Rozmnażanie w Dragon Mania Legends jest głównym sposobem na zdobycie nowych smoków. Rozmnażanie odbywa się poprzez połączenie dwóch dorosłych smoków (poziom 4 lub wyższy) w legowisku, jedynym miejscu, w którym smoki mogą się rozmnażać. Czas potrzebny do wyhodowania Smoka zależy od Elementów i rodzaju dwóch Smoków, które są parowane razem oraz Smoka, który zostanie produktem z tej hodowli. Zazwyczaj im dłuższy jest czas rozmnażania, tym rzadszy będzie Smok. Smoki z bardziej zaawansowanymi elementami i większą rzadkością zajmą więcej czasu zarówno na rozmnażanie jak i inkubację. Czasy rozrodu mogą wynosić od 30 sekund dla Ognistego Smoka do 4 dni dla Boskich i Starożytnych Smoków i zależą od statusu VIP jak i różnych innych czynników.
- Podstawy rozmnażania
- Zasady rozmnażania smoków
- Legendarne, boskie i starożytne smoki
- Smoki VIP
- Zaczarowana hodowla
- Hodowla ograniczona czasowo
- Tokeny hodowlane
- Wylęganie smoków
- Obliczanie czasu hodowli
Podstawy rozmnażania
Smoki muszą osiągnąć poziom 4 zanim będą mogły się rozmnażać. Każdy rodzic przekaże co najmniej jeden ze swoich Elementów swojemu potomstwu (chyba że wystąpią wyjątki).
- Klasyfikacja smoka nie wpływa na wynik hodowli.
- Rozmnażanie smoków niższego poziomu zazwyczaj powoduje potomstwo o niższej rzadkości.
- Rozmnażanie smoków wyższego poziomu zazwyczaj rodzi potomstwo o wyższej rzadkości.
Smoki, które można rozmnażać przez cały czas, zawsze można znaleźć w głównym sklepie. Niektóre smoki zwykle nie są uzyskiwane w drodze standardowej hodowli. Mogą być przyznawane w ramach wydarzeń lub różnymi innymi metodami lub oferowane do hodowli w ograniczonym czasie, jak w przypadku Smoka Tygodnia i Smoka Miesiąca. Dodatkowo, Chronos, Boss Dragons i Clan Dragons nie mogą być zdobyte poprzez hodowlę.
Zasady rozmnażania smoków
Podczas rozmnażania dwóch smoków zazwyczaj nie ma gwarancji jaki smok zostanie uzyskany. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy powstaje tylko jeden możliwy wynik dla smoka, na przykład przy użyciu dwóch smoków jednoelementowych, które są tego samego elementu. Przykładem może być hodowla Ognistego Smoka + Ognistego Smoka, co może skutkować jedynie hodowlą Ognistego Smoka. Małe Smoki zazwyczaj odziedziczą jeden lub więcej Elementów od każdego rodzica, z wyjątkiem Legendarnych, Boskich i Starożytnych Smoków. Innym wyjątkiem jest użycie Double Egg Relic, który daje trenerowi możliwość wyboru wyniku spośród dwóch losowo wybranych możliwych wyników dla odpowiedniej kombinacji przez okres 12 godzin dla wszystkich trwających hodowli w tym czasie.
Dodatkowo, Trener nie może uzyskać poprzez hodowlę Smoków z Elementami, które są wyższe niż Poziom Trenera. Na przykład, jeśli trenerowi uda się zdobyć Agent Dragon z Ligi Smoków, a będą oni poniżej poziomu 15 (gdy metalowy element zostanie odblokowany), będą mogli wykluć Agent Dragon, a nawet rozmnażać go z innymi smokami, ale Agent Dragon nigdy nie przyjmie metalowego elementu (Metal Element) lub elementu Void do poziomu 25, dopóki trener nie osiągnie poziomu 15 i będzie mógł przyjąć tylko żywioł ziemi.
Hodowanie tej samej pary smoków wiele razy może prowadzić do różnych rezultatów, ponieważ konkretny smok, który wykluje się, jest losowo wybierany na podstawie dostępnych elementów macierzystych smoków. Hodowanie dwóch smoków na wyższych poziomach zwiększy szanse na stworzenie smoka o większej rzadkości. Wyniki hodowlane dla określonego Smoka lub Smoka o większej rzadkości mogą wymagać wielu prób hodowlanych. Jedynym wyjątkiem są smoki o gwarantowanej rasie. Są to jedyne smoki, które mogą wynikać z niektórych par elementów. Opcja „Możliwe wyniki” legowiska hodowlanego jest pomocnym narzędziem do ustalenia, co może dać wynik określonej hodowli.
Legendarne, boskie i starożytne smoki
Legendarne, boskie i starożytne smoki działają jak dzikie karty do rozmnażania, ale przekazują tylko jeden element spośród tych, które użytkownik odblokował poprzez awansowanie. Tylko podstawowe smoki i dwuelementowe smoki (z wyjątkiem Sunflower, Mercury, Lightning, Magnet i Emperor Dragons) można uzyskać, rozmnażając razem dwa legendarne, boskie lub starożytne smoki, niezależnie od tego, czy którykolwiek z rodziców ma którykolwiek z jego drugorzędnych elementów odblokowany.
Element przekazywany przez jednego z rodziców może być dowolnym elementem w grze, niezależnie od tego, czy rodzic go posiada, czy nie (obudzony lub nie obudzony), o ile sam trener odblokuje go na swoim poziomie.
Dodatkowo, Smoki te nie przestrzegają zasad hodowlanych, jeśli chodzi o rozmnażanie, ponieważ Legendarne Smoki można uzyskać poprzez określone kombinacje lub w ograniczonym czasie rozmnażania, podczas gdy niektóre Boskie i Starożytne Smoki bardzo rzadko stają się hodowalne.
Kiedy Legendarne, Boskie lub Starożytne Smoki są używane jako część kombinacji dla dowolnej formy hodowli (na przykład Smoka Tygodnia, Smoka Miesiąca itp.), Nie muszą budzić się ich Drugorzędne Elementy, aby mieć szansa na wyhodowanie odpowiedniego Smoka.
Smoki VIP
Hodowla smoków VIP odbywa się w taki sam sposób jak hodowla smoków normalnie hodowanych, z tą różnicą, że trener musi mieć określony poziom VIP, zanim te smoki będą mogły być hodowane, a nawet kupowane. Ponadto można je hodować tylko wtedy, gdy status VIP jest aktywny, niezależnie od tego, czy trener ma wymagany poziom VIP. Po wyhodowaniu smoka VIP jest on usuwany z możliwych wyników dowolnej kombinacji hodowlanej, co oznacza, że będzie on dostępny do nabycia tylko poprzez zakup lub za pomocą metod innych niż hodowla.
Niezgodne kombinacje
Istnieją setki różnych kombinacji hodowlanych, aby uzyskać różne smoki w grze. Dlatego niektóre smoki można wyhodować z więcej niż jednej kombinacji. Istnieje jednak kilka smoków, których nie można parować razem. To są:
- Fire Dragon + Plant Dragon
- Wind Dragon + Energy Dragon
- Water Dragon + Metal Dragon
- Earth Dragon + Void Dragon
- Light Dragon + Shadow Dragon
Ponadto istnieją pewne hybrydowe smoki, w przypadku których nie można użyć smoka jednoelementowego podczas próby ich zdobycia. Można je uzyskać tylko przy użyciu kombinacji hodowlanych hybrydowych + hybrydowych. To są:
- Emperor Dragon
- Lightning Dragon
- Magnet Dragon
- Mercury Dragon
- Sunflower Dragon
Ponadto powyższe pięć smoków są jedynie częścią określonych kombinacji umożliwiających uzyskanie legendarnych ras.
Zaczarowana hodowla
Hodowla Zaczarowanych Smoków może być przeprowadzona tylko według określonych kryteriów. Określone smoki będą musiały zostać zaczarowane do określonych poziomów i sparowane w ustalonych kombinacjach, aby uzyskać Zaczarowane Smoki. Oprócz wymagania unikalnej kombinacji z różnymi poziomami Zaklęcia, Legowisko będzie musiało zostać ulepszone do pewnych poziomów zgodnie z wymaganiami pożądanego Smoka.
Ikona | Nazwa | Typ | Żywioł | Rodzice (Poziom zaklęcia) | Legowisko (LvL) | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Smok 1 | Zaklęcie | Smok 2 | Zaklęcie | |||||
Amber | Bee | Tree | 2 | |||||
Ant | Clay | Toxic | 2 | |||||
Beetle | Venom | 3x | Orange | 2x | 4 | |||
Bloom | Agave | Cloud | 2 | |||||
Box | Seed | Clownfish | 2 | |||||
Briar | Cockatoo | 4x | Dark Mech | 4x | 6 | |||
Cockatoo | Golden Crow | 3x | Mist | 4x | 5 | |||
Crumbly | Fossil | 4x | Frosty | 4x | 6 | |||
Dark Mech | Alien | 2x | Armored | 3x | 4 | |||
Disco Ball | Rocker | 3x | Magnet | 4x | 5 | |||
Fossil | Brick | 3x | Lightfish | 3x | 4 | |||
Frosty | Yeti | 3x | Frostbite | 2x | 4 | |||
Gorilla | Rogue | 2x | Banana | 2x | 3 | |||
Hellfire | Lava | 4x | Blueflame | 3x | 5 | |||
Hypoestes | Elemental | 2x | Witch | 2x | 3 | |||
Leopard | Wind | Fire | 2 | |||||
Orca | Agave | 2x | Beetle | 6 | ||||
Origami | Geiger | 2x | Ice | 2x | 3 | |||
Owl | Sunflower | 2x | Tribal | 2x | 3 | |||
Plushie | Disco Ball | 4x | Superhero | 4x | 6 | |||
Rhino | Tribal | Ceremony | 6 | |||||
Sandshade | Skully | 4x | Orca | 6 | ||||
Sea Turtle | Plant | Wind | 2 | |||||
Skully | Crumbly | 3x | Fossil | 6 | ||||
Superhero | Jelly | 2x | Tiger | 2x | 4 |
Hodowla ograniczona czasowo
Hodowla o ograniczonym czasie to każde wydarzenie lub okazja hodowlana, których jedynym celem jest pomyślne wyhodowanie jednego lub więcej Smoków Limited-Time Dragons w wyznaczonym czasie, a nagrodą będzie Smok.
Tokeny hodowlane
Tokeny hodowlane to specjalne przedmioty, które są aktywowane natychmiast po ich zdobyciu. Dają trenerowi możliwość wyhodowania smoka z serii Limited-Time Dragons na czas nieokreślony lub tymczasowy. Smoki te przestrzegają tych samych zasad hodowlanych, co smoki normalnie hodowane.
Pięć żetonów pozyskuje się z tablicy wyników kolekcjonera smoków, a inne można uzyskać poprzez wydarzenia. Po uzyskaniu tokena pojawi się ekran potwierdzenia, dający trenerowi opcję zamknięcia go przyciskiem OK lub natychmiastowego przystąpienia do hodowli smoka przyciskiem „Go To Breeding”. Jeśli token zostanie uzyskany dla smoka, który został już aktywowany za pomocą innego tokena, okres czasu, w którym smok jest dostępny do hodowli, zostanie po prostu wydłużony.
Po wyhodowaniu smoka ze stałym żetonem lęgowym, takim jak te uzyskane za pomocą tablicy wyników kolekcjonera smoków, jest on usuwany z możliwych wyników dowolnej kombinacji hodowlanej, co oznacza, że będzie on dostępny tylko do zakupu lub za pomocą innych metod niż hodowla.
Wylęganie smoków
Kiedy dwa Smoki zostaną wysłane do Legowiska, będą rozmnażać się przez pewien czas, aby wyprodukować jedno jajko. Jajka muszą być inkubowane w Wylęgarni, dopóki nie będą gotowe do wyklucia. Po zakończeniu okresu inkubacji dziecko może wykluć się ze skorupy i zostać umieszczone w jednym z siedlisk lub sprzedane odrazu.
Obliczanie czasu hodowli
Czas potrzebny na pomyślną hodowlę smoka zależy od jego elementów i rzadkości, podczas gdy aktywny status VIP na poziomie 2 lub wyższym skraca czas o 20%.
Wymagany czas (w godzinach) = (współczynnik rzadkości + czynnik żywiołów) * współczynnik VIP
Współczynnik rzadkości:
- Zwykły = 0 godzin
- Niezwykły = 2 godziny
- Rzadkie = 6 godzin
- Epickie = 8 godzin
- Legendarne = 48 godzin
- Boskie = 96 godzin
- Starożytne = 96 godzin
Czynnik żywiołu
Dotyczy to tylko Elementów Smoka, które nie wymagają przebudzenia. Zatem tylko podstawowy element dotyczy wszystkich tych smoków, ponieważ ich drugorzędne elementy muszą zostać przebudzone. W związku z tym wszystkie smoki z tym podstawowym elementem mają ten sam czas rozmnażania, niezależnie od innych elementów.
- Ogień, wiatr, ziemia i woda = 2 godziny
- Roślinny i metal = 4 godziny
- Energia i pustka = 6 godzin
- Światło i cień = 8 godzin
- Legendarny, boski i starożytny = 0 godzin
Czynnik VIP
- Aktywny VIP (poziom VIP 2 lub wyższy) = 0,8
- Nieaktywny VIP / VIP Poziom 1 = 1
Wyjątki
Następujące smoki nie stosują tej formuły i dlatego mają swój własny czas lęgowy.
- Wszystkie podstawowe smoki (z wyjątkiem Light Dragon i Shadow Dragon)
- Bee Dragon
- Dust Dragon
- Lava Dragon
- Salamander Dragon
- Smoke Dragon
- Prairie Dragon
Redukcja czasu rozmnażania
Poza aktywnym statusem VIP na poziomie 2, który skraca czas lęgowy i wykluwanie o 20%, każdy trwający czas lęgowy jest również skrócony o 6 godzin za każdym razem, gdy wykuwane są Pieczęcie Chronosian lub używana jest Moc Chronosa, oraz o 5 minut za każde otrzymane Zwiększenie Czasu od wizyty trenerów. Dodatkowo, każda pojedyncza hodowla ulega skróceniu o 8 godzin przy każdym użyciu Relikwii Hodowlanej. Cały czas hodowli można również przyspieszyć w zamian za klejnoty. Wreszcie, trenerowi mogą zostać zaoferowane reklamy do obejrzenia w celu skrócenia trwającego czasu hodowli, ilekroć ikona pojawi się nad legowiskiem hodowlanym. Opcja skraca czas o 30 minut przy każdym użyciu.
Dziękuję za kawał roboty, od razu wszystko stało się bardziej ogarnialne.
A czy jest sposób na zmianę nazwy użytkownika? Bo już chyba wszędzie sprawdzałam