Podczas eksplorowania Zaginionej Świątyni w Rise of Kingdoms światło dzienne po raz pierwszy od pokoleń ujrzało pewne niszczejące malowidło ścienne. Te ledwo wyraźne rysunki i napisy opowiadają historię o tym, jak nasi przodkowie zostali wygnani przez barbarzyńców. Ten ich dawny dom zyskał z czasem nową nazwę: Zaginione Królestwo. Dawno temu barbarzyńcy wypędzili stąd naszych przodków. Nadszedł czas, aby odebrać to, co nasze!
Wkraczanie do Zaginionego Królestwa i opuszczanie go
Zarządcy z ratuszami na poz. 16 lub wyższym mogą w zakładce wydarzenia stuknąć przycisk Teleportacji, aby wkroczyć do Zaginionego Królestwa. Tam można stuknąć „Wróć do domu”, aby użyć losowej teleportacji i przenieść się z powrotem do królestwa macierzystego.
Terytorium
Jeśli postanowisz teleportować się w nowe miejsce, będąc już w Zaginionym Królestwie, do wyboru będziesz mieć tylko miejsca na terytorium swojego królestwa. Jeśli twoje miasto leży na terytorium sojuszu, nie może zostać zaatakowane (oddziały znajdujące się na mapie poza miastem nie są chronione). Miasta na terytorium zajętym przez inne królestwo zostaną teleportowane do prowincji początkowych (nie będzie to miało wpływu na liczbę prób teleportacji).
Budowle sojuszu
W Zaginionym Królestwie sojusze mogą jedynie budować fortece sojuszu i wznosić flagi bojowników w celu rozszerzenia terytorium. Fortec sojuszu nie można wznosić w prowincji początkowej innego królestwa. Liderzy sojuszu, utytułowani administratorzy oraz kapitanowie garnizonów i mobilizacji mogą odsyłać oddziały stacjonujące w budowlach do ich właścicieli.
Pole kryształów sojuszu
W Zaginionym Królestwie dostępny będzie nowy rodzaj punktów surowców dla sojuszu: pola kryształów. Wytwarzane będą na nich kryształy sojuszu, które są surowcem niezbędnym do budowy flag bojowników.
Punkty honoru
Wyróżniamy trzy rodzaje punktów honoru: honor osobisty, honor sojuszu i honor królestwa. Po zdobyciu odpowiedniej liczby punktów honoru można odblokować Wyczyny bojownika i uzyskać nagrody rankingu w zakładce Lista honorowa.
Starożytne ruiny
Tajemnicza budowla w Zaginionym Królestwie, o którą zawalczyć można co 39 godzin i która każdorazowo jest otwarta przez 1 godzinę. Pokonaj wszystkich barbarzyńców i wrogów w okolicy tej budowli, a twój sojusz zgarnie ją oraz stale źródło punktów honoru.
Ołtarz ciemności
Miejsce jeszcze bardziej niesamowite od Starożytnych Ruin. Zawalczyć można o nie co 84 godzin, a każdorazowo otwarte jest przez 2 godziny. Pokonaj wszystkich barbarzyńców i wrogów w okolicy tej budowli, a twój sojusz zgarnie ją oraz stale źródło punktów honoru.
Moc mędrców
W Zaginionym Królestwie można na kilka sposobów zdobywać żetony mędrca, aby zwiększać liczbę Punktów technologii. Przekazuj żetony mędrca na ekranie wydarzenia Moc mędrców, aby zdobywać Punkty technologii i Punkty honoru. Zarządcy w zaprzyjaźnionych królestwach mogą korzystać z premii do badania.
Obrońca Królewskiej ziemi
Ukończ kronikę Zaginionego Królestwa pt. „Stłumienie”, aby wznosić budowle sojuszu i teleportować się na Królewską ziemię.
Barbarzyńcy
Barbarzyńskie plemiona w Zaginionym Królestwie stają się silniejsze i bardziej agresywne. Najniższy poziom obecnych tu barbarzyńców to poz. 26. a na intruzów czyhają tu także znacznie silniejsi przeciwnicy.
Fort barbarzyńców
Fortece barbarzyńców w Zaginionym Królestwie stają się silniejsze i trudniejsze do zdobycia. Zarządcy będą tu odkrywać forty barbarzyńców na poz. 6-10.
Punkt surowców
W Zaginionym Królestwie znajdują się niezwykle cenne punkty surowców na wyższych poziomach.
Kultowy ekwipunek
Część legendarnego ekwipunku można przekształcić w kultowy ekwipunek za pomocą Kultowych kryształów. Atrybuty ekwipunku zostaną wtedy znacznie zwiększone.
Podgląd mapy
W tej opowieści zarządcy znajdą wyjątkowe święte obiekty.
Forteca bojowników
Tej zarośniętej fortecy niegdyś nie brakowało splendoru. Zajmij fortecę bojowników, aby rozpocząć jej odbudowę. Gdy odbudowa zostanie ukończona, zarządcy z tego królestwa będą mogli teleportować swoje miasta na terytorium dowolnego sojuszu w tym samym królestwie.
Obóz bojowników
Pozostałości po obozie bojowników, który niegdyś należał do naszych przodków. Zajmij, aby generować punkty honoru i zdobyć wzmocnienia. Po otwarciu przełęczy na poziomie 4. będzie można atakować fortece bojowników z innych królestw.
Hieron
Hierony wręcz tętnią boską mocą, która zapewnia potężne wzmocnienia tym, którym uda się je zająć. Spróbuj swoich sil, lecz miej na względzie, że twoimi przeciwnikami nie będą wyłącznie strzegący tych miejsc barbarzyńcy…
Mauzoleum
Robiące jeszcze większe wrażenie od hieronów mauzolea stanowią kolebkę i serce wiary w boskie moce. Zajmij je, aby uzyskać jeszcze potężniejsze wzmocnienia.
Krąg
Te święte obiekty onieśmielają wręcz swym blaskiem. Na tej boskiej ziemi odważy się stanąć jedynie najwierniejszy z najodważniejszych. Sojusze, którym uda się je zająć, uzyskają iście cudowne wzmocnienia.
Wielki Ziggurat
Wielki Ziggurat położony jest w samym środku Zaginionego Królestwa. To tutaj tradycyjnie zasiada władca tych ziem. Po otwarciu Wielkiego Zigguratu będzie można raz na trzy dni zawalczyć o kontrolę nad nim.
Aktywność komentująych