Po ostatnim zestawieniu kwartalnym je艣li chodzi o finanse firmy Shanda Games wiemy ju偶 jedno, i to potwierdzona wiadomo艣膰 przez CEO studia, Rift w Chinach nie przejdzie na model F2P jak to zrobiono w wersji pó艂nocnoameryka艅skiej. Wprost przeciwnie, dalej b臋dzie pobierana op艂ata w wysoko艣ci o艣miu centów (dolary) za godzin臋 gry po 20 poziomie. CEO Xiangdong Zhang (wypowiecie to?) przyzna艂, 偶e RIFT nie odniós艂 tak du偶ych wyników jak planowano.Wiele bugów, niska wydajno艣膰 serwera zniech臋ci艂o spor膮 cz臋艣膰 graczy, ale wydawca ma nadzieje, 偶e wprowadzenie wersji 2.0 (nad któr膮 trwaj膮 prace) przyci膮gnie na nowo rzesz臋 fanów.

RIFT-China-spokesperson

I po co by艂o wydawa膰 miliony na promocj臋 poprzez ameryka艅skie supergwiazdy?