Era 2 (Lokomotywy Parowe) – pełna lista z opisami – Rail Nation

ERA 1 ERA 2 ERA 3 ERA 4 ERA 5 ERA 6 B

Lokomotywy ery drugiej

Nietoperz

Wysokie przyśpieszenie to główny atut Nietoperza. Jest słabszy niż ostatni pociąg pierwszej ery (Kret), ale za to rozpoczyna nową erę w świecie Rail Nation. Pociągnie do pięciu wagonów i przeznaczony jest głównie na długie trasy.

Ulepszenia Nietoperza:

  • Dmuchania grzania wstępnego (+1 Siła pociągowa)
  • Dźwignia Barnesa (+2 Przyśpieszenie)
  • Zawór hamulcowy (+15km/h Maksymalna prędkość)
  • Wzmocnione przewody (+1 Przyśpieszenie)

Pantera

Pantera przeznaczona jest na średniej długości trasy i ma słabe przyśpieszenie. Ale to pierwsza lokomotywa, która jest znacznie lepsza od Kreta. Może ciągnąć za sobą do czterech wagonów.

Ulepszenia pantery:

  • Zderzak centralny (+15% Niezawodność)
  • Zderzak (+5% Niezawodność)
  • Cam shaft (+1 Przyśpieszenie)
  • Hamulec parowy (+20km/h Maksymalna prędkość)
  • Zespolona pompa mieszająca (+10km/h Maksymalna prędkość)
  • Sprzęgło obrotowe (+1 Siła pociągowa)

Baribal

Baribal idealnie nadaje się na bardzo długie trasy jak i sprawdza się doskonale na tych średniej długości. Ma akceptowalne przyśpieszenie i może ciągnąc do ośmiu wagonów.

Ulepszenia Baribala:

  • Przeciwwaga hamulcowa (+15km/h Maksymalna prędkość)
  • Przegrzewacz (+5 Przyśpieszenie)
  • Łącznik elastyczny (+20% Niezawodność)
  • Bojler (+2 Przyśpieszenie)
  • Zderzak tulejowy (+20% Niezawodność)

Ryś

Ryś nadaje się idealnie na krótkie trasy ze względu na dobre przyśpieszenie. Może pociągnąć do trzech wagonów za sobą.

Ulepszenia Rysia:

  • Oś wagonu (+2 Siła pociągowa)
  • Kylchap (+2 Przyśpieszenie)
  • Spalanie pyłu węglowego (+2 Przyśpieszenie)
  • Corrugated plate (+20% Niezawodność)
  • Małe koło napędowe (+15km/h Maksymalna prędkość)
  • Średnie koło napędowe (+10km/h Maksymalna prędkość)

Dzik

Dzik ma przyzwoitą prędkość i średnie przyśpieszenie. Może pociągnąć do pięciu wagonów.

Ulepszenia Dzika:

  • Resor Piórowy (+1 Siła pociągowa)
  • Pompa olejowa (+3 Przyśpieszenie)
  • Duże koło napędowe (+20km/h Maksymalna prędkość)
  • Stopień nadwozia (+10% Niezawodność)
  • System awaryjny (+10% Niezawodność)

Słoń

Słoń to ostatni i jednocześnie najlepszy silnik drugiej ery Rail Nation, choć przyśpieszeniem nie grzeszy zbytnio. Idealnie sprawdza się na długich trasach i może za sobą ciągnąć do dziesięciu wagonów.

Ulepszenia słonia:

  • Silna pompa zasilająca (+1 Siła pociągowa)
  • Separator oleju (+1 Przyśpieszenie)
  • Heavy supply pump (+1 Przyśpieszenie)
  • Palnik olejowy (+10km/h Maksymalna prędkość)
  • Strumienica Giesla (+5km/h Maksymalna prędkość)
  • Łożysko wałeczkowe (+10% Niezawodność)

Era 2: Byk (Bull)

  • Siła pociągowa: 7 wagonów
  • Niezawodność: 90%
  • Przyśpieszenie: Niskie
  • Maksymalna prędkość: 110 km/h

ERA 1 ERA 2 ERA 3 ERA 4 ERA 5 ERA 6 B