Project Black Sheep to gra MMORPG, która opiera się na specjalnymi silniku Vision Engine z funkcjami, których nawet on normalnie nie obsługuje. Fizyka gry pozwala na cuda, choć wiele materiałów wideo jakie do tej pory widzieliśmy wyglądają na niedopracowane i można porównywać całkowicie zniszczalny świat do tego co mamy w Vindictus to gra jest dalej w fazie produkcyjnej, a jej pierwszych testów Closed Beta można spodziewać się w 2014 roku (gdzieś w pierwszej połowie).
Może to i nie nowość, ale zarówno większość mobków jak i bossy będą również podzieleni na konkretne części ciała, które możemy niszczyć jedna po drugiej. Tym samym najpierw pozbawiamy mobilności przeciwnika niszcząc mu nogi, a później ręce itd. Co więcej, gracze w Project Black Sheep w dungeonach mogą niszczyć ściany, przeszkody czy całe tereny, a nawet walczyć przy użyciu nie miecza, ale ciał swoich wrogów. Tym samym unikamy sytuacji, w których po prostu tradycyjna, liniowa rozgrywka w lochach szybko się nudzi.
Gameplay z gry
[youtube id=”UNiXWE7rDb4″ width=”633″ height=”356″]
Zdjęcia z rozgrywki
Jest to na razie zapowiedź gry Project Black Sheep, która najpierw wystartuje w Korei, ale gdy tylko będziemy mieli możliwość zagrania w oficjalną wersję to szybko zmienimy obecny artykuł na pełną recenzję.