Do tej pory Project V był w sekrecie tworzony przez koreańskie studio PlayWorks od 2010 roku. Jest to nadchodząca gra MMORPG, gdzie znowu wkroczymy w wojnę między wampirami i wilkołakami. Podobno gigant w świecie gier online NHN zainwestował w produkcję już 2,5 miliona dolarów. Produkcja tworzona jest na bazie silnika Havok Vision Engine i wzbudziła wielką ciekawość wydawców na G*Star 2012, a ukryto ją dość dobrze w strefie B2B. Z tego co mi wiadomo to trzech wydawców z Północnej Ameryki i Europy już zaciera swoje łapska, aby je następnie położyć na prezentowanym dziś Project V.
W grze wilkołaki żyją pod ziemią, gdzie stworzyli cywilizację podobną do ludzkiej. Przed przemianą są w stanie walczyć przy użyciu miecza, a także posiadają umiejętności (magiczne) zniewolenia wampirów. Silniejsze osobniki mogą nawet przekształcić się w „niedźwiedziołaka”. Brzmi śmiesznie.
Z drugiej strony, wampiry żyją w bogactwie i żadnych zasobów im raczej nie brakuje. Zamiast w nietoperze przekształcają się w „wampirze jaguary”, a Ci silniejsi przekształcają się w żniwiarzy. W swojej formie humanoidalnej specjalizują się w przekleństwach i czarnej magii.
Obie rasy w Project V walczą ze sobą próbując jedna drugiej odebrać esencję ich życia za pomocą specjalnych umiejętności. Wampiry wysuszają wilkołaki z ich resztek krwi, a wilkołaki preferują jak najszybciej dobrać się do serca każdego wampira. Za każdą taką absorpcję zbieramy punkty, które następnie można wykorzystać do craftingu, ulepszania przedmiotów i wielu innych czynności.
Znajdziemy tutaj również system frakcji, zwany punktami LOC. Na przykład kiedy u wampirów punkty te osiągną maksimum to otwiera się portal pozwalający na inwazję na ich prywatne lokacje. Inwazja przebiega niezwykle szybko, ale za to później punkty LOC wilkołaków ładują się szybciej co pozwala na szybką zemstę.
Obecnie postacie, które osiągną maksymalny poziom są w stanie przejść do trybu „hell mode”. W hell mode postacie stają się niezwykle silne, mogą założyć specjalny sprzęt itp. Jednakże tutaj śmierć jest permamentna, więc tryb przypomina nam ten znany z Diablo (hardcore mode). Istnieje jednaj możliwość, że PlayWorks zaimplementuje system pozwalający na ewentualną reinkarnację.
Kiedy to cudeńko wyjdzie na świat???
Kiedy premiera?