W grze Margonem znajdziemy wiele map, na których mamy ograniczony dostęp do różnych miejsc. Owe lokacje wymieniłem w poniższym poradniku, z którego dowiecie się jak najszybciej znaleźć potrzebne przedmioty i klucze otwierające wszelkie dostępne, choć zamknięte domyślnie, miejsca w grze.
Przed osiągnięciem 50 poziomu możemy wejść do Namiotu Bandytów, który znajdziemy w 2 respie Elitarnego II Herszta. Następnie aż do 88 poziomu w siedzibie Elity II Goplany możemy wbijać do Kamiennej Strażnicy. W międzyczasie, jeśli jeszcze nie osiągnęliśmy 86 poziomu to warto zajrzeć do Glinianej Pieczary na poziomie czwartym, którą znajdziemy w siedzibie Tollok Utumutu.
Warto również wybrać się do portu Tuzmer, gdzie Kapitam Fork la Rush pomoże nam dostać się na kilka ciekawych wysp, które dostępne są już od 75-ego poziomu. Pierwszą z nich będzie Wyspa Archipelag Bremus An, a następnie od poziomu setnego zaczniemy odblokowywać wyspy Rem i Magradit. Po osiągnięciu poziomu 115 mamy już wyspę Wraków, a pięć poziomów później Caneum. Na końcu, już po 150-tym poziomie możemy zabrać się z kapitanem na Wyspę Ingotia.
To nie wszystko bo zanim osiągnięcie 167 poziom to możecie odwiedzać lokum złych goblinów, aby przeszkolić się dobrze przed wejściem do Doliny Chmur czy Niecki Xiuh Atl – obie lokacje odblokowują się od 220 poziomu.
Mapki z tytanami
Miejsce | od lvl | do lvl | Co potrzebujemy? | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
Migotliwa pieczara | 38 | 64 | dowolny kamień szlachetny z harpii | siedziba Dziewiczej Orlicy |
Jaskinia Caerbannoga | 57 | 83 | siedziba Zabójczego Królika | |
Ukryta Siedziba | 88 | 114 | siedziba Renegata Baulusa | |
Piekielne Czeluście | 118 | 144 | siedziba Piekielnego Arcymaga | |
Goblińskie lokum | 141 | 167 | siedziba Versusa Zoonsa | |
Zalana kryjówka | 164 | 90 | siedziba Łowczyni Wspomnień | |
Sala tysiąca zagadek | 191 | 217 | siedziba Przyzywacza Demonów | |
Doliny Potoku Śmierci | 218 | 244 | Błyskotka maddoków (leci z Maddoków) | siedziba Maddoka Maguy |
Miejsca wymagające wykonania wcześniej zadania
Miejsce | Co potrzeba? | Jak zdobyć? | Zadanie na lvl? |
---|---|---|---|
Teatr Monticolo | maska | Zadanie „Teatr Monticolo” | 50 |
Zakurzone przejście/Wioska gnolli | klucz | Zadanie „Przejście do Wioski Gnolli” | 50 |
Piwnica Krynii Lufis | klucz | Zadanie „Sekret źródła złota Krynii Lufis” | 80 |
Katakumby pod Thuzal | klucz | Zadanie „Rozwiąż sprawę zamkniętych przejść do Katakumb” | 70 |
Męska/damska łaźnia w Tuzmer | klucz | Zadanie „Zdobądź klucz otwierający szatnię w łaźni położonej w Tuzmer” | 116 |
Magazyn Berserkerów | klucz | Zadanie „Pomóż Cedrikowi rozwiązać jego obawy dotyczące berserkerów” | 137 |
Zapomniany Las | klucz | Zadanie „Test odwagi Urgala Mocnego” | 160 |
Siedziba kultu | klucz | Zadanie „Niechciani lokatorzy kanałów Nithal” | 180 |
Krypty Bezsennych | klucz | Zadanie Lament Valmora Sare | 166 |
Miejsca wymagające klucza
Miejsce | Co potrzebujemy? | Jak zdobyć? |
---|---|---|
Biblioteka Andarum | klucz | Wylatuje z Zarządcy magazynu lub można go kupić u Benderlufa |
Biblioteka w Ithan | klucz (karta biblioteczna) | Znajduje się w kuferku w Przedsionku Gildii Nerthusa |
Nawiedzone Kazamaty | klucz | Wylatuje z Zarządcy Kazamatów lub można go kupić u Benderlufa |
Nibywyspa | bilet | można go kupić u Wysłannika Nibywyspy |
Przejście astronoma | klucz | Wylatuje z Molocha klucznika |
Śnieżna grota p.2 | klucz | można go kupić u Fogsusa Gimfena (Śnieżna grota p.1) |
Upiorna Droga, Tristam | przepustka | można ją kupić u Amry albo zdobyć Latającą miotłę (leci z wiedźm w Tristam) |
Zawodzące kaskady | klucz | Wylatuje z Strażnika Maddoków |
Jak widzicie w Margonem liczy się wiedza na temat zadań jak i miejsc, w których możemy szukać potrzebnych kluczy i przedmiotów umożliwiających nam dostanie się do sekretnych miejsc gry jak i ściśle zamkniętych lokacji.