Zapowiedziana jeszcze w 2008 roku gra Kingdom Under Fire II jest publikowana przez studio Phantagram, a stworzyło ją dla Nas Blueside. Gra oferuje zarówno fabułę, w której rozwijamy jedną postać, swojego bohatera jak i typową rozgrywkę Massively Multiplayer Online z elementami RTS, dzięki czemu możemy uczestniczyć w epickich walkach na wielką skalę z innymi graczami z całego świata. A walka rozgrywa się o kontrolę nad kolejnymi terytoriami w otwartym świecie gry.

Historia jaką poznajmy w trakcie zabawy dzieje się 150 lat po zdarzeniach z Kingdom Under Fire: The Crusaders. Jednym słowem hucznie powraca sojusz ludzi, Dark Legion i poznajemy tajemniczych Encablossian dowodzonych przez mrocznego wojownika Regniera, który sprzymierzył się z Encabblosa po tym jak został z nim uwięziony w Mrocznym Wymiarze. Reigner i Kendal pojawiają się tym samym na nowo, a z mrocznej siły Encablossa naradzają się zmutowane kreatury o olbrzymich rozmiarach. Jednak tym razem to Kendal odgrywa w tej historii ważniejszą rolę, a jaką? Przekonamy się po premierze gry.

 

Co wiemy obecnie o grze?

  • Będzie tryb multiplayer, w którym gracze walczą przeciwko sobą.
  • Będzie tryb MOBA, który pozwoli graczom na bardziej taktyczną zabawę i da możliwość przejęcia bazy przeciwnika.
  • Etapy przyswajania elementów rozrywki będą krótsze i bardziej zrozumiałe.
  • Będziemy w stanie kontrolować ponad dwa razy więcej jednostek niż w poprzednich wersjach gry.
  • Nasz heros posiada teraz bardziej naturalne ruchy.
  • Spotkamy znane nam rasy, czyli Sojusz Ludzi i Mroczny Legion.
  • Poznamy nową rasę, o której wspomniałem we wstępie – Encablossians.
  • Pojawi się masa nowych bohaterów, których będziemy mogli wybrać jak i nowe kreatury.
  • System elektronicznych kart pozwoli bohaterom i jednostkom na pozyskanie dodatkowej mocy.
  • Na ekranie zobaczymy walkę, gdzie pomieści się około 10 000 jednostek.
  • Będziemy podróżować po mapie świata statkami powietrznymi (Mothership).
  • Świat gry jest w pełni 3D.
  • W świecie gry jest wiele miast i każdy gracz będzie mógł walczyć o konkretne terytorium.
  • W grze znajdziemy pola walki o różnych rozmiarach poczynając od 2vs2 do wielkich map 15vs15, a ilość zarządzanych jednostek przez pojedynczego gracza zależeć będzie od wielkości mapy.
  • Znajdziemy ponad 160 spotów, gdzie gildie i frakcje mogą walczyć między sobą o dominację.
  • W walkach możemy używać ogromnych machin wojennych, a nasza armia może kontrolować olbrzymie potwory mierzące po kilkaset metrów.
  • Niezliczone ilości zadań i misji do wykonania. Niektóre z nich będą powiązane z rozgrywającą się fabułą gry, a inne przeznaczone są dla zabawy drużynowej. Będą także takie, specjalnie przygotowane do walki PvP na dość sporą skalę.
  • Nagrody za walki, wykonane zadania będą w formie przedmiotów, punktów doświadczenia i „war funds”.
  • Tryb online pozwoli na handel, licytowanie przedmiotów, zarządzanie terytorium, a także umożliwi Nam pójście do pracy (zlecenia od innych graczy), walkę jako najemnik itp.
  • Deweloperzy zapowiadają regularne aktualizacje zawartości gry w odpowiednich przedziałach czasowych (cokolwiek by to nie znaczyło).
  • Możemy rozwijać nie tylko swoją postać (herosa), ale także jednostki. Po walce również armia otrzyma doświadczenie. Możemy także używać przedmiotów zdobytych w walce, czy z wymiany handlowej. Co więcej, przedmioty i magiczne zaklęcia mogą być również ulepszane.
  • Gra zostanie wydana w 2014 roku na PC i Playstation 3 i PlayStation 4. Trwają również rozmowy o wydaniu gry na Xbox One.

Klasy postaci:

  1. Spellsword
  2. Gunslinger
  3. Berserker

 

Screeny z gry: