Wczoraj pisałem o wielkiej niewiadomej jaką szykuje nam studio PWE, ale okazało się, że to żadna tajemnica i gra, która do dziś była bez nazwy tak naprawdę już ją posiada i nawet znaleźć można kilka gameplay'ów z nią związanych. Będzie to MMORPG Holy King, oparty na popularnej serii powieści o tym samym tytule. Przypominam, że to nie jest Project Z, nad którym pracuje również Perfect World E. Z ciekawostek dowiedzieliśmy się, że nad grafiką pracował dyrektor artystyczny ze studia NCsoft.

Holy-King-screenshot-8

W grze Holy King pojawi się masa ciekawych systemów jak Swallow – tak, gracze będą mogli połknąć dosłownie wszystko włącznie z potworami, roślinami, budynkami, postaciami NPC, latającymi wyspami itp. Póki co nie wiadomo jak to ma działać, ciągle mamy za mało informacji na ten temat.

System Soul też brzmi interesująco. Po śmierci gracza, jego dusza – to znaczy niebieskie coś (jakby mgła) zaczyna swoje drugie życie z niezależnym drzewkiem umiejętności. Możemy kontynuować walkę, ale wiąże się to głównie z autodestrukcją na obranym celu. I wracając do „połykania” – nasza dusza będzie mogła zostać również połknięta przez innego gracza – co niewątpliwie go wzmocni. Ale co się dzieje z nami dalej, gdy zostaniemy zjedzeni? Nie wiadomo.

Holy-King-screenshot-7

Kolejnym systemem w Holy King jest Soul Change, co oznacza jedno – możliwość transformacji. Będzie można przemienić się w drzewo, budynek, potwora, postać NPC – wygląda, że we wszystko co kiedyś połknęliśmy. Coś jak Lewiatany w 7-mej serii Supernaturala (o ile ktoś ogląda?). Pewnie zastanawiacie się po co komu taki system? Otóż do szpiegowania! Do ucieczki przed wrogiem, a nawet do przygotowania zasadzki na przeciwnika. Wyobraźcie sobie całą gildię, która wygląda jak normalny las podczas gdy pomiędzy drzewami przechodzi wrogi zespół i …

Podobnie jak w grze Tera pojawią się wielkie BAM'y (Big Assed-Monsters), widać je na jednym z trailerów.

Z tego co jeszcze udało mi się dowiedzieć to w grze będzie dziewięć klas postaci, a główna broń będzie miała wiele funkcjonalności.