Dzisiejszy poradnik do gry Dino Hunter Deadly Shores pomoże wam zrozumieć na początku systemy i działanie całej gry, którą od teraz możecie znaleźć na Facebooku i zagrać kompletnie za darmo. Tym razem ruszamy na polowanie, gdzie naszymi ofiarami staną się same dinozaury. Zaczynajmy…
System energii w grze działa następująco, wydajemy jeden punkt na zwykłe polowanie, a dwa na polowanie z trofeum (trophy hunt). Energia odnawia się automatycznie co pewien czas, ale możemy również cały proces przyśpieszyć za walutę premium (sztabki złota) złoto. Oczywiście gdy zdobywamy kolejny poziom to cały pasek energii zapełnia się automatycznie. Za każde polowanie zdobywamy punkty doświadczenia, które potrzebne jest do osiągania wyższych poziomów.
Grę rozpoczynamy jedynie z dwoma trybami gry (polowaniami): Contract Hunts i Hunting Series. Seria polowań (Hunting Series) ma pewne ograniczenia i wymagania co do posiadanej przez nas broni, jednym słowem będziemy potrzebować coraz większej kasy, aby kontynuować zabawę w tym trybie. Najlepszym sposobem jest wykonywanie misji w Contract Hunts, które niestety po pewnym czasie potrafią się nagminnie powtarzać. Tryb Trophy Hunts pojawia się nieco później i głównie on pomoże nam przechodzić z jednego regionu do kolejnego. Są jeszcze Egzotyczne Polowania (Exotic Hunts), które poznamy po kilku minutach gry, ale wymagania tam są kolosalnie drogie i głównie przydaje się tam broń, którą jedynie kupimy za złoto.
Jak wspomniałem wcześniej, każde polowanie w grze ma swoje wymagania, głównie chodzi o rodzaj broni jakiej użyjemy, albo także wymagana będzie jej konkretna moc, czy posiadane części jak choćby podczerwień. Jeśli nie spełniamy wymagań to nie będzie możliwości przystąpienia do polowania i tym samym pozostają nam misje w Contract Hunts, w których zarobimy dostatecznie dużo kasy, która przyda się na zakup broni, amunicji i innych dodatków.
Jednak musimy pamiętać, że każde polowanie ma kilka celów, głównie będziemy musieli zabić kilka dinozaurów tego samego typu strzelając im w najważniejsze organy. Po udanym polowaniu zdobywamy kasę za ukończone zadania jak i za trafianie w organy (o ile nam się to udało), a i czasem coś wpadnie za ubicie rzadkich okazów.
Szykujemy broń na dinozaury
W grze mamy cztery typy broni: karabiny, karabiny snajperskie, shotguny i egzotyczne. Wszystkie kategorie, oprócz egzotycznej, są identyczne jak te, które poznaliśmy w Deer Hunter 2014.
Lista broni w grze:
Broń | Region | Koszt | Typ | Moc |
---|---|---|---|---|
Grant Legacy | 1 | – | Karabin | – [129] |
Muldoon Longshoot | 1 | 60 Złota | Karabin | 88 [156] |
Marshall Heritage | 2 | Karabin | 129 [228] | |
Grimm Phantom | 2 | Karabin | 156 [276] | |
Grimm Phantom Elite | 1-3 | 735 Złota | Karabin | 156 [404] |
Marshall Steadfast | 3 | Karabin | 228 [404] | |
Grimm Reaper | 3 | Karabin | 276 [488] | |
Grimm Reaper Elite | 1-4 | 874 Złota | Karabin | 276 [716] |
Grant Viper | 1 | – | K. snajperski | 20 [32] |
Stattler Supreme | 2 | K. snajperski | 32 [57] | |
Stattler Invader | 2 | 60 Złota | K. snajperski | 39 [69] |
Stattler Invader Pro | 2-3 | 396 | K. snajperski | 39 [101] |
Sera Select | 3 | K. snajperski | 57 [101] | |
Stattler Onslaught | 3 | K. snajperski | 69 [122] | |
Marshall Law | 1-3 | 199 | Shotgun | 689 [1221] |
Grant Bulwark | 3 | Shotgun | 570 [1009] | |
Muldoon Masher | 3 | 140 | Shotgun | 689 [1221] |
Muldoon Masher Prime | 3-4 | 570 | Shotgun | 689 [1789] |
Muldoon Mamba | 1 | 160 | Exotics | 319 [345] |
Yosh Striker | 2 | Exotics | 450 [550] | |
Sera Spitfire | 2 | Exotics | 16 [23] | |
Sera Salvo | 3 | Exotics | 500 [600] | |
Yosh Spider | 3 | Exotics | 150 [200] |
Niektóre bronie dostępne są za normalną kasę, a cała reszta wymaga pewnej ilości złota. Dodatkowo wiele z nich posiada pewne wymagania, po spełnieniu których odblokujemy je do zakupu.
Statystyki broni, czyli czym ubić T-Rexa
Wszystkie bronie w grze posiadają kilka wskaźników, które można modyfikować i ulepszać dodając do nich pewne części: Moc, Stabilność, Powiększenie, Podczerwień, Ładowność, Czas Przeładowania, Szybkostrzelność i Tłumienie. Niektóre bronie posiadają również dodatkowe właściwości jak Burst-Fire czy Mag-Fed, jednak najczęściej znajdziemy je w Karabinach Snajperskich.
Broń
|
4 | 6 | 7 | 8 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Grant Legacy | ||||||||
Muldoon Longshoot | 88 [156] | 21.5% | 6x | 9 sec | 4 | 4.73 | 1 | n/a |
Marshall Heritage | 129 [228] | 10.8% | 4x | 3 sec | 2 | 5.1 | 3.1 | n/a |
Grimm Phantom | 156 [276] | 71.2% | 12x | 6 sec | 4 | 4.73 | 1 | n/a |
Grimm Phantom Elite | 156 [404] | 71.2% | 14x | 12 sec | 6 | 3.9 | 0.45 | n/a |
Marshall Steadfast | 228 [404] | 24.8% | 4x | 3 sec | 2 | 5.1 | 3.3 | n/a |
Grimm Reaper | 276 [488] | 71.2% | 12x | 6 sec | 4 | 4.5 | 1 | n/a |
Grimm Reaper Elite | 276 [716] | 71.2% | 14x | 12 sec | 6 | 3.9 | 0.45 | n/a |
Grant Viper | 20 [32] | 1% | 1.2x | n/a | 9 | 3.47 | 0.3 | n/a |
Stattler Supreme | 32 [57] | 1% | 1.2x | n/a | 9 | 3.47 | 0.3 | n/a |
Stattler Invader | 39 [69] | 12.3% | 1.8x | n/a | 15 | 2.95 | 0.3 | n/a |
Stattler Invader Pro | 39 [101] | 20.2% | 1.2x | n/a | 18 | 2.8 | 0.3 | n/a |
Sera Select | 57 [101] | 4% | 1.2x | n/a | 9 | 4.15 | 0.3 | n/a |
Stattler Onslaught | 69 [122] | 6.2% | 2.2x | n/a | 15 | 3.47 | 0.3 | n/a |
Marshall Law | 689 [1221] | 25.8% | 1.2x | n/a | 4 | 4 | 1.67 | n/a |
Grant Bulwark | 570 [1009] | 6.2% | 1.2x | n/a | 3 | 5 | 1.67 | n/a |
Muldoon Masher | 689 [1221] | 25.8% | 1.2x | n/a | 6 | 2 | 0.45 | n/a |
Muldoon Masher Prime | 689 [1789] | 25.8% | 1.2x | n/a | 6 | 2 | 0.45 | n/a |
Muldoon Mamba | 319 [345] | 1% | 1.2x | n/a | 1 | 4 | 1.67 | n/a |
Yosh Striker | 450 [550] | 1% | 1.2x | n/a | 5 | 4 | 1.3 | 30% |
Sera Spitfire | 16 [23] | 1% | 1.5x | n/a | 80 | 4 | 0.3 | n/a |
Sera Salvo | 500 [600] | 1% | 1.2x | n/a | 4 | 4 | 1.67 | n/a |
Yosh Spider | 150 [200] | 1% | 1.2x | n/a | 12 | 4 | 0.4 | n/a |
Ulepszenia broni
- Amunicja (Ammo): Zwiększa obrażenia zadawane prze broń
- Barrel: Zwiększa moc i stabilność
- Muzzle: Zwiększa moc i stabilność
- Stock: Zwiększa stabilność
- Sight: Zwiększa możliwości lunety
- Infrared: Wpływa na działanie podczerwieni
- Capacity: Zwiększa pojemność
Ulepszenia odblokowują się w trakcie kolejnych polowań i innym sposobem nie kupimy niczego nowego, nawet potężniejszej broni. Do każdego polowania można zabrać dwie bronie, najlepiej takie z różnymi częściami. Niekiedy obie będą idealnie pasowało do konkretnego zadania, gdy musimy ustrzelić dinozaura na dość dalekim dystansie, a druga przyda się do zabicia stwora, gdy już niemalże znajdujemy się w jego paszczy.
Podobnie jak w Deer Hunter 2014 celując w nogi, serce, mózg, oczy i trafiając dostaniemy ekstra gotówkę.
Regiony na mapie świata odblokowują się wraz z naszym postępem. Na początku dostępna jest tylko strefa Deadly Shores, a pozostałe dwie jak Jungle Mists i Boneyard wymagają przed odwiedzeniem odnalezienia brakujących części map, które możemy zdobyć w trybie Hunting Series.
Dinozaury wszelkiej maści
W grze spotkamy dwa rodzaje dinozaurów, czyli te które uciekają, gdy usłyszą pierwsze strzały i te, które zaczynają atakować, gdy tylko zdradzimy swoją pozycję, na przykład Welociraptor.
Tips & Tricks
- Podobnie jak w Deer Hunter 2014 gatunki dinozaurów dzielą się na młode, dorosłe i stare osobniki – różnią się wtedy ilością życia i łatwością ustrzelenia.
- Za każdym razem jak zdobywamy nowy poziom otrzymujemy sztukę złota za darmo, warto je zachować, aby w przyszłości można było kupić broń premium.
Jak to pobrać na kompa bez żadnej dodatkowe aplikacji?
są do tego kody bo widziałem jak gośću miał pierwszy poziom i w ciul złota