Grałem w wiele podobnych gier, ale Easy Game całkowicie mnie pochłonęła, więc postanowiłem stworzyć dla Was ten poradnik, w którym znajdziecie rozwiązania do wszystkich poziomów. Z racji tego, że kolejność zagadek dla każdego gracza nie jest identyczna, nie oznaczam że dana zagadka jest na poziomie X czy Y. Zebrałem tu wszystko co udało mi się wyciągnąć.
Możecie dowolne pytanie wyszukać w tabeli za pomocą funkcji „Szukaj”.
Gra pozornie wydaje się prosta, ale odpowiedzi nie zawsze są logiczne, dlatego też jeśli utkniecie na danym poziomie to spróbujcie poszukać tutaj odpowiedzi.
Zagadka | Odpowiedź na zagadkę |
---|---|
Która z planet jest największa? | Największą i najcięższą planetą w Układzie Słonecznym jest Jowisz. |
Pomóż Jankowi! | Problem w tym, że barbarzyńca jest ogromny. Musisz zmienić rozmiar barbarzyńcy. |
Wyhoduj kwiat. | Kwiat potrzebuje więcej światła słonecznego. Odsuń chmury na bok. |
Wynieść fortepian. | Powiększ otwór w podłodze i odetnij linę. |
Co jest lżejsze? | Balony utrudniają ocenę masy arbuza. Przebij balony poprzez ich dotknięcie i wybierz jabłko. |
Zgadnij, kim jest ta osoba na podstawie jej rzeczy. | Włącz kalkulator. 8055 wygląda jak BOSS, czyli szef. |
Zapal wszystkie żarówki. | Im większa żarówka, tym większy przełącznik. Musisz sprawić, by drugi przełącznik był nieco większy, a trzeci jeszcze większy. |
Wybierz sześć bananów. | Dotknij jabłka. Zmień nazwę jabłka na banan. |
Podnieś ciężar. | Dotknij ciężar. Zmniejsz jego masę do 1 kg. |
Znajdź przedmioty. | Łatwe, prawda? |
Znajdź wyjście przy pierwszej próbie. | Szkic pomoże ci znaleźć właściwe drzwi. Przynieś świecę pod drzwi, by sprawdzić, czy jest przeciąg. |
Kto pierwszy otworzy sejf? | Ktoś jest w sejfie! Potrząśnij swoim urządzeniem. |
Przepraw się przez rzekę. | Gdzieś powinien być most. Przewijaj rzekę, aż znajdziesz most. |
Pokonaj Dave’a w kości. | Kropki można przenieść z dwukropka w wierszu „TY:”. Przenieś kropki z dwukropka na kostkę. |
Wypuść ptaka. | Potrząśnij urządzeniem, aby obudzić ptaka. Otwórz klatkę kluczem, a następnie potrząśnij urządzeniem. |
Wyjmij trzy niewłaściwe karty z talii. | Potrzebne są: – smutny joker – król pik – 10 kier |
Zrób trójkąt. | Ukryj połowę rombu poza ekranem. |
W której ręce jest moneta? | Możesz wybrać obie ręce. |
Co to za kształt? | To trójkąt w 3D. |
Orzeł czy reszka? | Połącz przyciski Orzeł i Reszka w jeden. |
Odmierz dokładnie 3 litry wody. | Napełnij 9-litrowe wiadro wodą z rzeki (wiadro: 9 litrów, słój: 0 litrów). Napełnij słój wodą z wiadra (wiadro: 4 litry, słój: 5 litrów). Opróżnij słój i napełnij go 4 litrami wody z wiadra (wiadro: 0 litrów, słój: 4 litry). Napełnij 9-litrowe wiadro wodą z rzeki i wlej trochę tej wody do słoja, aby go napełnić (wiadro: 8 litrów, słoik: 5 litrów). Opróżnij słój i napełnij go wodą z wiadra (wiadro: 3 litry, słój: 5 litrów). |
Dotrzyj do wyjścia. | Doprowadź ślimaka do wyjścia. Możesz wyjść poza labirynt. |
Odgadnij kartę. | Magika można przenosić. Przeciągnij magika poza ekran, a zobaczysz go od tyłu. |
Wyrzuć 12 na wszystkich kostkach. | Potrząśnij każdą kostką, aby nią rzucić. Rzucaj kostkami, aż na każdej z nich pojawi się 6. |
Znajdź trzy niepasujące karty. | Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Wyrzuć 15 oczek na wszystkich kostkach. | Przeciągnij ekran, aby znaleźć jeszcze jedną kostkę. Dotknij kostki, aby nią rzucić. |
Znajdź dziwną kostkę. | Szukaj kostki z siedmioma oczkami. |
Popraw równanie. | 12+3+45=54+3+2+1 |
Jak brzmi odpowiedź? | Zwróć uwagę na liczbę bananów w każdej kiści. 47 |
Ile jest arbuzów? | 5 |
Ochłoń! | Spróbuj znaleźć kształty podobne do gałki lodów i rożka. Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Zrób coś jadalnego. | Rozłóż rakietę na kawałki i zrób z nich rybę. Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Pomóż starszej pani dokończyć szalik. | Użyj cyfr i liter, aby wskazać pozycje ciemnych kratek. 4B5A5C6B |
Która szklanka zawiera najwięcej wody? | Wyjmij przedmioty ze szklanek. Szklanka B |
Zrób szalik na czas. | Zobacz, przy jakich liczbach pokazuje się strzałka: nieparzyste — B; parzyste — A i C. |
Uruchom klepsydrę. | Obróć urządzenie do góry nogami. Trzymaj klepsydrę, aby nie spadła. |
Podnieś monetę. | Ten ślimak może pełzać po ciągach tekstowych. Obróć urządzenie do góry nogami. |
Zamknij obraz. | Spróbuj utworzyć przycisk zamykający i umieścić go w prawym górnym rogu obrazu. Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Znajdź rybę. | Obróć urządzenie do góry nogami. Złap rybę. |
Obudź wulkan. | Potrząśnij swoim urządzeniem. Zatkaj palcem ujście wulkanu. |
Która góra była najwyższa na świecie przed odkryciem Mount Everest? | Mount Everest zawsze była najwyższą górą. |
Która skrzynia zawiera złoto ? | Słowa można przenosić. Umieść słowo pod dowolną skrzynią i dotknij tej skrzyni. |
21:15 | Aby móc zmienić godzinę, przytrzymaj wahadło. |
Utwórz największą liczbę, przenosząc dwie zapałki. | Użyj zapałek z cyfr dziewięć i sześć. 5451 |
Obudź słonia. | Przytrzymuj palec na trąbie słonia, aż się obudzi. |
Ile przyszło listów? | Nie masz żadnej nowej poczty. Gdy w skrzynce pocztowej jest nowa poczta, chorągiewka na skrzynce jest zwykle podniesiona. Podnieś chorągiewkę i policz listy. Prawidłowa odpowiedź: 8 |
Umieść arbuz na każdym stole | Poszukaj następnego arbuza na ekranie. Umieść słowo „arbuz” z pytania na pustym stole. |
Przebij balony! | Przeciągnij balony do słowa „Przebij”. |
Ulecz żabę. | Żaby są zwykle zielone. Aby uzyskać kolor zielony, przeciągnij jednocześnie niebieską i żółtą pigułkę. |
Która jest teraz godzina? | Sprawdź aktualną godzinę na urządzeniu i wprowadź ją. |
Wybierz największego bałwana. | Przeciągaj bałwany jeden na drugiego, aż zbudujesz największego. |
Jak dotrzeć do obu domów na czas? | Będziesz potrzebować dwóch samochodów. Dotknij symbolu + na samochodzie, aby go zduplikować. |
Ile królików jest w kapeluszu? | Liczba królików jest nieskończona. Obróć urządzenie na bok, aby uzyskać symbol nieskończoności. To jest prawidłowa odpowiedź. |
Którą godzinę wskazuje zegar 5? | Każdy zegar spóźnia się w stosunku do poprzedniego według pewnego wzorca. Prawidłowa odpowiedź: 5:35 |
Jakie cyfry widzisz? | Pojawi się obraz z odpowiedzią. Prawidłowa odpowiedź: 0123456789 |
Umieść wszystkie kształty w obszarze nad nimi. | Przeciągnij kwadrat do przycisku pomijania w prawym dolnym rogu. Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Wybierz segmenty, zaczynając od najmniejszej wartości, a kończąc na największej. | -53; -26; -2; 0; 0,3; 2 kropki dzielone przez 2 kropki; 2 kropki; V; 6 kropek; 7 kropek; 8; 9,8; X; 3 * 12; 86. |
Przywróć zasilanie. | Dotknij odcinka obwodu, aby go obrócić. Zmień obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami. |
Wykonaj zadania barbarzyńcy. | Nie zwracaj uwagi na kolor, w którym zapisane są warunki. Wykonuj polecenia. |
Potrzebujesz tej rzadkiej monety. | Spraw, aby barbarzyńca przewrócił wiadro z jabłkami. Niech orzeł ukradnie kapelusz kupca i założy wiadro na głowę mężczyzny. |
W pokoju paliło się dziesięć świec. Niektóre z nich zostały zgaszone. Ile pozostało świec? | Pozostały świeczki, które zostały zgaszone. |
Artysta zapomniał farb. Pomóż mu! | Znajdź słońce za chmurami. Spraw, by chmura wytworzyła deszcz, a zobaczysz coś jeszcze. Tęcza jest lepsza niż farba. Przeciągnij na nią paletę, aby użyć kolorów tęczy. |
Jakiej liczby brakuje? | Spróbuj spojrzeć na liczby w inny sposób. Obróć urządzenie do góry nogami i jeszcze raz przeczytaj liczby. Prawidłowa odpowiedź: 87 |
Zaznacz wszystkie sześciany. | Jest jeszcze jeden sześcian, która jest ukryty. Zaznacz wszystkie sześciany, które widzisz, a następnie obróć urządzenie do góry nogami, a zobaczysz jeszcze jeden sześcian. |
Jakiej liczby brakuje? | Zaczynając od pierwszej liczby, odejmij od niej jej pierwsze dwie cyfry: 176 – 17 = 159 176 -17 = 159159 – 15 = 144144 – 14 = 130130 – 13 = 117117 – 11 = ?? Prawidłowa odpowiedź: 106 |
Jakiej liczby brakuje? | Spójrz na te liczby jak na figury geometryczne. Policz koła w każdym ciągu liczb. Prawidłowa odpowiedź: 8888 |
Na jaką maksymalną liczbę części można podzielić księżyc dwoma cięciami? | Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Jaki kąt powstanie? | Odpowiedź: 30. Wartość kąta nie zmienia się, gdy kąt zostanie powiększony optycznie. |
Policz trójkąty. | Jest 15 trójkątów. |
Znajdź ciąg liczb. | Każdy z ciągów liczb jest trójkątem. Prawidłowa odpowiedź: 2,3,6,10,9,8 |
Wyhoduj drzewo. | Wpisz słowo „Słońce” w dowolnej wolnej komórce. Wpisz słowo „Woda” w dowolnej wolnej komórce. Wpisz słowo „Nawóz” w dowolnej wolnej komórce. |
Zbuduj wieżę z tych kształtów. | Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Znajdź fałszywą monetę. | Fałszywa moneta waży mniej. Usuwaj po jednej monecie z szal wagi, aż się zrównają. |
Która skorupka jajka pasuje do części widniejącej poniżej? | Wyszukaj skorupkę jajka 1. Przeciągnij ekran w prawo, a zobaczysz brakującą skorupkę jajka. |
Odlicz 15 sekund. | Duża klepsydra odlicza 7 sekund. Mała odlicza 4 sekundy. Uruchom dużą klepsydrę dwa razy z rzędu. Gdy licznik czasu wskaże 00:11 sekund, uruchom małą klepsydrę. |
Co widzisz? | Na tym obrazie jest ukryte zwierzę. Prawidłowa odpowiedź: słoń |
Zatrzymaj, gdy zostanie wyświetlony niezbędny ciąg liczb. | Zaczekaj, aż wskaźnik pokaże ciąg liczb z tabletu. |
Czy potrafisz złamać szyfr? | Skorzystaj z podpowiedzi podanych przez sejf. Szyfr do sejfu: 3Х9, gdzie Х jest nieznaną liczbą. |
Skąd patrzy kamera? | Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Ile cyfr widzisz? | Ciemne cyfry w kratkach układają się w pewne symbole. Prawidłowa odpowiedź: 66 |
Znajdź cyfrę 9. | W tabelce nie ma cyfry 9. Dotknij cyfry 9 w tekście zadania. |
Włącz światło. | Splątane przewody prowadzą do centralnego przełącznika. Połóż palec na przewodzie, przytrzymaj go i włącz światło drugim palcem! |
Dotykaj na przemian owoców (z wyjątkiem arbuza) i figur geometrycznych. | Sprawdźmy, co jest czym. Kier i trefl nie są figurami geometrycznymi. W kiści bananów są 3 owoce. |
Ile liści ma to drzewo? | Jesienią liście zwykle spadają z drzew, ale to drzewo wciąż je ma. Potrząśnij telefonem, a liście opadną. |
Których trzech liczb suma wynosi 17? | Spróbuj wybrać kilka razy tę samą liczbę. |
Czy potrafisz rozwiązać ten prosty problem? | Jest to jeden niepoprawnie podzielony problem. Prawidłowa odpowiedź: 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 11 + 1 + 1 + 1 + 11 + 1 + 1 + 11 + 1 = 44 |
Umieść liczby w okręgach, aby suma liczb w każdej linii wynosiła 8. | Pojawi się obraz z odpowiedzią. |
Znajdź coś, czego nie można kupić. | Zdaje się, że coś jest w jajku. Połóż palec na jajku, a wykluje się pisklę. |
Uważaj! W pobliżu jest orzeł! | Musisz znaleźć schronienie i kryjówkę. Połóż palec na pisklęciu i zakrywaj je przez pewien czas. |
Pozbądź się kłopotliwych pcheł. | Odciągnij je jakoś, aby się nie mnożyły. Połóż palec na ekranie jako przynętę, a drugim palcem pozbądź się pcheł! |
Pomóż mróweczce wrócić do domu. | Nie ma nikogo, kto mógłby pomóc mrówce, inaczej byłaby już w domu. Przytrzymaj kamień palcem, a drugim palcem przeciągnij mrówkę nad kamieniem. |
Pomóż wygrać ślimakowi! | Karetka dokądś się śpieszy. Przeciągnij ekran w lewo, aby znaleźć pacjenta i przenieść go do karetki. |
Złów rybę. | Cisza… Gdy zobaczysz branie, pociągnij za spławik. |
Zniszcz fortecę trzema strzałami. | Trzy strzały oczywiście nie wystarczą, być może kule armatnie są zbyt małe… Powiększ ostatnią kulę armatnią i zniszcz fortecę! |
Królik może zebrać dwie marchewki na minutę. Ile marchewek zdoła zebrać z tego pola w dziesięć minut? | To podchwytliwe pytanie, a na tym polu jest dużo siana. Prawidłowa odpowiedź to zero. Na tym polu nie rośnie marchew. |
Stwórz pasujący klucz. | Do wycięcia klucza można użyć kilku wzorników. Wytnij klucz, używając dwóch wzorników: 1 i 4. |
Umieść wszystkie kształty T na planszy. | Dotknij kształtu, aby go obrócić. Kształty należy rozmieścić w następujący sposób: |
Rozmieść brakujące obiekty. | Nie można powtarzać obiektów w kolumnach i wierszach. Wszystkie obiekty w każdym kwadracie 2×2 również powinny być różne. |
Ile faset ma ten diament? | Obróć kształt. Przeciągnij palcem przez kształt. Dotknij 13. |
Uzupełnij płatek śniegu. | Płatek śniegu powinien być symetryczny. X X X XXXXX XX XXXX X X |
Dokończ układankę. | Barbarzyńca próbuje zrobić swój portret. |
Wykonaj zadania barbarzyńcy. | Nie zwracaj uwagi na kolor, w którym zapisane są warunki. |
Po zebraniu wszystkich monet dotrzyj do wyjścia. Przesuń, aby przejść. | Ten poziom jest kontynuowany poza ekranem.”},{;:”exit_label”,”Value”:”Wyjście |
Po zebraniu wszystkich monet dotrzyj do wyjścia. Przesuń, aby przejść. | Potrząśnij swoim urządzeniem. Nie wszystkie monety zostały zebrane. |
Co weźmiesz ze sobą, aby przetrwać apokalipsę zombie? | Włóż wszystko do plecaka i zabierz. |
Kto zjadł rybę? | Spójrz za nich. Przesuń palcem na bok. |
Znajdź wszystkie kółka. | Przesuń zasłonę, aby zobaczyć słońce. – zegar – kubek – doniczka – słońce – polano |
Znajdź kotka. | Ulubioną zabawką kotka jest motek wełny. Dotknij szafy, aby otworzyć drzwi. Przeciągnij motek wełny na dywan, a pojawi się kociak. |
Obudź kotka. | Widzisz kabel? Pójdź za nim. Przeciągnij ekran w lewo. Podłącz telewizor do gniazdka. Następnie dotknij telewizora, aby go włączyć. |
Nakarm kotka. | Otwórz puszkę dotknięciem. Dotknij puszki, aby obrócić ją do góry nogami. Następnie potrząsaj urządzeniem aż jedzenie wpadnie do miski. |
Kto jest najwyższy na tym przyjęciu? | Nie widać wszystkich gości. Spróbuj zajrzeć za ekran. Oddal, aby zobaczyć najwyższego gościa na przyjęciu. |
Co jest słabością barbarzyńcy? | Barbarzyńca jest łaskotliwy. Potrzyj barbarzyńcę, nie wahaj się! |
Która z nich jest syreną? | Dotknij i przytrzymaj linię wody, a następnie przeciągnij ją w dół. Teraz możesz zobaczyć ich nogi… i ogon! |
Czego chce policjant? | Znalazł skarb. Przybij mu piątkę! Dotknij policjanta palcem i przytrzymaj go. |
Co jest na dnie jeziora? | Spróbuj użyć półksiężyca. Wyczerp wodę z jeziora półksiężycem. |
Więzień pilnuje skrzyni. Jak odwrócić jego uwagę? | Daj mu ciasto, aby zabrał łyżkę. Zegnij ją młotkiem, aby zrobić łom. Otwórz kajdany łomem. Przeciągnij monetę poza ekran, żeby odciągnąć uwagę więźnia. Teraz możesz otworzyć skrzynię! |
Co namaluje artysta? | Przeciągnij ekran w lewo. |
Nie pozwól kretowi zepsuć zbiorów! | Uruchom ponownie poziom. Jednocześnie dotknij i przytrzymaj wszystkie trzy marchewki. Zaczekaj aż kret zniknie. |
W którym jajku jest pisklę? | Potrząśnij jajkiem. Jeśli w środku jest pisklę, jajko pęknie. Kilka razy dotknij pękniętego jajka. |
Chłopiec upuścił lody. Rozśmiesz go! | Odciągnij gałąź drzewa na bok. Przytrzymaj gałąź i złap ptaka siedzącego na drzewie. Daj to chłopcu. |
Zasadź drzewo pieniężne. | Drzewo pieniężne rośnie tylko w nocy i musi je zasadzić czarodziej. Przesuń słońce poza ekran, przeciągnij kapelusz na głowę postaci, a następnie gwiazdę na kapelusz. Nie zapomnij włożyć monety do ziemi, dodać trochę nawozu i przykryć ją glebą. |
Odbierz telefon. | Otwórz szafkę przeciągnięciem palcem. Dotknij przewodów, aby je naprawić. Zaczekaj na połączenie i podnieś słuchawkę. |
Pomóż złapać przestępcę. | Przytrzymaj przestępcę palcem, aby biegł wolniej. |
Dlaczego policjant aresztował tego przestępcę? | Zdejmij mu kapelusz i potrząśnij nim. |
Kup pierścionek od sprzedawcy po niższej cenie. | Kup arbuz i nożyczki. Potnij arbuz nożyczkami i poczęstuj kupca. Daj mu wszystkie cztery plastry. Gdy kupca nie ma w pobliżu, zamień ceny nożyczek i pierścionka miejscami. |
Pomóż barbarzyńcy uciec! | Zmniejsz rozmiar barbarzyńcy, aby mógł przedostać się przez kraty. Aby go zmniejszyć, ściśnij go dwoma palcami. |
Zginęły ci klucze do domu. Co robisz? | Dotknij kota. Odsuń matę na bok. Otwórz drzwi znalezionym kluczem. |
Jak należy podzielić złoto? | Słoniowi daj marchewkę, a złoto więźniowi. |
Pomóż magikowi sprawić, aby ciężary zniknęły. | Szybko stukaj ciężar aż się złamie. Zrób to samo z drugim ciężarem. |
Dotrzyj do kwiatu. | Na poziomej powierzchni ślimak dałby radę. Obróć swoje urządzenie, aby ślimak pełzł po poziomej powierzchni. Dotknij przycisku Pełzaj.”},{;:”btn”,”Value”:”Pełzaj |
Przeskocz nad czarną kostką! | Musi dorosnąć, aby nauczyć się latać. Zdejmij skorupkę, a stanie się dorosłym ptakiem. |
Ocal ślimaki! | Przeciągnij łuk do oczu orła. |
Chłopiec nie może znaleźć drogi do domu, zgubił się w lesie. | Łatwiej będzie wrócić do domu przy świetle dziennym. Przesuń księżyc poza ekran. Przeciągnij drzewa na bok, aby znaleźć dom. |
Dostań się na Marsa. | Przyjrzyj się. Być może ktoś już tam jest. Przybliżaj Marsa aż zobaczysz astronautę. |
Uratuj tego człowieka! | Odsuń góry na bok. |
Zdmuchnij wszystkie świece! | Dotknij postaci i przytrzymaj ją, a następnie przesuń strumień powietrza z lewej strony na prawą. |
Słoń może jeść 3 bele siana co 8 minut. Ile może zjeść w ciągu 1 godziny na tym polu? | Jedna bela jest ukryta za słoniem. Prawidłowa odpowiedź to 4. Na tym polu są tylko 4 bele. |
Nie wpadnij do dołu! | Dotknij i przytrzymaj pasek wytrzymałości, aby jej nie zużyć. Dotknij postaci, aby wspięła się w górę. |
Zgadnij, kto puka do drzwi. | Aby postać powróciła, zabierz jej coś. Zabierz artyście paletę, a następnym razem to on zapuka do drzwi. |
Umieść wszystkie jabłka w wiadrze. | Zwróć uwagę na czas. Szybko upływa! Dotknij zegara, przytrzymaj go palcem i zbierz wszystkie jabłka. |
Znajdź klejnot za pierwszą próbą. | Włącz dźwięk i dotknij wszystkich kamieni. Właściwy kamień ma inny dźwięk. Rozbij go młotkiem. |
Który balon pęknie pierwszy, jeśli puścisz go w powietrze? | Możesz zatrzymać balony, przytrzymując je palcem. Dotknij czerwonego przycisku. Dotknij i przez chwilę przytrzymaj żółty i niebieski balon, a następnie puść je. Dzięki temu czerwony balon pęknie pierwszy. |
Wydostań się ze studni. | Przeciągnij ekran w dół, aby zobaczyć, co znajduje się nad postacią. Wepchnij wiadro do studni. Dotknij trzech kamieni, aby wpadły do wiadra. |
Ocal arcydzieło! | Przeciągnij palcem policjanta, aby go obrócić. |
Przed nami wodospad. Uratuj ślimaka! | Przeciągnij palcem w prawo, aby zmienić kierunek wiatru. |
Jak się dostaniesz do fortecy? | Barbarzyńca lubi swój młot i podąży za nim wszędzie. Dotknij dowolnego przycisku, a następnie chwyć młotek i przeciągnij go poza ekran. Barbarzyńca podąży za nim. |
Zatrzymaj barbarzyńcę. | Drzewo da ci wszystko, czego potrzebujesz. Dotknij drzewa dwa razy, aby uzyskać kij. Połącz go z łyżką łopaty, aby uzyskać łopatę. Łopatą wykop dół, w którym znajduje się dziura. Zakryj dół liśćmi. |
Znajdź brakujące wyjście. | Możesz zmienić treść znaków. Zmień nazwę jednych drzwi na 2. Dotknij ich. |
Pomóż ślimakowi dotrzeć do wyjścia. | Możesz przesuwać ściany w labiryncie. |
Policz monety w portmonetce. | Dotknij portmonetki, aby ją otworzyć. Obróć swoje urządzenie do góry nogami, aby wypadły z niego monety. Prawidłowa odpowiedź: 7 |
Jak zrobić sześciokąt? | Potrzebne figury są tego samego koloru. Użyj trójkąta i trapezu. Umieść trójkąt po lewej stronie ekranu, aby powstał trapez. Połącz go z drugim trapezem, a otrzymasz sześciokąt. |
Zdejmij klątwę z syreny. | Nie jest przeklęta. Nie potrzebujesz kotła ani składników. Po prostu zdejmij jej ogon. |
Kup najlepszy dom. | Identyczne domy można łączyć. Połącz dwa zielone domy, aby uzyskać pomarańczowy. Połącz dwa pomarańczowe domy, aby uzyskać biały. Połącz dwa białe domy, aby uzyskać najlepszy dom. |
Wyczaruj królika z kapelusza! | Potrząśnij cylindrem, aby wypadła z niego marchewka. Obróć cylinder i wywab z niego królika za pomocą marchewki. |
Zgadnij, gdzie jest król. | Może w tym pomóc oznaczenie kart. Dotknij króla, gdy jest odwrócony, aby oznaczyć kartę. |
Wystrzel rakietę w kosmos! | Potrzebujesz odliczania. Wpisz 3,2,1,0. |
Złóż burgera. | Przesuwaj bułkę, aby złapać wszystkie składniki. Unikaj cegieł. |
Kto mieszka w mieszkaniu? | Dotknij okna i przytrzymaj na nim palec, aby je ogrzać. Prawidłowa odpowiedź: kot |
Jakiego koloru będzie ich kociątko? | Biały i rudy. Połącz przyciski Biały i Rudy. |
Kto zjadł marchewkę? | Zważ króliki parami. Ten, który zjadł marchewkę, będzie cięższy. |
Aresztuj wszystkich przestępców. | Brodaty facet ukrywa coś pod kapeluszem. Potrząśnij kapeluszem, a stanie się to oczywiste. |
Na ile kawałków można pokroić pizzę za pomocą zaledwie dwóch cięć? | Przeciągnij palcem w dół po pizzy. Pizzę złożoną na pół można pokroić na 7 kawałków. |
Spraw, by chwila trwała wiecznie. | Musisz uzyskać znak nieskończoności na zegarze. Zaczekaj aż zegar wskaże 8 i obróć go o 90°. |
Ile wody zawiera chmura? | Złap całą wodę do wiadra. Przytrzymaj chmurę jednym palcem, a wiadro przesuwaj drugim. |
Powstrzymaj inwazję mrówek! | Mrówki mają cel, do którego zmierzają. Przeciągnij mrowisko bliżej mrówek. |
Pomóż barbarzyńcy wygrać wyścig! | Umieść policjanta i przestępcę obok siebie. |
Traf w magika. | Spróbuj szybkiego ognia. Przesuwaj działo, jednocześnie szybko dotykając ekranu. |
Złóż burgery. | Przesuwaj bułkę, aby złapać wszystkie składniki. Trzymaj się pokazanej kolejności warstw. |
Pojednaj pracowników. | Ułóż ich usta w uśmiechy, przeciągając je. |
Pomóż barbarzyńcy umówić się na randkę. | Barbarzyńca musi obciąć włosy i założyć ładniejsze ubrania. Najpierw zabierz mu broń. |
Dlaczego jest taki zaskoczony? | Przeciągnij po dziewczynie palcem, aby ją obrócić. |
Czyje to przyjęcie? | Osoba obchodząca urodziny zdmuchnie świeczki. Aby się dowiedzieć, przynieś każdej postaci tort. |
Obudź go. | Zdejmij mu jego maskę do spania. |
Pomóż kobiecie znaleźć okulary. | Ma je pod chustką. |
Pomóż dziecku dokończyć bałwana. | Zajrzyj do kapelusza (potrząśnij nim). Zrób bałwanowi nos z marchewki. |
Rozwiąż problem matematyczny. | 1+4=5 2+5=7+5=12 3+6=9+12=21 8+11=19+? Prawidłowa odpowiedź: 40 |
Rozwesel go. | Przeciągnij ekran w prawo. Przeciągnij pieniądze na postać. |
Kot bawi się motkami wełny. Sprzątnij je. | Spójrz za kota. Za pudełkiem jest jeszcze jeden motek. |
Naucz się kodu. | Otwórz piórnik przeciągnięciem palcem i wyjmij z niego ołówek. Pocieniuj stronę notesu ołówkiem, a zobaczysz kod. |
Swemu kumplowi grosza rzuć! | Połącz ser ze stołu z półksiężycem. Przeciągnij profil ze zdjęcia do żółtego koła. Moneta jest gotowa! |
Wyjdź z łazienki. | Otwórz szafkę łazienkową, przeciągając po niej palcem. Znajdziesz w niej narzędzia. Wyjmij przepychacz z szafki. Zwilż go wodą z kranu. Przyłóż przepychacz do drzwi i pociągnij. |
Znajdź wszystkie tatuaże motocyklisty. | Przeciągnij po motocykliście palcem, aby zobaczyć jego plecy. Powinno być łącznie siedem tatuaży. Podciągnij brodę do góry, a zobaczysz jeszcze jeden tatuaż. |
Kto to jest? | Żaden z dwóch stojących obok Charlotte nie jest Benem. To znaczy, że Ben jest pierwszą albo drugą osobą. Jeśli Charlotte przesunie się, by stanąć koło Bena, dwaj imiennicy staną obok siebie, a zatem trzeci i piąty to Mike’owie. |
Kto godzinę temu ukradł diament? | Spójrz w przeszłość za pomocą jednego z dowodów. Cofnij wskazówki zegarka o godzinę. |
Zamień białe i czarne króliki miejscami. | Dotknij królików w następującej kolejności: 2, 3, 4, 2, 1, 3, 4, 1. |
Złóż ptaka. | Łatwe, prawda? |
Złóż psa. | Łatwe, prawda? |
Przywróć zasilanie. | Dotknij odcinka obwodu, aby go obrócić. Zmień obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami. |
Wykonaj sztuczkę. | Zamknij oczy magika palcem, a będziesz w stanie zrobić, co tylko zechcesz. Spraw, by kapelusz zniknął. |
Dotknij obrazu. | Zgaś światło. Wykręć żarówkę, a będziesz w stanie dotknąć obrazu. |
Nie spiecz się na słońcu. | Piasek stanowi dobrą ochronę przed słońcem. Rzucaj piasek na dziewczynę, przeciągając palcem. |
Uszczęśliw ich. | Są smutni, ponieważ wykres opada. Obróć wykres o 180°. |
Dokąd idą ci wszyscy ludzie? | W lewo |
Przyrządź te napoje. | Niebieski i żółty razem tworzą zieleń. Potrząśnij szklanką, aby płyny zmieszały się i stały się zielone. |
Jakiego koloru jest samochód? | Samochód jest pokryty kurzem. Usuń kurz, a zobaczysz prawdziwy kolor. Pocieraj samochód palcem aż usuniesz cały kurz. |
Dokończ układankę. | Łatwe, prawda? |
Wybierz sześciokąty w kolejności od najniższej wartości do najwyższej. | -53; -26; -2; 0; 0,3; 2 kropki dzielone przez 2 kropki; 2 kropki; V; 6 kropek; 7 kropek; 8; 9,8; X; 3 * 12; 86. |
Ułóż jajko. | Wyszukaj skorupkę jajka 1. Przeciągnij ekran w prawo, a zobaczysz brakującą skorupkę jajka. |
Ochroń kurczaka. | Musisz znaleźć schronienie i kryjówkę. Połóż palec na pisklęciu i zakrywaj je przez pewien czas. |
Ile boków ma ten kształt? | Obróć kształt. Przeciągnij palcem przez kształt. Dotknij 13. |
Uratuj oba ślimaki! | Przeciągnij łuk do oczu orła. |
Nie wpadnij do dołu! | Dotknij i przytrzymaj pasek wytrzymałości, aby jej nie zużyć. Dotknij postaci, aby wspięła się w górę. |
Umieść wszystkie kształty w pustym obszarze. | Łatwe, prawda? |
Umieść wszystkie kształty w pustym obszarze. | Łatwe, prawda? |
Znajdź coś do jedzenia. | Spróbuj surfować po kanałach telewizyjnych. Weź telefon i wybierz numer 555555. |
Poradź sobie z bałaganem. | Nie zawracaj sobie głowy sprzątaniem. Jest szybszy sposób. Po prostu zasuń zasłony. |
Napraw trzy błędy kierowcy. | Zabierz mu telefon, ustaw lusterko, zapnij pasy bezpieczeństwa. |
Rozpocznij imprezę! | Kluczem do świetnej imprezy jest oświetlenie dyskotekowe. Dotknij szybko przełącznika światła. |
Pomóż kotom wejść do domu. | Otwórz okno. Daj psu mięso, a ono zniknie. |
Które kwiaty są prawdziwe? | Prawdziwe kwiaty potrzebują wody. Wyjmij wszystkie kwiaty z wody i poczekaj. |
Nawiń motki włóczki. | Przeciągaj motki włóczki tego samego koloru jeden na drugi, aby zwinąć je w większy motek. |
Znajdź największą liczbę. | Spróbuj przeciągnąć jedną liczbę na drugą. Dodawaj wszystkie liczby dodatnie, aby uzyskać 17. |
Spraw, by spadł deszcz. | Połącz wszystkie chmury, przeciągając je na siebie. |
Pokoloruj marchewkę. | Marchewka powinna być pomarańczowa, a nie czerwona. Farby można mieszać. Wymieszaj czerwoną farbę z żółtą, aby uzyskać pomarańczową. Pokoloruj marchewkę na pomarańczowo, a jej liście na zielono. |
Napój lwa. | Duże zwierzę ma duże potrzeby! Przeciągnij wszystkie kałuże jedna na drugą, aby utworzyć jedną dużą kałużę. Przeciągnij ją na lwa. |
Które banknoty podniesiesz? | Bierz wszystko, co życie przyniesie. Dosłownie. Przeciągaj banknoty jeden na drugi, nie puszczając palca. Daj temu człowiekowi stos pieniędzy. |
Wybierz najlepszy pierścionek. | Przeciągnij jeden pierścionek na drugi, aby uzyskać najlepszy. Dotknij go. |
Pomóż parze się rozgrzać. | Użyj gałązek po lewej i prawej stronie kłody. Przeciągnij je do ognia. |
Utwórz kształt o maksymalnej liczbie kątów. | Przeciągaj kształty jeden na drugi, aby utworzyć nowy. Połącz wszystkie kształty w jeden, a otrzymasz kształt o 20 kątach. |
Kup największy arbuz. | Możesz zmienić ciężar każdego z arbuzów za pomocą wagi. Połóż arbuz na wadze i dotknij wskaźnika ciężaru. Wprowadź dowolną wartość, która przekracza aktualną wagę arbuza. Gdy arbuz się powiększy, dotknij go. |
Uzbieraj 100 monet w skarbonce. | Dotknij tekstu na skarbonce i wpisz „100”. |
Jak wejść do sklepu? | Zwróć uwagę na tabliczkę. Dotknij tabliczki i wpisz „Otwarte”. |
Napraw znak. | Tekst na znaku nie odpowiada jego znaczeniu. Dotknij tekstu, aby to naprawić. Wpisz „W prawo”. |
Co jest w czarnej skrzynce? | Czarna skrzynka pomieści wszystko, co zechcesz. Dotknij napisu „???” i wpisz dowolne słowo. Następnie wpisz to samo słowo w polu pod skrzynką. |
Znajdź swoje pudełko na lunch. | Każde z tych pudełek na lunch może być Twoje. Dotknij pustej etykiety i wpisz swoje imię. To pudełko na lunch będzie Twoje. Dotknij go. |
Popraw równanie. | Dotknij nazwy obiektu, aby zmienić jego nazwę. Wpisz tę samą nazwę po obu stronach znaku równości: Jabłko = Jabłko lub Banan = Banan. |
Pomóż czarodziejowi zniknąć. | Dotknij podpisu „Czarodziej” i zastanów się, jak możesz sprawić, by zniknął. Usuń wszystkie znaki z podpisu „Czarodziej”, a on zniknie. |
Nie pozwól włamywaczowi obrabować Twojego domu! | Włamywacz obrabowuje kolejno wszystkie domy. Przerwij sekwencję. Dotknij numeru 70 na drzwiach i wpisz inny numer. |
Jaki jest ukryty kształt? | Spróbuj przeciągnąć kształty na bok, aby znaleźć ukryte kształty. Ukryty kształt jest kołem, ponieważ znajdował się za wszystkimi innymi kształtami. |
Pomóż znaleźć zaginionego chłopca. | Musisz dać jedną z rzeczy chłopca psu, aby ją powąchał, a pies podejmie trop. Niech pies powącha plecak, a następnie przeciągnij ekran w lewo. |
Spraw, by wygrał bokser w czerwonych spodenkach. | Drugi bokser jest znacznie silniejszy, nie może przegrać. Zamień spodenki bokserów. |
Kto obrabował bank? | Spróbuj ich przeszukać. Pamiętaj, że wszyscy są podejrzani. Zdejmij kapelusz szeryfowi, a znajdziesz przestępcę! Nie zapomnij dotknąć szeryfa. |
Przygotuj sprawozdanie finansowe. | Czegoś zdecydowanie tu brakuje. Jest też kilka zbędnych przedmiotów. Przewracaj kartki sprawozdania, dotykając jego stron. Usuń niepotrzebne przedmioty: pieniądze i rysunek. Znajdź zmięty kawałek papieru i dotknij go, aby go wygładzić. Następnie umieść kawałek papieru na ostatniej stronie sprawozdania i wyślij je. |
Zabij wirusa. | Możesz zmienić rozmiar wirusa. Powiększ wirusa, aby nie mógł się przemieścić. Następnie upuść pigułkę. |
Uratuj obu akrobatów. | Zmień rozmiar trampoliny, aby uratować obu akrobatów. |
Pobij rekord. | Potrzeba więcej mięśni! Zmień rozmiar sztangisty, a stanie się wystarczająco silny, aby pobić rekord! Przeciągnij palcem w górę, aby mógł podnieść sztangę. |
Uratuj rycerza! | Powiększ tarczę, zmieniając jej rozmiar. |
Nie dopuść do kradzieży! | Rabuś nie może unieść dużego ciężaru. Powiększ sztabkę złota, którą niesie złodziej. |
O czym ona marzy? | Marzy o podróżowaniu. Zmień rozmiar balonu, aby stał się większy, a dziewczynka odleci. |
Znajdź złoto. | Złoto jest zakopane głębiej. Przeciągnij ekran w górę. W ziemi znajdziesz złoto. |
Który obiekt jest bliżej nas? | Prawidłowa odpowiedź: słońce. Jest bliżej słowa „nas” w pytaniu. |
Wybierz 3 czarne konie. | Znajdź coś, by pokolorować konie na czarno. Przeciągnij słowo „czarne” na konia, aby go pokolorować. Pokoloruj wszystkie konie na czarno, a następnie dotknij ich. |
Pomóż kierowcy przejechać nad przepaścią. | Użyj czegoś, aby stworzyć most. Przeciągnij tekst z pytania na podesty, aby utworzył most. Naciśnij przycisk Jedź. |
Który z obrazów jest fałszywy? | Przeciągnij słowo „fałszywy” pod jeden z obrazów i dotknij tego obrazu. |
Naładuj akumulatory, stosując elektryczność. | Znajdź źródło energii na tym poziomie. Aby naładować akumulator, przeciągnij go do słowa „elektryczność”. Naładuj wszystkie akumulatory w ten sam sposób. |
Idź za znakiem, aby znaleźć wyjście. | Znak doprowadził cię do ślepej uliczki. Spróbuj jakoś zmienić zasady gry. Dotknij znaku i go przytrzymaj, a następnie obróć w przeciwnym kierunku, w którym zobaczysz wyjście. |
Znajdź sekretne drzwi. | Dźwignia otwierająca sekretne drzwi służy również do oświetlenia pomieszczenia. Dotknij odpowiedniego kandelabru i obróć go o 90° bez puszczania palca. Otworzą się sekretne drzwi. |
Matka Marysi ma 5 córek: Julię, Annę, Olgę, Kasię… Jak ma na imię 5. córka? | Pytanie zawiera odpowiedź. To Marysia. |
Dom ma parter i 3 piętra. Im wyższe piętro, tym więcej osób na nim mieszka. Na które piętro winda jeździ najczęściej? | Winda najczęściej zjeżdża na parter, ponieważ tędy wszyscy wchodzą i wychodzą z budynku. |
Który obrazek powstanie? | Łatwe, prawda? |
Umieść wszystkie kształty zgodnie z zasadami. | Łatwe, prawda? |
Rozwiąż problem. | Prawidłowa odpowiedź: 6 |
Jaka jest brakująca liczba? Kontynuuj ciąg. | Różnica jest również wzorem. Różnica między liczbami: 3, 6 (+3), 12 (+6), 21 (+9), 33 (+12), 48 (+15). Prawidłowa odpowiedź: 48 |
Ta cyfra obrócona do góry nogami zmniejsza się o 3. | 9 obrócone do góry nogami staje się cyfrą 6. |
Ile jest jabłek? | Jabłka można przenosić. Niektóre jabłka są ukryte za innymi. |
Jerzy i Alicja umówili się na spotkanie w trzecim wagonie pociągu. Jerzy liczył wagony od tyłu pociągu, a Alicja od przodu. Czy trafią do tego samego wagonu? | Prawidłowa odpowiedź: tak. Kierunek liczenia nie ma znaczenia, gdy pociąg ma 5 wagonów, ponieważ trzeci wagon zawsze będzie pośrodku. |
Nad mieszkaniem Ireny są 4 piętra, a pod nim są 3 piętra. Ile pięter ma budynek? | Pamiętaj, aby policzyć piętro, na którym mieszka Irena. Prawidłowa odpowiedź: 8 |
Dokończysz? | Nie zwracaj uwagi na kolor kształtów. |
Dokończysz? | Nie zwracaj uwagi na kolor kształtów. |
Rozwiąż problem. | Prawidłowa odpowiedź: 1 |
Rozśmiesz króla. | Król uwielbia płatać figle strażnikom. Weź dzban wody i ugasić ogień w kominku. Obierz banana. Rzuć skórkę banana u stóp strażnika, gdy będzie zajęty ogniem. |
Szybko doprowadź mężczyznę z tyłu kolejki do kasy. | Przeciągnij mężczyznę z tyłu kolejki do słowa „kasy”. |
Znajdź podejrzaną postać. | Jedna z nich rzuca cień w złym kierunku. |
Pomóż Jasiowi znaleźć jego psa. | Zwróć uwagę na ogony. Zwykle psy machają ogonami do swoich właścicieli. Przeciągnij palcem, aby zobaczyć grzbiety psów. Dotknij psa, który macha ogonem. |
Zrób miejsce dla kota na kanapie. | Dotknij zdjęcia na ścianie. Dotknij kabla, aby odłączyć go od telewizora. |
Kto mieszka w tym domu? | Zrób trochę hałasu. Otwórz garaż i przenieś motocykl na zewnątrz. Posadź na nim postać. |
Jak się wabi? | Imię jest na obroży. Jak sprawić, by podniósł głowę? Daj psu kość. Gdy kość znajdzie się w pysku psa, pociągnij ją do góry, a pies podniesie głowę. Prawidłowa odpowiedź: MAKS |
Wejdź do sklepu. | Musisz poczekać aż sklep się otworzy. Przeciągnij niebo palcem, aby przyspieszyć czas. |
Przywróć zasilanie. | Dotknij odcinka obwodu elektrycznego, aby go obrócić. Zbuduj obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami. |
Przywróć zasilanie. | Dotknij odcinka obwodu elektrycznego, aby go obrócić. Zbuduj obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami. |
Przywróć zasilanie. | Dotknij odcinka obwodu elektrycznego, aby go obrócić. Zbuduj obwód, tak aby wszystkie przewody łączyły źródło energii ze wszystkimi żarówkami. |
Umieść atrakcje turystyczne w odpowiednich miastach. | Miasta od lewej do prawej: Londyn, Paryż, Nowy Jork. Atrakcje turystyczne we właściwej kolejności: Big Ben, Wieża Eiffla, Statua Wolności. |
Przejdź przez jezdnię. | Dotknij samochodu i i przytrzymaj, aby go zatrzymać. Przejdź przez jezdnię, przytrzymując samochód. |
Który samochód należy usunąć, aby pozostałe mogły jechać dalej? | Samochód nr 3 |
Ustaw te osoby we właściwej kolejności. | To ta sama osoba na różnych etapach życia. |
Jak dziewczyna może uniknąć nieprzyjemnej rozmowy? | Użyj gumy do żucia. Daj ją dziewczynie. Następnie dotknij jej 5 razy, aby nadmuchała duży balon i odleciała. |
Weź kokos. | Zrób siekierę. Połącz linę, kij i kamień. Zetnij palmę siekierą. |
Kim są ci wszyscy ludzie? | Noszą maski. Prawidłowa odpowiedź: kosmici |
Pomóż mu przejść za ochroniarza. | Zadzwoń pod numer telefonu biurka strażnika, aby odwrócić jego uwagę. Weź telefon serwisanta i wybierz numer 777777. Użyj wkrętarki, aby rozebrać kołowrót. |
Kto wyjdzie z koncertu? | Dotknij wszystkich postaci. |
Napełnij wszystkie 3 szklanki. | Dotknij przycisku i przechyl urządzenie w prawo, aby woda wlała się do prawej szklanki. Zrób to samo z lewą szklanką. |
Przesuń balon do góry. | Dotknij balonu, aby poleciał w górę. Przechylaj urządzenie, aby kontrolować kierunek lotu balonu. |
Zbij wszystkie kręgle. | Użyj bocznych rynien. Przesuń jedną z nich, aby poprowadzić kulę do kręgli. Teraz rzuć kulę. |
Wyjdź niezauważenie z biura. | Zwróć uwagę na wyłącznik zasilania w biurze. Sięgnij do niego i wyłącz prąd. Następnie będziesz w stanie wyjść niezauważenie. |
Znajdź 10 wirusów. | Wirusy mogą być wszędzie! Sprawdź tekst w poszukiwaniu wirusów. |
Wyjmij monety ze skarbonki. | Skarbonka ma wycięcie. Musisz obrócić urządzenie do góry nogami. Potrząśnij nim! |
Wyjmij monety ze skarbonki. | Skarbonki mają różne kształty i rozmiary. Dotknij młotka. |
Dokończ rysunek. | Nie musisz niczego rysować. Ołówek może być ścianą. Przeciągnij ołówek w miejsce, w którym powinna być ściana. |
Rozwiąż równanie. | Prawidłowa odpowiedź: 16 Utwórz w dowolny sposób liczbę 16. Przeciągnij cyfrę 6 i umieść ją za znakiem równości. |
Wyjmij czerwony sześcian, nie burząc wieży. | Spróbuj przytrzymać wieżę. Przytrzymuj niebieski klocek palcem, wyciągając czerwony sześcian. |
Doprowadź ślimaka do wyjścia. | Ślimakiem można poruszać na różne sposoby. Przeciągnij ślimaka palcem do wyjścia. |
Usuń niepasujące obiekty. | Gumka powinna zostać. Usuń owoce za pomocą gumki. |
Kup ziemniaka i marchewkę. | Kupiec kupuje i sprzedaje rzeczy. Być może kupiec zechce kupić koszyk. Przeciągnij koszyk do kupca. |
Przebij balon. | Sznurek balonu może nie być tak krótki, jak się wydaje. Obróć uchwyt. |
Przebij balon. | Przechyl urządzenie na bok. Przybliż shuriken do balonu. |
Kup arbuz. | Kup zieloną cebulę. Sprzedaj zieloną cebulę. Kup wiśnię. Kup ziemniaka. Kup mango. Kup arbuz. |
Uruchom konsolę do gier. | Sprawdź tył konsoli do gier. Odkręć i zdejmij pokrywę. Odwróć baterię. Złóż z powrotem konsolę do gier. |
Przepraw się przez lawę. | Utwórz most. Szybko wrzuć kamienie do lawy. Przeciągnij postać przez most. |
Która żarówka zużywa najmniej energii? | Ta, która nie świeci. Wykręć żarówkę. Przesuń kilka razy palcem po żarówce. |
Ilu kabli można użyć? | Sprawdź, czy wszystkie kable są nienaruszone. |
Ukryj robota. | Spróbuj potrząsnąć pudełkiem popcornu. |
Kup napój w czerwonej puszce. | Wpisz kod czerwonych puszek na panelu. Jeśli puszka utknęła, pomocne może być potrząsanie automatem. Potrząśnij swoim urządzeniem. |
Znajdź zielony trampek, żółtą koszulkę, gwizdek i numer 3. | Spróbuj strzelić gola. Spróbuj powiększyć bramkę, jeśli piłka się w niej nie mieści. |
Zatrzymaj deszcz. | Czy deszcz może padać do góry? Obróć urządzenie do góry nogami. |
Zgarnij pulę. | Po prostu wprowadź żądaną kwotę. Dotknij panelu ze swoją kwotą nagrody i wprowadź kwotę puli. |