Nie ma wątpliwości, że na rynek rekinów gier MMO powróciło studio Eyasoft, a wiecie pewnie, iż do niedawna zmagali się ze sporymi problemami finansowymi, z którymi rozprawić pomogło im się studio Nexon wykupując pewną część akcji. Luna Story: Els to jest ich nowa gra, sequel w stosunku do wersji Luna Online i Luna Plus, który rozgrywa się w dobrze nam znanym Blueland. Zastanawiacie się co oznacza końcówka ELs, ale bardziej chodzi tu o liczbę pojedynczą tego słowa El, który będzie nowym rodzajem peta w grze. Gracze od tej wersji będą mogli posiadać kompana i co najważniejsze będzie można pet'em sterować podczas walk, ale również można włączyć tryb automatyczny, który jest równie skuteczny.

 

Els bedą uczyć się nowych umiejętności, posiadać własne rodzaje klas i poziomy dzięki wbudowanemu systemowi wzrostu. Wokół Els'ów będzie się działo wiele więcej, rozwinie się system domostw, farming, a nawet będziemy mogli używać aplikacji w smart phone'ach aby komunikować się z nimi i zdobywać dodatkowe nagrody. Można to potraktować jako zupełnie inny świat w grze.

 

Z innych zapowiedzianych możliwości znamy jak narazie lochy (dungeony), stworzone razem z systemem Infinity Dungeon. Póki co nie ma za wiele o nich informacji, ale dzięki zaimplementowanemu systemowi będą się same rozwijać i posiadać coraz to nowe potwory i tereny w miarę ewolucji gracza. Więc praktycznie za każdą wizytą w danym lochu spotkamy się zawsze z czymś nowym, co na pewno zapobiegnie nudzie i wniesie wiele niespodzianek do rozgrywki.

 

Przegapiłbym zapowiedź o dostępnych klasach postaci, mamy tutaj cztery podstawowe: Swordman, Assassin, Gun Shooter i Magician. Przewiduje o wiele większe i rozbudowane drzewko postaci w miarę zapowiadania i publikowania gry.

 

Luna Story: ELs została zaplanowana na pierwszą fazę zamkniętych testów beta w pierwszym kwartale 2012 roku. Gra otrzymała wiele pochwał i pozytywnych recenzji od wydawców w części Business to Business (B2B) podczas G*Star 2012.