Grałem w wiele podobnych gier, ale Easy Game całkowicie mnie pochłonęła, więc postanowiłem stworzyć dla Was ten poradnik, w którym znajdziecie rozwiązania do wszystkich poziomów. Z racji tego, że kolejność zagadek dla każdego gracza nie jest identyczna, nie oznaczam że dana zagadka jest na poziomie X czy Y. Zebrałem tu wszystko co udało mi się wyciągnąć.

Możecie dowolne pytanie wyszukać w tabeli za pomocą funkcji „Szukaj”.

Gra pozornie wydaje się prosta, ale odpowiedzi nie zawsze są logiczne, dlatego też jeśli utkniecie na danym poziomie to spróbujcie poszukać tutaj odpowiedzi.

ZagadkaOdpowiedź na zagadkę
Która z planet jest największa?Największą i najcięższą planetą w Układzie Słonecznym jest Jowisz.
Pomóż Jankowi!Problem w tym, że barbarzyńca jest ogromny.
Musisz zmienić rozmiar barbarzyńcy.
Wyhoduj kwiat.Kwiat potrzebuje więcej światła słonecznego.
Odsuń chmury na bok.
Wynieść fortepian.Powiększ otwór w podłodze i odetnij linę.
Co jest lżejsze?Balony utrudniają ocenę masy arbuza.
Przebij balony poprzez ich dotknięcie i wybierz jabłko.
Zgadnij, kim jest ta osoba na podstawie jej rzeczy.Włącz kalkulator.
8055 wygląda jak BOSS, czyli szef.
Zapal wszystkie żarówki.Im większa żarówka, tym większy przełącznik.
Musisz sprawić, by drugi przełącznik był nieco większy, a trzeci jeszcze większy.
Wybierz sześć bananów.Dotknij jabłka.
Zmień nazwę jabłka na banan.
Podnieś ciężar.Dotknij ciężar.
Zmniejsz jego masę do 1 kg.
Znajdź przedmioty.Łatwe, prawda?
Znajdź wyjście przy pierwszej próbie.Szkic pomoże ci znaleźć właściwe drzwi.
Przynieś świecę pod drzwi, by sprawdzić, czy jest przeciąg.
Kto pierwszy otworzy sejf?Ktoś jest w sejfie!
Potrząśnij swoim urządzeniem.
Przepraw się przez rzekę.Gdzieś powinien być most.
Przewijaj rzekę, aż znajdziesz most.
Pokonaj Dave’a w kości.Kropki można przenieść z dwukropka w wierszu „TY:”.
Przenieś kropki z dwukropka na kostkę.
Wypuść ptaka.Potrząśnij urządzeniem, aby obudzić ptaka.
Otwórz klatkę kluczem, a następnie potrząśnij urządzeniem.
Wyjmij trzy niewłaściwe karty z talii.Potrzebne są: – smutny joker – król pik – 10 kier
Zrób trójkąt.Ukryj połowę rombu poza ekranem.
W której ręce jest moneta?Możesz wybrać obie ręce.
Co to za kształt?To trójkąt w 3D.
Orzeł czy reszka?Połącz przyciski Orzeł i Reszka w jeden.
Odmierz dokładnie 3 litry wody.Napełnij 9-litrowe wiadro wodą z rzeki (wiadro: 9 litrów, słój: 0 litrów).
Napełnij słój wodą z wiadra (wiadro: 4 litry, słój: 5 litrów).
Opróżnij słój i napełnij go 4 litrami wody z wiadra (wiadro: 0 litrów, słój: 4 litry).
Napełnij 9-litrowe wiadro wodą z rzeki i wlej trochę tej wody do słoja, aby go napełnić (wiadro: 8 litrów, słoik: 5 litrów).
Opróżnij słój i napełnij go wodą z wiadra (wiadro: 3 litry, słój: 5 litrów).
Dotrzyj do wyjścia.Doprowadź ślimaka do wyjścia. Możesz wyjść poza labirynt.
Odgadnij kartę.Magika można przenosić.
Przeciągnij magika poza ekran, a zobaczysz go od tyłu.
Wyrzuć 12 na wszystkich kostkach.Potrząśnij każdą kostką, aby nią rzucić.
Rzucaj kostkami, aż na każdej z nich pojawi się 6.
Znajdź trzy niepasujące karty.Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Wyrzuć 15 oczek na wszystkich kostkach.Przeciągnij ekran, aby znaleźć jeszcze jedną kostkę. Dotknij kostki, aby nią rzucić.
Znajdź dziwną kostkę.Szukaj kostki z siedmioma oczkami.
Popraw równanie.12+3+45=54+3+2+1
Jak brzmi odpowiedź?Zwróć uwagę na liczbę bananów w każdej kiści.
47
Ile jest arbuzów?5
Ochłoń!Spróbuj znaleźć kształty podobne do gałki lodów i rożka.
Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Zrób coś jadalnego.Rozłóż rakietę na kawałki i zrób z nich rybę.
Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Pomóż starszej pani dokończyć szalik.Użyj cyfr i liter, aby wskazać pozycje ciemnych kratek.
4B5A5C6B
Która szklanka zawiera najwięcej wody?Wyjmij przedmioty ze szklanek.
Szklanka B
Zrób szalik na czas.Zobacz, przy jakich liczbach pokazuje się strzałka: nieparzyste — B; parzyste — A i C.
Uruchom klepsydrę.Obróć urządzenie do góry nogami.
Trzymaj klepsydrę, aby nie spadła.
Podnieś monetę.Ten ślimak może pełzać po ciągach tekstowych.
Obróć urządzenie do góry nogami.
Zamknij obraz.Spróbuj utworzyć przycisk zamykający i umieścić go w prawym górnym rogu obrazu.
Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Znajdź rybę.Obróć urządzenie do góry nogami.
Złap rybę.
Obudź wulkan.Potrząśnij swoim urządzeniem.
Zatkaj palcem ujście wulkanu.
Która góra była najwyższa na świecie przed odkryciem Mount Everest?Mount Everest zawsze była najwyższą górą.
Która skrzynia zawiera złoto ?Słowa można przenosić.
Umieść słowo pod dowolną skrzynią i dotknij tej skrzyni.
21:15Aby móc zmienić godzinę, przytrzymaj wahadło.
Utwórz największą liczbę, przenosząc dwie zapałki.Użyj zapałek z cyfr dziewięć i sześć.
5451
Obudź słonia.Przytrzymuj palec na trąbie słonia, aż się obudzi.
Ile przyszło listów?Nie masz żadnej nowej poczty. Gdy w skrzynce pocztowej jest nowa poczta, chorągiewka na skrzynce jest zwykle podniesiona.
Podnieś chorągiewkę i policz listy.
Prawidłowa odpowiedź: 8
Umieść arbuz na każdym stolePoszukaj następnego arbuza na ekranie.
Umieść słowo „arbuz” z pytania na pustym stole.
Przebij balony!Przeciągnij balony do słowa „Przebij”.
Ulecz żabę.Żaby są zwykle zielone.
Aby uzyskać kolor zielony, przeciągnij jednocześnie niebieską i żółtą pigułkę.
Która jest teraz godzina?Sprawdź aktualną godzinę na urządzeniu i wprowadź ją.
Wybierz największego bałwana.Przeciągaj bałwany jeden na drugiego, aż zbudujesz największego.
Jak dotrzeć do obu domów na czas?Będziesz potrzebować dwóch samochodów.
Dotknij symbolu + na samochodzie, aby go zduplikować.
Ile królików jest w kapeluszu?Liczba królików jest nieskończona.
Obróć urządzenie na bok, aby uzyskać symbol nieskończoności. To jest prawidłowa odpowiedź.
Którą godzinę wskazuje zegar 5?Każdy zegar spóźnia się w stosunku do poprzedniego według pewnego wzorca.
Prawidłowa odpowiedź: 5:35
Jakie cyfry widzisz?Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Prawidłowa odpowiedź: 0123456789
Umieść wszystkie kształty w obszarze nad nimi.Przeciągnij kwadrat do przycisku pomijania w prawym dolnym rogu.
Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Wybierz segmenty, zaczynając od najmniejszej wartości, a kończąc na największej.-53; -26; -2; 0; 0,3; 2 kropki dzielone przez 2 kropki; 2 kropki; V; 6 kropek; 7 kropek; 8; 9,8; X; 3 * 12; 86.
Przywróć zasilanie.Dotknij odcinka obwodu, aby go obrócić. Zmień obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami.
Wykonaj zadania barbarzyńcy.Nie zwracaj uwagi na kolor, w którym zapisane są warunki. Wykonuj polecenia.
Potrzebujesz tej rzadkiej monety.Spraw, aby barbarzyńca przewrócił wiadro z jabłkami.
Niech orzeł ukradnie kapelusz kupca i założy wiadro na głowę mężczyzny.
W pokoju paliło się dziesięć świec. Niektóre z nich zostały zgaszone. Ile pozostało świec?Pozostały świeczki, które zostały zgaszone.
Artysta zapomniał farb. Pomóż mu!Znajdź słońce za chmurami.
Spraw, by chmura wytworzyła deszcz, a zobaczysz coś jeszcze.
Tęcza jest lepsza niż farba. Przeciągnij na nią paletę, aby użyć kolorów tęczy.
Jakiej liczby brakuje?Spróbuj spojrzeć na liczby w inny sposób.
Obróć urządzenie do góry nogami i jeszcze raz przeczytaj liczby.
Prawidłowa odpowiedź: 87
Zaznacz wszystkie sześciany.Jest jeszcze jeden sześcian, która jest ukryty.
Zaznacz wszystkie sześciany, które widzisz, a następnie obróć urządzenie do góry nogami, a zobaczysz jeszcze jeden sześcian.
Jakiej liczby brakuje?Zaczynając od pierwszej liczby, odejmij od niej jej pierwsze dwie cyfry: 176 – 17 = 159
176 -17 = 159159 – 15 = 144144 – 14 = 130130 – 13 = 117117 – 11 = ??
Prawidłowa odpowiedź: 106
Jakiej liczby brakuje?Spójrz na te liczby jak na figury geometryczne.
Policz koła w każdym ciągu liczb.
Prawidłowa odpowiedź: 8888
Na jaką maksymalną liczbę części można podzielić księżyc dwoma cięciami?Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Jaki kąt powstanie?Odpowiedź: 30. Wartość kąta nie zmienia się, gdy kąt zostanie powiększony optycznie.
Policz trójkąty.Jest 15 trójkątów.
Znajdź ciąg liczb.Każdy z ciągów liczb jest trójkątem.
Prawidłowa odpowiedź: 2,3,6,10,9,8
Wyhoduj drzewo.Wpisz słowo „Słońce” w dowolnej wolnej komórce.
Wpisz słowo „Woda” w dowolnej wolnej komórce.
Wpisz słowo „Nawóz” w dowolnej wolnej komórce.
Zbuduj wieżę z tych kształtów.Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Znajdź fałszywą monetę.Fałszywa moneta waży mniej.
Usuwaj po jednej monecie z szal wagi, aż się zrównają.
Która skorupka jajka pasuje do części widniejącej poniżej?Wyszukaj skorupkę jajka 1.
Przeciągnij ekran w prawo, a zobaczysz brakującą skorupkę jajka.
Odlicz 15 sekund.Duża klepsydra odlicza 7 sekund. Mała odlicza 4 sekundy.
Uruchom dużą klepsydrę dwa razy z rzędu. Gdy licznik czasu wskaże 00:11 sekund, uruchom małą klepsydrę.
Co widzisz?Na tym obrazie jest ukryte zwierzę.
Prawidłowa odpowiedź: słoń
Zatrzymaj, gdy zostanie wyświetlony niezbędny ciąg liczb.Zaczekaj, aż wskaźnik pokaże ciąg liczb z tabletu.
Czy potrafisz złamać szyfr?Skorzystaj z podpowiedzi podanych przez sejf.
Szyfr do sejfu: 3Х9, gdzie Х jest nieznaną liczbą.
Skąd patrzy kamera?Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Ile cyfr widzisz?Ciemne cyfry w kratkach układają się w pewne symbole.
Prawidłowa odpowiedź: 66
Znajdź cyfrę 9.W tabelce nie ma cyfry 9.
Dotknij cyfry 9 w tekście zadania.
Włącz światło.Splątane przewody prowadzą do centralnego przełącznika.
Połóż palec na przewodzie, przytrzymaj go i włącz światło drugim palcem!
Dotykaj na przemian owoców (z wyjątkiem arbuza) i figur geometrycznych.Sprawdźmy, co jest czym.
Kier i trefl nie są figurami geometrycznymi.
W kiści bananów są 3 owoce.
Ile liści ma to drzewo?Jesienią liście zwykle spadają z drzew, ale to drzewo wciąż je ma.
Potrząśnij telefonem, a liście opadną.
Których trzech liczb suma wynosi 17?Spróbuj wybrać kilka razy tę samą liczbę.
Czy potrafisz rozwiązać ten prosty problem?Jest to jeden niepoprawnie podzielony problem.
Prawidłowa odpowiedź: 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 11 + 1 + 1 + 1 + 11 + 1 + 1 + 11 + 1 = 44
Umieść liczby w okręgach, aby suma liczb w każdej linii wynosiła 8.Pojawi się obraz z odpowiedzią.
Znajdź coś, czego nie można kupić.Zdaje się, że coś jest w jajku.
Połóż palec na jajku, a wykluje się pisklę.
Uważaj! W pobliżu jest orzeł!Musisz znaleźć schronienie i kryjówkę.
Połóż palec na pisklęciu i zakrywaj je przez pewien czas.
Pozbądź się kłopotliwych pcheł.Odciągnij je jakoś, aby się nie mnożyły.
Połóż palec na ekranie jako przynętę, a drugim palcem pozbądź się pcheł!
Pomóż mróweczce wrócić do domu.Nie ma nikogo, kto mógłby pomóc mrówce, inaczej byłaby już w domu.
Przytrzymaj kamień palcem, a drugim palcem przeciągnij mrówkę nad kamieniem.
Pomóż wygrać ślimakowi!Karetka dokądś się śpieszy.
Przeciągnij ekran w lewo, aby znaleźć pacjenta i przenieść go do karetki.
Złów rybę.Cisza…
Gdy zobaczysz branie, pociągnij za spławik.
Zniszcz fortecę trzema strzałami.Trzy strzały oczywiście nie wystarczą, być może kule armatnie są zbyt małe…
Powiększ ostatnią kulę armatnią i zniszcz fortecę!
Królik może zebrać dwie marchewki na minutę. Ile marchewek zdoła zebrać z tego pola w dziesięć minut?To podchwytliwe pytanie, a na tym polu jest dużo siana.
Prawidłowa odpowiedź to zero. Na tym polu nie rośnie marchew.
Stwórz pasujący klucz.Do wycięcia klucza można użyć kilku wzorników.
Wytnij klucz, używając dwóch wzorników: 1 i 4.
Umieść wszystkie kształty T na planszy.Dotknij kształtu, aby go obrócić.
Kształty należy rozmieścić w następujący sposób:
Rozmieść brakujące obiekty.Nie można powtarzać obiektów w kolumnach i wierszach.
Wszystkie obiekty w każdym kwadracie 2×2 również powinny być różne.
Ile faset ma ten diament?Obróć kształt.
Przeciągnij palcem przez kształt. Dotknij 13.
Uzupełnij płatek śniegu.Płatek śniegu powinien być symetryczny.
X X X XXXXX XX XXXX X X
Dokończ układankę.Barbarzyńca próbuje zrobić swój portret.
Wykonaj zadania barbarzyńcy.Nie zwracaj uwagi na kolor, w którym zapisane są warunki.
Po zebraniu wszystkich monet dotrzyj do wyjścia. Przesuń, aby przejść.Ten poziom jest kontynuowany poza ekranem.”},{;:”exit_label”,”Value”:”Wyjście
Po zebraniu wszystkich monet dotrzyj do wyjścia. Przesuń, aby przejść.Potrząśnij swoim urządzeniem.
Nie wszystkie monety zostały zebrane.
Co weźmiesz ze sobą, aby przetrwać apokalipsę zombie?Włóż wszystko do plecaka i zabierz.
Kto zjadł rybę?Spójrz za nich.
Przesuń palcem na bok.
Znajdź wszystkie kółka.Przesuń zasłonę, aby zobaczyć słońce.
– zegar – kubek – doniczka – słońce – polano
Znajdź kotka.Ulubioną zabawką kotka jest motek wełny.
Dotknij szafy, aby otworzyć drzwi. Przeciągnij motek wełny na dywan, a pojawi się kociak.
Obudź kotka.Widzisz kabel? Pójdź za nim.
Przeciągnij ekran w lewo. Podłącz telewizor do gniazdka. Następnie dotknij telewizora, aby go włączyć.
Nakarm kotka.Otwórz puszkę dotknięciem. Dotknij puszki, aby obrócić ją do góry nogami.
Następnie potrząsaj urządzeniem aż jedzenie wpadnie do miski.
Kto jest najwyższy na tym przyjęciu?Nie widać wszystkich gości. Spróbuj zajrzeć za ekran.
Oddal, aby zobaczyć najwyższego gościa na przyjęciu.
Co jest słabością barbarzyńcy?Barbarzyńca jest łaskotliwy.
Potrzyj barbarzyńcę, nie wahaj się!
Która z nich jest syreną?Dotknij i przytrzymaj linię wody, a następnie przeciągnij ją w dół. Teraz możesz zobaczyć ich nogi… i ogon!
Czego chce policjant?Znalazł skarb. Przybij mu piątkę!
Dotknij policjanta palcem i przytrzymaj go.
Co jest na dnie jeziora?Spróbuj użyć półksiężyca.
Wyczerp wodę z jeziora półksiężycem.
Więzień pilnuje skrzyni. Jak odwrócić jego uwagę?Daj mu ciasto, aby zabrał łyżkę. Zegnij ją młotkiem, aby zrobić łom.
Otwórz kajdany łomem. Przeciągnij monetę poza ekran, żeby odciągnąć uwagę więźnia. Teraz możesz otworzyć skrzynię!
Co namaluje artysta?Przeciągnij ekran w lewo.
Nie pozwól kretowi zepsuć zbiorów!Uruchom ponownie poziom. Jednocześnie dotknij i przytrzymaj wszystkie trzy marchewki. Zaczekaj aż kret zniknie.
W którym jajku jest pisklę?Potrząśnij jajkiem. Jeśli w środku jest pisklę, jajko pęknie.
Kilka razy dotknij pękniętego jajka.
Chłopiec upuścił lody. Rozśmiesz go!Odciągnij gałąź drzewa na bok.
Przytrzymaj gałąź i złap ptaka siedzącego na drzewie. Daj to chłopcu.
Zasadź drzewo pieniężne.Drzewo pieniężne rośnie tylko w nocy i musi je zasadzić czarodziej.
Przesuń słońce poza ekran, przeciągnij kapelusz na głowę postaci, a następnie gwiazdę na kapelusz.
Nie zapomnij włożyć monety do ziemi, dodać trochę nawozu i przykryć ją glebą.
Odbierz telefon.Otwórz szafkę przeciągnięciem palcem.
Dotknij przewodów, aby je naprawić. Zaczekaj na połączenie i podnieś słuchawkę.
Pomóż złapać przestępcę.Przytrzymaj przestępcę palcem, aby biegł wolniej.
Dlaczego policjant aresztował tego przestępcę?Zdejmij mu kapelusz i potrząśnij nim.
Kup pierścionek od sprzedawcy po niższej cenie.Kup arbuz i nożyczki.
Potnij arbuz nożyczkami i poczęstuj kupca. Daj mu wszystkie cztery plastry.
Gdy kupca nie ma w pobliżu, zamień ceny nożyczek i pierścionka miejscami.
Pomóż barbarzyńcy uciec!Zmniejsz rozmiar barbarzyńcy, aby mógł przedostać się przez kraty.
Aby go zmniejszyć, ściśnij go dwoma palcami.
Zginęły ci klucze do domu. Co robisz?Dotknij kota.
Odsuń matę na bok. Otwórz drzwi znalezionym kluczem.
Jak należy podzielić złoto?Słoniowi daj marchewkę, a złoto więźniowi.
Pomóż magikowi sprawić, aby ciężary zniknęły.Szybko stukaj ciężar aż się złamie.
Zrób to samo z drugim ciężarem.
Dotrzyj do kwiatu.Na poziomej powierzchni ślimak dałby radę.
Obróć swoje urządzenie, aby ślimak pełzł po poziomej powierzchni. Dotknij przycisku Pełzaj.”},{;:”btn”,”Value”:”Pełzaj
Przeskocz nad czarną kostką!Musi dorosnąć, aby nauczyć się latać.
Zdejmij skorupkę, a stanie się dorosłym ptakiem.
Ocal ślimaki!Przeciągnij łuk do oczu orła.
Chłopiec nie może znaleźć drogi do domu, zgubił się w lesie.Łatwiej będzie wrócić do domu przy świetle dziennym.
Przesuń księżyc poza ekran. Przeciągnij drzewa na bok, aby znaleźć dom.
Dostań się na Marsa.Przyjrzyj się. Być może ktoś już tam jest.
Przybliżaj Marsa aż zobaczysz astronautę.
Uratuj tego człowieka!Odsuń góry na bok.
Zdmuchnij wszystkie świece!Dotknij postaci i przytrzymaj ją, a następnie przesuń strumień powietrza z lewej strony na prawą.
Słoń może jeść 3 bele siana co 8 minut. Ile może zjeść w ciągu 1 godziny na tym polu?Jedna bela jest ukryta za słoniem.
Prawidłowa odpowiedź to 4. Na tym polu są tylko 4 bele.
Nie wpadnij do dołu!Dotknij i przytrzymaj pasek wytrzymałości, aby jej nie zużyć.
Dotknij postaci, aby wspięła się w górę.
Zgadnij, kto puka do drzwi.Aby postać powróciła, zabierz jej coś.
Zabierz artyście paletę, a następnym razem to on zapuka do drzwi.
Umieść wszystkie jabłka w wiadrze.Zwróć uwagę na czas. Szybko upływa!
Dotknij zegara, przytrzymaj go palcem i zbierz wszystkie jabłka.
Znajdź klejnot za pierwszą próbą.Włącz dźwięk i dotknij wszystkich kamieni.
Właściwy kamień ma inny dźwięk. Rozbij go młotkiem.
Który balon pęknie pierwszy, jeśli puścisz go w powietrze?Możesz zatrzymać balony, przytrzymując je palcem.
Dotknij czerwonego przycisku. Dotknij i przez chwilę przytrzymaj żółty i niebieski balon, a następnie puść je. Dzięki temu czerwony balon pęknie pierwszy.
Wydostań się ze studni.Przeciągnij ekran w dół, aby zobaczyć, co znajduje się nad postacią.
Wepchnij wiadro do studni. Dotknij trzech kamieni, aby wpadły do wiadra.
Ocal arcydzieło!Przeciągnij palcem policjanta, aby go obrócić.
Przed nami wodospad. Uratuj ślimaka!Przeciągnij palcem w prawo, aby zmienić kierunek wiatru.
Jak się dostaniesz do fortecy?Barbarzyńca lubi swój młot i podąży za nim wszędzie.
Dotknij dowolnego przycisku, a następnie chwyć młotek i przeciągnij go poza ekran. Barbarzyńca podąży za nim.
Zatrzymaj barbarzyńcę.Drzewo da ci wszystko, czego potrzebujesz.
Dotknij drzewa dwa razy, aby uzyskać kij. Połącz go z łyżką łopaty, aby uzyskać łopatę.
Łopatą wykop dół, w którym znajduje się dziura. Zakryj dół liśćmi.
Znajdź brakujące wyjście.Możesz zmienić treść znaków.
Zmień nazwę jednych drzwi na 2. Dotknij ich.
Pomóż ślimakowi dotrzeć do wyjścia.Możesz przesuwać ściany w labiryncie.
Policz monety w portmonetce.Dotknij portmonetki, aby ją otworzyć. Obróć swoje urządzenie do góry nogami, aby wypadły z niego monety.
Prawidłowa odpowiedź: 7
Jak zrobić sześciokąt?Potrzebne figury są tego samego koloru. Użyj trójkąta i trapezu.
Umieść trójkąt po lewej stronie ekranu, aby powstał trapez. Połącz go z drugim trapezem, a otrzymasz sześciokąt.
Zdejmij klątwę z syreny.Nie jest przeklęta. Nie potrzebujesz kotła ani składników.
Po prostu zdejmij jej ogon.
Kup najlepszy dom.Identyczne domy można łączyć.
Połącz dwa zielone domy, aby uzyskać pomarańczowy. Połącz dwa pomarańczowe domy, aby uzyskać biały. Połącz dwa białe domy, aby uzyskać najlepszy dom.
Wyczaruj królika z kapelusza!Potrząśnij cylindrem, aby wypadła z niego marchewka.
Obróć cylinder i wywab z niego królika za pomocą marchewki.
Zgadnij, gdzie jest król.Może w tym pomóc oznaczenie kart.
Dotknij króla, gdy jest odwrócony, aby oznaczyć kartę.
Wystrzel rakietę w kosmos!Potrzebujesz odliczania.
Wpisz 3,2,1,0.
Złóż burgera.Przesuwaj bułkę, aby złapać wszystkie składniki.
Unikaj cegieł.
Kto mieszka w mieszkaniu?Dotknij okna i przytrzymaj na nim palec, aby je ogrzać.
Prawidłowa odpowiedź: kot
Jakiego koloru będzie ich kociątko?Biały i rudy.
Połącz przyciski Biały i Rudy.
Kto zjadł marchewkę?Zważ króliki parami.
Ten, który zjadł marchewkę, będzie cięższy.
Aresztuj wszystkich przestępców.Brodaty facet ukrywa coś pod kapeluszem.
Potrząśnij kapeluszem, a stanie się to oczywiste.
Na ile kawałków można pokroić pizzę za pomocą zaledwie dwóch cięć?Przeciągnij palcem w dół po pizzy.
Pizzę złożoną na pół można pokroić na 7 kawałków.
Spraw, by chwila trwała wiecznie.Musisz uzyskać znak nieskończoności na zegarze.
Zaczekaj aż zegar wskaże 8 i obróć go o 90°.
Ile wody zawiera chmura?Złap całą wodę do wiadra.
Przytrzymaj chmurę jednym palcem, a wiadro przesuwaj drugim.
Powstrzymaj inwazję mrówek!Mrówki mają cel, do którego zmierzają.
Przeciągnij mrowisko bliżej mrówek.
Pomóż barbarzyńcy wygrać wyścig!Umieść policjanta i przestępcę obok siebie.
Traf w magika.Spróbuj szybkiego ognia.
Przesuwaj działo, jednocześnie szybko dotykając ekranu.
Złóż burgery.Przesuwaj bułkę, aby złapać wszystkie składniki.
Trzymaj się pokazanej kolejności warstw.
Pojednaj pracowników.Ułóż ich usta w uśmiechy, przeciągając je.
Pomóż barbarzyńcy umówić się na randkę.Barbarzyńca musi obciąć włosy i założyć ładniejsze ubrania.
Najpierw zabierz mu broń.
Dlaczego jest taki zaskoczony?Przeciągnij po dziewczynie palcem, aby ją obrócić.
Czyje to przyjęcie?Osoba obchodząca urodziny zdmuchnie świeczki.
Aby się dowiedzieć, przynieś każdej postaci tort.
Obudź go.Zdejmij mu jego maskę do spania.
Pomóż kobiecie znaleźć okulary.Ma je pod chustką.
Pomóż dziecku dokończyć bałwana.Zajrzyj do kapelusza (potrząśnij nim).
Zrób bałwanowi nos z marchewki.
Rozwiąż problem matematyczny.1+4=5 2+5=7+5=12 3+6=9+12=21 8+11=19+?
Prawidłowa odpowiedź: 40
Rozwesel go.Przeciągnij ekran w prawo.
Przeciągnij pieniądze na postać.
Kot bawi się motkami wełny. Sprzątnij je.Spójrz za kota.
Za pudełkiem jest jeszcze jeden motek.
Naucz się kodu.Otwórz piórnik przeciągnięciem palcem i wyjmij z niego ołówek.
Pocieniuj stronę notesu ołówkiem, a zobaczysz kod.
Swemu kumplowi grosza rzuć!Połącz ser ze stołu z półksiężycem.
Przeciągnij profil ze zdjęcia do żółtego koła. Moneta jest gotowa!
Wyjdź z łazienki.Otwórz szafkę łazienkową, przeciągając po niej palcem. Znajdziesz w niej narzędzia.
Wyjmij przepychacz z szafki. Zwilż go wodą z kranu.
Przyłóż przepychacz do drzwi i pociągnij.
Znajdź wszystkie tatuaże motocyklisty.Przeciągnij po motocykliście palcem, aby zobaczyć jego plecy. Powinno być łącznie siedem tatuaży.
Podciągnij brodę do góry, a zobaczysz jeszcze jeden tatuaż.
Kto to jest?Żaden z dwóch stojących obok Charlotte nie jest Benem. To znaczy, że Ben jest pierwszą albo drugą osobą.
Jeśli Charlotte przesunie się, by stanąć koło Bena, dwaj imiennicy staną obok siebie, a zatem trzeci i piąty to Mike’owie.
Kto godzinę temu ukradł diament?Spójrz w przeszłość za pomocą jednego z dowodów.
Cofnij wskazówki zegarka o godzinę.
Zamień białe i czarne króliki miejscami.Dotknij królików w następującej kolejności: 2, 3, 4, 2, 1, 3, 4, 1.
Złóż ptaka.Łatwe, prawda?
Złóż psa.Łatwe, prawda?
Przywróć zasilanie.Dotknij odcinka obwodu, aby go obrócić. Zmień obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami.
Wykonaj sztuczkę.Zamknij oczy magika palcem, a będziesz w stanie zrobić, co tylko zechcesz.
Spraw, by kapelusz zniknął.
Dotknij obrazu.Zgaś światło.
Wykręć żarówkę, a będziesz w stanie dotknąć obrazu.
Nie spiecz się na słońcu.Piasek stanowi dobrą ochronę przed słońcem.
Rzucaj piasek na dziewczynę, przeciągając palcem.
Uszczęśliw ich.Są smutni, ponieważ wykres opada.
Obróć wykres o 180°.
Dokąd idą ci wszyscy ludzie?W lewo
Przyrządź te napoje.Niebieski i żółty razem tworzą zieleń.
Potrząśnij szklanką, aby płyny zmieszały się i stały się zielone.
Jakiego koloru jest samochód?Samochód jest pokryty kurzem. Usuń kurz, a zobaczysz prawdziwy kolor.
Pocieraj samochód palcem aż usuniesz cały kurz.
Dokończ układankę.Łatwe, prawda?
Wybierz sześciokąty w kolejności od najniższej wartości do najwyższej.-53; -26; -2; 0; 0,3; 2 kropki dzielone przez 2 kropki; 2 kropki; V; 6 kropek; 7 kropek; 8; 9,8; X; 3 * 12; 86.
Ułóż jajko.Wyszukaj skorupkę jajka 1.
Przeciągnij ekran w prawo, a zobaczysz brakującą skorupkę jajka.
Ochroń kurczaka.Musisz znaleźć schronienie i kryjówkę.
Połóż palec na pisklęciu i zakrywaj je przez pewien czas.
Ile boków ma ten kształt?Obróć kształt.
Przeciągnij palcem przez kształt. Dotknij 13.
Uratuj oba ślimaki!Przeciągnij łuk do oczu orła.
Nie wpadnij do dołu!Dotknij i przytrzymaj pasek wytrzymałości, aby jej nie zużyć.
Dotknij postaci, aby wspięła się w górę.
Umieść wszystkie kształty w pustym obszarze.Łatwe, prawda?
Umieść wszystkie kształty w pustym obszarze.Łatwe, prawda?
Znajdź coś do jedzenia.Spróbuj surfować po kanałach telewizyjnych.
Weź telefon i wybierz numer 555555.
Poradź sobie z bałaganem.Nie zawracaj sobie głowy sprzątaniem. Jest szybszy sposób.
Po prostu zasuń zasłony.
Napraw trzy błędy kierowcy.Zabierz mu telefon, ustaw lusterko, zapnij pasy bezpieczeństwa.
Rozpocznij imprezę!Kluczem do świetnej imprezy jest oświetlenie dyskotekowe.
Dotknij szybko przełącznika światła.
Pomóż kotom wejść do domu.Otwórz okno.
Daj psu mięso, a ono zniknie.
Które kwiaty są prawdziwe?Prawdziwe kwiaty potrzebują wody.
Wyjmij wszystkie kwiaty z wody i poczekaj.
Nawiń motki włóczki.Przeciągaj motki włóczki tego samego koloru jeden na drugi, aby zwinąć je w większy motek.
Znajdź największą liczbę.Spróbuj przeciągnąć jedną liczbę na drugą.
Dodawaj wszystkie liczby dodatnie, aby uzyskać 17.
Spraw, by spadł deszcz.Połącz wszystkie chmury, przeciągając je na siebie.
Pokoloruj marchewkę.Marchewka powinna być pomarańczowa, a nie czerwona. Farby można mieszać.
Wymieszaj czerwoną farbę z żółtą, aby uzyskać pomarańczową. Pokoloruj marchewkę na pomarańczowo, a jej liście na zielono.
Napój lwa.Duże zwierzę ma duże potrzeby!
Przeciągnij wszystkie kałuże jedna na drugą, aby utworzyć jedną dużą kałużę. Przeciągnij ją na lwa.
Które banknoty podniesiesz?Bierz wszystko, co życie przyniesie. Dosłownie.
Przeciągaj banknoty jeden na drugi, nie puszczając palca. Daj temu człowiekowi stos pieniędzy.
Wybierz najlepszy pierścionek.Przeciągnij jeden pierścionek na drugi, aby uzyskać najlepszy. Dotknij go.
Pomóż parze się rozgrzać.Użyj gałązek po lewej i prawej stronie kłody. Przeciągnij je do ognia.
Utwórz kształt o maksymalnej liczbie kątów.Przeciągaj kształty jeden na drugi, aby utworzyć nowy.
Połącz wszystkie kształty w jeden, a otrzymasz kształt o 20 kątach.
Kup największy arbuz.Możesz zmienić ciężar każdego z arbuzów za pomocą wagi.
Połóż arbuz na wadze i dotknij wskaźnika ciężaru. Wprowadź dowolną wartość, która przekracza aktualną wagę arbuza.
Gdy arbuz się powiększy, dotknij go.
Uzbieraj 100 monet w skarbonce.Dotknij tekstu na skarbonce i wpisz „100”.
Jak wejść do sklepu?Zwróć uwagę na tabliczkę.
Dotknij tabliczki i wpisz „Otwarte”.
Napraw znak.Tekst na znaku nie odpowiada jego znaczeniu. Dotknij tekstu, aby to naprawić.
Wpisz „W prawo”.
Co jest w czarnej skrzynce?Czarna skrzynka pomieści wszystko, co zechcesz.
Dotknij napisu „???” i wpisz dowolne słowo.
Następnie wpisz to samo słowo w polu pod skrzynką.
Znajdź swoje pudełko na lunch.Każde z tych pudełek na lunch może być Twoje.
Dotknij pustej etykiety i wpisz swoje imię. To pudełko na lunch będzie Twoje. Dotknij go.
Popraw równanie.Dotknij nazwy obiektu, aby zmienić jego nazwę.
Wpisz tę samą nazwę po obu stronach znaku równości: Jabłko = Jabłko lub Banan = Banan.
Pomóż czarodziejowi zniknąć.Dotknij podpisu „Czarodziej” i zastanów się, jak możesz sprawić, by zniknął.
Usuń wszystkie znaki z podpisu „Czarodziej”, a on zniknie.
Nie pozwól włamywaczowi obrabować Twojego domu!Włamywacz obrabowuje kolejno wszystkie domy. Przerwij sekwencję.
Dotknij numeru 70 na drzwiach i wpisz inny numer.
Jaki jest ukryty kształt?Spróbuj przeciągnąć kształty na bok, aby znaleźć ukryte kształty.
Ukryty kształt jest kołem, ponieważ znajdował się za wszystkimi innymi kształtami.
Pomóż znaleźć zaginionego chłopca.Musisz dać jedną z rzeczy chłopca psu, aby ją powąchał, a pies podejmie trop.
Niech pies powącha plecak, a następnie przeciągnij ekran w lewo.
Spraw, by wygrał bokser w czerwonych spodenkach.Drugi bokser jest znacznie silniejszy, nie może przegrać.
Zamień spodenki bokserów.
Kto obrabował bank?Spróbuj ich przeszukać. Pamiętaj, że wszyscy są podejrzani.
Zdejmij kapelusz szeryfowi, a znajdziesz przestępcę! Nie zapomnij dotknąć szeryfa.
Przygotuj sprawozdanie finansowe.Czegoś zdecydowanie tu brakuje. Jest też kilka zbędnych przedmiotów.
Przewracaj kartki sprawozdania, dotykając jego stron. Usuń niepotrzebne przedmioty: pieniądze i rysunek.
Znajdź zmięty kawałek papieru i dotknij go, aby go wygładzić. Następnie umieść kawałek papieru na ostatniej stronie sprawozdania i wyślij je.
Zabij wirusa.Możesz zmienić rozmiar wirusa.
Powiększ wirusa, aby nie mógł się przemieścić. Następnie upuść pigułkę.
Uratuj obu akrobatów.Zmień rozmiar trampoliny, aby uratować obu akrobatów.
Pobij rekord.Potrzeba więcej mięśni!
Zmień rozmiar sztangisty, a stanie się wystarczająco silny, aby pobić rekord! Przeciągnij palcem w górę, aby mógł podnieść sztangę.
Uratuj rycerza!Powiększ tarczę, zmieniając jej rozmiar.
Nie dopuść do kradzieży!Rabuś nie może unieść dużego ciężaru.
Powiększ sztabkę złota, którą niesie złodziej.
O czym ona marzy?Marzy o podróżowaniu.
Zmień rozmiar balonu, aby stał się większy, a dziewczynka odleci.
Znajdź złoto.Złoto jest zakopane głębiej.
Przeciągnij ekran w górę. W ziemi znajdziesz złoto.
Który obiekt jest bliżej nas?Prawidłowa odpowiedź: słońce. Jest bliżej słowa „nas” w pytaniu.
Wybierz 3 czarne konie.Znajdź coś, by pokolorować konie na czarno.
Przeciągnij słowo „czarne” na konia, aby go pokolorować.
Pokoloruj wszystkie konie na czarno, a następnie dotknij ich.
Pomóż kierowcy przejechać nad przepaścią.Użyj czegoś, aby stworzyć most.
Przeciągnij tekst z pytania na podesty, aby utworzył most. Naciśnij przycisk Jedź.
Który z obrazów jest fałszywy?Przeciągnij słowo „fałszywy” pod jeden z obrazów i dotknij tego obrazu.
Naładuj akumulatory, stosując elektryczność.Znajdź źródło energii na tym poziomie.
Aby naładować akumulator, przeciągnij go do słowa „elektryczność”. Naładuj wszystkie akumulatory w ten sam sposób.
Idź za znakiem, aby znaleźć wyjście.Znak doprowadził cię do ślepej uliczki. Spróbuj jakoś zmienić zasady gry.
Dotknij znaku i go przytrzymaj, a następnie obróć w przeciwnym kierunku, w którym zobaczysz wyjście.
Znajdź sekretne drzwi.Dźwignia otwierająca sekretne drzwi służy również do oświetlenia pomieszczenia.
Dotknij odpowiedniego kandelabru i obróć go o 90° bez puszczania palca. Otworzą się sekretne drzwi.
Matka Marysi ma 5 córek: Julię, Annę, Olgę, Kasię… Jak ma na imię 5. córka?Pytanie zawiera odpowiedź. To Marysia.
Dom ma parter i 3 piętra. Im wyższe piętro, tym więcej osób na nim mieszka. Na które piętro winda jeździ najczęściej?Winda najczęściej zjeżdża na parter, ponieważ tędy wszyscy wchodzą i wychodzą z budynku.
Który obrazek powstanie?Łatwe, prawda?
Umieść wszystkie kształty zgodnie z zasadami.Łatwe, prawda?
Rozwiąż problem.Prawidłowa odpowiedź: 6
Jaka jest brakująca liczba? Kontynuuj ciąg.Różnica jest również wzorem.
Różnica między liczbami: 3, 6 (+3), 12 (+6), 21 (+9), 33 (+12), 48 (+15). Prawidłowa odpowiedź: 48
Ta cyfra obrócona do góry nogami zmniejsza się o 3.9 obrócone do góry nogami staje się cyfrą 6.
Ile jest jabłek?Jabłka można przenosić.
Niektóre jabłka są ukryte za innymi.
Jerzy i Alicja umówili się na spotkanie w trzecim wagonie pociągu. Jerzy liczył wagony od tyłu pociągu, a Alicja od przodu. Czy trafią do tego samego wagonu?Prawidłowa odpowiedź: tak. Kierunek liczenia nie ma znaczenia, gdy pociąg ma 5 wagonów, ponieważ trzeci wagon zawsze będzie pośrodku.
Nad mieszkaniem Ireny są 4 piętra, a pod nim są 3 piętra. Ile pięter ma budynek?Pamiętaj, aby policzyć piętro, na którym mieszka Irena.
Prawidłowa odpowiedź: 8
Dokończysz?Nie zwracaj uwagi na kolor kształtów.
Dokończysz?Nie zwracaj uwagi na kolor kształtów.
Rozwiąż problem.Prawidłowa odpowiedź: 1
Rozśmiesz króla.Król uwielbia płatać figle strażnikom. Weź dzban wody i ugasić ogień w kominku.
Obierz banana. Rzuć skórkę banana u stóp strażnika, gdy będzie zajęty ogniem.
Szybko doprowadź mężczyznę z tyłu kolejki do kasy.Przeciągnij mężczyznę z tyłu kolejki do słowa „kasy”.
Znajdź podejrzaną postać.Jedna z nich rzuca cień w złym kierunku.
Pomóż Jasiowi znaleźć jego psa.Zwróć uwagę na ogony. Zwykle psy machają ogonami do swoich właścicieli.
Przeciągnij palcem, aby zobaczyć grzbiety psów. Dotknij psa, który macha ogonem.
Zrób miejsce dla kota na kanapie.Dotknij zdjęcia na ścianie.
Dotknij kabla, aby odłączyć go od telewizora.
Kto mieszka w tym domu?Zrób trochę hałasu.
Otwórz garaż i przenieś motocykl na zewnątrz. Posadź na nim postać.
Jak się wabi?Imię jest na obroży. Jak sprawić, by podniósł głowę?
Daj psu kość. Gdy kość znajdzie się w pysku psa, pociągnij ją do góry, a pies podniesie głowę.
Prawidłowa odpowiedź: MAKS
Wejdź do sklepu.Musisz poczekać aż sklep się otworzy.
Przeciągnij niebo palcem, aby przyspieszyć czas.
Przywróć zasilanie.Dotknij odcinka obwodu elektrycznego, aby go obrócić. Zbuduj obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami.
Przywróć zasilanie.Dotknij odcinka obwodu elektrycznego, aby go obrócić. Zbuduj obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami.
Przywróć zasilanie.Dotknij odcinka obwodu elektrycznego, aby go obrócić. Zbuduj obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami.
Umieść atrakcje turystyczne w odpowiednich miastach.Miasta od lewej do prawej: Londyn, Paryż, Nowy Jork.
Atrakcje turystyczne we właściwej kolejności: Big Ben, Wieża Eiffla, Statua Wolności.
Przejdź przez jezdnię.Dotknij samochodu i i przytrzymaj, aby go zatrzymać.
Przejdź przez jezdnię, przytrzymując samochód.
Który samochód należy usunąć, aby pozostałe mogły jechać dalej?Samochód nr 3
Ustaw te osoby we właściwej kolejności.To ta sama osoba na różnych etapach życia.
Jak dziewczyna może uniknąć nieprzyjemnej rozmowy?Użyj gumy do żucia.
Daj ją dziewczynie. Następnie dotknij jej 5 razy, aby nadmuchała duży balon i odleciała.
Weź kokos.Zrób siekierę.
Połącz linę, kij i kamień. Zetnij palmę siekierą.
Kim są ci wszyscy ludzie?Noszą maski.
Prawidłowa odpowiedź: kosmici
Pomóż mu przejść za ochroniarza.Zadzwoń pod numer telefonu biurka strażnika, aby odwrócić jego uwagę.
Weź telefon serwisanta i wybierz numer 777777.
Użyj wkrętarki, aby rozebrać kołowrót.
Kto wyjdzie z koncertu?Dotknij wszystkich postaci.
Napełnij wszystkie 3 szklanki.Dotknij przycisku i przechyl urządzenie w prawo, aby woda wlała się do prawej szklanki. Zrób to samo z lewą szklanką.
Przesuń balon do góry.Dotknij balonu, aby poleciał w górę. Przechylaj urządzenie, aby kontrolować kierunek lotu balonu.
Zbij wszystkie kręgle.Użyj bocznych rynien.
Przesuń jedną z nich, aby poprowadzić kulę do kręgli. Teraz rzuć kulę.
Wyjdź niezauważenie z biura.Zwróć uwagę na wyłącznik zasilania w biurze.
Sięgnij do niego i wyłącz prąd. Następnie będziesz w stanie wyjść niezauważenie.
Znajdź 10 wirusów.Wirusy mogą być wszędzie!
Sprawdź tekst w poszukiwaniu wirusów.
Wyjmij monety ze skarbonki.Skarbonka ma wycięcie.
Musisz obrócić urządzenie do góry nogami.
Potrząśnij nim!
Wyjmij monety ze skarbonki.Skarbonki mają różne kształty i rozmiary.
Dotknij młotka.
Dokończ rysunek.Nie musisz niczego rysować.
Ołówek może być ścianą.
Przeciągnij ołówek w miejsce, w którym powinna być ściana.
Rozwiąż równanie.Prawidłowa odpowiedź: 16
Utwórz w dowolny sposób liczbę 16.
Przeciągnij cyfrę 6 i umieść ją za znakiem równości.
Wyjmij czerwony sześcian, nie burząc wieży.Spróbuj przytrzymać wieżę.
Przytrzymuj niebieski klocek palcem, wyciągając czerwony sześcian.
Doprowadź ślimaka do wyjścia.Ślimakiem można poruszać na różne sposoby.
Przeciągnij ślimaka palcem do wyjścia.
Usuń niepasujące obiekty.Gumka powinna zostać.
Usuń owoce za pomocą gumki.
Kup ziemniaka i marchewkę.Kupiec kupuje i sprzedaje rzeczy.
Być może kupiec zechce kupić koszyk.
Przeciągnij koszyk do kupca.
Przebij balon.Sznurek balonu może nie być tak krótki, jak się wydaje.
Obróć uchwyt.
Przebij balon.Przechyl urządzenie na bok.
Przybliż shuriken do balonu.
Kup arbuz.Kup zieloną cebulę.
Sprzedaj zieloną cebulę.
Kup wiśnię.
Kup ziemniaka.
Kup mango.
Kup arbuz.
Uruchom konsolę do gier.Sprawdź tył konsoli do gier.
Odkręć i zdejmij pokrywę.
Odwróć baterię.
Złóż z powrotem konsolę do gier.
Przepraw się przez lawę.Utwórz most.
Szybko wrzuć kamienie do lawy.
Przeciągnij postać przez most.
Która żarówka zużywa najmniej energii?Ta, która nie świeci.
Wykręć żarówkę.
Przesuń kilka razy palcem po żarówce.
Ilu kabli można użyć?Sprawdź, czy wszystkie kable są nienaruszone.
Ukryj robota.Spróbuj potrząsnąć pudełkiem popcornu.
Kup napój w czerwonej puszce.Wpisz kod czerwonych puszek na panelu.
Jeśli puszka utknęła, pomocne może być potrząsanie automatem.
Potrząśnij swoim urządzeniem.
Znajdź zielony trampek, żółtą koszulkę, gwizdek i numer 3.Spróbuj strzelić gola.
Spróbuj powiększyć bramkę, jeśli piłka się w niej nie mieści.
Zatrzymaj deszcz.Czy deszcz może padać do góry?
Obróć urządzenie do góry nogami.
Zgarnij pulę.Po prostu wprowadź żądaną kwotę.
Dotknij panelu ze swoją kwotą nagrody i wprowadź kwotę puli.