Sojusze w Guns of Glory pozwalają nam grać wspólnie / w jednej drużynie się z innymi Lordami i ruszyć do starć przeciwko Kardynałowi. Sojusz także będzie przydatny podczas obrony przeciwko innym graczom, ale i dodatkowo będąc w sojuszu dostajemy dostęp do nowych możliwości / funkcji.

Jakie są korzyści z bycia w sojuszu?

Otrzymujemy dostęp do czatu, na którym możemy wymieniać się doświadczeniem, uzyskać cenne wskazówki jak i zawierać nowe przyjaźnie. Dodatkowo możemy szybciej planować wspólne ataki jak i obronę, a dzięki możliwości wysyłania pomocy do sojuszników już nigdy nie będziemy czuli się słabi.

Możemy organizować jak i dołączać do istniejących już zbiórek i atakować z większą siłą Kapitanów Armii Kardynała jak i skutecznie zabijać Wrogów z Podziemi.

Z sojusznikami możemy handlować zasobami, wysyłać do nich i odbierać pożądane surowce.

Dzięki budynkom Sojuszu zyskujemy nowe możliwości, a między innymi w Magazynie Sojuszu można przechowywać i chronić swoje zasoby. W Szpitalu Sojuszu możemy leczyć ranne oddziały. W Centrum Strategii możemy pomagać sojusznikom, albo jeśli chcemy poważnie zaszkodzić oddziałom wroga. Kopalnie, Farmy i Tartaki Sojuszu pozwolą nam na szybsze zbieranie surowców.

Możemy pomagać i otrzymywać pomoc podczas budowy i badań, a także dostajemy dostęp do sklepu sojuszu.

Jak utworzyć sojusz?

Wybierz z dolnego menu gry Sojusz i jeśli do żadnego nie należysz to zobaczysz opcję dołączenia lub utworzenia sojuszu. Jeśli twój zamek ma poziom 1 do 5 to za stworzenie sojuszu zapłacimy 200 sztuk złota. Powyżej 5-tego poziomu zamku sojusz można tworzyć za darmo. Język sojuszu generuje się na bazie używanego języka przez założyciela, ale później może zostać zmieniony.

Jak opuścić sojusz?

Przejdź do zakładki Sojusz i idź do Zarządzania, a tam będzie guzik „Opuść” – wciśnij go po prostu. Tylko założyciel / lider może usunąć Sojusz. Lider może przekazać swoje stanowisko i w tym celu musi wybrać innego członka na to stanowisko.

Jak zmienić Rangę Sojuszu?

Zmieniać rangę może każdy członkom o dwie lub więcej mniejsze rangi.

Terytorium sojuszu

Terytorium sojuszu to teren otaczający Fortecę Sojuszu. Oferuje on członkom Sojuszu cała gamę wzmacniaczy i przywilejów. Teren może być powiększany dzięki budowie Wież Sojuszu. Jeśli Wieża jest zniszczona, każdy inny Budynek Sojuszu w tej części Terytorium również zostanie zniszczony. Jeśli Forteca jest zniszczona, wszystkie inne Budynki Sojuszu również zostaną zniszczone.

Wiedza sojuszu

Darowizny dla Wiedzy Sojuszu pomagają Sojuszowi zdobyć nowe umiejętności skutkujące korzyściami dla członków Sojuszu. Tylko członkowie R4 i wyżsi mogą korzystać z Funduszy Sojuszu do przyśpieszenia badań.

Punkty honoru sojuszu

Przekaż darowiznę dla Wiedzy Sojuszu, aby zdobyć Punkty Honoru Sojuszu. Sprawdź stan swoich Punktów Honoru w Sklepie Sojuszu i użyj ich do zakupu specjalnych przedmiotów. Punkty Honoru Sojuszu przypisane są do danego Lorda i nie mogą zostać przeniesione do innego Sojuszu.

Monety i kryształy bohaterów

Możesz wymieniać Monety Bohaterów na nagrody w Sklepie Bohaterów. Możesz także wymieniać przedmioty w swoim Inwentarzu na Monety Bohaterów. Tylko członkowie R4 i wyżsi mogą wydawać Kryształy Bohaterów, aby zaopatrzyć Sklep Bohaterów w nagrody.

Zbiórki sojuszy

Zbiórki pozwalają na zebranie o wiele potężniejszej armii dzięki złączeniu się wszystkich sił z członkami swojego sojuszu.

Aby dołączyć do zbiórki bądź ją rozpoczynać musimy zbudować Halę Wojenną. Po rozpoczęciu zbiórki sojusznicy mają określony czas na dołączenie, czyli dojście do miasta, gdzie rozpoczęto zbiórkę. Po czasie na zbieranie się sojuszników armie ruszają razem do walki.

Jak zwiększyć liczbę stanowisk podczas zbiórki?

Sojusz może zwiększać liczbę stanowisk czyli liczbę możliwych uczestników poprzez odpowiednie darowizny na Wiedzę Sojuszu.

Czym jest Krwawa Wojna?

Krwawa Wojna testuje Sojusze aż do granic ich możliwości. Zwyciężą tylko silni i odważni!

1. Gdy otworzy się Krwawa Wojna, Sojusze będą musiały wybrać preferowany termin bitwy. Twój Sojusz może wybrać tylko jeden termin.

2. Tylko zakwalifikowane Sojusze mogą przystępować do Krwawej Wojny. Tylko członkowie R4 i Liderzy Sojuszy mogą rejestrować Sojusz w wydarzeniu.

3. Po zakończeniu rejestracji, Sojusz przeciwnika zostanie dopasowany do Twojego Sojuszu. Po rozpoczęciu Krwawej Wojny obydwa Sojusze będą mogły wstąpić na Pole bitwy.

4. Jeżeli Twój Sojusz nie zostanie dopasowany do przeciwnika w wybranym terminie, po zarejestrowani się z innym wybranym terminem zostaniesz natychmiast skojarzony z Sojuszem przeciwnika.

5. Możesz zdobywać punkty dla swojego Sojuszu poprzez zajmowanie budynków i eliminowanie Bestii. Bitwę wygra Sojusz z największą liczbą punktów. W przypadku uzyskania równej liczby punktów, obie strony zostaną uznane za przegrane.

6. Więcej informacji na temat wydarzenia i jego systemów można znaleźć w zakładce Pomoc na Polu bitwy.

7. Po zakończeniu Krwawej Wojny obydwa Sojusze otrzymają odpowiednie Nagrody Sojuszu oraz Nagrody Indywidualne.

8. Wykonywanie konkretnych działań w Krwawej Wojnie zapewni Ci Punkty Indywidualne. Na ich podstawie po zakończeniu Krwawej Wojny zostaną wysłane do Ciebie Nagrody Indywidualne.

9. Oddziały, które odniosą obrażenia lub zostaną zgładzone w Krwawej Wojnie nie wpłyną na liczbę Twoich oddziałów w Królestwie.

10. Po przystąpieniu do Krwawej Wojny, Twoje oryginalne Miasto w Twoim Królestwie będzie chronione przez Tarczę Pokoju.

11. Możesz wrócić do swojego Królestwa w dowolnym momencie Krwawej Wojny, ale musisz zaczekać chwilę przed ponownym powrotem do Krwawej Wojny.

12. Strategie Sojuszu i Wzmacniacze Królestwa nie będą działać podczas Krwawej Wojny.

Czym są odważne herby?

Odważne Herby to herby o poziomie 4 o lepszym wyglądzie i wyższych statystykach.

Istnieją 3 rodzaje Odważnych Herbów: Fioletowy, Pomarańczowy, Złoty.

Fioletowe Odważne Herby można rozbudować do Pomarańczowych Rzadkich Odważnych Herbów, a te zaś można rozbudować do Złotych Epickich Odważnych Herbów.

Aby zdobyć Odważne Herby, należy aktywować Księgi przez użyciem Materiałów Herbów do wytworzenia Odważnych Herbów. Księgi należy aktywować tylko raz.