Możesz stuknąć w baner pokazany na obrazku poniżej, by przejść do interfejsu awansu jednostek w grze Rise of the Kings. Do awansu potrzebny jest czas oraz surowce. jednak do wyszkolenia jednostek na dwóch różnych poziomach potrzeba jedynie pokryć różnicę w ilości wymaganych surowców (Surowce wymagane do awansu = surowce wymagane na poziomie wyższym – surowce wymagane na poziomie niższym).
Obok jednostki, która może awansować, zobaczysz przycisk awansu.
Możesz awansować jednostki wyłącznie w ich pierwotnym stylu, czyli mających te same umiejętności oraz funkcje. Szczegóły:
Na przykład:
Po odblokowaniu piechoty na poz. 10, możesz awansować jednostki piechoty na poz. 7 do poz. 10. Jednakże, nie możesz awansować piechoty na poz. 7 do poz. 8 lub 9, ponieważ ich umiejętności różnią się.
Pamiętaj:
- Nie możesz awansować jednostek w czasie, kiedy ulepszasz budowle wojskowe, szkolisz wojsko, a także kiedy twoje wojska są poza Zamkiem.
- Awans to nie szkolenie. Awansowane jednostki nie będą wliczać się do wydarzeń szkolenia wojsk, takich jak wydarzenie Top Lordów oraz Wzmocnienie Siły.
- Buff szkolenia z wydarzenia Szczęśliwego Dnia nie wpłynie na awansowanie jednostek.
- Na awansowanie działają natomiast przedmioty Werbowania.
Jednostki Piechoty
Piechota T1, T2, T4, T6, T7, T10 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają
- Kontrujący Łucznik: Powstrzymuje wrogich Łuczników i Strzelców przez zmniejszenie zadanych i zwiększenie otrzymanych przez nich obrażeń.
- Witalność: Znacznie podwyższa Punkty Zdrowia
- Zbroja: Znacznie podwyższa Obronę
Piechota T3, T5, T8, T9 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają
- Przebicie: Powstrzymuje wrogą Kawalerię przez zmniejszenie zadanych i zwiększenie otrzymanych przez nią obrażeń.
- Decydujące Uderzenie: Zwiększa szansę na Decydujące Uderzenie.
- Szturm: Znacznie podwyższa obrażenia zadawane przez Włóczników.
Jednostki Kawalerii
Kawaleria T1, T2, T3, T6, T8, T10 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają
- Szarża: Zwiększa szansę na zabicie wrogich wojsk dalekiego zasięgu.
- Unik: Zwiększa szansę na uniknięcie obrażeń.
- Najazd: Znacznie zwiększa szybkość marszu.
Kawaleria T4, T5, T7, T9 (Zasięg Ataku: 4) atrybuty zawierają
- Szarża: Zwiększa szansę na zabicie wrogich wojsk dalekiego zasięgu.
- Grabież Surowców: Dodaje bonus ataku podczas bitew o surowce.
- Najazd: Znacznie zwiększa szybkość marszu.
Łucznicy
Łucznicy T1, T2, T5, T6, T8, T10 (Zasięg Ataku: 5) atrybuty zawierają
- Kombo: Znacznie podwyższa szybkość ataku.
- Kontrująca Włócznia: Powstrzymuje wrogich Włóczników przez zmniejszenie zadanych i zwiększenie otrzymanych przez nich obrażeń.
Łucznicy T3, T4, T7, T9 (Zasięg Ataku: 8) atrybuty zawierają
- Deszcz Strzał: Znacznie podwyższa zadane obrażenia przez Strzelców.
- Decydujące Uderzenie: Zwiększa szansę na Decydujące Uderzenie.
- Staranny Cel: Zwiększa zasięg ognia.
Machiny Wojenne
Machiny Wojenne T1, T3, T5, T7, T8, T10 (Zasięg Ataku: 10) atrybuty zawierają
- Uderzenie: Znacznie podwyższa zadane obrażenia, ale obniża szybkość ataku.
- Zmasowany Atak: Dodaje bonus ataku podczas oblężenia wrogiego miasta.
- Sokole Oko: Znacznie zwiększa zasięg ognia.
Machiny Wojenne T2, T4, T6, T9 (Zasięg Ataku: 1) atrybuty zawierają
- Ściana Tarcz: Wysoka obrona i Punkty Zdrowia.
- Obrona Przed Oblężeniem: Dodaje bonus obrony podczas oblężenia miasta.
- Siła: Znacznie zwiększa ładunek wojska, ale obniża szybkość marszu.