Studio Bethesda zakomunikowa艂o ostatnio, 偶e wydanie Elder Scrolls Online na konsole PlayStation 4 i Xbox One zostanie op贸藕nione o sze艣膰 miesi臋cy, a wszystko po to, aby zapewni膰 graczom jak najwy偶sz膮 jako艣膰 produktu. Podobno prace nad gr膮 trwaj膮 nieprzerwanie, ale tw贸rcy wci膮偶 zmagaj膮 si臋 z seri膮 problem贸w, kt贸re mog膮 zak艂贸ci膰 dzia艂anie gry na wymienionych powy偶ej platformach.
„We continue to work on the console versions of ESO, and game development has been progressing steadily, but we are still working to solve a series of unique problems specific to those platforms. Integrating our systems with each console manufacturer鈥檚 networks鈥攚hich are both different from the PC/Mac system as well as different from each other鈥攈as been a challenging process. It has become clear that our planned June release of the console versions isn鈥檛 going to be possible.”
Ka偶dy kto kupi艂 wersj臋 na pecety lub j膮 zakupi przed ko艅cem czerwca b臋dzie mia艂 mo偶liwo艣膰 transfery swoich postaci na wersj臋 konsolow膮 jak tylko si臋 pojawi na rynku. Gracze tacy zap艂ac膮 jednak po艂ow臋 pe艂nej ceny nowego wydania gry.