Kr贸l Barbarzy艅c贸w (Barbarian King)聽w Clash of Clans jest znacznie wi臋kszy i pot臋偶niejszy od Barbarzy艅cy. Automatycznie dodawany jest na nasze konta jak tylko zbudujemy O艂tarz Kr贸la Barbarzy艅c贸w (Barbarian King Altar), kt贸ry kosztuje nas 10 000 sztuk Dark Elixir. Kr贸l, musicie o tym pami臋ta膰, 偶e jednostk膮 nie艣mierteln膮 i raz przywo艂any nie mo偶e znikn膮膰. Jednak偶e je艣li w walce zostanie ranny, albo ca艂kowicie polegnie to musi zregenerowa膰 si艂y (zdrowie) i b臋dzie spa艂 przez d艂u偶szy czas zanim ponownie b臋dziemy mogli go u偶y膰 do walki.

rozw贸j kr贸la

Pozosta艂e poradniki

D艂ugo艣膰 jego snu zale偶y od tego jakie obra偶enia otrzyma艂 w ostatniej walce, czyli ile pkt 偶ycia musi zregenerowa膰. Je艣li nie zosta艂 nawet dra艣ni臋ty to od razu jest gotowy do kolejnej walki. Im wy偶szy jest poziom Kr贸la Barbarzy艅c贸w tym d艂u偶ej leczy on swoje rany, cho膰by z racji tego, 偶e posiada wi臋cej punkt贸w 偶ycia ni偶 na pierwszym poziomie.

Strategia ataku

  • Podczas ataku Kr贸la rozstawiamy identycznie jak inne jednostki. Je艣li ma za ma艂o 偶ycia to warto przy艣pieszy膰 jego leczenie za pomoc膮 diament贸w.
  • Z do艣wiadczenia wiem, 偶e najskuteczniejszy jest wtedy, gdy idzie do walki z Doktorem i 艁ucznikami. Barbarzy艅cy r贸wnie偶 s膮 dla niego idealnym wsparciem, gdy偶 Kr贸l bezpo艣rednio wp艂ywa na ich zdolno艣膰 Iron Fist.
  • Korzystam z niego tak偶e, gdy ju偶 obrona zosta艂a zniszczona w mie艣cie przeciwnika i trzeba przej艣膰 do burzenia pozosta艂ych budynk贸w. Musicie pami臋ta膰, 偶e posiada on bardzo wolny atak i skupia si臋 jedynie na jednym budynku w danej chwili.

Strategia obronna

  • Kr贸l Barbarzy艅c贸w mo偶e mie膰 dwa tryby: Snu, wtedy spi sobie na O艂tarzu i ignoruje tym samym ataki na nasz膮 wiosk臋, albo Stra偶nika (Guard) dzi臋ki czemu patroluje on nasz膮 baz臋 jednocze艣nie w艂膮czaj膮c si臋 do jej obrony w razie potrzeby.
  • Niestety jest bardzo 艂atwo go zabi膰, jak wspomnia艂em wy偶ej skupia si臋 na jednym celu, przez co ods艂ania si臋 na ataki innych jednostek.
  • Dobrze jest umie艣ci膰 O艂tarz po艣rodku grupy budynk贸w magazynowych, albo inne strze偶onej przez nas mocno strefy.
  • Pami臋tajcie tak偶e, 偶e Kr贸l nie mo偶e atakowa膰 jednostek lataj膮cych, podczas gdy Kr贸lowa 艁uczniczek ma tak膮 mo偶liwo艣膰. Kr贸l r贸wnie偶 nie reaguje na pu艂apki typu Spring Trap.
Lvl Obra偶enia na sekund臋 Obra偶enia na cios 呕ycie Czas leczenia Poziom umiej臋tno艣ci Koszt szkolenia Czas szkolenia Wymagania poziomu TH
1 120 144 1,700 30m N/A. 10,000 None 7
2 122 146.4 1,742 32m N/A 12,500 12h 7
3 124 148.8 1,786 34m N/A 15,000 1d 7
4 127 152.4 1,830 36m N/A 17,500 1d 12h 7
5 129 154.8 1,876 38m 1 20,000 2d 7
6 132 158.4 1,923 40m 1 22,500 2d 12h 8
7 135 162 1,971 42m 1 25,000 3d 8
8 137 164.4 2,020 44m 1 30,000 3d 12h 8
9 140 168 2,071 46m 1 35,000 4d 8
10 143 171.6 2,123 48m 2 40,000 4d 12h 8
11 146 175.2 2,176 50m 2 45,000 5d 9
12 149 178.8 2,230 52m 2 50,000 5d 12h 9
13 152 182.4 2,286 54m 2 55,000 6d 9
14 155 186 2,343 56m 2 60,000 6d 12h 9
15 158 189.6 2,402 58m 3 65,000 7d 9
16 161 193.2 2,462 1h 3 70,000 7d 9
17 164 196.8 2,523 1h 2m 3 75,000 7d 9
18 168 201.6 2,586 1h 4m 3 80,000 7d 9
19 171 205.2 2,651 1h 6m 3 85,000 7d 9
20 174 208.8 2,717 1h 8m 4 90,000 7d 9
21 178 213.6 2,785 1h 10m 4 95,000 7d 9
22 181 217.2 2,855 1h 12m 4 100,000 7d 9
23 185 222 2,926 1h 14m 4 105,000 7d 9
24 189 226.8 2,999 1h 16m 4 110,000 7d 9
25 193 231.6 3,074 1h 18m 5 115,000 7d 9
26 196 235.2 3,151 1h 20m 5 120,000 7d 9
27 200 240 3,230 1h 22m 5 125,000 7d 9
28 204 244.8 3,311 1h 24m 5 130,000 7d 9
29 208 249.6 3,394 1h 26m 5 135,000 7d 9
30 213 255.6 3,478 1h 28m 6 140,000 7d 9
31 217 260.4 3,565 1h 30m 6 145,000 7d 10
32 221 265.2 3,655 1h 32m 6 150,000 7d 10
33 226 271.2 3,746 1h 34m 6 155,000 7d 10
34 230 276 3,840 1h 36m 6 160,000 7d 10
35 235 282 3,936 1h 38m 7 165,000 7d 10
36 239 286.8 4,034 1h 40m 7 170,000 7d 10
37 244 292.8 4,135 1h 42m 7 175,000 7d 10
38 249 298.8 4,238 1h 44m 7 180,000 7d 10
39 254 304.8 4,344 1h 46m 7 185,000 7d 10
40 259 310.8 4,453 1h 48m 8 190,000 7d 10