Seal Online jest chyba jedną z najlepszych gier należących do gatunku MMORPG na rynku. Wydana już w 2007 roku przez studio YNK, które jest odpowiedzialne za taką produkcję jak Rohan.

Jednak ta gra nie posiada tak poważnej tematyki jak wspomniany Rohan, a sama grafika troszeczkę przypomina Fly for Fun. W grze dla graczy udostępniono sześć klas postaci, są to: Priest, Knight, Warrior, Craftman, Mage i Jester. Oczywiście aby otrzymać początkową ochronę do dziesiątego poziomy to trzeba wybrać odpowiednią opcję przy zakładaniu avatara.

Dodatkowo każda postać jest opisana pewnymi cechami, siła, inteligencja, witalność itp, które rozwijamy wraz ze zdobywanym doświadczeniem. Oczywiście każda z tych cech ma swoje odniesienie do konkretnej klasy postaci. Tak na przykład dla Maga skupimy się na rozwijaniu przede wszystkim inteligencji. Nie podoba mi się fakt, że musimy rozwijać tak bezsensowne umiejętności jak zakładanie party czy rozmawianie na priv. Ciekawy jest mały paseczek pod wskaźnikiem HP. Kiedy się zapełni to co się dzieje?

Możemy zadać niezwykle silny cios podczas walki wręcz, więc tutaj każdy mag musi być zazdrosny, bo oni tylko rzucają czary na odległość. To co mnie wkurza jeszcze to dużo rzeczy ściągniętych z innych gier, jak np. umiejętność łowienia ryb, a co gorsze to po 20 lvl ciężko jest zdobywać kolejne poziomy i gra się zaczyna nudzić.