryjne.
  • Pilotowanie statk贸w zwi臋kszy pr臋dko艣膰 wszystkich statk贸w i odblokuje zaawansowane umiej臋tno艣ci nawigacyjne.

Gracze mog膮 zresetowa膰 swoje atrybuty w Second Galaxy za pomoc膮 regulatora synaptycznego. Po zresetowaniu wszystkie atrybuty zostan膮 zwr贸cone, a wszystkie umiej臋tno艣ci zostan膮 zresetowane.

Umiej臋tno艣ci pilota

Umiej臋tno艣ci pilota daj膮 mu konkretne bonusy, na przyk艂ad: atrybuty broni zwi臋ksz膮 DMG dla wszystkich broni, ale umiej臋tno艣ci przynios膮 korzy艣ci DMG, zwi臋kszony zasi臋g lub CRIT (krytyka) dla okre艣lonego rodzaju broni.

Dop贸ki wymagany poziom pilota i atrybut贸w s膮 spe艂nione, umiej臋tno艣ci s膮 nabywane natychmiast pale musimy wyda膰 nieco kredyt贸w. Dost臋pne umiej臋tno艣ci w grze Second Galaxy to:

  • Bro艅, zwi臋kszy obra偶enia broni, zasi臋g lub CRIT karabin贸w, miotaczy, laser贸w lub pocisk贸w.
  • Obrona poprawi EM, odporno艣膰 termiczn膮 i kinetyczn膮 tarczy statku i efektywno艣膰 艂adowania os艂on.
  • Elektronika poprawi szybko艣膰 odzyskiwania energii, zmniejszy zu偶ycie energii przez bro艅 lub urz膮dzenia.
  • Pilotowanie statku, zwi臋kszy pr臋dko艣膰 statku i pr臋dko艣膰 warp lub zmniejszy promie艅 sygna艂u statku.

Wszystkie umiej臋tno艣ci mo偶na rozwija膰 do poziomu 10, a bonusy, kt贸re przynosz膮 te umiej臋tno艣ci s膮 natychmiastowe.

Podsumowanie porad do Second Galaxy

Piloci, bro艅, obrona, elektronika i pilotowanie statku to podstawowe, cztery atrybuty. Punkty atrybut贸w s膮 otrzymywane za ka偶dy nowym poziomem pilota i mo偶na je przypisa膰 do dowolnego z czterech atrybut贸w. Atrybuty dodaj膮 pilotowi premi臋 i s膮 warunkiem koniecznym do odblokowania umiej臋tno艣ci.

Umiej臋tno艣ci ulepszane s膮 za pomoc膮 kredyt贸w i nie wymagaj膮 czasu na rozwijanie. Ale okre艣lony poziom atrybut贸w i pilota musi by膰 spe艂niony zanim b臋dziemy mogli nauczy膰 si臋 nowej umiej臋tno艣ci.

Gracze mog膮 u偶y膰 regulatora synaptycznego (Synaptic Regulator), aby zresetowa膰 wszystkie atrybuty i umiej臋tno艣ci.