DVloper z pewnością przechodzi na coraz wyższy poziom, zapewniając swoim fanom nowe emocje z własnego uniwersum horroru z udziałem Babci i Slendriny. Tym razem DVloper przenosi swoją serię horrorów zręcznościowych na jeszcze wyższy poziom z Granny 3, gdzie zarówno dziadek jak i Slendrina dołączają do babci, aby więzić cię zamkniętym i niesamowitym, labiryntowym domu.
Jako trzecia odsłona bardzo udanej serii, Granny 3 z pewnością dorównała sukcesowi zarówno Granny, jak i Granny: Rozdział 2, gromadząc ponad milion pobrań ze Sklepu Google Play w ciągu zaledwie 6 dni od premiery. Granny 3 również zdobyła w dużej mierze pozytywne oceny użytkowników zarówno z Androida, jak i iOS trafiając na listy dziesięciu najlepszych gier mobilnych w kilku krajach.
Rodzinne trio grozy nie jest jedynym ulepszeniem, jakiego można doświadczyć w Granny 3. Babcia przeprowadziła się do znacznie większego domu, a spore podwórko stanowi teraz część terenów łowieckich. Jeśli 3 porywaczy nie wystarczy, aby dać ci wystarczającą dawkę strachu, to musisz wymknąć się na wolność, unikać ich podczas rozwiązywania każdej skomplikowanej łamigłówki w domu, a to powinno więcej niż zaspokoić twoją potrzebę na „dreszczyk emocji”.
Ponieważ przygotowaliśmy dla Ciebie kompletny opis gry Granny 3, nie trzeba dodawać, że ten artykuł sam w sobie zawiera masę spoilerów, więc jeśli nie chcesz zepsuć żadnej części gry bez wcześniejszego wypróbowania, zalecamy najpierw samodzielną rozgrywkę. Jeśli jeszcze nie wkroczyłeś w świat Granny 3, zalecamy zapoznanie się przynajmniej z podstawową mechaniką gry.
Wygląda na to, że babcia ma wyostrzone zmysły słuchu. Nawet najlżejsze skrzypienie i odgłosy doprowadzą ją do jego źródła, a jeśli cię znajdzie, może cię porządnie walnąć. Dziadek natomiast jest słabo słyszący. Jednak pomimo braku wrażliwości na dźwięk nadrabia to strzelbą i celuje na tyle dobrze, aby trafić cię, jeśli znajdziesz się w zasięgu i pozostaniesz nieruchomy.
Na domiar złego jest dziewczyna, która zaczęła to wszystko, zanim babcia dostała własną franczyzę. Każdy fan Babci powinien znać Slendrinie, a jeśli napotkasz ją wędrującą po domu Babci, ostatnią rzeczą, jaką chcesz zrobić, to spojrzeć na nią.
Nigdy nie jest za późno, aby iść na trening i poznać każdy zakamarek w ogromnym i niesamowicie przerażającym domu babci. Tryb ćwiczeń sprawi, że będziesz sam, bez obaw i zmartwień, dzięki czemu będziesz mieć pełną swobodę w zrozumieniu każdej zagadki i lepszym planowaniu ruchów w prawdziwej rozgrywce. W każdym razie tryb łatwy jest naturalnie zalecanym ustawieniem dla całkowicie początkujących, a jeśli próbowałeś i nie udało ci się uciec ze szponów babci i chciałbyś uzyskać wskazówki na każdym kroku, możesz przejść do przeczytania naszego szczegółowego poradnika.
DVloper wcisnął również randomizer, który wpływał na niektóre kluczowe przedmioty w domu babci. Losowość zapewnia jednak, że nadal możesz ukończyć grę. Biorąc wszystko pod uwagę, najlepszym zestawem, przy którym można znaleźć przedmioty, jest ten, na którym oparliśmy nasz poradnik, który zaczyna się od zabezpieczenia klucza do broni i procy. Jeśli zdarzy ci się trafić do pierwszego wskazanego w opisie obszaru i nie znalazłeś przedmiotu, najlepiej wyjść z gry i zacząć od nowa.
Wyjście z piwnicy
Wstęp do historii to krótki przerywnik przedstawiający szybkie tło tego, jak zamknąłeś się w piwnicy babci. Z samego intro widać, że podwórko ma dużą otwartą przestrzeń, a wraz z nią wiele nowych pomysłów, aby przechytrzyć babcię i dziadka. Podniesiony most zwodzony i brama, przez którą przyszedłeś, służą teraz jako ostateczna blokada na drodze do wolności, która jest twoim ostatecznym celem. Pamiętaj, że masz tylko 5 dni na ucieczkę z domu babci. Za każdym razem, gdy zostajesz znokautowany i odzyskujesz świadomość w celi w piwnicy, mija dzień, a piąty dzień jest ostatnim dniem ucieczki na wolność.
Twoja długa i pełna wyzwań podróż zaczyna się w jednej z cel w piwnicy Babci. Gdy zbliżysz się do zamkniętych drzwi celi, które zagradzają ci drogę, możesz ulec pokusie wejścia z nimi w interakcję. Nie powinieneś, ponieważ spowoduje to hałas, który przyciągnie babcię do wizyty i walnięcia Cię. Zamiast tego przykucnij i spójrz na lewą stronę podłogi tuż za celą.
Zauważysz wytrych, który jest w twoim zasięgu i powinieneś go złapać i użyć go do otwarcia zamka na drzwiach celi. Musisz odpowiednio wycelować wytrych w dziurkę od klucza i przytrzymać go, aby odblokować drzwi celi. Po odblokowaniu wejdź w interakcję z drzwiami, aby je otworzyć, a następnie skieruj się na prawą stronę korytarza i wejdź po schodach.
Kolejne zamknięte drzwi blokują ci drogę i ponownie będziesz musiał użyć swoich umiejętności otwierania zamków, aby je otworzyć. Ponieważ zarówno babcia, jak i dziadek ciągle chodzą po lokalu, musisz być bardzo ostrożny, gdy otwierasz drzwi. Przy każdym ruchu naprzód, będziesz musiał być gotowy do wycofania się, ponieważ możliwe spotkania z nimi mogą się zdarzyć prawie wszędzie w dowolnym momencie.
Jeśli chodzi o Slendrinę, pojawia się ona od czasu do czasu, a towarzyszyć jej będzie przerażający dźwięk w tle. Patrzenie na nią spowoduje, że ekran zadrży i nie będziesz chciał dowiedzieć się, co się dzieje po znacznie dłuższym wpatrywaniu się.
Zdobycie klucza do broni i procy
Po wyjściu z piwnicy masz do wyboru wiele opcji. Granny 3 została zaprojektowana w taki sposób, aby rozgrywka i postęp nie były liniowe, a wyjście z piwnicy i ucieczka z rąk babci to jedyne stałe scenariusze w każdej udanej rozgrywce. Zalecamy jednak, aby najpierw skupić się na wyrównaniu szans i sprawić, by na kolejną misją uzbroić się w procę.
Idąc w prawą stronę korytarza, za drzwiami do piwnicy, zobaczysz frontowe drzwi domu babci, a naprzeciw nich znajdują się główne schody, które prowadzą na drugie piętro. Uważaj, bo babcia i dziadek mogą się tam czaić. W przypadku bliskiego spotkania z którymkolwiek z nich, najlepszym sposobem działania jest zawsze wyprowadzenie go na zewnątrz, ponieważ jest tam duża otwarta przestrzeń i samochód, który może służyć jako swego rodzaju kryjówka / zmyłka.
Twoim następnym celem jest zabezpieczenie klucza do broni, która jest schowana w łupinie kokosa, którą możesz znaleźć w szafce na niewielkim obszarze po lewej stronie domu. Będąc w domu, przodem do frontowych drzwi możesz skierować się w prawo, aby dostać się do tego obszaru. Najlepiej jednak zamiast tego wyjść na zewnątrz, po wyjściu przez frontowe drzwi musisz skręcić w prawo i ponownie w prawo, aż zobaczysz gilotynę.
Po tej stronie dziedzińca są kolejne drzwi prowadzące do domu. Na szczęście łupina kokosa zawierająca klucz do broni, którego potrzebujesz, leży zaledwie kilka kroków po prawej stronie drzwi, gdy wejdziesz do domu. Szybko otwórz szafkę i weź kokos. Musisz położyć kokosa na gilotynie i rozbić go po wejściu w interakcję z nim. Możesz teraz podnieść klucz do broni i skupić się na zdobyciu słabej, ale bardzo potrzebnej procy.
Gdy klucz do broni w końcu jest w twoich rękach, następnym celem jest skrzynka z bronią, która znajduje się w jednym z pomieszczeń na drugim piętrze domu babci. Może to być szybkie przedsięwzięcie, ale niebezpieczne, zwłaszcza jeśli nie znasz dokładnej lokalizacji babci i dziadka. Zawsze możesz zwabić ich na otwartą przestrzeń, zanim wrócisz do domu frontowymi drzwiami, które prowadzą bezpośrednio do schodów.
Małe przedmioty na ziemi będą migotać, aby ułatwić ci ich zauważenie, a jeśli coś przykuło twoją uwagę na podwórku przed pierwszym wyjściem z domu babci, jest to kamień, który służy jako twoja amunicja do procy. Możesz zaopatrzyć się w 2 kamienie na raz i na razie wybranie jednego przed wejściem to dobry pomysł. Gdy dotrzesz na drugie piętro, pierwsze drzwi, które zobaczysz, prowadzą do pomieszczenia, w którym możesz użyć klucza do broni.
Po otwarciu drzwi i wejściu do małego pomieszczenia znajdziesz małe pudełko wiszące na ścianie po lewej stronie. Otwórz je i chwyć procę. Teraz masz zdolność ogłuszania zarówno babci, jak i dziadka, a także pomoże Ci to na późniejsze rozwiązanie innych części łamigłówki. Każdy oddany strzał powinien się liczyć, więc nie wahaj się, nawet jeśli nie jesteś pewny swojego celu. Podczas ogłuszenia możesz także zabić babcię lub dziadka drugim strzałem, a przez „zabić” rozumiemy po prostu wyłączenie ich z gry na 90 sekund.
W tym momencie powinieneś już wiedzieć, że zarówno babcia, jak i dziadek są nieśmiertelni i tak naprawdę nie można ich zabić. W 90 sekund po zabiciu ich procą lub strzelbą lub w 30 sekund w zależności od poziomu trudności, odrodzą się. W większości przypadków chcesz ich tymczasowo wyeliminować, ponieważ ich obecność w pobliżu sprawia, że wykonanie zadania jest zbyt trudne, więc planowanie, kiedy to zrobić, stanowi część ogólnej strategii.
Zdobycie strzelby
Jednym z bardziej bezpośrednich powodów, dla których musisz chwycić procę, jest to, że jest to sposób na zdobycie strzelby. Strzelba nie jest schowana w jakiejś sekretnej lokacji, która wymaga rozwiązania skomplikowanych zagadek, aby ją zdobyć. Zamiast tego jest w ciągłym ruchu, w zasięgu ręki dziadka. Jedynym sposobem na jej zdobycie jest zabranie jej z rąk dziadka, a w tym celu musisz najpierw ogłuszyć go procą.
Jeśli pamiętasz, dziadek, w przeciwieństwie do babci, jest słabo słyszący i nie będzie cię gonił, jeśli wydasz dźwięk. Będzie cię ścigał tylko wtedy, gdy cię zobaczy, więc zwabienie go gdziekolwiek jest trudniejsze niż babci. Zamiast tego możesz wywabić babcię z domu i poszukać dziadka w domu bez zbytniego martwienia się babcią. Cóż, wciąż jest Slendrina, która od czasu do czasu przeraża cię, ale szybkie odwracanie się, gdy ją widzisz, powinno być jedną z podstaw, którą powinieneś poznać od samego początku Twojej próby ucieczki.
Pamiętaj, aby przed polowaniem na dziadka wziąć kamień lub dwa z podwórka, a gdy już zwabisz babcię na zewnątrz, zacznij szybko sprawdzać dom w poszukiwaniu dziadka. Może się zdarzyć, że dziadek wyjdzie też na zewnątrz domu. Tak czy inaczej, chcesz nie mieć babci w pobliżu, gdy zajmujesz się zdobywaniem strzelby.
Dziadek nie spieszy się zbytnio z oddaniem strzału, co oznacza, że jeśli jesteś wystarczająco szybki w celowaniu i strzelaniu z procy, zawsze możesz go ogłuszyć, zanim odda strzał do ciebie. Istnieje wiele obszarów, w których możesz ukryć się za przedmiotami, jeśli dziadek do ciebie strzeli, co daje ci mnóstwo czasu na ogłuszenie go między każdym strzałem. Po ogłuszeniu dziadka będzie nadal trzymał strzelbę i musisz się do niego zbliżyć, aby ją złapać. Nie martw się w tym momencie, ponieważ jest to całkowicie bezpieczne.
Twój mały magazyn
W zależności od tego, gdzie ogłuszysz dziadka, powinieneś teraz rozważyć znalezienie swojego miejsca przechowywania, tak jak w innych grach o Babci. Podwórko to całkiem przyzwoita opcja, ponieważ zawsze możesz wyjść na zewnątrz i zdobyć odpowiednie przedmioty, kiedy ich potrzebujesz. Dzieje się tak dlatego, że oprócz kamieni do procy, wytrycha i nabojów do strzelby, będziesz mógł trzymać tylko 1 przedmiot na raz. Złapanie strzelby z rąk dziadka spowoduje odrzucenie procy, więc najlepiej jest przenieść strzelbę w bezpieczne miejsce i zrobić to samo z procą, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Odblokowanie szopy
Przydałoby się schować gotowe naboje do strzelby przed jej zdobyciem, ale niestety pociski będziesz mógł wziąć tylko wtedy, gdy jesteś uzbrojony w strzelbę. Możesz znaleźć kilka pocisków na siedzeniu pasażera samochodu na podwórku babci. Na terenie Babci jest ograniczona liczba pocisków do strzelby, więc pamiętaj, aby każdy strzał był przemyślany.
W większości przypadków to, co musisz zrobić, to oderwać się od babci i dziadka, aby mieć pewność, że możesz przejść do postępów w swoich misjach bez konieczności unikania ich podczas robienia tego. Cóż, w tym momencie wciąż jest Slendrina, ale jesteśmy blisko pozbycia się jej na dobre w kilku kolejnych krokach.
Gdy dziadek pozbędzie się zawrotów głowy, możesz łatwo zmusić go do pójścia za tobą na zewnątrz. Wezwanie Babci jest łatwiejsze, ponieważ nadmiernie przyciąga ją hałas, a otwieranie i zamykanie drzwi samochodu lub zabawa gilotyną szybko popycha ją w Twoim kierunku. Gdy babcia i dziadek będą już wystarczająco blisko siebie, strzelaj w każdego z nich i przygotuj się na szybki bieg, ponieważ będziesz miał tylko 90 sekund, aż oboje powrócą do życia.
Naszym następnym celem jest odblokowanie szopy, która zawiera drewnianą deskę, której będziemy potrzebować, a także generator, który musi być włączony, aby winda z jedzeniem działała. W trybie łatwym winda działa bez generatora, ale ponieważ nie ma żadnych przeskoków na deskę, powinniśmy dążyć do odblokowania szopy, aby ją zdobyć, zanim zrobimy cokolwiek innego.
Po zestrzeleniu dziadka i babci strzelbą udaj się na drugie piętro domu. Przed skorzystaniem ze schodów weź dodatkową amunicję do strzelby, która znajduje się na szafce po prawej stronie drzwi wejściowych. Udaj się do pomieszczenia przed fortepianem, w którym znajdują się 2 umywalki z lustrami. Zlew po lewej to miejsce, z którego możesz wyciągnąć klucz do szopy. Możemy teraz wyruszyć, ale równie dobrze możemy zrobić dodatkowy krok.
Wróć do schodów i wybierz te, które prowadzą na trzecie piętro. Po dotarciu na trzecie piętro z łatwością zauważysz pomieszczenie po prawej ze spiralnymi schodami prowadzącymi na dach. Babcia i Dziadek nie mogą wspiąć się po tych schodach, więc kiedy już na nich jesteś, tylko Slendrina może Cię skrzywdzić. Możesz zostawić klucz do szopy na dole schodów i wrócić po strzelbę do zlewu, gdzie ją zostawiłeś.
Po wyjściu na dach domu babci zobaczysz kruka na jednym z kominów. Nie wchodź z nim w interakcję i zamiast tego zestrzel go strzelbą. Możesz wyciągnąć kabel generatora z gniazda. Zamiast podróżować z generatorem po schodach, odwróć się i podejdź do drugiej krawędzi dachu, w stronę, z której widać szopę na dole. Rzuć kabel generatora, wróć po strzelbę i zrób to samo. Wróć na dół spiralnych schodów, gdzie zostawiłeś klucz, chwyć go i ponownie wróć na dach.
Udaj się do części dachu na prawo od drzwi wejściowych. Powinieneś zobaczyć złom. Może to być trochę trudne do zauważenia, ale pomiędzy górnym i dolnym dachem znajduje się niewielka platforma, na którą możesz zeskoczyć. Babcia i dziadek powinni już się odrodzić, więc uważaj, bo mogą czaić się tuż pod tobą. W zależności od scenariusza może być konieczne podniesienie upuszczonej strzelby i złapanie kilku pocisków z blatu obok miejsca, w którym wcześniej dostałeś kokos.
Pożegnanie ze Slendriną
Jeśli babci i dziadka nadal nie ma w pobliżu to kiedy dotrzesz na podwórko, możesz szybko otworzyć drzwi szopy. W każdym razie chwyć strzelbę. Podnieś kabel generatora i podłącz go do generatora. Włączenie spowoduje hałas, więc zrób to, jeśli jesteś gotowy, aby po raz drugi powalić zarówno babcię, jak i dziadka.
Wewnątrz szopy znajduje się deska, której będziesz potrzebować i chociaż możesz ją zachować na kolejny krok, najlepiej ją teraz podnieść. Będziesz także potrzebował procy i 2 kamieni do dodatkowego zadania, więc wróć do miejsca, w którym wcześniej ją upuściłeś po ogłuszeniu dziadka. Chciałbyś wziąć zarówno deskę, jak i procę i upuścić je przed windą z jedzeniem. Aby się tam dostać, udaj się w lewo po wejściu w stronę domu, gdzie wcześniej zdobyłeś łupinę kokosa. Jeśli generator już działa, możesz nacisnąć czerwony przycisk na górze windy, aby przywołać platformę.
Oczywiście nie zapominajmy o najważniejszym do przyniesienia, czyli misiu, który pomoże nam w końcu pozbyć się przerażającej Slendriny. W tej konfiguracji pluszowy miś powinien znajdować się na siedzeniu kierowcy w samochodzie przed domem babci. Musisz być po stronie pasażera, aby móc go złapać. Zasadniczo będziesz chciał zabrać ze sobą deskę, procę i pluszowego misia do windy.
Teraz jest to trochę skomplikowana część, biorąc pod uwagę nieprzewidywalność babci i dziadka. W dowolnym momencie pomiędzy powyższymi czynnościami mogą się oni pojawić i ponownie ważne jest, aby wyeliminować ich w krótkim czasie, aby obydwoje zostawili Cię w spokoju na następne 90 sekund. W każdym razie babcia i dziadek powinni zostać ogłuszeni przed jazdą windą.
Uzbrojony w pluszowego misia oraz procę i deskę w windzie, przejedź nią aż na trzecie piętro. Zauważ, że musisz kucnąć, aby wejść i wyjść z windy. Gdy będziesz gotowy do drogi, naciśnij czerwony przycisk i szybko wejdź na platformę.
Będziesz wiedział, że jesteś we właściwym miejscu, gdy zobaczysz wózek inwalidzki tuż przed sobą. Po wyjściu z windy odwróć się i wejdź do pokoju przed tobą. Po prawej stronie po wejściu zobaczysz łóżeczko i jeśli wrzucisz do niego misia, Slendrina pojawi się po raz ostatni. Po zniknięciu Slendriny upuści klucz do kłódki. Zanim zaczniemy przechodzić do miejsca, w którym go użyjemy, nadszedł czas, aby przejść do innych zadań z listy.
Chwyć deskę z windy. Na razie możesz zostawić tam klucz do kłódki. Naciśnij czerwony przycisk, aby zrzucić windę na parter, aby później nie trzeba było na nią czekać. Poza pokojem Slendriny możesz zeskoczyć przez dziurę w podłodze prosto do stołu jadalnego.
Wyjdź z jadalni przez drzwi po lewej, skieruj się w lewo, a na koniec wyjdź drzwiami po prawej, aby wrócić do klatki schodowej. Idź tam, gdzie znajdują się spiralne schody i przejdź obok nich, w kierunku kolejnego wąskiego korytarza, gdzie po lewej stronie znajduje się kolejny ogromny otwór w podłodze.
Zbliżając się do dziury, będziesz mógł umieścić deskę i sprawić, by służyła jako wąski chodnik przez korytarz. Po drugiej stronie wyjdź z holu i wejdź do pokoju. Znajdziesz koło potrzebne do sterowania mostem zwodzonym. Przejdź z powrotem do jadalni, wyjdź i udaj się aż do mostu zwodzonego. Po włożeniu koła do słupa przed mostem zwodzonym, naciśnij je ponownie, aby zrzucić most. Jesteś teraz o kolejny krok bliżej do cieszenia się wolnością!
Wazony i ostateczna rozgrywka
Po opuszczeniu mostu zwodzonego warto ponownie przygotować się do szamotania się z Babcią i Dziadkiem. Podnieś strzelbę, która powinna znajdować się w pobliżu samochodu, z którego podniosłeś misia. Na narożnym stole w pobliżu schodów na drugim piętrze znajduje się nabój do strzelby, a drugi w ogromnej szafce tuż za windą. Ta taktyka działa i powinieneś ponownie ogłuszyć staruszków i być gotowym na kolejny zestaw mini-questów. Najlepiej zastrzelić ich na podwórku i tam też zostawić strzelbę, najlepiej w pobliżu drzwi wejściowych do domu.
Chwyć klucz do kłódki i zejdź do piwnicy. Za twoją dawną kwaterą są kolejne drewniane drzwi. Wewnątrz małego pokoju znajduje się mechanizm zamykany na kłódkę na podłodze. Użyj klucza, aby go odblokować i pobiegnij z powrotem do windy z procą w ręku.
Znowu przy wózku spójrz w górę, a znajdziesz pierwszą potrzebną nam wazę. Musisz ją zestrzelić z procy.
Zeskocz ponownie do jadalni, wejdź po klatce schodowej i na trzecim piętrze spójrz za siebie i wyżej, by znaleźć drugą wazę. Zestrzel ją. Ponieważ w tym momencie możemy nie mieć wystarczająco dużo czasu, aby ukończyć pozostałe zadania, najlepiej ponownie wrócić do naszej niezawodnej strzelby.
Gdy strzelba będzie w ręku, udaj się na trzecie piętro i weź dwa naboje do strzelby z pomieszczenia tuż przed schodami. W zależności od tego, jak wszystko poszło, być może będziesz musiał trochę poczekać, aż ulubiona starsza para pojawi się ponownie. Ta sama strategia działa cały czas, więc zwabienie ich na podwórko i zabicie ich powinno być w tym momencie bułką z masłem.
Po tym, jak babcia i dziadek zostaną ogłuszeni, pobiegnij do jadalni i podnieś pierwszy wazon. Zjedź z nim do kuchni obok windy i napełnij go wodą z beczki. Uważaj, bo wszystko, co przypadkowo wrzucisz do niej do środka, zniknie na zawsze bez śladu, co oznacza, że jeśli wrzucisz wazon do środka, nie ma szans na dobre zakończenie przygody.
Gdy wazon zostanie napełniony wodą, nie wolno go upuścić. Spowoduje to opróżnienie go i będziesz musiał go ponownie napełnić. Z wazą pełną wody skieruj się w stronę piwnicy, w której użyłeś klucza do kłódki. Umieść wazon na lewym postumencie i zauważ, że cokół sam się obniża. Udaj się do miejsca, w którym ostatnio upuściłeś drugą wazę, napełnij ją wodą i umieść na drugim piedestale. Mechanizm na podłodze odblokuje się i odsłoni klucz do sejfu, który możesz podnieść.
Zabierz klucz do sejfu do pokoju z 2 umywalkami, w którym odebraliśmy klucz do szopy. Słupek zwrócony w stronę zlewów ma w sobie skarbiec, a w środku leży ostatni element układanki. Chwyć bezpiecznik i przygotuj się do ostatniego zadania. Jeśli w tym momencie nie masz czasu, możesz rozważyć wykonanie następnego kroku nieco wcześniej i uciąć babci i dziadkowi przed terminem drzemkę, zanim zaczniesz otwierać ten skarbiec. W Granny 3 jest wiele miejsca na elastyczność, a ta część jest najbardziej krytyczna, ponieważ jesteś tak blisko końca i nie powinieneś być w stanie pozwolić sobie na pomyłki.
W zależności od tego, jak szybko dokonałeś ostatniego wyczynu, możemy albo przystąpić do używania lontu, albo przygotować się do kolejnego wolnego tańca z Babcią i Dziadkiem. Jeśli masz ochotę na to drugie, możesz zrzucić bezpiecznik u podstawy schodów, podnieść strzelbę i ponownie udać się do jadalni, aby zdobyć kolejną parę pocisków do strzelby.
Po zabiciu upiornej pary po raz ostatni, miejmy nadzieję, chwyć lont i udaj się na trzecie piętro, do tych ratujących życie spiralnych schodów, które są dziwnie trudne do pokonania. Tym razem nie musisz się na nie wspinać, gdyż maszyna potrzebująca bezpiecznika znajduje się tuż obok. Włóż bezpiecznik i naciśnij zasilanie. Jeśli zielone światło świeci to możesz odetchnąć z ulgą, powinna być otwarta brama.
Wyjdź na zewnątrz domu, w pobliże bramy. Musisz wejść z nią w interakcję ostatni raz i wyjść, aby zakończyć grę.
Dodatkowe wskazówki
Istnieje wiele innych przydatnych informacji i taktyk, których nie użyliśmy w tym przewodniku. Na początek na dachu znajduje się ogromna dziura, która prowadzi do pokoju Slendriny. Oznacza to, że możesz nawet zeskoczyć stamtąd z jej pluszowym misiem i wyciągnąć ją za włosy, zanim przejdziesz do innych zadań, przez które przeszliśmy wcześniej.
Kolejną fajną sztuczką jest dziennik i mecze, których nie używaliśmy w tym przewodniku. W pokoju obok jadalni znajduje się kominek i tam możesz wrzucić kłodę. Następnie możesz podpalić ją zapałkami, podpalić kruka na kominie i złapać kabel generatora bez konieczności marnowania na niego naboju do strzelby.
Jeśli przejście Granny 3 w trybie łatwym lub normalnym nie wystarczy, możesz sprawdzić swoje umiejętności i odwagę na trudniejszych poziomach trudności. To kończy nasz kompletny poradnik do gry Granny 3 i mamy nadzieję, że okazał się przydatny! Nie zapomnij podzielić się swoimi komentarzami i doświadczeniami poniżej!