Możesz stuknąć w baner pokazany na obrazku poniżej, by przejść do interfejsu awansu jednostek w grze Rise of the Kings. Do awansu potrzebny jest czas oraz surowce. jednak do wyszkolenia jednostek na dwóch różnych poziomach potrzeba jedynie pokryć różnicę w ilości wymaganych surowców (Surowce wymagane do awansu = surowce wymagane na poziomie wyższym – surowce wymagane na poziomie niższym).

Obok jednostki, która może awansować, zobaczysz przycisk awansu.

Możesz awansować jednostki wyłącznie w ich pierwotnym stylu, czyli mających te same umiejętności oraz funkcje. Szczegóły:

Na przykład:

Po odblokowaniu piechoty na poz. 10, możesz awansować jednostki piechoty na poz. 7 do poz. 10. Jednakże, nie możesz awansować piechoty na poz. 7 do poz. 8 lub 9, ponieważ ich umiejętności różnią się.

Pamiętaj:

  1. Nie możesz awansować jednostek w czasie, kiedy ulepszasz budowle wojskowe, szkolisz wojsko, a także kiedy twoje wojska są poza Zamkiem.
  2. Awans to nie szkolenie. Awansowane jednostki nie będą wliczać się do wydarzeń szkolenia wojsk, takich jak wydarzenie Top Lordów oraz Wzmocnienie Siły.
  3. Buff szkolenia z wydarzenia Szczęśliwego Dnia nie wpłynie na awansowanie jednostek.
  4. Na awansowanie działają natomiast przedmioty Werbowania.

Jednostki Piechoty

Piechota T1, T2, T4, T6, T7, T10 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają

  1. Kontrujący Łucznik: Powstrzymuje wrogich Łuczników i Strzelców przez zmniejszenie zadanych i zwiększenie otrzymanych przez nich obrażeń.
  2. Witalność: Znacznie podwyższa Punkty Zdrowia
  3. Zbroja: Znacznie podwyższa Obronę

Piechota T3, T5, T8, T9 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają

  1. Przebicie: Powstrzymuje wrogą Kawalerię przez zmniejszenie zadanych i zwiększenie otrzymanych przez nią obrażeń.
  2. Decydujące Uderzenie: Zwiększa szansę na Decydujące Uderzenie.
  3. Szturm: Znacznie podwyższa obrażenia zadawane przez Włóczników.

Jednostki Kawalerii

Kawaleria T1, T2, T3, T6, T8, T10 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają

  1. Szarża: Zwiększa szansę na zabicie wrogich wojsk dalekiego zasięgu.
  2. Unik: Zwiększa szansę na uniknięcie obrażeń.
  3. Najazd: Znacznie zwiększa szybkość marszu.

Kawaleria T4, T5, T7, T9 (Zasięg Ataku: 4) atrybuty zawierają

  1. Szarża: Zwiększa szansę na zabicie wrogich wojsk dalekiego zasięgu.
  2. Grabież Surowców: Dodaje bonus ataku podczas bitew o surowce.
  3. Najazd: Znacznie zwiększa szybkość marszu.

Łucznicy

Łucznicy T1, T2, T5, T6, T8, T10 (Zasięg Ataku: 5) atrybuty zawierają

  1. Kombo: Znacznie podwyższa szybkość ataku.
  2. Kontrująca Włócznia: Powstrzymuje wrogich Włóczników przez zmniejszenie zadanych i zwiększenie otrzymanych przez nich obrażeń.

Łucznicy T3, T4, T7, T9 (Zasięg Ataku: 8) atrybuty zawierają

  1. Deszcz Strzał: Znacznie podwyższa zadane obrażenia przez Strzelców.
  2. Decydujące Uderzenie: Zwiększa szansę na Decydujące Uderzenie.
  3. Staranny Cel: Zwiększa zasięg ognia.

Machiny Wojenne

Machiny Wojenne T1, T3, T5, T7, T8, T10 (Zasięg Ataku: 10) atrybuty zawierają

  1. Uderzenie: Znacznie podwyższa zadane obrażenia, ale obniża szybkość ataku.
  2. Zmasowany Atak: Dodaje bonus ataku podczas oblężenia wrogiego miasta.
  3. Sokole Oko: Znacznie zwiększa zasięg ognia.

Machiny Wojenne T2, T4, T6, T9 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają

  1. Ściana Tarcz: Wysoka obrona i Punkty Zdrowia.
  2. Obrona Przed Oblężeniem: Dodaje bonus obrony podczas oblężenia miasta.
  3. Siła: Znacznie zwiększa ładunek wojska, ale obniża szybkość marszu.