Poniższy poradnik do gry Bridge Constructor pozwoli wam budować lepiej, szybciej i taniej, a co najważniejsze dowiecie się kilku cennych rzeczy, o których musi pamiętać każdy konstruktor mostów. 

Buduj używając trójkątnych wzorców! Sama gra podpowie wam, że trójkątne struktury są najbardziej stabilne. Myśl o trójkątach wszędzie, gdzie to tylko możliwe i na ile pozwala ci na to budżet.

Buduj trójkąty, ale jak największe – pozwoli ci to zbudować stabilny most przy niskim koszcie.

Przy testach mostu zwracajcie uwagę na kolory – gdy testujemy most to części podświetlone na zielono oznaczają dobrą konstrukcję, a te na czerwono to ostrzeżenie, że most w tym miejscu może się zawalić. Czerwono-brązowe oznaczenie oznacza słabe strony mostu, ale mogą być na tyle dobre, aby wytrzymać przejeżdżające auta.

bridge constructor

Materiały muszą być do czegoś przymocowane – spójrz na białe węzły – jeśli nie są do nich przymocowane to po rozpoczęciu testów runą w dół jak i cały most.

Bierz inspiracje z realnego świata – spójrz jak są budowane mosty o powtórz to w miarę możliwości.

Nie oczekuj, że za pierwszym razem dojdziesz do perfekcji – mosty mogą być mocne, przejdą pierwsze testy, ale zawsze po pewnym czasie warto do nich powrócić i bardziej umocnić, a wtedy przejdą testy z ciężarówkami czy nawet czołgami.

Środek jest najważniejszy – tak, właśnie ta część mostu potrzebuje najmocniejszego wsparcia, zwłaszcza gdy cała konstrukcja jest długa.

Używaj przybliżeń, aby sprawdzać czy połączenia części z węzłami są prawidłowe.

Włącz podgląd siatki, może być ona przydatna w momentach, gdzie wymagana jest precyzja.

Drewno może wspierać wiele mostów – jest tanie, wytrzymałe i elastyczne, nawet dziś buduje się z niego wiele mostów, albo używa się drewna w konstrukcjach.

Kable muszą być do czegoś umocowane – jeśli nie masz ich do czego przyczepić to po co ci one, jak utrzymają konstrukcje?

Nie bój się cofać zmian czy zaczynać od nowa – czasami cała budowa wymaga zmian, więc można cofnąć ruch przyciskiem Undo, albo wyrzucić całą konstrukcję do kosza.

Podwójne kliknięcie usuwa element – na ekranie uderz dwa razy w daną część mostu/w materiał, aby go usunąć. Usunięta część jest rekompensowana w budżecie.