Skoro już tu jesteś to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się więcej o chowańcach (familiars) w Lords Mobile, jaki jest ich cel oraz jak je szkolić i ulepszać. Chowańce to rodzaj zwierząt / towarzyszy, które są bardzo przydatne i sprawiają, że granie w Lords Mobile jest nieco łatwiejsze.
Dadzą ci wiele różnych ulepszeń, zasobów, klejnotów, świętych gwiazd i nie tylko. Ale nie wszystkie chowańce są warte czasu i zasobów na nie wydanych. Ten poradnik pomoże ci zdecydować, na których chowańcach powinieneś się skupić i jakie budynki powinieneś zbudować, jeśli chcesz robić postępy i korzystać z chowańców w ich pełnym zakresie.
Pierwszą rzeczą, którą musisz wiedzieć, jest to, że ulepszenie Familiars wymaga czasu, więc musisz być bardzo cierpliwy (lub wydać miesięczną pensję i kupić konto z ulepszonymi Familiarami). Otrzymujesz nowych Chowańców, łącząc różne Pakty w Mistycznej Iglicy. Więcej informacji o Mistycznej Iglicy (Mystic Spire) i wszystkich innych znanych budynkach, można znaleźć w w pozostałych poradnikach na naszej stronie.
Istnieje 6 różnych paktów, z których każdy zapewnia nowym Chowańcom różne umiejętności.
- Pakt 1A
- Pakt 1B
- Pakt 2A
- Pakt 2B
- Pakt 3
- Pakt 4
Prawie każdy Chowaniec ma umiejętności aktywne i pasywne. Każda umiejętność ma w sumie 10 poziomów, które można ulepszyć za pomocą Fragmentów. Ale podnoszenie umiejętności wiąże się z fazą rozwoju Chowańców i jego poziomem doświadczenia. Nie będziesz w stanie ulepszyć umiejętności poziomu 10, chyba że Twój Familiars nie znajduje się na Starszym etapie i na poziomie 60. Do tego wyczynu będziesz potrzebować wielu Run i punktów exp, które otrzymasz dzięki połączeniu Paktów i treningu . Dlatego powiedziałem, że rozwinięcie Chowańców wymaga czasu.
Pakt 1A
Porozmawiajmy teraz o Paktach i zacznijmy od Paktu 1A. W tym Pakcie jest w sumie 5 Chowańców Ziemiołak, Dębokorzeń, Władca Magmy, Inżynier i Jaziek (Territe, Oakroot, Magmalord, Engineer i Jaziek), ale jedynym wartym zainteresowania jest Ziemiołak, ponieważ pozostałe są prawie bezużyteczne, chyba że chcesz zostać masowym kolekcjonerem Kamieniem, Drewnem lub Rudą i idziesz w ekonomie.
Jego umiejętność pasywna zwiększy twoją szybkość łączenia z poziomu 4% do maksimum 20% na poziomie 10.
Jego aktywna umiejętność da ci jednak wiele Fragmentów i jestem pewien, że zdałeś sobie sprawę, jak ważne są one.
Jak powiedzieliśmy, inni Chowańcy z tego Paktu są bezużyteczni… Posiadają jedynie umiejętności pasywne, które zwiększą produkcję Kamienia, Drewna, Rudy i Złota.
Pakt 1B
Pakt 1B ma 5 Chowańców Akwion, Ziemiokolec, Gnom, Władca zwierząt i Yesti (Aquiris, Terraspike, Gnome, Beastmaster i Yeti), ale podobnie do Paktu 1A warto wspomnieć tylko o jednym Chowańcu i to jest Akwion. Pozostałe 4 są dobre do produkcji żywności / złota oraz prędkości transportu i zbierania zapasów.
Umiejętność pasywna Akwiona zwiększy twoją produkcję Animy, ale co ważniejsze, jego umiejętność aktywna da ci 60-120 STA co 12 godzin, gdy zwiększysz tę umiejętność na poziomie 10. STA, jak wiesz, niezbędna jest wytrzymałość do wyczyszczenia etapów i ulepszenia Bohaterów.
Najciekawsze Pakty 2A i 2B w Lords Mobile
Teraz sprawy stają się znacznie bardziej interesujące, ponieważ będziemy rozmawiać o Pakcie 2A i Pakcie 2B.
Zacznijmy od Paktu 2A i Chowańców, takich jak Burzołak, Wściekły chrząszcz, Totemszkodnik, Strzyga, Czarodziej (Tempestite, Evil Weevil, Totempest, Strix i Sorcerer).
Burzołak jest prawdopodobnie najważniejszy w tej grupie, ponieważ jego umiejętności są naprawdę niesamowite. Ma 2 umiejętności pasywne i 1 aktywną. Jego pierwszą umiejętnością pasywną jest „Powietrzny strażnik”, a drugą – zwiększenie prędkości odzysku energii, zaczynając od 3% na poziomie 1 do 10% na poziomie 10. Jego umiejętność aktywna jest fajna, ponieważ daje losowo 20000 żołnierzy 1 poziomu co 3 dni.
Inni z tej grupy też mogą być bardzo przydatni. Mamy Wściekły chrząszcz i jego aktywną umiejętność, która da ci wszystkie zasoby, które możesz wyprodukować w ciągu 4 godzin, następnie Totemszkodnik i jego natychmiastowe odświeżanie statku towarowego raz dziennie oraz oczywiście Czarodziej i jego umiejętności, które mogą natychmiast zakończyć transmutację esencji. Strzyga ma interesującą umiejętność, która może się przydać, gdy będziesz walczyć na późniejszych etapach gry, ponieważ może skrócić czas oczekiwania na egzekucji nawet o 6 godzin, kiedy jest na maksymalnym poziomie.
Pakt 2B ma również kilka dobrych Chowańców. Są Spalacz, Kamieniak, Krabik, Kościogłów i Harpia (Pyris, Bouldur, Krabby, Bonehead i Harpy).
Spalacz powinien być liderem grupy i tym, który ma najbardziej przydatne umiejętności, ale moim zdaniem jest on nieco przereklamowany. Jego główna umiejętność, to ta, która zabija 7500 do 12500 żołnierzy wroga (po ulepszeniu tej umiejętności do poziomu 10) nie jest tak dobra, jak się wydaje.
Nie możesz zabić więcej niż 5% całej jego armii, która najpierw atakuje niższe poziomy, więc jeśli na przykład zaatakujesz kogoś z milionami żołnierzy za pomocą tej umiejętności, naprawdę uważasz, że nawet zauważy tę „stratę”? Z drugiej strony, jeśli zaatakujesz kogoś z niewielką liczbą żołnierzy, istnieje szansa, że nie będziesz w stanie zabić więcej niż 1000 jego żołnierzy. Podsumowując, naprawdę uważamy, że to marnowanie czasu na ulepszanie tego Familiarsa do jego maksymalnego poziomu.
Pakt 3
Pakt 3 to nasz następny temat. Odblokowanie Paktu 3 wymaga wielu badań i czasu, ale musimy powiedzieć, że wysiłek ten jest całkowicie tego warty. Ma w sumie 7 Chowańców – Gryf, Nosorożec, Klejnotowy Gremlin, Goblin, Gwiazdopsotnik, Magin i Kreci szaman (Gryphon, Noceros, Gemming Gremlin, Goblin, Trickstar, Magus i Mole Shaman).
Gryf jest najtrudniejszy do ulepszenia do maksymalnego poziomu, ale jego umiejętności są świetne. Jego pierwsza umiejętność pasywna na poziomie 10 zwiększy wielkość armii sprzymierzonej do 50k. To na pewno przyda się, gdy zbierzesz silnych graczy w sojuszu. Jego druga umiejętność przyspieszy twoją prędkość treningową o 5%, co moim zdaniem jest naprawdę słabe, biorąc pod uwagę, jak trudno jest osiągnąć te 5%, więc byłoby sprawiedliwe, gdyby było co najmniej 10%, ale kim jestem, aby to oceniać.
I w końcu doszliśmy do trzeciej umiejętności Gryfa. Po aktywacji umiejętność przywoła wszystkie twoje wojska w ciągu 6 sekund. Prawdopodobnie myślisz „co takiego?”. To wcale nie jest takie świetne, ale wyobraź sobie, że masz ponad milion żołnierzy t3 lub, jeszcze lepiej, żołnierzy t4 i wysyłasz ich z misją zbieraj lub wzmacniaj i ktoś decyduje się zaatakować cię, sądząc, że Twoja tarcza jest opuszczona, a ty może śpisz i wszystkie twoje zasoby czekają, aż ktoś je zdobędzie. Wróg uznaje, że atakowanie jest bezpieczne, wysyła na ciebie swoje wojska, ale ty aktywujesz tę umiejętność i nagle bammm .. stracił przywódcę i wiele swoich żołnierzy. Wśród fanów Lords Mobile nazywa się to pułapką Gryphona i stanowi naprawdę skuteczny sposób na uzyskanie wielu zabójstw.
Następni w kolejce są Nosorożec i jego 3 umiejętności. Pierwsza umiejętność zwiększy twoją pojemność armii do 35%, co jest całkiem przydatne. Druga umiejętność zwiększy twój atak kawalerii o 10%, co może być bardzo przydatne, gdy skupisz się na wojnie i bitwach. Jego trzecia umiejętność, po osiągnięciu maksymalnego poziomu, od razu ukończy 5 zbierań surowców na mapie, co uważam za przydatne, gdy potrzebujesz zasobów w określonym momencie i nie chcesz ich wyciągać z ekwipunku.
Klejnotowy Gremlin to nasz trzeci typ i nie jest już taki wspaniały wg. mnie, ale znośny. Jego pierwsza umiejętność zwiększa twoją szybkość budowy o 5%, co jest dość słabym bonusem. Jego druga umiejętność zwiększa szybkość zbierania klejnotów o 10% – także słabiutko. Ale jego trzecia umiejętność jest dobra, ponieważ daje 1000-2000 klejnotów co 2 dni a wszyscy wiecie, jak ważne są klejnoty. Następny jest Goblin, który jest jednym z moich ulubionych Chowańców. Jego pierwsza umiejętność zwiększa szybkość zbierania o imponujące 25%. Jego druga umiejętność zwiększy twoją produkcję złota o 35%, ale najbardziej niesamowita umiejętność jest trzecia, ponieważ daje ci 6-12 milionów złota co 2 dni i uwierz mi, kiedy powiem ci, że złoto jest niezbędne do odblokowania t4 i stworzenia oddziałów t4 nie wspominając też o tych wszystkich badaniach, które wymagają ton złota.
Gwiazdopsotnik jest zdecydowanie naszym ulubionym w tej grupie. Jego pierwsza umiejętność przyspiesza twoją szybkość badań o 5%, a jego druga umiejętność zwiększa twój atak o 10%, co jest bardzo dobrym procentem. Wreszcie jego trzecia umiejętność zapewnia Święte gwiazdy co drugi dzień. Otrzymasz 3 losowe przedmioty ze świętą gwiazdą (x10, x1000 lub x10000), których możesz użyć w Labiryncie do zdobycia surowców, rzadkich materiałów, energii i klejnotów. Mag jest kolejnym chowańcem, o którym będziemy rozmawiać, głównie z powodu jego trzeciej umiejętności.
Pierwsza umiejętność Magina zwiększy liczbę paktów, które możesz scalić, zaczynając od +1 do maksymalnie +5 paktów. Jego druga umiejętność nie jest tak dobra, ponieważ wydłuża jedynie czas trwania wzmocnienia ołtarza o 360 minut, ale jego trzecia umiejętność wypełni pasek badań do trwających badań, co jest bardzo przydatne, gdy ścigasz badawcze wydarzenie Piekło lub wydarzenie 24 Wyzwanie. Mole Shaman i jego pierwsza umiejętność zwiększy twoją pojemność szpitala do 5%. Jego druga umiejętność jest naprawdę dobra, ponieważ daje ATK piechoty (+ 10% na poziomie 60).
Pakt 4
Tu mamy takich chowańców jak Trojański mech, Ponury żniwiarz, Tytan przepływu, Arachnodemon, Wielki Czerw, Szablokieł, Śnieżna bestia i Ciułacz.
W tym przypadku moim definitywnym faworytem jest Ciułacz, gdyż jego pierwsza umiejętność zwiększa maksymalny depozyt kryształów, a druga pozwala łączyć kamienie umiejętności znacznie szybciej, o 20% krócej. Trzecia umiejętności dam na od 1 do 3 losowych klejnotów raz na 3 dni i to na MAKSYMALNYM poziomie.
Lista wszystkich chowańców z opisem umiejętności
Nazwa | Skill 1 | Skill 2 | Skill 3 | Talent armii |
---|---|---|---|---|
Ziemiołak | Roboty ziemne: Przyspiesza łączenie Paktów od 4 do 20%; | Wstrząs z zaświatów: nawet 3 razy na dobę 5-30 fragmentów; | Brak | Ziemiotrząs: Obniża na początku bitwy odporność wrogiej armii od 1,5% do 15%; |
Dębokorzeń | Drwal: Produkcja drewna od 5 do 25%; | Brak | Brak | Bezlitosny rozkład: Na początku bitwy obniża odporność wrogiej piechoty; |
Władca Magmy | Toczące się kamienie: Zwiększa wydobycie kamienia od 5 do 25%; | Brak | Brak | Płonący żar: Na początku bitwy obniża punkty życia wrogich strzelców od 4 do 40%; |
Inżynier | Poszukiwacz rudy: Zwiększa wydobycie rudy od 5 do 25%; | Brak | Brak | Zbroje: Na początku bitwy zwiększa atak piechoty od 1,5 do 15%; |
Jaziek | Stróż magazynu: Zwiększa pojemność magazynu od 2 do 10%; | Brak | Brak | Zabójcze cięcie: Na początku bitwy obniża punkty życia wrogiej kawalerii od 4 do 40%; |
Akwion | Nadmiar: Zwiększa produkcję animy od 8 do 40%; | Odświeżenie: Dodaje od 60 do 120 punkt wytrzymałości (serc) co 12h (na najwyższym poziomie); | Brak | Ogłuszenie: Na początku bitwy obniża punkty zdrowia wrogiej armii od 1,5 do 15%; |
Ziemiokolec | Nawóz: Zwiększa produkcję żywności od 5 do 25%; | Brak | Brak | Przeszywający kolec: Na początku bitwy obniża punkty życia wrogiej piechoty od 4 do 40%; |
Gnom | Porada finansowa: Zwiększa wydobycie złota od 5 do 25%; | Brak | Brak | Zabójcze groty: Na początku bitwy zwiększa atak strzelców od 1,5 do 15%; |
Władca Zwierząt | Szlak handlowy: Zwiększa szybkość oddziałów zaopatrzeniowych od 5 do 25%; | Brak | Brak | Dziki lament: Na początku bitwy obniża odporność wrogiej kawalerii od 4 do 40%; |
Yeti | Zaszalej: Zwiększa szybkość oddziałów eksploatacyjnych od 5 do 25%; | Brak | Brak | Podły atak: Na początku bitwy zwiększa atak kawalerii od 1,5 do 15%; |
Burzołak | Powietrzny strażnik: Zwiększa odporność muru od 4 do 20%; | Drugi wiatr: Zwiększa szybkość odzyskiwania energii od 3 do 10%; | Świeże powietrze: Zapewnia losowe odziały t1 w liczbie od 3k do 20k, co 3 dni; | Trąba powietrzna: Ogłusza jeden z największych oddziałów wroga od 0,8 do 8 sekund po upadku 10% sprzymierzonych oddziałów; |
Wściekły chrząszcz | Ciułacz żywności: Zwiększa produkcję zboża od 7 do 35%; | Zbiórka: Zapewnia zasoby z 4h raz dziennie; | Brak | Obfita uczta: Na początku bitwy zwiększa punkty życia armii od 1,5 do 15%; |
Totemszkodnik | Ciułacz drewna: Zwiększa produkcję drewna od 7 do 35%; | Statek na horyzoncie: Natychmiast odświeża statek handlowy raz dziennie (na najwyższym poziomie); | Brak | Drewniany stukot: Zwiększa odporność strzelców od 20 do 80% co od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddziałów strzelców; |
Strzyga | Worek krwi: Zwiększa szybkość leczenia oddziałów w szpitalu od 5 do 25%; | Prowizorka: Skraca czas oczekiwania na egzekucję od 30 do 360min; | Brak | Furia: Zwiększa punkty życia kawalerii od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddziałów kawalerii; |
Czarodziej | Siła szybkości: Zwiększa szybkość oddziałów sprzymierzonych od 5 do 25%; | Czarna magia: Natychmiast kończy trwającą transmutację esencji raz dziennie (na najwyższym poziomie); | Brak | Osobliwe czary: Zwiększa punkty życia strzelców od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddziałów strzelców; |
Spalacz | Sojusznicze ognie: Zwiększa dodatkowe zapasy od 4 do 20%; | Tygiel: Skraca czas transmutacji esencji od 3 do 10%; | Płonący szlak: Zabija od 3k do 12k (nie więcej niż 5% łącznej liczby) oddziałów w koszarach wroga co 30 min (na najwyższym poziomie); | Turbodoładowanie: Dodaje od 6 do 60% umiejętności taktycznych bohaterów, zwiększając obrażenia zadane wrogim oddziałom przy ataku oddziału na 10 sekund; |
Kamieniak | Ciułacz kamienia: Zwiększa wydobycie kamienia od 7 do 35%; | Nadgodziny: Wypełnia pasek pomocy trwającej budowy co 8h (na najwyższym poziomie); | Brak | Skała: Zwiększa odporność kawalerii od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddziałów kawalerii; |
Krabik | Ciułacz rudy: Zwiększa wydobycie rudy od 7 do 35%; | Niezłomna determinacja: Dodaje premię punktów doświadczenia gracza od 3 do 10%; | Brak | Ochronna powłoka: Na początku bitwy zwiększa odporność armii od 1,5 do 15%; |
Kościogłów | Poruszenie : Zwiększa limit magazynowania animy od 4 do 20%; | Gotowy do walki: Zwiększa ilość dostępnych walk w koloseum od 3 do 10 raz dziennie (na najwyższym poziomie); | Brak | Obrzędy pogrzebowe: Zwiększa odporność piechoty od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddziałów piechoty; |
Harpia | Osłona chmur: Zwiększa pojemność schronu od 5k do 50k; | Pierwsza klasa: Zapewnia losowe przedmioty z punktami VIP od 1 do 3 raz dziennie (na najwyższym poziomie) | Brak | Ostatni taniec: Zwiększa punkty życia piechoty od 20 do 80% na od 4 do 10 sekund, po upadku 10% Twoich oddziałów piechoty; |
Gryf | Wsparcie z powietrza: Zwiększa wielkość armii sprzymierzonej od 5k do 50k; | Szybka nauka: Zwiększa szybkość szkolenia wojsk od 1 do 5%; | Powrót do domu: Odwołuje wszystkie oddziały w ciągu do 6 sekund raz na 30 min. (przy najwyższym poziomie); | Pomyślny wiatr: Zwiększa atak armii od 50 do 200% na od 4 do 10 sekund, po pokonaniu 10% Twoich oddziałów. |
Nosorożec | Zwierzę juczne: Zwiększa ładowność armii od 7 do 35%; | Burzliwa nawała: Zwiększa atak kawalerii od 3 do 10%; | W mgnieniu oka: Kończy eksploatację dla od 1 do 5 losowych armii prowadzących eksploatację raz dziennie (przy najwyższym poziomie); | Brak |
Klejnotowy Gremlin | Ruchliwe dłonie: Zwiększa szybkość budowy od 1 do 5%; | Grube żyły: Zwiększa szybkość eksploatacji żył klejnotów od 3 do 10%; | Łut szczęścia: Zapewnia od 200 do 2000 klejnotów raz na dwa dni (na najwyższym poziomie); | Atak paniki: Zwiększa atak piechoty od 10 do 100%, po pokonaniu 10% Twoich oddziałów piechoty; |
Goblin | Szał zbiorów: Zwiększa szybkość eksploatacji od 5 do 25%; | Ciułacz złota: Zwiększa wydobycie złota od 10 do 35%; | Poszukiwacz złota: Zapewnia co 1M do 12M sztuk złota raz dziennie (na najwyższym poziomie); | Nagroda pocieszenia: Zwiększa atak kawalerii do 10 do 100%, po pokonaniu 10% Twoich oddziałów kawalerii; |
Gwiazdopsotnik | Gwiezdny inteligent: Zwiększa szybkość badań od 1 do 5%; | Gwiezdna pomoc: Zwiększa atak strzelców od 3 do 10%; | Szczęśliwe gwiazdy: Zapewnia losowe przedmioty świętej gwiazdy od 1 do 3 sztuk raz na dwa dni (na najwyższym poziomie); | Daleki szał: Zwiększa atak strzelców od 10 do 100%, po pokonaniu 10% Twoich oddziałów strzelców; |
Magin | Mistyczne więzi: Zwiększa ilość paktów do łączenia od 1 do 5; | Ofiara: Zwiększa czas trwania premii ołtarza do statystyk od 30 do 360min,; | Mroczna pomoc: Wypełnia pasek pomocy trwających badań raz na 8 godzin (na najwyższym poziomie); | Brak |
Kreci szaman | Naturalne remedium: Zwiększa pojemność szpitala od 1 do 5%; | Orzechowa moc: Zwiększa atak piechoty od 3 do 10%; | Szybka naprawa: Naprawia mur od 10 do 50% raz dziennie (na najwyższym poziomie); | Brak |
Trojański mech | Potężny ogier: Zwiększa punkty życia kawalerii od 2 do 10%; | Pewny zakład: Zwiększa odporność armii podczas szału bojowego od 3 do 10%; | Koń trojański: Zwiększa maksymalną wielkość armii koalicji od 30k do 125k, raz na 4 godziny (na najwyższym poziomie); | Brak |
Ponury żniwiarz | Szybka dusza: Zwiększa szybkość podróży od 2 do 10%; | Kontrakt na duszę: Zwiększa punkty życia strzelców od 3 do 10%; | Pocałunek śmierci: Zabija od 6k do 50k (nie więcej niż 5% łącznej liczby oddziałów) oddziałów wroga, raz na 30 min (na najwyższym poziomie); | Brak |
Tytan przepływu | Fontanna młodości: Zwiększa punkty życia piechoty od 2 do 10%; | Wodny mur: Zwiększa odporność całej armii od 3 do 10%; | Przepływ: Przenosi zamek wroga po udanym ataku. działa od 1 do 15min, raz na 12h (na najwyższym poziomie); | Brak |
Arachnodemon | Diabelski duch: Zwiększa punkty życia piechoty od 2 do 10%; | Ucieczka z więzienia: Przyspiesza ucieczkę przywódcy od 2 do 10%; | Zgromadzenie: Dodaje od 3k do 15k losowych oddziałów najwyżej klasy do naszej armii, raz na 3 dni (na najwyższym poziomie); | Brak |
Wielki Czerw | Motywacja: Zwiększa pojemność koszar od 500 do 5k; | Twarda skorupa: Zwiększa odporność piechoty od 3 do 10%; | Zanieczyszczenie: Zmniejsza produkcję zasobów wroga od 10 do 95% na od 30 do 360 minut, raz na 30 minut (na najwyższym poziomie); | Wermifobia: Ogłusza wrogich bohaterów na od 0,5 do 5 sekund, po upadku 15% Twoich oddziałów; |
Szablokieł | Szybki drapieżnik: Zwiększa szybkość podczas polowania na potwory od 5 do 25%; | Dziki duch: Zwiększa odporność kawalerii od 3 do 10%; | Tereny łowieckie: Dodaje polowania z rzędu od 7 do 15 na 15 minut; | Dzika osłona: Przyzywa tarcze która chroni od 0,5 od 7% Towich oddziałów kawalerii przed śmiertelnym ciosem, po pokonaniu 12% Twoich oddziałów kawalerii; |
Śnieżna bestia | Ubijanie ziemi: Zwiększa szybkość oddziałów zmierzających do Mrocznego Gniazda od 5 do 25%; | Tarcza mrozu: Zwiększa odporność strzelców od 3 do 10%; | Doświadczony kurier: Zwiększa pojemność zaopatrzeniową od 50 do 300% na 60 minut, raz na 8 godzin (na najwyższym poziomie); | Śnieżna tarcza: Przyzywa tarczę, która chroni od 0,5 do 7% Twoich oddziałów strzelców przed śmiertelnym ciosem, po upadku 12% Twoich oddziałów strzelców; |
Ciułacz | Powiększanie skarbu: Zwiększa maksymalny depozyt od 2000 do 10000 kryształów; | Zręczne dłonie: Zwiększa szybkość łączenia kamieni umiejętności od 6 do 20%; | Dzień wypłaty: Zapewnia od 1 do 3 losowych klejnotów, raz na 3 dni (na najwyższym poziomie); | Złocona osłona: Przyzywa tarczę, która chroni od 0,5 do 7% Twoich oddziałów piechoty przed śmiertelnym ciosem, po upadku 12% Twoich oddziałów piechoty; |
Mam nadzieję, że podobał ci się ten artykuł, który pomógł ci zrozumieć nieco temat Chowańców i ich celu istnienia. Wkrótce pojawią się kolejne poradniki dla początkujących do gry Lords Mobile, ale także dla bardziej doświadczonych graczy.