Gra Kingdoms of Amalur: Reckoning trafi na pó艂ki sklepowe ju偶 w lutym przysz艂ego roku. Produkcja jest tworzona przez g艂ównego projektanta Elder Scrolls: Morrowind and Oblivion – Ken Rolsten. Wydano w艂a艣nie nowy trailer do gry pokazuj膮cy system walki. Zgodnie z trailerem walka w Reckoning nie b臋dzie polega艂a na u偶ywaniu tylko broni, ale na delikatnej równowadze mi臋dzy magi膮, si艂膮 fizyczn膮 i zdolno艣ci膮 bycia niewidocznym. I to w艂a艣nie my po艂膮czymy magi臋, bro艅 i armatur臋 aby stworzy膰 specjalne typy ataku. Je艣li nie wiecie za bardzo to Reckoning jest tylko cz臋艣ci膮 uniwersum Kingdoms of Amalur i znajdzie si臋 w nim tak偶e gra MMORPG zwana Copernicus, któr膮 poznamy w przysz艂o艣ci. Jednak nie mamy wi臋cej o niej 偶adnych informacji. Jednak je艣li i ta gra dostanie system walki jaki ma Reckoning to warto czeka膰 na efekty pracy.
Wersja w j臋zyku angielskim
Najnowsze wpisy
- Najlepsze bronie w PUBG MOBILE – Jakie bronie wybra膰?
- Poradnik do PUBG Mobile: Celowanie, Strategia Przetrwania i Najlepsze Miejsca do L膮dowania
- Poradnik Genshin Impact: Zdobywanie Artefakt贸w, Optymalizacja Postaci, Mapy Lokacji i Wydarzenia Czasowe
- Honkai: Star Rail – Najlepsze dru偶yny, strategie
- Recenzja gry Grimvalor