Magiczna Transformacja w przeglądarkowej grze Miramagia to czynność, którą możemy wykonać dopiero po osiągnięciu pewnego pułapu poziomu, obecnie jest to poziom setny naszej postaci. Wtedy odbywam się tzw. „Rytuał Magicznej Transformacji” tuż przy fontannie młodości, którą znajdziemy jak zawsze przy Drzewie Świata. Jednak już w okolicach 90-tego poziomu dostajemy pierwsze wieści na temat całego procesu transformacji. I dalej się pewnie zastanawiacie co ona tak naprawdę zmieni? Otóż drodzy Czytelnicy, transformacja przemienia losowe rzeczy będące w naszym posiadaniu w tzw. Miragiki. Jednak to nie wszystko, dodatkowo cały rytuał wpłynie na wygląd i moc naszej postaci, staniemy się potężniejsi niż dotychczas, ale przy okazji wzrośnie produkcja many. Mało tego, dostaniemy również własny posąg, który będzie można wstawić w dowolne miejsce naszej wioski. Także, za każdym razem po magicznej transformacji zwiększa się nasza magiczna ranga i możemy poprawiać nasze wyniki w niektórych osiągnięciach.
Transformacja ma również inne zalety, ale najbardziej widoczne są one tuż po pierwszej z nich – ja osobiście zauważyłem ogromne korzyści z tego, że niektóre z roślin nieosiągalnych przez mój poziom zostały odblokowane kilka poziomów wcześniej.
Jednak cały proces ma również wiele wad, choć moim zdaniem są one niczym patrząc na kolejne korzyści. Przygotujcie się jednak, że stracicie praktycznie wszystkie budynki w wiosce, choć pozostanie jedynie spichlerz, a mimo to i on zostanie zburzony do pierwszego poziomu. Dodatkowo ze spichlerza poznikają wszystkie roślinki, a i smok nie będzie zadowolony jak zauważy brak jedzenia. Również mana spadnie do poziomu 150, a złoto do 500 sztuk, nie wspomnę i doświadczeniu…
Co więcej, pole zaczniemy oczyszczać na nowo, wyjątkiem tutaj będą powierzchnie dodatkowe pod uprawę, ale znowu trzeba je będzie wykupić za Rubiny. Strefy również ulegną resetowi jak i zniknie wszystko co rosło na polach, a i oferty na handlu przepadną.
Przerażeni?
Jednak co nieco nam pozostanie, nie bójcie się…
Co uda się nam zachować po Magicznej transformacji?
- To co wygraliśmy w Kole Fortuny
- Rubiny jakie wcześniej posiadaliśmy
- Konta premium
- Wszystkie zdobyte osiągnięciach
- Jeśli byliśmy sołtysem to dalej zachowamy stanowisko
- Wszelkie dekoracje w naszym ogrodzie
- Ubrania z butiku Emmy
A jakie korzyści wyniesiecie po Magicznej transformacji?
Jak wspomniałem na początku, o 5% wzrośnie nam produkcja many (Magiczny Krąg) plus dostaniemy coś na pocieszenie, tajemniczy aczkolwiek bardzo przydatny przedmiot. Będziemy mieli dostęp do najnowszych osiągnięć jak i zajmiemy zaszczytne miejsce na Drzewie Świata i zyskamy nową, wyższą magiczną rangę.
Ale nie wspomniałem o jednym, możemy zmienić klasę postaci… Zawsze to jakieś urozmaicenie.
W tym momencie warto również wspomnieć nieco o Miragikach, bo tak rzuciłem hasło o przemianie naszego dobytku w te dziwaczne twory, a przecież pewnie nie wiecie czym one są naprawdę. Miragiki są pożywieniem dla Drzewa Świata, im ich więcej tym jest ono większe.
Jak zdobywać Miragiki?
Zdobędziemy je po pierwszej magicznej transformacji w Miramagia, na poziomie 90 zobaczymy ich teoretyczną ilość, jednak już przy dobiciu do poziomu setnego nie uzyskamy ich więcej. Możemy je dostać również za rozwiązane zadania z alchemii. A jeśli obsłużymy przybyszów nie używając przy tym many to możemy również liczyć na ich pewną ilość.
Co zostanie zamienione na Miragiki?
- Przy pierwszej transformacji następujące dobra zamienią się w Miragiki:
- Poziomy budynków
- Poziom smoka
- Wyposażenie laboratorium
- Złoto
- Zapas roślin
- Zapas Many
Jak zdobywamy więcej Miragików?
Wystarczy zadbać o właściwy poziom smoka i dobrze rozbudowane budynki, a zdobędziemy ich maksymalną ilość.
Czym jest Magiczna ranga?
Jest to specjalny współczynnik w Miramagia, który odmierza ilość transformacji jakie przeszedł dany gracz. Maksymalny poziom rangi to 7, uzyskamy go już przy ósmej transformacji.
Lista rang:
- 0 = Początkujący magik
- 1 = Student magii
- 2 = Praktykujący magik
- 3 = Biegły magik
- 4 = Mag zwyczajny
- 5 = Mag nadzwyczajny
- 6 = Arcymag
- 7 = Arcymag superbus