Klasa Guardian w grze MMORPG 3D Dragon's Prophet to ciężko uzbrojony szermierz, który skupia się na sile i czystej mocy swojego ataku, dzięki któremu powala każdego potwora. Tradycyjna zbroja Guardiana składa się z ciężkiej koszuli, spodni i butów wzmocnione metalem dla większego bezpieczeństwa. Dodatkowo nosząc jednoręczny miecz może w wolnej dłoni trzymać tarczę. Oprócz jednoręcznego miecza doskonale posługuje się bronią dwuręczną, zarówno toporami jak i wielkimi maczetami.

klasa guardian

Grając Guardianem skupiamy się przede wszystkim na sile (strenght), atrybut który zwiększa fizyczne uszkodzenia zadawane przez postać. Aby przetrwać w ferworze walki doskonale przydaje się spory zapas życia, który powiększa nam atrybut Constitution. Każdy wojownik musi skupić się nie tylko na sile, ale także nad zadawanymi ciosami, więc atrybut Focus również powinien być rozwijany.

Ranger korzysta z najlepszych łuków jakie znajdziemy w Dragon's Prophet i skrada się w milczeniu przez zarośla w poszukiwaniu zdobyczy. Jeśli preferujesz lekki sprzęt w połączeniu z szybkością postaci i możliwościami walki na dystans to Ranger jest dla Ciebie wyborem idealnym. Korzysta zarówno z jednoręcznych jak i dwuręcznych łuków i „gunblades”. Dla większej ochrony może nosić ze sobą tarczę. Jak widzicie atakuje z dystansu i w ten sposób zadaje naprawdę sporo obrażeń fizycznych. Ich potężne strzały przebiją każdy typ zbroi, a w połączeniu z wysokim prawdopodobieństwem zadania krytycznego ciosu są śmiercionośnym narzędziem w rękach Rangera.

klasa ranger

Skupiamy się tutaj na sile (Strength) zwiększając zadawane przez postać obrażenia. Z uwagi na to, że walczy na odległość to bardziej niż życia potrzebuje maksymalizacji obrażeń zadawanych przez strzały także zwiększenie szans na krytyczne uderzenie poprzez ulepszanie atrybutu Ferocity jest w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem. Podobnie jak u Guardiana skupcie się także na „skupieniu” – Focus.
 

Kolejna klasa to Oracle (Wyrocznia), która podporządkuje siły natury do swoich potrzeb, a w dłoniach dzierży gigantyczną kosę. Ta postać czuje się najlepiej w walce wręcz, gdzie jej broń jest najbardziej skuteczna. Podczas walki Oracle chroni się głównie za zbroją z tkaniny i mocą mistycznych amuletów. Prezentowana klasa ma również wrodzone zdolności do komunikowania się z naturą, a zatem posiadają bardzo dobrze rozwinięte punkty życia. Ze swoją kosą w dłoniach może wezwać siły ziemi, aby zadawać potężne obrażenia w walce bezpośredniej.

klasa oracle

Przy tworzeniu postaci z klasy Oracle skupiamy się na punktach życia (Constitution) i na zwiększeniu magicznych obrażeń (Intelligence), a także na zwiększeniu procentowym obrażeń od magii (Dragon Might).

 

Sorcerer włada mocami żywiołów, wzywa wiatry Auratii, potrafi zamrozić zbliżające się potwory, albo spalić przeciwnika w potężnych ogniach – iście piekielnych. Jeśli zdecydujecie się na tą klasę to Wasza zbroja będzie niewielka i nie będzie chronić przed bezpośrednimi ciosami w ciało. Musimy walczyć na dystans, osłabiać przeciwnika zanim do nas się zbliży, używać magii lodu, wiatru, ognia i wody. Uszkodzenia zadawane przez Sorcerera są olbrzymie, ale jego możliwości są największe w walce na odległość, podczas takich ataków potrafi zadawać wysokie krytyczne ciosy.

klasa sorcerer

Sorcerer posiada bardzo słabą zbroję więc musi zadbać o wysoki poziom życia (Constitution), a skoro używa magii więc skupienie (Focus) to powinny być dwa atrybuty, na których na początku warto się skupić. Zwiększając dodatkowo inteligencję powiększymy szansę na zadanie krytycznych ciosów.