Lord of Ultima jest gr膮 przegl膮darkow膮 o charakterze typowo strategicznym z elementami wbudowanej ekonomii. Zostajemy rzuceni na losowo wybrany kontynent i tam musimy zaj膮膰 si臋 rozwojem naszego miasta.

Z pocz膮tku co ka偶dego ucieszy budowa trwa kr贸tki jednak w miar臋 ro艣ni臋cia poziom贸w poczekamy sobie par臋 godzin, a ju偶 przy wy偶szych nawet ponad dzie艅.

Najciekawsze jest to, 偶e musimy dobrze przemy艣le膰 gdzie stawiamy dany budynek, gdy偶 np. chata drwala postawiona przy polach zalesionych daje nam dodatkowy bonus do wydobycia, a gdy jeszcze pole obok postawimy chat臋, to mamy jeszcze procentowo wi臋cej przyrostu drewna. Tak samo jest z ka偶d膮 dost臋pn膮 kopalni膮 czy te偶 farm膮. Nie pomijaj膮c te偶 innych typ贸w budynk贸w. Wi臋c trzeba troszk臋 pog艂贸wkowa膰, aby ma艂ym kosztem zyska膰 wi臋cej.

Naszym g艂贸wnym budynkiem jest ratusz i to on decyduje o tym ile budynk贸w postawimy w danym mie艣cie. Na ka偶dy poziom ratusza mo偶emy postawi膰 10 dodatkowych budowli nie wliczaj膮c wie偶yczek na murach. Oczywi艣cie znajdziemy tutaj tak偶e niespotykan膮 r贸偶norodno艣膰 jednostek, kt贸re b臋dziemy mogli posy艂a膰 zar贸wno na grabie偶e do innych graczy, ale tak偶e na wyprawy do przygranicznych loch贸w.

Dodatkowym atutem jest system artefakt贸w, kt贸re otrzymamy zar贸wno z zada艅 jak i z wypraw, ale oczywi艣cie mo偶emy je zakupi膰 za diamenty, ale to ju偶 kwestia realnie wydanych pieni臋dzy. Zach臋cam do zapoznania si臋 z gr膮.