Last Shelter: Survival to strategiczna gra, w której wcielimy się w rolę dowódcy bazy złożonej z ocalałych ludzi w czasie apokalipsy Zombie. Dziś chciałem podzielić się wskazówkami i poradami do gry za pomocą tego dość obszernego poradnika. Podzieliłem wszystko na odpowiednie działy, aby łatwiej Wam było wyszukać interesujące Was porady. Jeśli macie dodatkowe pytania to nie bójcie się zadawać je w komentarzach poniżej artykułu.

Komunikacja między graczami

Gracze komunikują się za pomocą dwóch kanałów czatu w grze, State i Alliance. Stuknij tekst u dołu ekranu, aby przejść do ekranu czatu.

Gracze mówią tu wieloma językami. Na ekranie czatu dotknij tekstu, aby uzyskać opcję tłumaczenia. Większość języków będzie można przetłumaczyć choć może występować problem z tłumaczeniem cyrylicy lub bułgarskiego, greckiego z powodu innego zestawy znaków. Stuknij w nieprztłumaczony tekst, wybierz Kopiuj i wklej do Tłumacza Google lub innej aplikacji.

Autorzy gry nie pochodzą z kraju, gdzie urzędowym językiem jest angielskim, dlatego w grze występuje wiele terminów, które wydają się dziwne dla każdego kto choć zna podstawy angielskiego.

Czerwona koperta na ekranie czatu służy do zbierania nagród. Pod nią pojawia się kolejna ikona informująca, ile kopert trzeba otworzyć. Przewiń w górę, aby znaleźć wiadomość z nieodebraną nagrodą.

APC (Opancerzone Pojazdy Transportowe)

Zbuduj koszary, aby wyszkolić więcej żołnierzy i załaduj ich w te opancerzone maszyny. Więcej żołnierzy = większa pojemność dla zasobów i pieniędzy, które zdobywasz w atakach jak i podczas zbiórki surowców na mapie świata. Aby zrozumieć, co oznaczają te liczby, spójrz na ładownosć żołnierzy w budynku koszar, który może wynosić 3500. Następnie usuń bohaterów z APC. Powinieneś zobaczyć, że APC posiada liczbę żołnierzy widoczną w Koszarach.

Poziom bohatera w Last Shelter: Survival nie wpływa znacząco na pojemność APC. Zwiększ pierwszy poziom umiejętności wojskowej, aby znacznie zwiększyć pojemność.

Tylko APC z wykrzyknikiem zwróci pieniądze z ataku / nalotu.

Trzeci APC jest dostępny na poziomie 13; czwarty APC jest dostępny na poziomie 18.

Informacje o częściach APC

Części to secyficzny rodzaj ekwipunku naszych opancerzonych pojazdów, które ulepszają je w pewnym sensie. Cześci to między innymi silnik, centralny system kontroli, zawieszenie, opony, pancerz i broń. Każda część APC posiada określoną serię, zebrania zestawu części tej samej serii daje nam dodatkowe korzyści, np. dodatkowe buffy.

Wiele materiałów musimy najpierw przygotować, aby uzyskać z nich części. Pochodzą one z produkcji różnych budynków. Wytworzona część może być umieszczona w APC. Jak wspomniałem wyżej, jest sześć rodzai części i każdy slot w APC to jeden, określony typ z sześciu dostępnych. Po przygotowaniu materiałów i rdzenia energetycznego możesz zacząć tworzyć części. Dodatkowo, części dzielą się na sześć poziomów jakości, wymienie je od najniższej do najwyżsej – białe, zielone, niebieskie, purpurowe, pomarańczowe i złote. Do tworzenia części wykorzystuj najwyższej jakości materiały, aby uzyskać wyższej jakości części.

Materiały do tworzenia części

Materiał jest głównym źródłem i kluczem do budowy i jakości części.

Istnieje wiele różnych materiałów, głównie opartych na seriach. Na przykład płyta ze stopu, guma, nanomateriał i czujnik są specjalnymi materiałami dla serii pionierskiej i nie mogą być stosowane do innych serii części.

Produkcja materiału nie wiąże się z żadnymi kosztami, ale wyprodukowanie każdego materiału zajmuje dużo czasu. Po wybraniu produkcji w fabryce części poczekaj na zakończenie tworzenia materiału.

Oprócz produkcji w fabryce części, fragmenty energii można uzyskać z zabijania zombie powyżej poziomu 10 i można je wymienić na skrzynki materiałowe w magazynie materiałów fabryki części.

Materiały, podobnie jak części, mają 6 różnych stopni jakości.

Dzięki badaniom technologicznym lub ulepszeniom fabryki części można zwiększyć prędkość produkcji materiału i odblokować kolejne kolejki produkcyjne, znacznie poprawiając wydajność.

Rdzeń energetyczny

Rdzeń energetyczny jest jednym z głównych materiałów eksploatacyjnych do produkcji części, a także ważnym zasobem do modernizacji fabryki części i badania technologii produkcji części.

Zakład Rafinacji Energii (Refining Plant) jest głównym budynkiem do produkcji rdzenia energii, a sama produkcja rozpocznie się po zainwestowaniu pieniędzy.

Zwiększ prędkość produkcji rdzenia energetycznego dzięki ulepszeniom zakładu rafinacji energii lub rozwojowi badań technologii produkcji części.

Umieszczanie części w APC

Części muszą być umieszczone w APC, aby zadziałały ich właściwości.

Na ekranie zarządzania APC kliknij małą ciężarówkę jak na poniższym obrazku, aby przejść do ekranu wyposażenia w części.

Sześć pól reprezentuje sześć części APC.

Kliknij wykrzyknik w B, aby wyświetlić wszystkie części i ustawić bonusy.

Leczenie i naprawa

Nie jest konieczne natychmiastowe leczenie rannych żołnierzy. Ranni żołnierze nie zużywają jedzenia, więc możesz je oszczędzić, utrzymując rannych w stanie jakim wrócili z pola walki. Ale upewnij się, że wszystkie szpitale zostały ulepszone, aby umożliwić większą pojemność – a tym samym, aby mogły trzymać znacznie więcej rannych jednostek! Kiedy szpitale są pełne, ranni którzy się nie mieszczą po prostu umierają.

Budynek do klonowania jest tak naprawdę budynkiem do Zmartwychwstania – przywraca niektórych martwych żołnierzy z poprzedniego tygodnia. Podaruj zasoby, aby zwiększyć liczbę ożywionych tak żołnierzy. Dotychczasowe maksymalne odzyskiwanie wynosi 42% na podstawie 18. Budynku klonowania nie można ulepszyć.

Kiedy twoje miasto zostanie zaatakowane, będzie płonęło przez 20 minut, a płomienie po czasie zgasną same.

Gdy używasz szybkiej produkcji zasobów, a budynek zacznie płonąć, musisz go naprawić. Ogień sam nie zgaśnie.

Wytrzymałość jest miarą zużycia – jest to postępujący rozkład zasobu w miarę jego wykorzystywania.

Wytrzymałość APC wynosi 100%. Jest to zmniejszane o około 5 lub 10% przy każdym użyciu. Dlatego w ciągu jednego dnia możesz być w stanie odbyć maksymalnie 10-20 podróży w poszukiwaniu zasobów, ataków, czy na zabijaniu zombie itp. APC odzyskują wytrzymałość (są automatycznie naprawiane), gdy przebywają w mieście. Proces ten jest powolny, ale przyśpiesza po zbadaniu określonych technologii.

Miasto i budynki

Nie możesz atakować innych miast w Last Shelter: Survival, gdy twoje miasto ma tarczę obronną.

Postaraj się zaplanować czas i rozpocznij długie budowy, zanim opuścisz grę na noc lub pójdziesz do szkoły lub pracy. Po powrocie budynki zostaną ukończone i możesz rozpocząć nowy cykl budowy.

Budynki mogą zostać ulepszone tylko do tego samego poziomu co Baza. Dzięki bazie 13 poziomu wszystkie budynki są mogą być ulepszone maksyamlnie do poziomu 13.

Musisz ulepszyć niektóre budynki, aby ulepszyć inne. Na przykład, aby ulepszyć bazę, Ration Truck musi znajdować się na maksymalnym poziomie, a aby ulepszyć bank, potrzebujesz domu na tym samym lub wyższym poziomie.

Gracz może użyć wzmocnienia miasta (City Buffs), aby stworzyć pozory, że ma więcej żołnierzy niż w rzeczywistości. Zobacz wzmocnienia w budynku bazy.

Zwiększ poziom budynku swojej Kwatery Głównej, aby zwiększyć liczbę graczy, których możesz wezwać na wspólny atak. Na poziomie 4 możesz mieć maksymalnie dwóch graczy. Na poziomie 8 możesz mieć do trzech kolejnych graczy. Na poziomie 12 i do 25 możesz mieć jeszcze czterech graczy, ale po tym poziomie zwiększa się tylko moc budynku.

Poziom Ambasady nie jest ważny do momentu ulepszenia bazy do poziomu 16, wtedy Ambasada musi mieć poziom 15.

Budynki VIP są dostępne tylko dla baz na poziomie 20+.

Niektóre budynki są dostępne tylko przy zakupie w grze wirtualnej waluty. Ale to nie jest gra typu pay-to-win, a oddani gracze mogą szybko zbudować dobrą bazę, nie płacąc nic. Zakupy mogą poprawić dynamikę rozgrywki, ale nie są wymagane.

Pamiętaj, że Pojazdy Budowlane mogą poruszać się tylko po drogach, więc każdy budynek jaki budujesz bądź ulepszasz musi być bezpośrednio z nią połaczony. Drogę możesz usunąć, ale nie odzyskasz zainwestowanych w nią środków. Pojazdy Budowlane przewożą także niezbędne materiały do budowy jak i materiały do zasilania innych budynków. Ilość Pojazdów zależy od ilości Garaży jakie możesz zbudować w bazie.

Po zbudowaniu jak i w trakcie budowy, dowolny budynek możesz przenosisz w każde inne, wolne miejsce, ale pamiętaj, że muisz go połączyć z drogą.

Pieniądze

Ulepsz Centrum Handlowe (Commercial Hub), aby sprzedawać więcej zasobów i zarabiać tym samym jeszcze więcej pieniędzy.

Postaw bohatera w CH. Zdobywają exp i awansują sami. Bohater wyższego poziomu może zostać ulepszony umiejętnościami, aby otrzymywać korzyści za każdym razem, gdy przybywa helikopter.

Poinformuj helikopter, aby wystartował po zakończeniu handlu. Im szybciej odleci, tym szybciej wróci. Za każdym razem, gdy helikopter wraca, pojawiają się przedmioty bonusowe, które przychodzą z powodu bohatera. I za każdym razem, gdy istnieje szansa na handel, możesz zarobić więcej pieniędzy, sprzedając nadwyżki zasobów.

Pozostałe surowce w grze

Zarówno dla pieniędzy jak i innych zasobów masz dwa plecaki / inwentarze.

Twoje „żywe” zapasy są przechowywane w twoich budynkach – bank trzyma pieniądze, farmy przechowują żywność itp. Dodatkowe zapasy są dostępne w budynkach magazynowych. Zasoby zarobione poza limitami tego inwentarza przepadają – po prostu nie można ich składować więcej ponad limit. Ulepszaj budynki, aby mieć zwiększyć pojemność zapasów.

Masz również pakiety, które są odbierane jako nagrody. Możesz mieć setki przedmiotów w ekwipunku, ale możesz mieć również miliony przedmiotów w paczkach, a liczba ta nie na ograniczeń związanych z budynkami.

Aby zobaczyć wszystkie swoje zapasy, dotknij ikony zasobów w górnej części ekranu aplikacji. Dotknij przycisku „Go to”. Po kliknięciu przycisku „Use” przenosisz zapasy z paczek do „żywych” środków, gdzie możesz następnie użyć ich do budowy lub innych celów.

Możesz otwierać paczki tylko do limitu magazynowania na „żywo” – więc jeśli masz odwierty i magazyny ropy, z limitem 1 miliona jednostek, nie możesz odebrać z paczek 2 milionów jednostek ropy.

Ration Truck (Kawiarnia) musi zawsze mieć zapasy żywności i wody do utrzymania produkcji. Kiedy dodajesz jedzenie i wodę, przez pewien czas wspiera rozrost twojej populacji. Im wyższa liczba ludności, tym więcej ludzi trzeba nakarmić i potrzeba do tego więcej zasobów, aby przetrwać przez pewien czas.

Wygląda na to, że w Ration Truck występuje błąd: Przesuń suwak dla jedzenia. Następnie przesuń suwak dla wody. W miarę dodawania wody ilość dodawanego jedzenia spada. Musisz zwiększyć ilość jedzenia i wody do pożądanego poziomu.

Możesz nie mieć wystarczających zasobów, aby całkowicie napełnić Ration Truck lub Elektrownie w Last Shelter: Survival. Być może trzeba dodać wystarczającą ilość zasobów na kilka godzin, a następnie musisz wracać co kilka godzin, gdy masz więcej zasobów, aby wszystko działało sprawnie, a produkcja się nie zatrzymywała.

Woda jest używana tylko w Ration Truck i podczas gdy niektóre budynki płoną (do ich gaszenia). Sprzedaj nadmiar wody w centrum handlowym, aby zarobić pieniądze.

Elektrownie nie zawsze muszą być ponownie napełniane olejem. Zużywają ropę do produkcji energii elektrycznej. Jeśli energii elektrycznej wystarcza do zasilenia miasta, elektrownie nie muszą dalej wytwarzać więcej energii. Nawet jeśli prąd maleje, miasto ma się dobrze, o ile jest jeszcze trochę prądu do zyżycia.

Generuj dodatkową energię za pomocą turbiny wiatrowej. To nie wymaga zasobów – to darmowa, czysta energia.

W miarę możliwości dodawaj Bank i ulepszaj go do maksymalnego poziomu. Pieniądze mogą być trudne do zdobycia z innych źródeł.

Kuszące jest wysyłanie żołnierzy na farmienie (zbieranie zasobów) w ciągu nocy lub gdy jesteś w trybie offline przez długi czas. To dobra i niezbędna część gry. Jednak z drugiej strony, twoje miasto nie jest bronione, kiedy wszyscy twoi żołnierze zbierają zasoby.

Podczas zbierania zasobów rozważ użycie wszystkich pojazdów dla każdego z trzech slotów. Mają wyższą wartość ładunkową niż żołnierze, dzięki czemu mogą przewozić więcej. Oznacza to, że możesz zostawić ciężarówkę na dłużej (na noc), a gdy skończą pracować, przyniosą znacznie więcej.

„Sztuczka” z pojazdem również działa na pieniądze. Zaatakuj miasto zwykłymi żołnierzami, aby zmniejszyć obronę, a następnie podążaj za klasą APC, który może zdobyć pieniądze za pomocą wszystkich pojazdów.

Szybka produkcja (Rapid Production)

Każdy z budynków produkujących surowce w grze, po wcześniejszym zbadaniu funkcji Rapid dla każdego z nich, może nam wygenerować natychmiast duże ilości surowca, dzięki funkcji Rapid Production.

Szybka produkcja posiada współczynnik sukcesu, czyli szansę na powodzenie użycia. Jeśli użycie zakończy się błędem to budynek, na którym chcieliśmy użyć owej funkcji, zaczyna płonąć. Gdy budynek płonie to jego wydobycie spada do minimum. Do naprawy będziemy potrzebowali niektórych surowców. Współczynnik szczęścia spada za każdym kolejnym użyciem tej funkcji i wzrasta powoli samoczynnie.

Bohaterowie w Last Shelter: Survival

Po co nam bohaterowie?

Bohaterowie mają najsilniejszą siłę woli i rozległy wachlarz umiejęności. Aby bronić swojego prawa do przetrwania i zbudować silne miasto w czasach panującej apokalipsy, pojawienie się wielkiego bohatera jest kluczowe dla dowódcy.

Ocalali mogą tworzyć formacje w koszarach, wysyłać bohaterów do dowodzenia żołnierzami lub ustawiać odpowiednich bohaterów w budynkach miasta, aby poprawić efektywność budowy.

Jak zdobyć bohaterów?

Bohaterów można rekrutować w Heroes Hall (Sali Bohaterów). Skorzystaj z okazji, aby rekrutować bohaterów każdego dnia. Kiedy pojawi się duplikat bohatera, zostaje on przekształcony w Medal Bohatera (MB).

Medale bohaterów i mądrości

Możesz wymienić Medale Bohaterów (plus pieniądze) na Medale Mądrości (MM). Używasz MM, aby zwiększyć umiejętności bohatera i odblokować nowe umiejętności.

Liczba MB, które można wymieniać każdego dnia, jest ograniczona poziomem budynku Akademii Wojskowej. Ulepsz ten budynek i zdobądź MM, kiedy tylko możesz, nie tylko wtedy, gdy ich potrzebujesz.

Ulepszanie bohaterów

Zastanów się: jeśli chcesz podnieść umiejętność bohatera, może kosztować 40 MM. Możesz zdobyć 10 MM za 1 niebieski MB. Musisz więc wymienić 4 MB. Jeśli maksymalna liczba wymiany wynosi 3 dziennie, musisz poczekać cały dzień, aby uzyskać dodatkowe MM, aby podnieść poziom umiejętności. Ten problem zostanie wyeliminowany, jeśli często wymieniasz na Medale Mądrości i możesz wymieniać większą liczbę Medali Bohatera każdego dnia.

Bohaterowie wojskowi zdobywają doświadczenie po każdym ataku APC – dotyczy to także miast lub zombie. Aby awansować bohatera, po prostu umieść go w APC i wyślij na „misje szkoleniowe”, atakując coraz trudniejsze cele, których siła rośnie wraz ze wzrostem ich poziomu.

Większość niewojskowych bohaterów zdobywa doświadczenie tylko, gdy stacjonuje w budynkach. Ale niektórzy bohaterowie nie zdobywają doświadczenia, nawet gdy stacjonują lub atakują.

Możesz używać pakietów umiejętności do szkolenia bohaterów.

Doświadczenie i poziom bohatera nie są takie same jak jego poziom umiejętności. Każdy bohater ma inne umiejętności. Każda umiejętność staje się dostępna z czasem i możesz ją odblokować, gdy bohater osiągnie wymagany poziom. Zobaczysz, że umiejętność można odblokować, gdy ikona kłódki na niej zmieni się w otwartą kłódkę. Kliknij Odblokuj, aby zobaczyć zasoby wymagane do odblokowania umiejętności. Po odblokowaniu poziom umiejętności można zwiększyć za pomocą Medali Odwagi. Niektóre umiejętności są cenne, a inne nie – oceń je sam i zdecyduj, czy wydawanie medali jest warte takich korzyści.

Umiejętności bohatera

Umiejętności są podzielone na 3 kategorie: Rozwój, Przywództwo i Walka, każdy rodzaj umiejętnościdziała inaczej.

Umiejętności rozwoju w Last Shelter: Survival

Umiejętności rozwoju wymagają od bohaterów stacjonowania w odpowiednich budynkach, aby działały poprawnie.

Niektóre umiejętności oznaczone jako „Aktywne” mają efekty specjalne, używaj ich, gdy bohater stacjonuje, aby aktywować efekt, uważaj na czas odnowienia.

Umiejętności przywódcze

Umiejętności przywódcze zwiększają statystyki drużyny bohaterów lub całej formacji, co może obejmować między innymi: Potęgę, Opór, szybkość zbierania itp.

Niektóre umiejętności oznaczone jako „Aktywne” mają efekty specjalne, używaj ich, gdy bohater stacjonuje w odpowiednim budynku, aby aktywować efekt, uważaj na czas odnowienia.

Umiejętności bojowe

Umiejętności bojowe są automatycznie wykorzystywane w bitwie przez bohaterów.

Zasięg umiejętności

Kiedy umiejętność zostanie użyta, tylko cele w efektywnym zasięgu zostaną uszkodzone. Jeśli efektywny zasięg wynosi 5, skutecznym zasięgiem jest cała formacja wroga, w której losowo wybierany jest 1 cel z 3 oddziałów. Jeśli efektywny zasięg wynosi 4, atakowany będzie tylko pionier wroga i wsparcie. Jeśli efektywny zasięg wynosi 3, atakowany będzie tylko pionier wroga。

Przedmioty i sklep

Przekaż zasoby na Technologię Sojuszu, aby zdobyć punkty „Wkład Sojuszu” (medal czaszki ze skrzydłami). Przejdź do menu> ikona Sojuszu> Technologia.

Skorzystaj z tych punktów, aby wymienić je na bonusy w sklepie Sojuszu. Przejdź do sklepu z menu> ikona Sojuszu> Sklep.

Zaawansowane teleportacje i tarcze pokoju są ważnymi przedmiotami. Dowódcy Sojuszu (R5 + R4) uzupełniają Sklep Sojuszu przedmiotami.

Oddziały / Jednostki

Fighter Camp, Shooting Range, and Vehicle Factory

Po ulepszeniu Obozu Wojowników (Fighter Camp), Strzelnicy (Shooting Range) i Fabryki Pojazdów (Vehicle Factory) możesz produkować żołnierzy i pojazdy wyższego poziomu. Zbadaj technologię promowania żołnierzy niższych poziomów na wyższe poziomy, a następnie wypromuj ich w Centrum Dowodzenia.

Jak budować swoją armię?

Kiedy ulepszysz obozy i zdobędziesz żołnierzy wyższego poziomu (np. Od 4 do 5), prawdopodobnie będziesz miał dziesiątki tysięcy żołnierzy niższego poziomu, których będziesz chciał awansować na wyższy poziom. Centrum Dowodzenia przetwarza tylko ograniczoną liczbę żołnierzy, około 600 jednocześnie i może to potrwać około 20 minut na jedną taką grupę. Podczas tej fazy często wchodź do gry i promuj jak najwięcej żołnierzy.

Nie możesz promować żołnierzy znajdujących się w APC. Oddziały muszą zostać usunięte z pojazdów opancerzonych, aby mogły uzyskać awans w Centrum Dowodzenia.

Tańsze szkolenie jednostek

Rozpocznij szkolenie żołnierzy niskiego poziomu w obozie. Zajmie to mniej czasu i mniej zasobów niż żołnierze wyższego poziomu. Kiedy to zrobisz, wypromuj ich w Centrum Dowodzenia i rozpocznij szkolenie nowych żołnierzy w obozie. Korzyścią jest to, że masz dwa budynki jednocześnie produkujące wojsko. Rozważ wszystkie czynniki, w tym czas, zasoby i zdolność do awansowania żołnierzy dla bieżacego, swojego poziomu.

Wszystkie pojazdy, w tym zwiadowcy (helikoptery), poruszają się bardzo wolno przez błoto. Unikaj stawiania swojego miasta w błocie, wysyłania grupy zbierającej zasoby w błoto, a nawet latania nad błotem w celu zwiadu na przeciwniku.

Rodzaje jednostek bitewnych

APC (Formacje)

Ocaleni potrzebują do wypraw conajmniej jednego APC. Każdy APC może przewozić do 3 drużyn dowodzonych przez bohatera.

Drużyna

Drużyna to grupa jednostek różnego rodzaju dowodzona przez bohatera.

Umiejętności bohatera przynoszą realne korzyści dla całej drużyny jak i formacji. Skuteczność tych umiejętności bazuje na określonym rodzaju jednostek, więc upewnij się, że odpowiedni bohater dowodzi odpowiednimi jednostkami wykorzystując swój cały potencjał.

Formacje jednostek

Formacje dzielą się na trzy grupy. Pioner, Wsparcie i Tylną Gwardię. W jednym APC znajduje się dokładnie jedna, taka formacja.

Pionierzy to pierwsza drużyna w APC znajdująca się na polu walki najbliżej wroga.

Wsparcie (Backbone) to druga drużyna w APC i stoją tuż zaraz za pionierami.

Tylna Gwardia to ostatnia, najdalej położona drużyna na polu walki. Ostatnia linia obrony.

Pamiętaj, że pozycja żołnierzy powinna odpowiadać umiejętnościom bohatera, który nimi dowodzi.

Moc Niszczenia (Destruction Power)

Kazda formacja ma atrybut zwany Mocą Niszczenia. Na jej wartość wpływa bohater, jednostki, poziom jednostek i ich liczba. Gdy wygramy walkę to Moc Niszczenia odpowiada spadkowi Wytrzymałości bazy przeciwnika. Czyli, nasza moc wynosi 15 i wygrywamy walkę z przeciwnikiem. Tym samym przeciwnik straci wytrzymałość w ilość 15 pkt, zostanie mu 85. Łatwo wtedy wyliczyć, że potrzebujemy 7 ataków, aby wyzerować wroga.

Badania

Ciągłe badaj. Zawsze będziesz potrzebować technologii wyższego poziomu, aby uzyskać więcej korzyści w grze.

Niektórych technologii nie można badać, dopóki budynek Akademii nie zostanie ulepszony.

Wyzwania

Istnieją dwa rodzaje „codziennych” wyzwań:

  • Są zadania, które zawierają listę czynności jakie należy wykonać każdego dnia. Wyzwania te dostępne są 24 godziny, a później ich postęp i liczba zostaje zresetowana.
  • Istnieją również wydarzenia, w których codzienne wyzwanie to wyścig zbrojeń, który zmienia się co godzinę.

W każdym wyzwaniu / wydarzeniu możesz zdobyć punkty za szkolenie, ulepszanie budynków, atakowanie zombie lub miast, zbieranie, badanie technologii, przyspieszanie procesów i inne działania. Możesz zdobyć wiele nagród próbując ukończyć wszystkie te wyzwania. Wraz ze wzrostem poziomów znacznie trudniej jest zdobyć nagrody (np. Zdobyć 3 miliony punktów za zwiększenie mocy budynku). Po prostu zrób wszystko, co w twojej mocy i zbierz wszystkie nagrody, aby uniknąć ich utraty po resecie wydarzenia.

Wydarzenie CoZ pozwala państwom konkurować w wielu kategoriach. Aktywność graczy jest liczona jako suma dla danego państwa (a nie poszczególnych sojuszy w obrębie państwa). Wydarzenie trwa 7 dni. Każdego dnia pojawia się nowe główne wyzwanie. Na przykład pierwszego dnia skupia się ono na zbieraniu zasobów, a nagrody są oferowane za zbieranie dużych ilości zasobów. Gracze klasy farmer czerpią największe korzyści z tego pierwszego wydarzenia. Na drugi dzień koncentruje się na rozbudowie miasta. Możesz zbadać technologię, która pomoże Ci w CoZ, ale jest to długa droga i wymaga czasu.

W okolicach wakacji mogą wystąpić specjalne wyzwania, które nagradzają za czynności trwające kilka godzin lub dni. Te wydarzenia mogą być podobne do CoZ. Ogromne bonusy można uzyskać, wykonując jedną czynność (np. budowanie ciężarówek lub pokonanie zombie), w której nagrody można uzyskać z wielu wyzwań, takich jak codzienne zadainia, CoZ i specjalne wydarzenie.

Strategia wojskowa

Przed zaatakowaniem miasta użyj Zwiadowcy. Zwiadowca to helikopter, który porusza się bardzo szybko w porównaniu do żołnierzy. Powie ci, co jest w mieście przeciwnika. Korzystanie z niego kosztuje kilkaset sztuk żywności. Miasto, które ma mało zasobów, nie jest warte naszego wysiłku. Po ulepszeniu radaru zwiadowca zobaczy więcej, na przykład liczbę żołnierzy broniących miasta.

Wyzerowanie miasta przeciwnika nie jest dobre, chyba że gracz naprawdę na to zasługuje. Ich zasoby są utracone, bazy są przenoszone, a gracz może być zbyt zdenerwowany, aby kontynuować grę. Mogą nigdy nie wrócić do gry. Jest to niekorzystne dla wszystkich, ponieważ zmniejsza liczbę graczy, zmniejsza liczbę celów, zmniejsza przychody dla firmy, która potrzebuje pieniędzy na utrzymanie gry itp. Aby zapewnić wszystkim rozrywkę, staraj się nie atakować do przesady jednej bazy, aby nie spadła poniżej 10%. Czyniąc tak miasto zostanie na swoim miejscu. Gracz będzie próbował odbudować straty. Miasto wróci do 100% i co najważniejsze, możesz go ograbić później ponownie.

Wytrzymałość

Wytrzymałość Garnizonu widać na mapie świata. Kliknięcie bazy innych dowódców pokaże tylko to, co pozostało z Wytrzymałości, kliknięcie własnej bazy wyświetli określoną liczbę Wytrzymałości.

Jeśli obrońca wygra bitwę i jego wskaźnik strat osiągnie określoną wartość, to jego baza będzie się dymiła, ale nie straci wytrzymałości.

Wygranie bitwy oblężniczej (Siege) zmniejszy wytrzymałość obrońcy, ale przegrana nic nie da.

Kiedy wytrzymałość nie zostanie zwiększona ręcznie to powoli się uzupełni, ale zawsze możesz wypełnić ją natychmiast za pomocą diamentów.

Kiedy podstawowa wytrzymałość przeciwnika spadnie do 0, jego baza automatycznie teleportuje się w losowe miejsce, a 500 wytrzymałości zostanie przywrócona po teleportacji do nowej lokalizacji.

Pierwotna lokalizacja będzie przez pewien czas wyglądać jak ruiny i nie będzie można się na nie ponownie teleportować.

Zombie Cię wcale nie zjedzą

W mieście zombie odgrywają bardzo małą rolę, a szkoda. Nie ma hord zombie (jeszcze) niszczących ogrodzenia, zabijających lub jedzących mózgi żołnierzy.

Stuknij Radio poza płotem miasta, aby zwabić zombie, które zabijają strzelcy. Daje nam to pakiety pieniędzy od 500 do 5000 sztuk.

Rozejrzyj się po swojej bazie. Od czasu do czasu zobaczysz zombie, które weszły przez ogrodzenie. W ogrodzeniu nie ma dziury, są tam po prostu. Dotknij zombie, aby go zabić i otrzymać małą nagrodę.

Zombie w mieście nie zabijają żołnierzy ani nie niszczą budynków. Są nieszkodliwe. Po prostu chodzą, dopóki ich nie zabijesz.

„Baza Rebelii” to po prostu kolejny cel zombie o dziwnej nazwie, która nic nie znaczy w kontekście całej gry. Jednak „zniszczenie” bazy daje niewielkie nagrody pieniężne w zależności od jej poziomu.

Poza miastem zombie są również nieszkodliwe. Atakuj zombie wyższego poziomu, aby uzyskać lepsze nagrody. Określone typy zombie (Dżuma, Tasowanie, Starożytne i Zmutowane) dają nam określone nagrody (odpowiednio żywność, olej, drewno i żelazo). Zombie na wyższym poziomie naturalnie dają wyższe nagrody, a także punkty exp dla każdego bohatera w atakującym APC, fragmenty energii (do użycia w Material Plant na poziomie bazy 16) i medale odwagi (używane do niektórych zadań technologicznych). Uważaj, aby nie atakować zombie lub miast o zbyt wysokim poziomie dla ciebie. Stracisz zbyt wiele żołnierzy, a zasoby i exp nie będą tego warte.

Zdrowe miasto ma wytrzymałość 100%. Możesz to zobaczyć w widoku Świata po dotknięciu miasta. Kiedy atakujesz miasto, jego wytrzymałość zmniejsza się o około 13%. Miasto, które jest wielokrotnie atakowane straci wytrzymałość, które spadnie do 0%. Nazywa się to „zerowaniem” miasta. Miasto następnie teleportuje się do nowej losowej lokalizacji. Wypalony budynek (krater) zostaje na chwilę w miejscu, w którym był, a następnie znika.

Sojusze i gra zespołowa

Dołącz do sojuszu. Gracze niesprzymierzeni są często atakowani, ponieważ nie mają nikogo, kto mógłby ich bronić. (Siła w grupie)

Kliknij przycisk Pomoc (ikona uścisku dłoni) tak często, jak to możliwe, aby poprosić ludzi o skrócenie czasu budowy. Kliknij ikonę uścisku dłoni w ambasadzie tak często, jak to możliwe (cały czas podczas gry), aby pomóc swoim kolegom z sojuszu w ulepszeniu ich miast.

Koordynuj działania na czacie Sojuszu. Nie udostępniaj czatu sojuszu na ogólnym, na którym inni gracze i ich sojusze mogą wykorzystywać informacje, aby zaszkodzić Twojej drużynie.

Ucz się od innych na czacie i staraj się odpowiadać na pytania nowicjuszy, też nim kiedyś byłeś.

Sojusze często łączą się w ulu, który jest grupą miast, które teleportowały się blisko siebie. Przyłączanie się do ula ma wiele zalet – „bezpieczeństwo w grupie”. Ale są też dobre powody, by nie być w ulu. Rozważ bycie blisko ula, gdy jest to korzystne dla sojuszu.

Jeśli twój zespół ma strategię (ogólne cele) lub taktykę (skoordynowane działania), możesz nie zgodzić się z tym, co robią, ale staraj się raczej brać udział w akcjach, niż cały czas się kłócić. Jest to gra strategiczna i istnieje hierarchia przywództwa (R1-R5). Jeśli nie podoba ci się to, co robi Twój Sojusz, wypowiedz się, a jeśli to nie pomoże, odejdź – ale nie zostawaj w sojuszu, gdy nie przestrzegasz planu działania – „Nie bądź dupkiem”.

Sojusz może nawiązywać relacje z innymi sojuszami w celu współpracy. Niektóre relacje są bliższe niż inne – niektóre sojusze mogą być „przyjaciółmi”, inne „rodziną”. Zawsze chroń rodzinę. Nigdy nie atakuj sojuszników. Dowódcy powinni zaktualizować informacje o Sojuszu o obecnych sojuszników, aby każdy wiedział, kto jest przyjacielem… każdego, kto nie jest na liście, można uznać za cel.

Uważaj na FOF, czyli przyjaciół swoich przyjaciół. Na przykład: jesteś w sojuszu 1, masz sojusz z drużyną 2, a oni mają sojusz z drużyną 3. Twoja lista sojuszy nie obejmuje drużyny 3, więc wygląda na to, że można na nią celować. Ale twoi sojusznicy nie chcieliby, żebyś atakował ich przyjaciół. Jeśli drużyny 2 i 3 mają pobliskie miasta, prawdopodobnie są sojusznikami – nawet bez potwierdzenia tej informacji, zwykle dobrze jest unikać ataków na miasto z trzeciego sojuszu, który jest w środku przyjaznego ula.

Spróbuj uczestniczyć w codziennych wyzwaniach i wydarzeniach, które wymagają wysiłku całej grupy. Spróbuj dołączyć do Rajdu, aby pomóc innym graczom osiągnąć cel. Wezwij sojuszników, aby zaatakować zombie Wendell lub bronić się przed nadchodzącym atakiem.

Ta gra ma swoje intrygi jak w prawdziwym świecie: gracz może być szpiegiem dla innego sojuszu. Gracz może zdradzić swój sojusz i dołączyć do innego. Gracze mogą opuścić sojusz i utworzyć własny nowy sojusz. Jeśli uważasz, że informacja jest niepewna, pisz wiadomości do zarządu sojuszu R4-R5.

Sojusz może mieć tylko około 100 członków. Większy sojusz może zawierać sojusze dziecięce / akademie, zasadniczo ta sama drużyna podzielona na wiele grup tylko ze względu na limit uzyskane podczas rozgrywki. Każda drużyna wymaga własnego dowódcy R5, liderów R4 itp. Nie da się stworzyć jeszcze specjalnego połączenia między tymi sojuszami.

Aby zobaczyć inne osoby w sojuszu, przejdź do menu> ikona Sojuszu> i zakładki Member u góry.

Sposoby na przenoszenie bazy / miasta

Istnieją dwa rodzaje teleportacji:

  • Losowy teleport przeniesie twoje miasto natychmiast do losowej lokalizacji w tym samym państwie, o ile nie masz żołnierzy poza bazą, np. na akcji.
  • Zaawansowany teleport kosztuje więcej i pozwala ci dokładnie określić, dokąd przeprowadzi się twoje miasto. Jest to dobre w przypadku skoordynowanych ataków, w których wskakujesz w pobliżu celu, zadajesz duże obrażenia, a następnie uciekasz z powrotem do ula. Zaawansowany tp przeniesie twoje miasto, nawet jeśli masz żołnierzy podczas jakiejś akcji.

Zdobądź teleporty ze sklepu sojuszu.

Liderzy muszą „zaopatrzyć” sklep teleportami i innymi przedmiotami. Zapłać za przedmioty punktami otrzymanymi za Składki Sojuszu. Podsumowując, przesyłając surowce do sojuszu przyczyniasz się do rozwijania technologii sojuszu i możesz zdobyć punkty, a następnie wykorzystać te punkty, aby kupić przedmioty ze sklepu sojuszu.

Klasy w grze

Wprowadzenie do zmiany klasy

Odblokowanie zmiany klasy

1. Prezydent może włączyć Rozdział Narodową (National Chapter) za pośrednictwem Launch Center

2. Po włączeniu odblokowana zostanie 4. klasa: Konstruktor

3. Jednocześnie każda klasa będzie miała dwie dodatkowe klasy, na które można zmienić

4. Rolnicy mogą zmienić się w Eksperta Rolnego i Obrońcę

5. Najeźdźca może zmienić się w Mistrza Oblężenia i Jednostkę Specjalną

6. Handlarz może zmienić się w Finansistę i Socjalistę

7. Konstruktor może zmienić się w Architekta i Naukowca

Zmiana klasy

1. Zmiany klas wymagają przedmiotu Zmiana Klasy (Class Change)

2. Po zmianie poziom klasy i aktywowane karty zostaną zachowane

3. Zmiana na nową klasę rozpocznie poziom 1 i nie odziedzicz poziomu innej klasy

Zadanie Narodu (National Quest)

1. Każdego dnia budynki Imperium będą odnawiały Zadania Narodowe, przyjmuj je, aby podnieść poziom swojej klasy

2. Na początku można wykonać tylko jedną misję dziennie, później można tę liczbę zwiększyć za pomocą Podręcznika klasy (Class Manual). Ukończ misje, aby uzyskać punkty narodu i exp.

3. Jeżeli narodowy sojusz osiągnie swój cel, dowódcy, którzy ukończyli misję, również otrzymają premię do nagrody exp.

4. Każdy budynek Imperium ma odpowiedniego menedżera, którego urzędnicy mogą umieszczać karty zarządzania, dowódcy wykonujący misje dla tego budynku będą otrzymywać wzmocnienia. Tylko dowódcy z odpowiednimi kartami mogą umieszczać karty zarządzania.

5. Drugiego dnia urzędnicy będą zarabiać exp na podstawie sytuacji ukończenia misji z poprzedniego dnia.

6. Prezydent zarobi exp na podstawie tego, jak 8 urzędników zdobędzie exp

Podręcznik Klasy (Class Manual)

1. Każda klasa będzie miała swoją unikalną instrukcję, która zawiera karty bonusowe czekające na odblokowanie.

2. Każda karta ma swoje unikalne zastosowania.

3. Zielona karta bonusowa: Zapewnia różne wzmocnienia, umieść je w gnieździe wzmocnienia, aby były skuteczne.

4. Zielona karta klasy: Dodaje doświadczenie klasy oraz efekt związany z Zadaniem, aumieść je w gnieździe wzmocnienia, aby były skuteczne.

5.Karta Pomarańcza Sojuszu: Zapewnia wzmocnienie całego sojuszu, umieść je w gnieździe wzmocnienia, aby były skuteczne.

6. Czerwona karta misji: każda misja potrzebuje różnych kart, zapewnia premie za misję.

7. Żółta karta tytułu: działa automatycznie, umieść je w gnieździe wzmocnienia, aby były skuteczne.