Ile razy zdarzyła się sytuacja, w której kupując coś w grze przez SMS nie otrzymaliśmy niczego, dosłownie niczego, a kasa na koncie zniknęła, albo obciążyła abonament rodziców? Z pozoru prosta do załatwienia sprawa komplikuje się, gdy piszemy do supportu gry, a oni dają nam zwrotkę w stylu „niestety nie otrzymaliśmy wpłaty”. Co robić?
Dziś pokaże Wam jak rozwiązać taki problem na przykładzie gry Hero Zero, gdzie Oponki można zakupić również poprzez zakup via SMS.
Po każdym zakupie otrzymujemy od pośrednika, nie od wydawcy gry, czyli Kanzaloo, wiadomość, że pomyślnie doładowaliśmy oponki, ale my wchodząc na konto niczego nie mamy.
W większości takich przypadków zawodzi serwis pośredniczący, czyli w przypadku Hero Zero Kanzaloo. Piszemy najpierw do nich korzystając z adresu:
verbraucher@atlasinteractive.de
Oczywiście nie musicie znać niemieckiego, wystarczą podstawy angielskiego, albo Google Translate. Ale nie zapominajcie w treści podać informacji takich jak:
- Numer telefonu, z którego wysłano SMS
- Treść otrzymanego SMS’a
- Godzinę i dzień kiedy go wysłaliśmy
Z doświadczenia wiem, że w ciągu dwóch, trzech godzin dostaniemy wiadomość zwrotną z tzw. kodem ratunkowym. Zapiszcie go sobie, albo skopiujcie.
Następnie logujemy się do gry, uruchamiamy zakładkę „Kup oponki”, opcję SMS i tutaj ważne – musicie wybrać identyczny pakiet, którego nie otrzymaliście wcześniej. Dalej już wystarczy użyć buttona KUP, a później pojawi się coś w stylu:
„błąd w wiadomościach”
„tak mam kod ratunkowy”
Wpisujemy kod i cieszymy się oponkami na Naszym koncie.