Wydawca gier społecznościowych, studio Gamegos, od pewnego czasu prezentuje nam na Facebooku jedną ze swoich produkcji z kategorii „moda, uroda i styl”, czyli grę Fashland. Tym samym jest to trzecia z gier tego wydawcy tuż po Cafeland czy Marketland na naszym portalu. Fashland pozwala nam stworzyć własny dom mody, uczestniczyć w konkursach piękności jak i poznawać wielu interesujących przyjaciół.
Wchodząc do gry okazuje się, że stajemy się właścicielami małego butiku z modną odzieżą i różnymi akcesoriami, idealna gra dla pań, które kochają tego rodzaju klimaty. Sprzedawać w swoim sklepiku możemy ponad 1000 różnych artykułów stworzonych w 20 stylach, które oczywiście można razem łączyć, czyli do ubrań dobrać odpowiednie akcesoria, a dodatkowo całość dopasować do swojego awatara. Każdy przedmiot wymaga pewnego czasu zanim trafi na nasze półki, ale możemy przyśpieszyć ów proces za pomocą waluty premium (ewentualnie dzięki prawdziwej kasie).
Gracze w Fashland mają także masę zadań do ukończenia wiele zadań, które głównie polegają na sprzedaży ubrań i innych przedmiotów w sklepie, a swoje dochody możemy przeznaczyć na lepsze wyposażenie, większe półki jak i co tylko nam się podoba.
Jednak prócz prowadzenia wspomnianego butiku gra ma także drugie dno, możemy rozpocząć tutaj swoją karierę w świecie mody, uczestniczyć w różnych wydarzaniach, w sesjach zdjęciowych i kampaniach reklamowych. Każda taka akcja nagradza nas serduszkami „heartbeats” jak i doświadczeniem. Serca potrzebne nam będą do głosowania na styl i wygląd postaci od innych graczy. W tym przypadku losowo wybiera się dwóch graczy i my musimy zdecydować o tym na kogo z nich oddamy swój głos, a to wpłynie na popularność wybranej osoby w całym świecie gry. Wydaje się, że mamy pełną dowolność tego na kogo oddamy głos, ale jeśli trafimy na postać z większą popularnością to gra nagrodzi nas kluczami, a one z kolei potrzebne są do odblokowania kolejnej serii ubrań i przedmiotów w sklepie gry.
Fashland to naprawdę wciągająca gra, ale aby w nią zagrać trzeba naprawdę lubić ten gatunek, przewiduje, że 90% populacji gry to kobiety, sam jako facet nie odnalazłem w niej niczego ciekawego. Zagramy w nią, jak wspomniałem wcześniej, za darmo na Facebooku, a z tego co pokazuje nam AppData to popularność owej gry wciąż rośnie, brawa dla twórców.