Strażnicy w grze God Kings to najpotężniejsze stworzenia w całej rozgrywce. Możemy je przywoływać, dzięki czemu zdobywamy cenne błogosławieństwo dla miasta i dla naszych jednostek.

Jak wezwać nowego Strażnika w God Kings?

Najpierw, aby go wezwać musimy zebrać Materiał danego Strażnika. Po jego wezwaniu będzie nam służył do końca gry, chyba że w trakcie walki przeciwnik go schwyta. Im więcej danego materiału jest potrzebne do przywołania Strażnika tym bardziej wyjątkową bestię możemy zdobyć.

Jak zdobyć materiał?

Materiał potrzebny do przywoływania Strażników zdobędziemy atakując bestie na mapie świata lub atakując lochy. Materiał dla niektórych z nich zdobędziemy jedynie w lochach, zwłaszcza dla tych potężniejszych bestii.

Ewolucja Strażników

Każdy Strażnik będący w naszym posiadaniu może ewoluować, dzięki czemu zdobywa on nowe umiejętności. Dzięki ewolucji bestia staje się potężniejsza i o wiele bardziej przydatna w trakcie walki. Co więcej, Strażnik jeśli ewoluuje na wyższe poziomy zyskuje nowe zdolności i wtedy można go użyć do wielu różnych akcji w grze.

Rozwijać Strażnika można maksymalnie to 50-tego poziomu, wtedy zyskuje on pełnie swoich sił i jest diabelsko niebezpieczny dla naszych przeciwników. W dalszej części poradnika dowiesz się znacznie więcej o każdym z dostępnych Strażników w God Kings.

Łapanie i składanie w ofierze

Jeśli zarówno ty jak i twój przeciwnik macie pałac na 10-tym poziomie to możecie przechwycić swoich Strażników. Musisz mieć w swoim mieści także Klatkę. Gdy pochwycisz Strażnika musisz go trzymać przez określony czas, aby umożliwić jego właścicielowi próbę odbicia swojej bestii. Po tym czasie jeśli zostanie z Tobą można go złożyć w ofierze i dostać dzięki temu bonus dla miasta. Złożony w ofierze Strażnik może być ożywiony przez byłego właściciela albo czasami samoczynnie powraca do niego ale w dużo słabszej wersji.

Lista strażników

Moloch

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Obrona fortyfikacji
+2 +200
Szybkość plądrowania
+10% +100%
Obrona fortyfikacji
+9% +90%

 

Jako Strażnik Miasta
Koszt szkolenia -15% -30% -45%
Limit wsparcia +25% +50% +75%

Baba

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Szybkość plądrowania
+15% +150%
Szkody oblężnicze na jednostkę
+1,1 +10,5
Szkody oblężnicze
+5% +50%

 

Jako Strażnik Miasta
Ochrona przed pojmaniem +30% +60% +90%
Chroniona żywność i cegły +50% +100% +150%
Chronione złoto +50% +100% +150%

Entmoor

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Obrona jednostek na jednostkę
+0.5 +50
Limit łupu z plądrowania
+10% +100%
Obrona jednostek
+7,5% +75%
Jako Strażnik Miasta
Szybkość leczenia +50% +100% +150%
Pojemność szpitala +25% +50% +75%

Aker

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Obrażenia od ziemi na jednostkę
+0,8 +7,5
Szybkość marszu
+23% +225%
Ochrona przed ogniem
+7,5% +75%
Jako Strażnik Miasta
Produkcja cegieł +100% +200% +300%
Pojemność magazynu cegieł +100% +200% +300%

Sobek

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Obrażenia jednostek na jednostkę
+0,8% +7,5%
Szybkość marszu
+23% +225%
Obrażenia jednostek
+5% +50%
Jako Strażnik Miasta
Produkcja wigoru +50% +100% +150%

Phoenix

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Szybkość marszu
+28% +281%
Obrona jednostek
+0,9 +9,4
Proporcja hospitalizacji
+4% +40%
Obrona jednostek
+9,4% +93,8%
Jako Strażnik Miasta
Koszt Boskich Mocy -500 -1000 -1500 -2000
Koszt Boskich Mocy -10% -20% -30% -40%
Koszt leczenia -10% -20% -30% -40%

Jerjes

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Limit plądrowania na jednostkę
+2,5 +25
Szkody oblężnicze na jednostkę
+0,9 +8,8
Obrona jednostek
+6,3% +62,5%
Szkody oblężnicze
+7,5 +75%
Jako Strażnik Miasta
Produkcja złota +100% +200% +300% +400%
Pojemność skarbca złota +100% +200% +300% +400%

Mnevis

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Limit łupu z plądrowania
+15% +150%
Obrażenia od ziemi na jednostkę
+0,6 +6,3
Ochrona przed ogniem
+9,4% +93,8%
Obrażenia od ziemi
+6,3% +62,5%
Jako Strażnik Miasta
Produkcja żywności +100% +200% +300% +400%
Pojemność magazynu żywności +100% +200% +300% +400%

Scoll

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Szybkość plądrowania
+12,5 +125%
Obrażenia od lodu na jednostkę
+0,5 +5
Ochrona przed ziemią
+7,5% +75%
Obrażenia od lodu
+6,3% +62,5%
Jako Strażnik Miasta
Szybkość badań +50% +100% +150% +200%

Droconos

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Szybkość marszu
+20% +200%
Obrażenia od ognia na jednostkę
+0,6 +6,3
Ochrona przed lodem
+7,5% +75%
Obrażenia od ognia
+6,3% +62,5%
Jako Strażnik Miasta
Darmowe ukończenie +50% +100% +150% +200%

Seshat

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Obrażenia od ognia na jednostkę
+0,8 +7,5
Obrona jednostek na jednostkę
+0,8 +7,5
Ochrona przed lodem
+9% +90%
Obrażenia od ognia
+7,5% +75%
Obrażenia jednostek wroga
-3,75% -37,5%
Jako Strażnik Miasta
Koszt budowy -20000 -40000 -60000 -80000 -100000
Koszt budowy -10% -20% -30% -40% -50%
Szybkość budowy fortyfikacji +50% +100% +150% +200% +250%

Maahes

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Zniszczeni nieumarli wroga
+6% +60%
Szybkość marszu
+24% +240%
Obrona nieumarłych wroga
-7,5% -75%
Obrażenia nieumarłych wroga
-7,5% -75%
Obrona wroga
-3,8% -37,5%
Jako Strażnik Miasta
Szybkość szkolenia +40% +80% +120% +160% +200%

Sutekh

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Obrażenia od fortyfikacji na jedn.
+3 +30
Szkody oblężnicze wroga
-3,8% -37,5%
Obrażenia od fortyfikacji
+13,5% +135%
Obrona wroga
-3,8% -37,5%
Hospitalizowane jednostki wroga
-6% -60%
Jako Strażnik Miasta
Zmniejszenie kosztów utrzymania -10% -20% -30% -40% -50%
Szansa pojmania +20% +40% +60% +80% +100%
Licznik ofiary -48 mins -96 mins -144 mins -192 mins -240 mins

Apophis

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Nekromancja
+10% +100%
Obrażenia od żywiołów wroga
-3,8% -37,5%
Ulepszenie nieumarłych
+10% +100%
Limit plądr. na jedn. nieumarłych
+3 +30
Hospitalizowane jednostki wroga
-9% -90%
Jako Strażnik Miasta
Produkcja Energii +40% +80% +120% +160% +200%
Czas Trwania Tarczy Energii +20% +40% +60% +80% +100%

Sekhmet

Umiejętności a ewolucja Poziom 1 Poziom 50
Obrażenia jednostek na jednostkę
+0,8 +7,5
Ochrona przed pojmaniem
+9% +90%
Obrażenia jednostek
+7,5 +75%
Hospitalizowane jednostki wroga
-6% -60%
Szansa pojmania Strażnika
+9% +90%
Jako Strażnik Miasta
Zmniejszenie kosztów utrzymania -15% -30% -45% -60% -75%