Polowanie na potwory to funkcja w grze Lords Mobile pozwalające graczom na atakowanie potworów, które pojawiają się na mapie królestwa. Aby uczestniczyć w tego typu polowaniach gracz musi należeć do Gildii. Każdy gracz może wysłać tylko jedną armię w danym czasie do walki z potworami. Nie można uczestniczyć np. w dwóch polowaniach jednocześnie.
Polowanie na potwory przypomina standardowe walki bohaterów i rezultaty widoczne są odrazu. Gracze mogą oglądać powtórki z polować poprzez kliknięcie na specjalny przycisk w wiadomości (raporcie) po walce.
Energia do polowań jest niezbędna
Polowanie na potwory w grze Lords Mobile wymaga pewnej ilości Energii, bez niej nigdzie nasza armia nie wyruszy. Energia zużywana do polowań może zostać zmniejszona poprzez odpowiednie badania w Akademii, a podstawowy koszt zależy od poziomu potwora:
- Lv 1: 3,000 Energii
- Lv 2: 5,000 Energii
- Lv 3: 8,000 Energii
- Lv 4: 14,000 Energii
Energia regeneruje się samoczynnie wraz z upływem czasu. Standardowo odnawia się 1800 sztuk energii co godzinę. Ilość ta można zwiększyć poprzez badania. Są także specjalne przedmioty, które czasem w nagrodę trafiają do naszej Torby i które odnawiają nam od razu po użyciu x pkt Energii.
Pamiętajcie też, że inne Gildie również polują na potwory i jeśli dwie Gildie wyślą atak i jedna z nich dotrze jako pierwsza to druga wróci z niczym. Bez względu czy walka się odbędzie czy nie to energia do niej wykorzystana przepada i już nie wróci. Jeśli nie będziecie na polowaniu pierwsi to dostaniecie wiadomość z informacją, że się spóźniliście. Potwory też nie są zawsze na tym samym miejscu, każdy ma określony czas jaki jeszcze będzie zajmował dane pole i po kliknięciu na potwora można sprawdzić czy zdążymy zanim zniknie czy też nie. Niby prosta sprawa, a pozwoli zaoszczędzić niekiedy pokaźne ilości energii.
Gracze mogą wysłać na polowanie od jednego do pięciu bohaterów. Klikając na potwora można poznać jego umiejętności i tym samym dobrać odpowiednich bohaterów do walczącej drużyny. Jednym słowem, wybór bohaterów do danej walki będzie sprawą niekiedy sporną, zależy od samego potwora jak i naszej indywidualnej taktyki. Sprawdźcie także typ bohatera, czy idealnie sprawdzi się w danej walce, zazwyczaj bohaterów SIŁ wysyła się na potwory z poziomu 5-ego.
Wzrastające obrażenia podczas polowań
Za każdym razem jak wysyłamy naszych bohaterów na polowanie i to na tego samego potwora, to zwiększają się zadawane mu obrażenia, albo DMG jak kto woli.
Liczba ataków | Zwiększone DMG |
1 | 10% |
2 | 20% |
3 | 30% |
4 | 40% |
5 | 50% |
6 | 60% |
7 | 70% |
Gracze mogą wysyłać wiele ataków jednocześnie na potwora, co zużywa oczywiście proporcjonalnie więcej energii, ale za to zyskują dodatkowe wzmocnienie do DMG w zależności od ilości jednoczesnych ataków. Czyli, jeśli wysyłamy 4 ataki jednocześnie to DMG (wzmocnienie) mnożone jest x4. Maksymalna liczba jednoczesnych uderzeń zależy od ilości posiadanej przez nas energii.
Normalne potwory w Lords Mobile
Gracze otrzymują indywidualne nagrody za każdym polowaniem. Gdy normalny potwór zostaje zabity, każdy członek Gildii otrzymuje prezent. Każdy potwór dropi różne materiały jak i skrzynie bohatera, o różnym stopniu, w zależności od poziomu potwora. Potwory mogą też dropić wiele innych przedmiotów, surowców jak i Święte Gwiazdy.
Lvl | Materiały i skrzynie | Przyśpieszenie | Tarcza | Klejnoty | Złoto |
1 | Zwykłe | 60m | 8h | 200 | 15K |
2 | Niezwykłe | 3h | 8h | 400 | 50K |
3 | Rzadkie | 8h | 24h | 600 | 50K |
4 | Epickie | 24h | 24h | 800 | 200K |
5 | Legendarne | 3d | 3d | 1,000 | 600K |
Szanse na drop
Poziom 1 potwora | Szansa |
Surowce | 40.96% |
Złoto | 10.24% |
Przyśpieszenie | 5.17% |
Przyśpieszenie badań | 7.72% |
Święte gwiazdy | 0.71% |
Tarcza | 0.30% |
Przyspieszenie naprawy muru | 2.84% |
Przyśpieszenie leczenia | 2.84% |
Klejnoty | 1.53% |
Materiały i kamienie | 20.00% |
Skrzynia bohatera | 7.69% |
100.00% |
Poziom 2 potwora | Szansa |
Surowce | 43.00% |
Złoto | 10.75% |
Przyśpieszenie | 5.15% |
Przyśpieszenie badań | 7.70% |
Święte gwiazdy | 1.13% |
Relokator losowy | 1.02% |
Tarcza | 0.34% |
Przyspieszenie naprawy muru | 1.57% |
Przyśpieszenie leczenia | 1.57% |
Klejnoty | 1.86% |
Materiały i kamienie | 20.00% |
Skrzynia bohatera | 5.91% |
100.00% |
Poziom 3 potwora | Szansa |
Surowce | 34.24% |
Złoto | 8.56% |
Przyśpieszenie | 6.18% |
Przyśpieszenie badań | 9.27% |
Święte gwiazdy | 1.42% |
Relokator losowy | 1.01% |
Relokator | 0.41% |
Tarcza | 0.55% |
Fałszywe informacje (2x) | 2.03% |
Przyspieszenie naprawy muru | 3.44% |
Przyśpieszenie leczenia | 3.44% |
Klejnoty | 2.31% |
Materiały i kamienie | 20.00% |
Skrzynia bohatera | 7.14% |
100.00% | |
Poziom 4 potwora | Szansa |
Surowce | 32.32% |
Złoto | 8.08% |
Przyśpieszenie | 7.63% |
Przyśpieszenie badań | 11.45% |
Święte gwiazdy | 1.41% |
Relokator | 1.76% |
Tarcza | 1.79% |
Przyspieszenie naprawy muru | 3.08% |
Przyśpieszenie leczenia | 3.08% |
Klejnoty | 3.53% |
Materiały i kamienie | 20.00% |
Skrzynia bohatera | 5.87% |
100.00% |
Poziom 5 potwora | Szansa |
Surowce | 37.47% |
Złoto | 7.95% |
Przyśpieszenie | 7.01% |
Przyśpieszenie badań | 10.52% |
Święte gwiazdy | 1.59% |
Tarcza | 0.57% |
Fałszywe informacje (2x) | 2.12% |
Klejnoty | 3.06% |
Materiały i kamienie | 25.00% |
Skrzynia bohatera | 4.71% |
100.00% |
mam do was pytanie, czy jak się bije same dwójki i jest np 70 skrzyń od potwora 2 lvl i ktoś zabije 3 potwory 1 lvl to jest gorszy drop czy jest taki sam. Bo z 1lvl jest gorszy drop niż 2lvl