ERA 1 ERA 2 ERA 3 ERA 4 ERA 5 ERA 6 B
Lokomotywy ery drugiej
Nietoperz
Wysokie przyśpieszenie to główny atut Nietoperza. Jest słabszy niż ostatni pociąg pierwszej ery (Kret), ale za to rozpoczyna nową erę w świecie Rail Nation. Pociągnie do pięciu wagonów i przeznaczony jest głównie na długie trasy.
Ulepszenia Nietoperza:
- Dmuchania grzania wstępnego (+1 Siła pociągowa)
- Dźwignia Barnesa (+2 Przyśpieszenie)
- Zawór hamulcowy (+15km/h Maksymalna prędkość)
- Wzmocnione przewody (+1 Przyśpieszenie)
Pantera
Pantera przeznaczona jest na średniej długości trasy i ma słabe przyśpieszenie. Ale to pierwsza lokomotywa, która jest znacznie lepsza od Kreta. Może ciągnąć za sobą do czterech wagonów.
Ulepszenia pantery:
- Zderzak centralny (+15% Niezawodność)
- Zderzak (+5% Niezawodność)
- Cam shaft (+1 Przyśpieszenie)
- Hamulec parowy (+20km/h Maksymalna prędkość)
- Zespolona pompa mieszająca (+10km/h Maksymalna prędkość)
- Sprzęgło obrotowe (+1 Siła pociągowa)
Baribal
Baribal idealnie nadaje się na bardzo długie trasy jak i sprawdza się doskonale na tych średniej długości. Ma akceptowalne przyśpieszenie i może ciągnąc do ośmiu wagonów.
Ulepszenia Baribala:
- Przeciwwaga hamulcowa (+15km/h Maksymalna prędkość)
- Przegrzewacz (+5 Przyśpieszenie)
- Łącznik elastyczny (+20% Niezawodność)
- Bojler (+2 Przyśpieszenie)
- Zderzak tulejowy (+20% Niezawodność)
Ryś
Ryś nadaje się idealnie na krótkie trasy ze względu na dobre przyśpieszenie. Może pociągnąć do trzech wagonów za sobą.
Ulepszenia Rysia:
- Oś wagonu (+2 Siła pociągowa)
- Kylchap (+2 Przyśpieszenie)
- Spalanie pyłu węglowego (+2 Przyśpieszenie)
- Corrugated plate (+20% Niezawodność)
- Małe koło napędowe (+15km/h Maksymalna prędkość)
- Średnie koło napędowe (+10km/h Maksymalna prędkość)
Dzik
Dzik ma przyzwoitą prędkość i średnie przyśpieszenie. Może pociągnąć do pięciu wagonów.
Ulepszenia Dzika:
- Resor Piórowy (+1 Siła pociągowa)
- Pompa olejowa (+3 Przyśpieszenie)
- Duże koło napędowe (+20km/h Maksymalna prędkość)
- Stopień nadwozia (+10% Niezawodność)
- System awaryjny (+10% Niezawodność)
Słoń
Słoń to ostatni i jednocześnie najlepszy silnik drugiej ery Rail Nation, choć przyśpieszeniem nie grzeszy zbytnio. Idealnie sprawdza się na długich trasach i może za sobą ciągnąć do dziesięciu wagonów.
Ulepszenia słonia:
- Silna pompa zasilająca (+1 Siła pociągowa)
- Separator oleju (+1 Przyśpieszenie)
- Heavy supply pump (+1 Przyśpieszenie)
- Palnik olejowy (+10km/h Maksymalna prędkość)
- Strumienica Giesla (+5km/h Maksymalna prędkość)
- Łożysko wałeczkowe (+10% Niezawodność)
Era 2: Byk (Bull)
- Siła pociągowa: 7 wagonów
- Niezawodność: 90%
- Przyśpieszenie: Niskie
- Maksymalna prędkość: 110 km/h