Harry Potter: Zagadki i magia to nowa, niesamowita gra match-3 (logiczna) utrzymana w klimacie popularnej serii o znanym czarodzieju. Miałem przyjemność przetestować grę, sprawdzić czy bardziej wciąga czy odpycha, więc przy okazji przygotowałem poradnik, w którym znajdziecie, mam nadzieje, wszystkie niezbędne informacje o rozgrywce. Zapraszam poniżej do zapoznania się z poradnikiem do gry Harry Potter: Zagadki i magia.
- Podstawy gry
- W jaki sposób mogę wybrać dom?
- Jak mogę wybrać różdżkę?
- W jaki sposób mogę przejść na wyższy poziom?
- Gdzie mogę zobaczyć swoje postępy?
- Czym są cele układanek?
- Jak działa medalion?
- Czym jest seria zwycięstw?
- Co to jest ścieżka gracza?
- Czym są zagrożenia i jak mogę je usuwać?
- Co to jest premia za codzienne logowanie?
- Jak mogę zmienić wygląd mojego awatara?
- Zaklęcia w grze
- Czym są magiczne stworzenia?
- Magiczne dodatki
- Legendy domu
- Waluty w grze
- Kluby w Harry Potter: Zagadki i magia
Podstawy gry
W jaki sposób mogę wybrać dom?
O wybranie domu zostaniesz poproszony na początku gry. Musisz dotknąć wybranego godła domu, a następnie kliknąć na przycisk Potwierdź. Później nie będziesz mógł już zmienić tego, więc dobrze przemyśl swój wybór.
Jak mogę wybrać różdżkę?
Po wybraniu domu stajesz przed wyborem różdżki.
Dotknij wybranej różdżki, a następnie przycisku Potwierdź.
Decyzja jest ostateczna, więc wybierz mądrze. ale musisz wiedzieć, że wybór różdżki nie wpływa na przebieg gry.
Rozgrywaj poziomy typu dopasuj 3, aby osiągnąć postępy w grze. Układanki typu dopasuj 3 rozwiązuje się przez dopasowywanie klejnotów tego samego koloru i pozbywanie się ich z planszy.
Istnieje wiele metod grania, które poznasz w trakcie gry. Wszystkie te metody są ulepszane w miarę robienia postępów w dopasowywaniu 3 elementów.
Każda układanka ma przypisane cele, które musisz osiągnąć. Są one wyświetlane na środku, u góry ekranu.
Aby rozpocząć grę, dotknij przycisku Graj.
Gdy skończą ci się ruchy pojawi się pytanie, czy chcesz kontynuować grę. W razie potrzeby możesz kupić ruchy, płacąc za nie złotem.
W jaki sposób mogę przejść na wyższy poziom?
Zdobywając punkty doświadczenia (PD) możesz przejść na wyższy poziom i zyskać nowe nagrody. PD zdobędziesz dzięki rozwiązywaniu układanek w trakcie rozgrywki, udziałowi w mini wydarzeniach za pośrednictwem panelu wydarzeń lub uczestnicząc w wydarzeniach klubowych.
Gdy zbierzesz odpowiednią ilość PD, osiągniesz nowy poziom.
Po osiągnięciu niektórych poziomów otrzymasz jedną lub więcej wspaniałych magicznych nagród, które pomogą ci w robieniu postępów lub uatrakcyjnią rozgrywkę! Nowe poziomy mogą zapewnić premiowe ruchy lub wzmocnienia podczas rozgrywki, ulepszenia zaklęć lub dodatkową pomoc w trakcie wydarzeń umożliwiających uzyskanie ulepszenia zaklęcia.
Wszystkie dostępne nagrody możesz sprawdzić, dotykając swojego poziomu gracza lub wskaźnika PD w lewym górnym rogu ekranu.
Gdzie mogę zobaczyć swoje postępy?
W miarę rozwiązywania układanek zdobywasz punkty doświadczenia (PD) i awansujesz na wyższe poziomy. Dotykając wskaźnika PD, zobaczysz swoje postępy i wszystkie nadchodzące nagrody.
Swoje postępy możesz również sprawdzić, wchodząc na swój profil i dotykając przycisku statystyk.
Czym są cele układanek?
Każda układanka ma przypisane cele lub zadania, które musisz wypełniać, aby robić postępy.
Cel jest wyświetlany u góry ekranu, gdy jesteś w trakcie rozwiązywania układanki. Aby ukończyć układankę, musisz zrealizować podany cel.
Po osiągnięciu celu możesz przejść do kolejnej układanki.
Jak działa medalion?
W miarę robienia postępów w grze będziesz spotykać postacie ze świata Harry’ego! Medalion reprezentujący daną postać na planszy pojawi się, gdy będzie ona dostępna. Doprowadź medalion na dół planszy, aby zdobyć w nagrodę sekwencję filmową z przedstawioną postacią!
Przesuń medalion Hagrida na dół planszy, aby otrzymać niespodziankę!
Przesuń medalion Harry’ego na dół planszy, aby otrzymać niespodziankę!
Przesuń medalion Rona na dół planszy, aby otrzymać niespodziankę!
Przesuń medalion Hermiony na dół planszy, aby otrzymać niespodziankę!
Czym jest seria zwycięstw?
Seria zwycięstw pojawia się, gdy rozwiążesz układanki bez utraty życia. Serie zwycięstw pozwalają magicznemu stworzeniu dostarczać premiowe wzmocnienia na początku kolejnej układanki. Kontynuuj serię zwycięstw, aby zdobyć jeszcze więcej nagród!
Co to jest ścieżka gracza?
Ścieżka gracza odzwierciedla Twoją zaczarowaną podróż przez magiczną historię Harry’ego Pottera! Dotknij przycisku Gazeta na ekranie głównym, aby odsłonić przygodę!
W miarę postępów w grze odblokowywane będą nowe sceny. Podążaj śladami Harry’ego, rozwiązując kolejne zagadki!
Czym są zagrożenia i jak mogę je usuwać?
Zagrożenia to obiekty, które uniemożliwiają dopasowanie klejnotów. Możesz usuwać zagrożenia, dopasowując obok nich klejnoty.
Istnieje kilka typów zagrożeń:
1. Czekoladowe bombonierki − otwieraj je, aby uwalniać czekoladowe żaby.
2. Czekoladowe żaby − zbieraj je najszybciej, jak potrafisz, ponieważ lubią skakać po całej planszy.
3. Bilety − aby je zebrać, dopasowuj klejnoty blisko biletów.
3. Gargulki − dopasowuj klejnoty blisko gargulek, aby usuwać po jednej gargulce. Po usunięciu wszystkich gargulek zwolni się po nich miejsce na planszy.
4. Fasolki wszystkich smaków Bertiego Botta − dopasowuj klejnoty w pobliżu większych fasolek, aby ujawniać ich smaki (ale uważaj, niektóre z nich są naprawdę ohydne)!
5. Kryształy − pękają, a potem rozbijają się, gdy dopasowujesz klejnoty na polach z kryształem.
6. Latarnie Filcha − dopasuj klejnoty obok latarni, aby zaczęła świecić.
Jeszcze raz dopasuj klejnoty obok latarni, aby ją zebrać.
Latarnie można też przesuwać, aby tworzyć dopasowania, co umożliwia ich zebranie.
7. Lód − dopasuj klejnoty obok lodu, aby go skruszyć.
Po skruszeniu lodu dopasuj klejnot do klejnotu uwięzionego w lodzie o tym samym kolorze, aby go usunąć.
8. Zębate gerania – dopasowuj obok zębatych geraniów, aby zaczęły rozkwitać.
9. Tiara Przydziału – dopasowuj klejnoty pod obiema częściami Tiary Przydziału, aby ją opuścić.
10. Sztandary domowe – sztandary domowe są dostępne w różnych kolorach. Dopasuj kolorowe klejnoty obok odpowiedniego sztandaru domowego, aby go zebrać.
11. Kociołek – dopasuj obok butelki, aby przesunąć ją bliżej kociołka. Kontynuuj dopasowywanie, dopóki butelka nie znajdzie się w kociołku.
12. Mapa Huncwotów – połącz mapę Huncwotów z celem podróży, wykonując dopasowania pomiędzy mapą i drzwiami.
13. Przypominajki – dopasuj obok przypominajki, aby jej kolor zmienił się na czerwony. Od razu dopasuj jeszcze raz, aby zebrać przypominajkę – w przeciwnym razie jej kolor znów zrobi się biały.
14. Regały – aby zdjąć książkę z półki, musisz dopasować kolor klejnotu do koloru książki. Gdy zgromadzisz już wszystkie książki z półki, półka zniknie.
15. Troll – używaj wzmocnień, aby ranić trolla.
16. Świeca – dopasowanie obok świecy powoduje jej zapalenie. Dopasuj ponownie obok świecy, aby ją zabrać.
17. Piwo kremowe – dopasuj obok beczułki, aby nalać piwa kremowego. Beczułki piwa kremowego znikają, gdy widoczna na nich liczba spadnie do zera. Trzeba wtedy dopasować klejnot, który znajduje się na piwie kremowym, aby zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu.
18. Poczta – dopasuj obok sowiej poczty, aby ją otworzyć, a następnie dopasuj obok otwartej sowiej poczty, aby ją zabrać.
19. Smocze jajo – użyj wzmocnienia na smoczym jaju, aby coś się z niego wykluło.
20. Kości – pajęczyny mają różne rozmiary. Dopasuj przez pajęczynę, aby ją ujawnić. Gdy wszystkie pajęczyny zostaną ujawnione, akromantula zniknie z planszy.
21. Pnącza – dopasowuj obok pnączy, aby je usunąć.
22. Zamki – dopasowuj obok zamków, aby liczba na liczniku spadała. Kiedy licznik osiągnie zero, zamek się otworzy i zostanie ukazana zawartość.
23. Diabelskie sidła – dopasowuj obok diabelskich sideł, aby je zniszczyć, bo w przeciwnym razie będą rosnąć, aż zajmą całą planszę.
24. Szachy czarodziejów – dopasowuj podobne kolory, aby zebrać klejnoty koronne, i przesuwaj bierkę szachową po ścieżce, aby pokonać króla.
25. Zwierciadło Ain Eingarp – zbieraj upragnione klejnoty, aby aktywować zwierciadło Ain Eingarp.
26. Lewitujące ciasto – użyj wzmocnienia na paterze, aby unieść ciasto. Przesuń lewitujące ciasto na górę planszy, aby je zebrać.
27. Zaczarowane naczynia – dopasowuj obok zaczarowanych naczyń, aby je umyć.
28. Portale – korzystaj z sieci Fiuu, aby przesuwać klejnoty na planszy.
Co to jest premia za codzienne logowanie?
Codziennie będziesz otrzymywać nagrody premiowe po zalogowaniu do gry Harry Potter: Zagadki i magia.
Pierwszy kalendarz będzie wyjątkowy i szczególny. Otrzymasz zupełnie nowe stworzenie – puchacza śnieżnego – jeżeli będziesz się logować przez 7 dni i dojdziesz do planszy 60, zanim skończy się kalendarz nagród.
Potem będziesz dalej otrzymywać normalne premie za codzienne logowanie. Jeśli chodzi o zwykły kalendarz, musisz się logować do gry w kolejnych dniach, aby posuwać się do przodu w kalendarzu. Jeżeli opuścisz jakiś dzień, kalendarz się zresetuje i będziesz znowu zaczynać od pierwszego dnia. Kalendarz zresetuje się również po ukończeniu pełnych siedmiu dni nagród.
Jak mogę zmienić wygląd mojego awatara?
Po odblokowaniu zagadki, możesz zacząć dostosowywać swojego awatara. Dotknij przycisku Profil , a następnie przycisku Awatar.
Masz do wyboru wiele akcesoriów i stylów!
Na stronie Awatar możesz również zmienić swoje imię. Dotknij przycisku Imię znajdującego się w lewym górnym rogu, a następnie wpisz swoją nową nazwę gracza. Dotknij przycisku Kontynuuj , aby zachować zmiany.
Pomiń ten krok, jeśli chcesz kontynuować grę. W każdym momencie możesz wrócić i edytować swój profil!
Zaklęcia w grze
Zaklęcia są magicznymi zdolnościami, które odblokowujesz. Rzucanie zaklęć pomoże ci odkrywać niespodzianki i usuwać przeszkody stojące na drodze do ukończenia układanki.
Dotknij przycisku Profil , aby zobaczyć swoje zaklęcia.
Jak mogę odblokowywać zaklęcia?
Możliwości odblokowania zaklęć będą pokazywały się przy rozpoczynaniu układanek w miarę poznawania historii Harry’ego.
Gdy pojawi się możliwość odblokowania zaklęcia, musisz ukończyć układankę, aby je odblokować.
Sprawdź możliwości zaklęcia, dotykając przycisku Profil, a następnie samego zaklęcia.
W jaki sposób mogę rzucić zaklęcie?
Aby rzucić zaklęcie, musisz dopasować i zebrać białe klejnoty zaklęcia.
Wykorzystaj białe klejnoty zaklęcia, aby zapełnić wskaźnik zaklęcia.
Uwaga: liczba białych odłamków zaklęcia do zebrania różni się w zależności od wyzwania.
Gdy wskaźnik zostanie zapełniony, dotknij zaklęcia, aby je rzucić.
Czym są magiczne stworzenia?
Wraz z odblokowaniem 9 układanki uzyskasz dostęp do magicznych stworzeń. Stworzenia zapewniają dostęp do premiowych wzmocnień.
Dotknij chatki Hagrida, znajdującej się z lewej górnej strony ekranu głównego panelu gry, aby zobaczyć swoje albumy.
Aby odblokować stworzenie, rozwiązuj układanki i zdobywaj gwiazdki, dzięki którym uzupełnisz wskaźnik pakietu gwiazdek .
Każdy pakiet gwiazdek zapewnia 3 losowe karty: zwykłą, rzadką i legendarną.
Możliwe, że otrzymasz duplikaty swoich kart. Ale nie martw się! Gdy tylko wskaźnik duplikatu zostanie zapełniony, otrzymasz unikalną NOWĄ kartę.
Używając złota, możesz również kupić olśniewający pakiet i zdobyć 3 losowe karty i wzmocnienia.
Każdy olśniewający pakiet zapewnia 3 losowe karty: zwykłą, rzadką i legendarną.
Dotknij przycisku Profil, aby zobaczyć otrzymane stworzenia.
Następnie dotknij przycisku Zmień .
Dotknij przycisku strzałki, aby zobaczyć dostępne magiczne stworzenia i zapewniane przez nie premie serii zwycięstw.
Po ukończeniu albumu zdobędziesz stworzenie z limitowanej edycji.
Magiczne stworzenia
Wraz z odblokowaniem 9 układanki uzyskasz dostęp do magicznych stworzeń. Stworzenia zapewniają dostęp do premiowych wzmocnień.
Dotknij chatki Hagrida, znajdującej się z lewej górnej strony ekranu głównego panelu gry, aby zobaczyć swoje albumy.
Aby odblokować stworzenie, rozwiązuj układanki i zdobywaj gwiazdki, dzięki którym uzupełnisz wskaźnik pakietu gwiazdek .
Każdy pakiet gwiazdek zapewnia 3 losowe karty: zwykłą, rzadką i legendarną.
Możliwe, że otrzymasz duplikaty swoich kart. Ale nie martw się! Gdy tylko wskaźnik duplikatu zostanie zapełniony, otrzymasz unikalną NOWĄ kartę.
Używając złota, możesz również kupić olśniewający pakiet i zdobyć 3 losowe karty i wzmocnienia.
Każdy olśniewający pakiet zapewnia 3 losowe karty: zwykłą, rzadką i legendarną.
Dotknij przycisku Profil, aby zobaczyć otrzymane stworzenia.
Następnie dotknij przycisku Zmień .
Dotknij przycisku strzałki, aby zobaczyć dostępne magiczne stworzenia i zapewniane przez nie premie serii zwycięstw.
Po ukończeniu albumu zdobędziesz stworzenie z limitowanej edycji.
Aktywacja stworzenia została zaktualizowana tak, aby umożliwić ci większą kontrolę na tym, gdzie i kiedy otrzymasz pomoc stworzenia!
Wcześniej wskaźnik stworzenia zapełniał się po utworzeniu wymaganej liczby wzmocnień, a medalion stworzenia automatycznie pojawiał się na planszy po zapełnieniu wskaźnika. Następnie stworzenie wskakiwało na planszę w losowych momentach do momentu, aż nie zostało aktywowane przez dotknięcie medalionu.
Dzięki poprawce gracze używający wersji 21.0.483 lub wyższej mogą korzystać z nowego sposobu działania tej opcji. Wskaźnik stworzenia zapełni się po utworzeniu wymaganej ilości wzmocnień, tak jak to miło miejsce wcześniej. Jednak teraz stworzenie może być aktywowane w wybranym przez ciebie momencie za pomocą dotknięcia jego ikony znajdującej się w prawym górnym rogu ekranu. Wtedy wystarczy już tylko dotknąć wybranego miejsca na planszy, aby aktywować medalion stworzenia z wybuchowym rezultatem. Na poniższym GIF-ie widać, jak to się robi.
Możesz zebrać wiele stworzeń i wybrać, którego z nich chcesz użyć przy następnych podejściach do układanki.
Aby aktywować stworzenie, musisz przejść do panelu profilu i kliknąć opcję wyboru stworzeń. W oknie wyboru stworzeń możesz wyświetlić korzyści zapewniane przez poszczególne posiadane stworzenia. Kliknij przycisk Wybierz u dołu, aby wybrać stworzenie, którego użyjesz.
Wybrane stworzenie pojawi się przy następnych podejściach do układanki. Możesz wybrać tylko 1 stworzenie naraz. Dobrze się zastanów, zanim wybierzesz stworzenie!
Magiczne dodatki
Czym jest bombastyczna bomba?
Aby wyzwolić bombastyczną bombę, dopasuj pięć klejnotów w tym samym kolorze w kształt litery L lub T! Eksplodując, bomba pomoże ci zebrać klejnoty znajdujące się wokół niej.
Aby zdetonować bombastyczną bombę, zamień ją z dowolnym klejnotem lub dwukrotnie jej dotknij. Obserwuj, jak magicznie eksploduje po raz drugi!
Czym jest ścinająca fala?
Aby stworzyć ścinającą falę, dopasuj 4 klejnoty w rzędzie. Fala jest bardzo pomocna w usuwaniu przeszkód z planszy!
Aby oczyścić drogę za pomocą ścinającej fali, zamień ją z dowolnym klejnotem lub dwukrotnie jej dotknij!
Uwaga: jeśli dopasujesz 4 kamienie poziomo, ścinająca fala ustawi się w pozycji PIONOWEJ i oczyści cały rząd. Analogicznie, jeśli dopasujesz 4 kamienie pionowo, ścinająca fala ustawi się w pozycji POZIOMEJ i oczyści całą kolumnę.
Czym jest uskrzydlony klucz?
Aby stworzyć uskrzydlony klucz, dopasuj cztery klejnoty w kształt kwadratu. Może on poruszać się po całej planszy, dzięki czemu jest niezastąpiony, gdy trzeba usunąć trudno dostępne przedmioty!
W celu aktywacji uskrzydlonego klucza zamień go z dowolnym klejnotem lub dwukrotnie go dotknij.
Czy mogę łączyć magiczne dodatki?
Możesz! Połączenie 2 magicznych dodatków stworzy potężną kombinację!
Efekty, które można wywołać łącząc 2 magiczne dodatki:
Ścinająca fala + ścinająca fala = oczyszczenie rzędu i kolumny (poziomo i pionowo).
Ścinająca fala + bombastyczna bomba = oczyszczenie 3 kolumn i 2 rzędów.
Uskrzydlony klucz + uskrzydlony klucz = otrzymujesz 3 uskrzydlone klucze.
Bombastyczna bomba + bombastyczna bomba = potężna eksplozja usuwająca klejnoty z planszy.
Bombastyczna bomba + uskrzydlony klucz = bombastyczna bomba zostanie wyzwolone w miejscu wylądowania klucza.
Zaczarowana torba + bombastyczna bomba = więcej bomb na planszy!
Zaczarowana torba + uskrzydlony klucz = więcej kluczy na planszy!
Zaczarowana torba + ścinająca fala = więcej fal na planszy!
Uskrzydlony klucz + ścinająca fala = ścinająca fala zostanie wyzwolona w miejscu wylądowania klucza.
Czym jest zaczarowana torba?
Aby stworzyć zaczarowaną torbę, dopasuj w jednej linii pięć klejnotów o tym samym kolorze! Może być bardzo pomocna, gdyż po umieszczeniu klejnotu w torbie możesz zebrać wszystkie klejnoty w jego kolorze z planszy.
Używaj tego wzmocnienia, aby zbierać klejnoty w danym kolorze.
W jaki sposób mogę używać wzmocnień?
Wzmocnienia są prostymi zaklęciami, które możesz rzucić, aby usunąć przeszkody i kamienie oraz osiągać cele planszy. W przeciwieństwie do magicznych dodatków, które tworzysz na planszy podczas rozgrywki, te wzmocnienia znajdują się w twoim ekwipunku. Możesz je wyzwalać w każdym momencie gry bez utraty ruchu (gdy się skończą, możesz je uzupełnić za pomocą złota).
Istnieją cztery typy wzmocnień:
1. Magiczne uderzenie − usuwa każdy dotknięty klejnot lub przeszkodę.
2. Ścinająca fala − usuwa cały rząd klejnotów lub niszczy wiele przeszkód.
3. Niszcząca fala − usuwa całą kolumnę klejnotów lub niszczy pojedynczą kolumnę przeszkód.
4. Unicestwienie − usuwa wszystkie klejnoty w danym kolorze.
Jeśli wykorzystasz wszystkie wzmocnienia, możesz je dokupić, używając swojego złota. W tym celu dotknij przycisku + znajdującego się obok wybranego przez ciebie wzmocnienia.
Następnie dotknij przycisku zakupu.
Legendy domu
Legendy domu to kontynuacja gry, która zostaje odblokowana po ukończeniu głównych układanek. Przechodzenie tych poziomów nie tylko dostarczy frajdy, ale może mieć także wpływ na pozycję zajmowaną w tygodniowym rankingu ligi. Znalezienie się na tablicy wyników wiąże się z otrzymaniem wspaniałych nagród w grze!
Szata graficzna legend domu jest uzależniona od tego, jaki dom został wybrany przez gracza na początku gry Harry Potter: Zagadki i magia.
Każdego tygodnia w ramach rywalizacji legend domu gracze mogą konkurować na globalnej tablicy wyników z innymi graczami ze swojego domu. Na przykład Krukon może rywalizować z innymi Krukonami, którzy dotarli do etapu legend domu i rozwiązywali układanki legend Ravenclawu w tym samym tygodniu. Ranking opiera się na liczbie układanek legend ukończonych w ciągu danego tygodnia.
Gracze mogą kończyć układanki legend domu offline, jednak nie będą wtedy w stanie zobaczyć tablicy wyników legend domu. Wyniki zostaną dodane do tablicy wyników po przywróceniu połączenia wi-fi lub transmisji danych.
Waluty w grze
Złoto, czym jest i jak je zdobyć?
Złoto to waluta w grze, która jest wykorzystywana do kupowania wzmocnień, dodatkowych ruchów i żyć ułatwiających przejście trudniejszych poziomów. W prawym górnym rogu ekranu widzisz dokładnie, ile złota aktualnie masz na swoim koncie.
Istnieje kilka metod, dzięki którym zdobędziemy nieco dodatkowego złota:
- Nagrody w niektórych wydarzeniach − dotknij przycisku wydarzenia znajdującego się u dołu głównego ekranu gry, aby dowiedzieć się, które wydarzenia aktualnie oferują złoto.
- Dodatkowe złoto możesz kupić w sklepie, albo po prostu dotykając symbolu (+) znajdującego się w prawym górnym rogu ekranu gry. Tu możesz wydawać prawdziwe pieniądze, aby kupić złoto. Możesz również kupować pakiety zawierające złoto i wzmocnienia, które będą wspierać cię podczas gry.
- Dołączając do klubu po raz pierwszy, otrzymasz 500 sztuk złota!
- Połącz grę z Facebookiem, aby zapisać swoje postępy. A także grać na wielu urządzeniach oraz zapraszać znajomych do gry i wymieniać się z nimi magiczną pomocą! A poza tym możesz też zdobyć 500 sztuk złota.
- Skrytka ze złotem − każdy ma swoją sekretną skrytkę. Zaglądaj do niej regularnie, aby odbierać darmowe złoto! Dotknij przycisku Sklep, a następnie przewiń w dół na sam koniec, aby zobaczyć swoją skrytkę ze złotem. Nie zapomnij odebrać złota!
- Możesz też zdobyć złoto jako nagrodę za osiągnięcie pewnego poziomu w grze.
Uwaga: dotykając swojego poziomu gracza lub wskaźnika PD znajdującego się w lewym górnym rogu ekranu, dowiesz się, przy których awansach otrzymasz złoto.
Czym są życia i jak je zdobywać za darmo?
Życia pozwalają ci rozwiązywać układanki. W grze występują jako serca. Zaczynasz grę z 5 życiami. Za każdym razem, gdy nie uda ci się rozwiązać układanki, tracisz jedno z nich. Sprawdzając ikonę serca, dowiesz się, ile masz żyć.
1. Życia są uzupełniane po pewnym czasie, więc wystarczy trochę poczekać na dodanie nowych. Dotknij ikony w kształcie serca na górze ekranu, aby dowiedzieć się, ile czasu pozostało do otrzymania kolejnego życia.
2. Poproś członków swojego klubu o życia. Każdy członek klubu może podarować ci 1 życie. Po upływie 6 godzin możesz poprosić o kolejne życia. Aby odebrać życia, które zostały do ciebie wysłane, dotknij przycisku skrzynki odbiorczej z ikoną koperty.
Dzięki klubowi od początku gry możesz przechowywać do 15 żyć!
3. Twoje życia zostają również uzupełnione, gdy przejdziesz na wyższy poziom.
4. Po ukończeniu etapu ścieżki gracza twoje życia również zostają automatycznie uzupełnione.
5. Kup życia, płacąc za nie złotem. Kupując życia natychmiast uzupełniasz całą ich pulę!
Kluby w Harry Potter: Zagadki i magia
Kluby to społecznościowa funkcja, która połączy cię z innymi graczami. Podczas trwania wydarzeń możesz współpracować z członkami swojego klubu, aby odblokowywać większe nagrody. Dostęp do tej funkcji uzyskasz po odblokowaniu 32 układanki.
Jak mogę utworzyć klub?
Dotknij przycisku Klub znajdującego się na dole głównego ekranu gry.
Następnie dotknij przycisku Stwórz klub, aby utworzyć swój własny klub.
Wprowadź nazwę swojego klubu i wybierz odznakę klubu oraz kraj. Możesz również określić wymagania dla graczy, chcących dołączyć do twojego klubu!
Uwaga: aby utworzyć klub, musisz wydać złoto.
W jaki sposób mogę dołączyć do klubu?
Otrzymasz listę rekomendowanych klubów, do których możesz dołączyć. Dotknij przycisku Dołącz, aby zostać członkiem klubu.
Możesz również wyszukać konkretny klub, dotykając przycisku Szukaj znajdującego się pod zakładką Szukaj.
Następnie wpisz nazwę klubu, do którego chcesz dołączyć.
Możesz modyfikować wyniki wyszukiwania, przeglądając różne regiony.
Czym są ligi?
Dzięki ligom członkowie klubu mogą współpracować, aby wygrywać niesamowite nagrody. Znajdź się w czołowej 5 na klubowej tablicy wyników, aby dostać awans do wyższego kręgu i odblokować ekskluzywne wzmocnienia i wiele więcej!
Rozwiązuj układanki i zdobywaj ligowe trofea dla swojego klubu, aby przyczynić się do osiągnięcia grupowych celów.
Dotykając zakładki oznaczonej ikoną odznaki na panelu klubu, możesz sprawdzić aktualną pozycję swojego klubu.
Aby sprawdzić wszystkie nagrody, które można zdobyć w danym kręgu, dotknij zielonej strzałki, znajdującej się w prawym górnym rogu ikony odznaki.
Jak mogę opuścić klub?
Aby opuścić klub, dotknij swojej klubowej nazwy na panelu klubu.
Następnie dotknij przycisku Opuść z ikoną strzałki.
Zatwierdź swoją decyzję o opuszczeniu klubu.
Dlaczego jestem przerzucany do LEGENTD i jak z tego wyjść ?
Czy można przekazać karty i w jaki sposób między członkami klubu?
co to znaczy nie grał według zasad?
jak pozbyć się latających tarcz z zębami ,które niszczą układ.
Pozdrawiam
Witam.
Gra jest fajna,logiczna i pozwala myśleć pozytywnie.
Jestem mężem osoby ,która gra od miesiąca w klubie Marmolada i już liderem w wielu miejscach.
Kibicuje jej ,choć wole szachy klasyczne.
Pytania
1.kto to jest dyżurny?
2.Jak odblokować magiczne zwierzęta ile gwiazdek potrzeba i ile kart by to zrobić.
3.kto może zmienić nazwe klubu i w jaki sposób
Pozdrawiam
Proszę o odpowiedź.
Ktoś poradzi może?… Mam klub i chciałbym zmienić nazwę klubu i nie ma takiej opcji
W jaki sposób mogę przestać być członkiem klubu, by stać się jego dyżurnym?
Założycielka klubu opuściła go,przestała grać ale nie wykliknęła się z niego.Jestem dyżurną i przejęłam jej rolę.Jak mogę ją i 3 dyżurnych którzy też przestali grać,usunąć z klubu?
Mamy też ten problem z wrednym graczem dyżurny który nie gra według zasad czy już znalazłaś wyjście?
A jak pozbyć się miotły Nimbusa ?