EIN: Epicus Incognitus ujrzeli艣my pierwszy raz na pokazach G*Star 2011. Jednak w zesz艂ym tygodniu mogli艣my j膮 zobaczy膰 na nowo, na targach gier ChinaJoy 2013, ale ukryta by艂a w strefie B2B, czyli tylko dla biznesu. Co to oznacza? Zapewne to, 偶e twórcy gry poszukuj膮 wydawcy na rynek chi艅ski, bo korea艅skiego ju偶 znamy i b臋dzie nim Neowiz. Twórcami EIN s膮 ludzie ze studia Inuca Interactive, a sama produkcja powsta艂a na bazie silnika Unreal 3 i b臋dzie next-gen'ow膮 gr膮 akcji opart膮 o zabaw臋 zespo艂ow膮.Czemu zespo艂ow膮? Jak zapewniaj膮 twórcy bez dobrej ekipy nie mamy co wybiera膰 si臋 do walki z bossami, pojedynczy gracz nie zdzia艂a w takim starciu kompletnie nic.

Fabu艂a gry przedstawia nam równie偶 konflikt pomi臋dzy dwiema frakcjami, w którym przeplata si臋 magia z now膮 technologi膮.